esku hartze Bilatu esku hartze testuinguru gehiagotan

1
esku hartze > intervención (10 testuinguru)
eu testuak es testuak
Liburu honen helburua da bizikidetza-unitateen deskribapena egitea eta haietako bakoitzean egiten diren esku hartzeko prozesuak deskribatzea. Este libro tiene como objetivo la descripción de las diferentes unidades de convivencia, así­ como los procesos de intervención que se realizan en cada uno de ellos.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Banakako edo familiako esku hartzeko prozesua gizarte-laneko zati bat da, eta helburu metodologiko argia du: El proceso de intervención individual o familiar es una parte del trabajo social con una finalidad metodológica clara:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

4. unitatea Familian esku hartzeko prozesua Unidad 4 Proceso de intervención familiar

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Zer esku hartzeko prozesu erabili da haur horrekin? ¿Cuál ha sido el proceso de intervención en este niño?

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Gizarteko esku hartzeko edozein proiektutan bezala, lau dira etxez etxeko laguntza-zerbitzuaren programazio- eta garapen-prozesu osoko fase nagusiak: Al igual que cualquier proyecto de intervención social, las fases principales de todo proceso de programación y desarrollo del SAD son cuatro:

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Egoera hori abiapuntu hartuta, adierazi adibideen bitartez teknika horretako esku hartzeko prozesuko fase bakoitza. A partir de esta situación, ejemplifica cada una de las fases del proceso de intervención de esta técnica.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Familiei laguntzeko eta esku hartzeko programak Programas de apoyo e intervención con familias

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Bizikidetza-unitateetan ezinduekin esku hartzea Intervención con personas discapacitadas en unidades de convivencia

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Familiak egiten duen behaketan ez bezala, eskolak badaki noiz egin duen behaketa, eta informazio hori erabilgarria da esku hartzea haurraren beharretara egokitzeko. A diferencia de la observación que hace la familia, en la escuela se sabe en qué momentos se ha hecho la observación y es útil para ir adaptando la intervención a las necesidades del niño.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Esku hartzeko jarraibide erraza da "ku-ku" jolasa; heldua desagertzeak ez duela agertuko ez denik esan nahi ikasten laguntzen dio haurrari, oharkabean: Como pauta de intervención sencilla, el juego del "cu-cu, tras" ayuda al niño a aprender, sin darse cuenta, que la separación del adulto no significa que ya no vuelva a aparecer:

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna