irrati

1
irrati > radio (37 testuinguru)
eu testuak es testuak
IRRATI ETA TELEBISTAKO ESTUDIOA ESTUDIO DE RADIO Y TELEVISION

Materiala: Soinua grabatzeko teknikak

Orain arte, bi eratara egokitu dira profesional horiek irrati eta telebistara: Hasta ahora, la adaptación a los medios de Radio y Televisión de estos profesionales se ha realizado de dos modos:

Materiala: Soinu profesionala

herri-irratietako gerenteak/zuzendariak prestatzea, telebistako esatari edo aurkezle izateko prestatzea, telebistako errealizazio-teknikak, telebistako ekoizpen-teknikak, irrati eta telebistarako oposizioak prestatzea, ikastaro monografikoak. Preparación de gerentes-directores de emisoras de radio locales, locución-presentación en televisión, Técnicas de realización en televisión, Técnicas de producción en televisión, Preparación de oposiciones para radio y televisión, Cursos monográficos.

Materiala: Soinu profesionala

Mezu bera azpimarratzen dute kartelak, telebistako iragarkiak, prentsako iragarkiak eta irratiko iragarki laburrak, baina bakoitzak bere komunikazio-gaitasun espezifikoak ditu. Cartel, spot de televisión, anuncio de prensa y cuña de radio inciden en un mismo mensaje, pero cada uno con sus capacidades comunicativas especí­ficas.

Materiala: Irudia

Lerro etenak esan nahi du irrati edo telebistako ahotsa dela, edo bozgorailua, telefonoa, robota... Lí­nea quebrada significa que el texto representa a una emisión de radio o televisión, un altavoz, el teléfono, un robot.... pero también un grito.

Materiala: Irudia

Mezua: iragarki" target="_blank">iragarkia bera, telebistako iragarki" target="_blank">iragarki bat, kartel bat edo irratiko iragarki labur bat. Mensaje: El propio anuncio, bien sea un spot, un cartel o una cuña de radio.

Materiala: Irudia

Beste hedabide batzuetan, hala nola irratian, telebistan eta prentsan, publizitaterako gordetako tokiak mugatu beharra dago. En otros medios, como la radio, la televisión y la prensa, es preciso acotar los espacios reservados a publicidad.

Materiala: Irudia

Bestela, gerta liteke irratiko iragarki labur bat, telebistako iragarki bat edo prentsako iragarki bat programaren parte direla iruditzea, ezkutatu edo oharkabean pasa daitezkeelako. El motivo es que una cuña de radio, un spot de televisión o un anuncio en prensa pueden parecer parte de la programación, se pueden camuflar o pasar desapercibidos.

Materiala: Irudia

Kartelak eboluzio handia izan du kartel klasikoaz geroztik. Garai batean, hedabide bakarra zen, irratirik edo telebistarik ez zegoelako. El cartel ha evolucionado mucho desde el cartel clásico, usado como único medio de comunicación al no existir otros soportes como la radio o la televisión.

Materiala: Irudia

Esker oso bereziak Ikerketa Zientifikoetarako Kontseilu Nagusiari, Torres Quevedo Akustika Institutuari, Irrati eta Telebistaren Institutu Ofizialari, Audio Engineering Society-ri (AES) eta Madrileko Unibertsitate Politeknikoko Ingeniaritza Teknikoko Unibertsitate Eskolari, baita Espainiako Autoreen Elkarteari ere, lan hau egiteko eman didaten laguntzarengatik. Gracias muy especiales al Consejo Superior de Investigaciones Cientí­ficas, al Instituto de Acústica Torres Quevedo, al Instituto Oficial de Radio y Televisión, a la Audio Engineering Society (AES), y a la Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de la Universidad Politécnica de Madrid, así­ como a la Sociedad General de Autores de España por el apoyo prestado para la realización de esta obra.

Materiala: Soinu profesionala