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eraikuntza-jolas > juego de construcción (20 testuinguru)
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Haurraren aldi ebolutibo guztietan egon behar du eraikuntza-jolasak, eta bakoitzean dagokion konplexutasun-maila izango du Con diferentes grados de complejidad, el juego de construcción ha de estar presente en todos los perí­odos evolutivos del niño.

Materiala: Jolasaren metodologia

Haur hiperaktiboek edo oso mugituek aukera izango dute energia kanpoaldeko jolasekin eta triziklo edo/eta bizikletekin askatzeko; gainera, arretari eusten ikasi ahal izango dute eraikuntza-jolasekin edo eskuak erabiltzeko jolasekin, ura, buztina, hondarra, etab. erabiliz. Komeni da jolas horiek zailegiak ez izatea ahalik eta arrakastarik gehien lortzeko eta arretari eusteko. Los niños hiperactivos o muy movidos tendrán la posibilidad de eliminar energías con juegos de exterior, triciclos y/o bicicletas, además podrán aprender a mantener la atención con energías con juegos de construcción o bien manipulativos, con agua, barro, arena, etc., será conveniente que estos energías con juegos no supongan mucha dificultad para lograr el máximo posible de éxitos y mantener de esta manera su

Materiala: Jolasaren metodologia

Eraikuntza-jolasen eremua. Zona de juegos de construcción.

Materiala: Jolasaren metodologia

I Eraikuntza-jolasen eremua. I Una zona de juegos de construcción.

Materiala: Jolasaren metodologia

Gainera, adin bakoitzerako karta-jokoak, domino-jokoak planifika daitezke eta, jakina, eraikuntza-jolasak inoiz ahaztu gabe. Además se pueden planificar juegos de cartas, de dominó, especí­ficos para cada edad y por supuesto no olvidar nunca los juegos de construcción.

Materiala: Jolasaren metodologia

Aldi horretan, jolas heuristikoa eta aurkikuntzaren jolasa gomendatzen dira, besteak beste. Horien helburuak eta ezaugarriak sakonago ikusiko ditugu hurrengo unitate didaktikoan; halaber, oso gomendagarria da eraikuntza-jolasak eskaintzea. Para este perí­odo se recomiendan entre otras actividades lúdicas las del juego heurí­stico y el juego del descubrimiento, cuyos objetivos y caracterí­sticas se verán extensamente en la próxima unidad didáctica, también será muy recomendable la aportación de juegos de construcción.

Materiala: Jolasaren metodologia

Jolas librea izan zein jolas zuzendua izan, jolasaren berezko jardueretatik abiatuta landu daiteke, jolas heuristikoan, txokoetan, altxorren saskian, eraikuntza-jolasetan... ikusi dugun bezala. Se puede trabajar a partir de actividades propias del juego, sea libre o dirigido, tal como se ha visto con el juego heurí­stico, los rincones, la cesta del tesoro, los juegos de construcción, etc.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Defini ezazu eraikuntza-jolasa, eta azaldu zer ezaugarri dituen haurraren eboluzio-etapa bakoitzean. Define juego de construcción y explica qué caracteriza a este juego durante cada una de las etapas evolutivas del niño.

Materiala: Jolasaren metodologia

> Garrantzitsua da horrelako jolasak mutikoengan eta neskengan sustatzea; izan ere, badirudi sozialki egiaztatuta dagoela mutikoak neskak baino gehiago estimulatzen dituztela helduek horrelako eraikuntza-jolasak egin ditzaten. I Es importante fomentar este tipo de juegos tanto en niños como en niñas, ya que parece socialmente comprobado que los niños están más estimulados por los adultos a realizar este tipo de juego de construcciones que las niñas.

Materiala: Jolasaren metodologia

Piageten arabera, eraikuntza-jolasak pentsamendu abstraktuaren praktika bultzatzen du. Según Piaget, el juego de construcción facilita la práctica del pensamiento abstracto.

Materiala: Jolasaren metodologia