gogobetetze-maila Bilatu gogobetetze-maila testuinguru gehiagotan

1
gogobetetze-maila > grado de satisfacción (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Bezeroaren gogobetetze-maila neurtzeko metodoak Métodos para medir el grado de satisfacción del cliente

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Bezeroaren gogobetetze-mailaren ebaluazioari esker, jakingo dugu zer pertzepzio duen bezeroak aholkulariak egindako lanaren garapenaren eta emaitzaren gainean. La evaluación del grado de satisfacción del cliente nos revelará la percepción del evaluación del grado de satisfacción del cliente" target="_blank">evaluación del grado de satisfacción del cliente sobre el desarrollo y resultado del trabajo del asesor

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Elkarrizketa kabinetean. Bezeroaren gogobetetze-maila neurtzeko, garai bateko eta gaur egungo bezeroei elkarrizketa pertsonalak egiten dira. Entrevista en el gabinete: se evalúa el grado de satisfacción del cliente mediante la realización de entrevistas personales a los antiguos y actuales grado de satisfacción del cliente" target="_blank">grado de satisfacción del clientes

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Metodo ona da jakiteko zein den bezeroaren gogobetetze-maila baita epe ertain-luzean eskainitako zerbitzuaren kalitatea ere. Es un buen método para medir el grado de satisfacción del cliente y la calidad del servicio prestado a medio y largo plazo

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak