haril

1
haril > bobina (10 testuinguru)
eu testuak es testuak
Estatore bat, bi burdin nukleo independentek osatua; nukleo bakoitzari bina haril kiribildu zaizkio, seriean elkarri lotuta, 4.17 irudian ikus dezakegunez. Un estátor compuesto por dos núcleos férricos independientes, a los cuales se les ha arrollado a cada uno de ellos dos bobinas unidas en serie tal como vemos en la figura 4.17.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

Haril horiek korrontez elikatzen dira kontaktu-giltzaren bitartez (+15) A erdiko puntutik, beste muturrak kontrol-unitatearen bidez itxita masan. Estas bobinas se alimentan con corriente a través de la llave de contacto (+15) por el punto central A, cerrando a masa los otros extremos a través de la unidad de control.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

Kontrol-unitateak ordena jakin bati jarraiki kitzikatzen ditu harilak. Esta excitación de las bobinas se produce con un orden determinado por la unidad de control.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

Horren arrazoia hau da: kablea bilduta egotean, berez haril elektriko bat daukagu eta, harila izanik, intentsitate bat igarotzen denean eremu magnetikoak nahiz harilari dagozkion indukzioak sortzen dira, eta kablearen isolatzailea urtu egin daiteke eta, ondorioz, zirkuitulaburra sortu. Esto se debe a que, al estar el cable enrollado, en realidad lo que tenemos es una bobina eléctrica y, como tal bobina, al pasar una intensidad se generan tanto campos magnéticos como las inducciones propias de una bobina, pudiendo llegar a derretir el aislante del cable con el consiguiente cortocircuito.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kontsumitzailea konektatzen denean, sartzen den intentsitate guztiak irteten denaren berdina izan behar du; horregatik, akoplatuta daukan harilean ez da eremu magnetikorik sortuko eta, beraz, ez da ezer gertatuko. Cuando se conecta el consumidor, toda la intensidad que entra debe ser igual a la que sale, por lo que en la bobina que lleva acoplada no se generará ningún campo magnético y, por tanto, no ocurrirá nada.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Sarrerako intentsitatea irteerakoaren berdina ez bada (intentsitate-aldea edo defektu-intentsitatea) indar elektroeragile bat sortzen da harilean, eta horrek etengailua irekiarazten du. En el caso de que la intensidad de entrada no sea igual que la de salida (diferencia de intensidad o intensidad de defecto) se induce una fuerza electromotriz en la bobina y ésta hace que el interruptor se abra.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Erresistentzia autorregulatzailea (pizte-harila) Resistencia autorreguladora (bobina encendido)

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

Harila aktibatzean, etengailua itxi egiten da Cuando se activa la bobina, se cierra el interruptor

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

a) Harila. a) Bobina.

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

c) Harila. c) Bobina.

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

2
haril > devanado (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Haril sekundario horrek iman baten moduan jokatzen du; haren barnean dabilen intentsitatea balio jakin batera iristen bada, etengailuaren kontaktuak irekitzea eragingo du. Este devanado secundario funciona como un imán, y si la intensidad que circula por él es suficiente, es capaz de provocar la apertura de los contactos del interruptor.

Materiala: Automatismoak

Haril primarioa Devanado primario

Materiala: Automatismoak

Haril sekundarioa Devanado secundario

Materiala: Automatismoak

Langileak Behe Tentsioko Arautegi Elektroteknikoa kontsultatu du, eta ikusi du motorraren potentzia dela-eta ezin dela zuzeneko abiaraztea erabili, zeren eta abiatzeko unean sortzen den gainintentsitatea arriskutsua izan baitaiteke instalaziorako eta motorraren beraren hariletarako. El operario ha consultado el Reglamento Electrotécnico de Baja Tensión y ha observado que, debido a la potencia del motor, no puede realizar un arranque directo, ya que la sobreintensidad producida en el momento del arranque, puede ser peligrosa para la instalación y los devanados del propio motor.

Materiala: Automatismoak

3
haril > bobinado (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
Injektoreetako batean egon ohi da txertatuta sentsore hori, eta haril bat (a) du, zeinaren barruan presio-buloi bat (b) egoten den, injektoreko orratzaren luzagarri (9.5 irudia). Este sensor, integrado en uno de los inyectores, está formado por un bobinado (a), en cuyo interior se encuentra un perno de presión (b) que constituye una prolongación de la aguja del inyector (figura 9.5).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Etengabe jasotzen du harilak 30 bat MA-ko korronte-intentsitatea KUEtik, 11bat V-eko korronte zuzen gisara. Korronte horrek sortzen duen eremu magnetikoa aldatu egiten da nukleoa —orratzaren mugimenduagatik— harilaren barruan higitzean. El bobinado recibe constantemente una intensidad de corriente por parte de la UEC con un valor aproximado de 30 mA suministrada en forma de corriente continua de aproximadamente 11 V, lo que genera un campo magnético que se ve modificado cuando el núcleo, debido al movimiento de la aguja, se desplaza por el interior del bobinado.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Eremu magnetikoaren aldaketak, berriz, aldaketa eragiten du harilari aplikatzen zaion tentsioan. La variación del campo magnético provoca una alteración en la tensión aplicada al bobinado.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Korronte zuzeneko motorra da, eta haren ardatzak (induzitua) espeka batean zehar higiarazten du gidari-balbula; harilak, berriz, eremu magnetikoa sortzen du, KUEa kitzikatzeko tentsioa aldatuta. Está constituido como un motor de corriente continua que consta de un inducido, el cual es el eje que desplaza a la corredera a través de una excéntrica, y de un bobinado que crea el campo magnético mediante la variación de tensión de excitación de la UEC.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Harila Bobinado

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Enbolo bat, malguki bat eta haril bat ditu elektrobalbulak. La electroválvula está compuesta por un émbolo, un muelle y un bobinado.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Haril elektromagnetikoa Bobinado electromagnético

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Elementu hauek izan ohi ditu elektrobalbulak (11.4 irudia): haril bat eta goiko aldean mintz bat duen induzitu bat. La electroválvula está formada (figura 11.4) por un bobinado y un inducido que tiene una membrana en la parte alta.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak