eraikuntza-jolas Bilatu eraikuntza-jolas testuinguru gehiagotan
eraikuntza-jolas > juego de construcción (20 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Haurraren aldi ebolutibo guztietan egon behar du eraikuntza-jolasak, eta bakoitzean dagokion konplexutasun-maila izango du | Con diferentes grados de complejidad, el juego de construcción ha de estar presente en todos los períodos evolutivos del niño. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Haur hiperaktiboek edo oso mugituek aukera izango dute energia kanpoaldeko jolasekin eta triziklo edo/eta bizikletekin askatzeko; gainera, arretari eusten ikasi ahal izango dute eraikuntza-jolasekin edo eskuak erabiltzeko jolasekin, ura, buztina, hondarra, etab. erabiliz. Komeni da jolas horiek zailegiak ez izatea ahalik eta arrakastarik gehien lortzeko eta arretari eusteko. | Los niños hiperactivos o muy movidos tendrán la posibilidad de eliminar energías con juegos de exterior, triciclos y/o bicicletas, además podrán aprender a mantener la atención con energías con juegos de construcción o bien manipulativos, con agua, barro, arena, etc., será conveniente que estos energías con juegos no supongan mucha dificultad para lograr el máximo posible de éxitos y mantener de esta manera su |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Eraikuntza-jolasen eremua. | Zona de juegos de construcción. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
I Eraikuntza-jolasen eremua. | I Una zona de juegos de construcción. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Gainera, adin bakoitzerako karta-jokoak, domino-jokoak planifika daitezke eta, jakina, eraikuntza-jolasak inoiz ahaztu gabe. | Además se pueden planificar juegos de cartas, de dominó, específicos para cada edad y por supuesto no olvidar nunca los juegos de construcción. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Aldi horretan, jolas heuristikoa eta aurkikuntzaren jolasa gomendatzen dira, besteak beste. Horien helburuak eta ezaugarriak sakonago ikusiko ditugu hurrengo unitate didaktikoan; halaber, oso gomendagarria da eraikuntza-jolasak eskaintzea. | Para este período se recomiendan entre otras actividades lúdicas las del juego heurístico y el juego del descubrimiento, cuyos objetivos y características se verán extensamente en la próxima unidad didáctica, también será muy recomendable la aportación de juegos de construcción. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Jolas librea izan zein jolas zuzendua izan, jolasaren berezko jardueretatik abiatuta landu daiteke, jolas heuristikoan, txokoetan, altxorren saskian, eraikuntza-jolasetan... ikusi dugun bezala. | Se puede trabajar a partir de actividades propias del juego, sea libre o dirigido, tal como se ha visto con el juego heurístico, los rincones, la cesta del tesoro, los juegos de construcción, etc. |
Materiala: Adierazpena eta komunikazioa |
|
Defini ezazu eraikuntza-jolasa, eta azaldu zer ezaugarri dituen haurraren eboluzio-etapa bakoitzean. | Define juego de construcción y explica qué caracteriza a este juego durante cada una de las etapas evolutivas del niño. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
> Garrantzitsua da horrelako jolasak mutikoengan eta neskengan sustatzea; izan ere, badirudi sozialki egiaztatuta dagoela mutikoak neskak baino gehiago estimulatzen dituztela helduek horrelako eraikuntza-jolasak egin ditzaten. | I Es importante fomentar este tipo de juegos tanto en niños como en niñas, ya que parece socialmente comprobado que los niños están más estimulados por los adultos a realizar este tipo de juego de construcciones que las niñas. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
|
Piageten arabera, eraikuntza-jolasak pentsamendu abstraktuaren praktika bultzatzen du. | Según Piaget, el juego de construcción facilita la práctica del pensamiento abstracto. |
Materiala: Jolasaren metodologia |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |