gerruntze Bilatu gerruntze testuinguru gehiagotan

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Gerruntze beltza daraman emakumea.
Gerruntze beltza daraman emakumea.
gerruntze > corpiño (6 testuinguru)
eu testuak es testuak
Parpailaren ezaugarri guztien artetik, gardentasuna da jostunak gehien nabarmendu zuena, Goyaren erretratuetan inspiratuta, askotan aipatu bezala. Ez dago sare arin eta beltzaren azpian igartzen den azala baino gauza poetikoagorik, ezta paparraren, azpilduraren, mahuken eta gonaren ertzean jositako edo nabarmendutako parpaila bat baino poetikoagorik ere; beste gardenki batzuk koloretako hondoekin agertzen dira, esate baterako beroki baten azpiko gerruntze batean zeta arrosa (73. or. il.), baina baita zeta aldakorrak gogorarazten duen jantzian ere. Zaku formako soinekoetan ere, baby dolls delakoetan, parpailaren gardentasunarekin jolas egiten du Balenciagak, soineko estuaren atzetik agertu eta gerriaren fintasuna nabarmenduz (79. or. il.). De entre todas las características del encaje, la transparencia es la que el modisto magnifica con más placer, inspirándose, como se ha puesto de manifiesto a menudo, en los retratos de Goya. Nada es más poético que la piel que se adivina bajo la ligera red generalmente negra, un encaje que sobresale o que está cosido en el borde del escote, del dobladillo, de las mangas y de la falda; otras transparencias aparecen con fondos de colores corno la seda rosa de un corpiño bajo un abrigo (il. p. 73) pero también en el conjunto del atuendo que recuerda a las sedas tornasoladas. Para sus vestidos saco, baby dolls. Balenciaga juega también con la transparencia del encaje, que se desprende claramente del fondo del vestido ceñido haciendo resaltar la finura del talle (il. p. 79).

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 56. - Gerruntze tolesdunak, festarako soineko honetan, 1795ean modan zen "gortina" erako gerruntzeak ekartzen ditu gogora, gona jasoek XVIII, mendeko modak eta parpaila beltzeko bolanteek Goyak margotzen zituen emakume dotoreak, 1951. Cat. 56 -El corpiño plisado de este vestido de fiesta evoca los corsés "en cortina" de moda en 1795, su falda recogida las modas del siglo XVIII, y su volante de encaje negro las vestimentas que llevaban las elegantes pintadas por Goya, 1951.

Materiala: Ehungintza liburuak

51a- Gaueko soinekoa, 1967 ing., parpaila horia (Marescot) txenilazko eta zilar koloreko harizko lore handi brodatuak, zeta horiko ehun ildokatuaren gainean. Gerruntzea, gerri altua, satin horiko gerriko zabala. Bolduc: 160 Ginette tailerra, Giselle modeloa. 51a- Vestido de noche, 11 1967, encaje amarillo (Marescot) con grandes flores bordadas de chenilla e hilos plateados, sobre tejido acanalado de seda amarilla. Corpiño, talle alto, cinturón ancha de satén amarillo. Bolduc: 160 taller Ginette, modelo Giselle.

Materiala: Ehungintza liburuak

56- Gaueko soineko luzea, 1951ko N, tafeta beltza, Chantilly parpaila beltzeko 2 bolantetan bukatutako azpiko gona. Gerruntze tolestua, zerrenda korapilatuekin, gona tolesdunarekin eta barrena sabeldua eta bildua. Paris Etiketa. 130 pasea. Sylvia de Cuevasek emana. Niki Stifelek jantzia. CBM 2000.204, Getaria. (74. orr.) 56- Vestido largo de noche, 11951, tafetán negro, enagua rematada en 2 volantes de encaje Chantilly negro. Corpiño plisado con cintas anudadas, falda de pliegues y bajo abombado recogido. Etiqueta París. Pase 130. Donación de Sylvia de Cuevas. Vestido por la señora Niki Stifel. CBM 2000.204, Getaria. (p. 74)

Materiala: Ehungintza liburuak

58- Gaueko soinekoa, 1958ko U, fuksia koloreko shantunga, tul brodatuz eta lepo-xalez estalitako gerruntzea. Gerruntzea, asimetrikoa, gona bizkarrean eroria. Paris Etiketa. 107 pasea. M. H. de Givenchy-k emana. Paul Mellonen andrearena izan zen. CBM 2004.30, Getaria. (39. orr.) 58- Vestido de noche, V 1958, shantung fucsia con corpiño recubierto de tul bordado y echarpe-cuello. Corpiño, asimétrico, falda con caída en la espalda. Etiqueta París. Pase 107. Donación de M. H. de Givenchy. Pertenecía a la señora de Paul Mellon. CBM 2004.30, Getaria. (p. 39)

Materiala: Ehungintza liburuak

67- Gaueko soinekoa, f 95f, Chantilly parpaila berde-urdina (Dognin), arrastoekin, tafeta eta krepearen gainean. Gerruntze-soinekoa, gona oso zabala. EISA Etiketa. Erosia. CDM 997.73.2, Calais. 67- Vestido de noche, 1951, encaje Chantilly azul-verde (Dognin), con impresiones, sobre tafetán y crepé. Vestido corpiño, falda muy ancha. Etiqueta EISA. Adquisición. CDM 997.73.2, Calais.

Materiala: Ehungintza liburuak