izur

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izur > pliegue (20 testuinguru)
eu testuak es testuak
Azazkal-izurra handituta eta gorrituta agertzen da, eta minbera izaten da kutikula suntsitu ondoren; batzuetan zornea izaten da. El pliegue ungueal aparece inflamado, rojo y doloroso tras la destrucción de la cutí­cula, a veces son pus.

Materiala: Anatomia

Ingurunearekin truke ugari egin behar dituzten zelulek ukipen-azalera handitzen dute mintz plasmatikoko izurren (mikrobiloak) bidez. Las células que tienen mucha necesidad de intercambio con el medio aumentan la superficie de contacto a base de pliegues de la membrana plasmática (microvellosidades).

Materiala: Anatomia

Lana amaituta egongo da kolorete-hautsarekin bat datorren ezpainetako tonua ematean. Betzuloan edo betazaleko izurrean ere eman dezakegu eta, horrela, bizitasun handiagoa eta tonu hobea emango diogu aurpegiari. El trabajo estará terminado en el momento en que apliquemos un tono de labios adecuado y afí­n con el colorete en polvo, con el que también podremos hacer una ligera aplicación en la cuenca del ojo o pliegue del párpado lo que contribuirá a dar más vivacidad y mejor tono al rostro.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

2 Jarraian, arkatz ilun baten bidez egingo dugu begietako oinarrizko lanaren trazua; arkatza marroia edo beltza izan daiteke (baita bien nahastea ere, lortu nahi den bizitasunaren arabera). Bekain mugikorrean trazu batzuk egingo ditugu goiko betileen oinarritik hasi eta betzuloraino, edo betazaleko izurreraino. 2 - Continuaremos haciendo el trazado del trabajo básico de los ojos con un lapicero oscuro que puede ser marrón o negro (o incluso una mezcla de ambos, según intensidad deseada) mediante unos trazos sobre el párpado móvil, que irán desde la base de las pestañas superiores hasta la cuenca del ojo o pliegue del párpado.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Hori dela eta, gure lana ez da besterik gabe aurretiazko trazuak trinkotzea izango; izan ere, betileetatik gertuen dagoen eremuak betazal mugikorrak baino bizitasun handiagoa izan beharko du, eta betazal mugikorrak betazalen izurrean edo betzuloan geratuko denak baino handiagoa. Por eso, no consistirá nuestro trabajo en batir sin más estos trazos previos, sino que debemos observar que la zona más pegada a la pestaña tenga bastante más intensidad que la del párpado móvil y ésta, a su vez, más que la que quede en el pliegue del párpado o cuenca del ojo.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Ezpainetako profilatzailearen bidez, trazu batzuk egingo ditugu betzuloaren eta betazaleko izurraren gainean, betazal mugikorra errespetatuz, garbi geratu behar baitu. Aplicaremos con el perfilador de labios unos trazos sobre la cuenca del ojo y pliegue del párpado, respetando el párpado móvil que debe quedar limpio.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Pertsona bakoitzak neurri jakin batzuk izango ditu, distantzia jakin batzuk, eta begiko izurra ez da betazalaren erdian ausaz jarritako tarteko lekua, tolesten den tokia baizik. Cada persona tendrá unos determinados tamaños, unas determinadas distancias y el pliegue del ojo no es un lugar intermedio colocado al azar en el centro del párpado, sino que es la zona donde éste se flexiona.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Paper zikinean edo zimurtuan lanean hasiko ez ginatekeen moduan, ez gara makillatzen hasten larruazala aurretiaz prestatu gabe. Larruazalak garbi (batez ere aurretiazko makillajearen hondarrak pila daitezkeen izurretan) eta leun egon beharko du eta, horretarako, oinarrizko krema baten bidez hidratatuko dugu, azal guztiak testura eta hezetasun bera izan dezan. Horri esker, ez da produktu gehiago Del mismo modo que no comenzaríamos a dibujar sobre un papel manchado o arrugado, tampoco empezaremos a maquillar sin preparar la piel previamente, la cual estará limpia (especialmente en las zonas de pliegues donde pudieran acumularse restos de anteriores maquillajes) y lisa, lo que conseguiremos hidratándola con una crema base para que toda la superficie tenga la misma textura y humedad, evitando así­ que se deposite más producto en l

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Jende gaztearengan ere nabarmendu daiteke ildo nasolabiala zimur edo lerro fin moduan; baina hasierako zimur txiki horrek, adinaren eta grabitatearen eraginaren ondorioz, izur antiestetikoa sortzen du; izan ere, eremu horretako muskuluak lasaitu eta erori egiten dira, eta aurpegiaren adierazpen orokorra tristatzen du. Igualmente puede marcarse el surco nasogeniano en forma de arruguita o lí­nea fina en personas jóvenes, pero esta arruguita inicial, con la edad y el efecto de la gravedad, crea un pliegue antiestético ya que los músculos de la zona se relajan y caen, entristeciendo la expresión general el rostro.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Adinaren poderioz, markatu eta nabarmendu egiten da, eta sudurraren hegaletatik ezpain-ertzaren ondoko eremurainoko izurra osatzen du. Se marca y acentúa con la edad formando un pliegue que va desde las aletas de la nariz hasta la zona próxima a la comisura de los labios.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

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izur > fruncido (2 testuinguru)
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Kat. 25/26. - Artxiboko argazkia eta tailerraren krokisa: Chantillyko koktelerako jantzi sorta, 1964. Izurrei esker, bolanteek bolumen handia dute. Cat. 25/26 - Foto de archivo y croquis de taller: conjunto de cóctel de Chantilly, 1964. Gracias a los fruncidos, los volantes tienen mucho volumen.

Materiala: Ehungintza liburuak

34- Gaueko burukoa, 1950eko hamarraldia, belus beltzeko kopa, Chantilly beltzeko izurrekin eta lumekin apaindua. Erosia. CDM 1997.73.6, Calais. 34- Tocado de noche, años 1950, copa de terciopelo negro, adornada con fruncidos en Chantilly negro, y de plumas. Adquisición. CDM 1997.73.6, Calais.

Materiala: Ehungintza liburuak