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IRRATI ETA TELEBISTAKO ESTUDIOA ESTUDIO DE RADIO Y TELEVISION

Materiala: Soinua grabatzeko teknikak

Hala ere, "zintarik gabeko estudioari" buruz asko dago esateko. No obstante, hay mucho que hablar sobre el "estudio sin cinta".

Materiala: Soinu profesionala

ez zeuden pozik orduko grabazio-sistemekin. Haien iritziz, estudioko ohiko ekipoak onerako ordezkatzeko sistema garatu behar zen, eta makina bakar batean batu behar ziren gailu guztiak. Ninguno de ellos estaba satisfecho con los actuales sistemas de grabación y había que desarrollar un sistema que fuese capaz de sustituir ventajosamente todos los equipos habituales de un estudio, condensándolo en una sola máquina.

Materiala: Soinu profesionala

Grabazio-estudio batek emaitza ona izateko, oso garrantzitsua da estudioko monitoreen sistemako ekipoak ondo aukeratzea, baina oso konplexua ere bada. Horrez gainera, sistemak ahalik eta linealena eta fidagarriena izan beharko du, azken emaitzari buruzko segurtasun osoa lortzeko. Uno de los factores más importantes y complejos del resultado final de un estudio de grabación consiste en la adecuada selección de los equipos que integran el sistema de monitores de un estudio y de la obtención de una linealidad y fíabilidad que nos permita tener una seguridad absoluta respecto al resultado final.

Materiala: Soinu profesionala

Soinua grabatzeko serbosisteman, erantzun koherentea lortzeko behar den atzeraelikadura edo feedbacka adierazten du estudioko monitoreak. El monitor de estudio representa en el servosistema de la grabación de sonido la realimentación o "feedback" necesario para obtener una respuesta coherente.

Materiala: Soinu profesionala

Hain zuzen ere, etxean entzuteko sistemak hobetu ziren, eta estudioko monitore handiak ez ziren gehiago garatu. Horren ondorioz, teknikari askok monitore "handiekin" lan egitearen arriskua saihestu zuten, eta nahasketa-mahaiaren gainean jarritako goi-fidelitateko bi bozgorailu txiki erabiltzen hasi ziren (19.4 irud.). En efecto, la ya sabida mejora de los sistemas de escucha domésticos y el cierto estancamiento en el desarrollo de los grandes monitores de estudio llevó a muchos operadores a evitar el "riesgo" de trabajar con los monitores "grandes" y a adoptar el uso de una pareja de altavoces hi-fi de tamaño reducido colocados sobre la mesa de mezclas (Fig. 19.4).

Materiala: Soinu profesionala

Hobe da estudioan bertan goi-fidelitateko etxeko ekipoa duen gela bat edukitzea. Procuremos disponer en el mismo estudio de otra sala con un auténtico equipo hi-fi doméstico.

Materiala: Soinu profesionala

Etxeko estudioak Los estudios caseros

Materiala: Soinu profesionala

Musikaren arloko teknologia berriei oso lotuta dago maila ertaineko estudioek mundu osoan izan duten egundoko gorakada, eta fabrikatzaileek ikerketa sakonak egin dituzte ekipo profesionalen antzeko prestazioak dituzten ekipoak merkaturatzeko, prezio askoz txikiagoan. Este crecimiento espectacular de estudios de tipo medio que se ha producido en todo el mundo, va muy emparejado a las nuevas tecnologías del campo musical y ha producido una fuerte investigación por parte de las compañías fabricantes para lanzar al mercado equipos con prestaciones similares a las profesionales pero a unos costes mucho más reducidos.

Materiala: Soinu profesionala

Azkenaldian, ikaragarri hazi da mota guztietako estudioen kopurua. Durante estos últimos tiempos se ha producido una auténtica explosión en la creación de estudios de todo tipo.

Materiala: Soinu profesionala

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Parisko estudioan asmatzen zituen jostunak bere bildu-mak, eta oso jende gutxi joaten zen bertara, tailerretako buruak, mantenuaren arduradun Simone andrea, Gerard Chueca idazkaria, Fernando Martinez laguntzailea eta Ramon Esparza moda tailerretakoa, hurrenez hurren. Ha-mar tailer zituen jostunak guztira, bost jostun, hiru espe-zialista jantzi arinetan eta bi kapelutegi tailer. Talde osoak bostehun langile zituen 1968an itxi zenean, Mlle Renee-k zorrotz eta gogor kudeatuak denak. Parisen ospe handia lortu zuen Balenciagak, eta mundu osoko bezeroak eraka-rri zituen bertara. En París, el modisto concibe sus colecciones en su estudio, frecuentado únicamente por los jefes de taller. Mine Simone encargada de la manutención, Gérard Chueca su secretario, Fernando Martínez su asistente y Ramón Esparza de los talleres de moda. El modisto cuenta con diez talleres, cinco sastres, tres especialistas en prendas vaporosas y dos talleres de sombrerería. El conjunto reúne hasta el cierre de la casa en 1968 quinientos empleados, gestionados con rigor y severidad por Mlle Renée. Es en París donde Balenciaga adquiere una notoriedad extraordinaria que atrae una c1ientela internacional.

Materiala: Ehungintza liburuak