injekzio-hasiera Bilatu injekzio-hasiera testuinguru gehiagotan

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injekzio-hasiera > comienzo de inyección (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
g. Injekzio-hasierako dosifikagailua g. Dosificador del comienzo de inyección

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Bi eragingailu (erregaiaren dosifikagailua eta injekzio-hasiera erregulatzeko elektrobalbula). Dos actuadores (dosificador de combustible y electroválvula para regulación del comienzo de inyección).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Eragingailu hori matxuratzen bada, KUEk desaktibatu egiten du injekzio-hasierako erregulazio elektronikoa, eta gehiegizko aitzinamenduarekin funtzionatzen du motorrak. Si se avería este actuador, la UEC desactiva la función de regulación electrónica de comienzo de inyección, quedando el motor funcionando con un avance excesivo.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zer elementurekin erregulatzen da unitate honetan azaldu ditugun sistema elektronikoen injekzio-hasiera? Mediante qué elemento se realiza la regulación del comienzo de inyección en los distintos sistemas electrónicos explicados a lo largo de esta unidad?

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

injekzio-hasiera > inicio de inyección (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Injekzio-hasierako transmisoredun injektorea. Inyector con transmisor de inicio de inyección.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Injekzio-hasieraren transmisorea Transmisor de inicio de inyección

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Injekzio-ponparen beheko aldean egoten da (9.12 irudia), eta hau du eginkizuna: aitzinamendu-aldagailuaren enboloari eragiten dion presioa aldatzea, injekzio-hasiera noiznahi zuzentzeko. Está situada en la parte inferior de la bomba de inyección (figura 9.12) y su función es variar la presión que afecta al émbolo del variador de avance para corregir el inicio de inyección en todo momento.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

KUEk eragiten du aktibazio hori, 50 bat Hz-ko maiztasuneko eta KUEk berak kontrolatzen duen bulkada-zabalera batekiko seinale karratu baten bidez (9.13 irudia), aitzinamendua jasotako seinaleen araberakoa (rpm, injektatutako emaria, motorraren tenperatura, injekzio-hasiera...) izan dadin. Dicha activación se produce por la UEC a través de una señal cuadrada (figura 9.13) de frecuencia fija aproximadamente de 50 Hz con una anchura de impulso controlada por la propia UEC para conseguir el avance en función de las distintas señales recibidas (rpm, caudal inyectado, temperatura del motor, inicio de inyección...).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak