engranaje

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engranaje > engranaje (16 testuinguru)
eu testuak es testuak
Pinoia inertzia-bolanteak horretarako daraman engranajearekin konektatzen du. Conecta el piñón con el engranaje que a tal fin lleva el volante de inercia

Materiala: Ostalaritza

Aurreko aldean bai espeka-ardatzari dagokionez, bai birabarkiari dagokionez, engranaje bat edo horzdun gurpil bat elkarri lotuta egoten dira transmisioko elementu baten bitartez (uhala edo katea ; horrela, bada, birabarkiak bira egiten duenean transmisioko elementua arrastatzen du eta elementu horrek espeka-ardatzeko engranajea edo horzdun gurpila birarazten du. En la parte delantera, tanto del árbol de levas como del cigüeñal, tenemos un engranaje o una rueda dentada unidos entre sí mediante un elemento de transmisión (correa o cadena , de forma que al girar el cigüeñal arrastra el elemento de transmisión y este hace girar el engranaje o rueda dentada del árbol de levas

Materiala: Ostalaritza

Kateak erabiltzen ditugu transmisioa engranajeen bitartez egiten denean, eta uhalak aldiz, transmisioa horzdun gurpilen bitartez egiten denean. Utilizamos cadenas cuando la transmisión se realiza mediante engranajes y utilizamos correas cuando la transmisión se realiza mediante ruedas dentadas

Materiala: Ostalaritza

Espeka-ardatzeko engranajearen edo gurpilaren hortz kopuruak birabarkiaren engranajearen edo horzdun gurpilaren kopuruaren bikoitza izan behar du, motor termikoaren ziklo bakoitzeko –alegia, birabarkiaren bi buelta– balbula bakoitzak behin bakarrik ireki eta itxi behar baitu; espeka-ardatzak buelta bat eman behar du motorraren funtzionamendu-ziklo bakoitzeko. El número de dientes del engranaje o de la rueda dentada del árbol de levas debe ser el doble del que tiene la rueda dentada o el engranaje del cigüeñal, ya que por cada ciclo del motor térmico, correspondiente a dos vueltas del cigüeñal, cada válvula se debe abrir y cerrar una sola vez; una vuelta del árbol de levas por cada ciclo de funcionamiento del motor

Materiala: Ostalaritza

Bi engranaje edo horzdun gurpilek posizio bakarra dute, dagoen posizioaren arabera eta pistoiaren aldiaren arabera, balbulak ireki edo itxi daitezen; horregatik, engranajeek edo horzdun gurpilek muntatzeko markak izaten dituzte, katea edo uhala muntatzeko garaian zein posiziotan jarri behar ditugun jakiteko. Los dos engranajes o ruedas dentadas tienen una única posición para que, en función del lugar en que se encuentre y del tiempo en que esté el pistón, las válvulas se abran o se cierren; por esta razón, los engranajes o las ruedas dentadas llevan unas marcas de montaje que nos indican en qué posición debemos colocarlos al montar la cadena o la correa

Materiala: Ostalaritza

Bolantea eta direkzioaren engranajea lotzen dituen elementua da. Es el elemento de unión entre el volante y el engranaje de la dirección.

Materiala: Ostalaritza

Ardatz nagusia, bolantearen errotazioa direkzioaren engranajera transmititzeko. Un eje principal, que transmite la rotación del volante al engranaje de dirección.

Materiala: Ostalaritza

Artikulazio bat, zutabea eta direkzioaren engranajea lotzeko. Una articulación, que une la columna con el engranaje de la dirección.

Materiala: Ostalaritza

Direkzioaren engranajea edo kremailera Engranaje de la dirección o cremallera

Materiala: Ostalaritza

c)Kremailera bidezko direkzioa honako elementu hauek osatzen dute: direkzioaren bolantea mangeta direkzioaren zutabea beso zabukaria eta direkzioaren engranajea c)Los elementos que componen una dirección por cremallera son el volante de dirección, la mangueta la columna de dirección, el brazo oscilante y el engranaje de la dirección.

Materiala: Ostalaritza

engranaje > engranaje (48 testuinguru)
eu testuak es testuak
a) Zeharkako aitzinamendua, biraketa-zilindro batekin eta aitzinamendu-ardatzari lotutako engranajearekin. b) Zeharkako aitzinamendua, zilindro lineal batekin eta aitzinamendu-ardatzari lotutako engranajearekin. a) Avance indirecto por medio de un cilindro de giro y un engranaje unido al husillo de avance. b) Avance indirecto por medio de un cilindro lineal y un enaranaje unido al husillo de avance.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

b) Biraketa-zilindrozko eragingailua, engranaje eta gurpil libre bidezkoa. b) Accionamiento con cilindro de giro por medio de engranaje y rueda libre.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Aldizkako ibilbide baten perdoiaren balioak engranajeko hortzen eta haien zatiketaren araberakoa izango da. Los valores de tolerancia de un recorrido intermitente dependen mucho de la calidad del engranaje y de su división.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

brotxatzeko makinak, gurpil horzdunak (engranajeak) tailatzeko makinak, fresatzeko eta punteatzeko makina eta abar. brochadoras, talladoras de ruedas dentadas (engranajes), fresadora-punteadora, etc.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Horien helburua sarrera-ardatz baten eta irteera-ardatz baten artean dagoen transmisio-erlazioa aldatzea eta, horretarako, engranaje finkoen edo mugikorren arteko konbinazio desberdinak egitea da. Su objetivo es la modificación de la relación de transmisión entre un árbol de entrada y otro de salida mediante la participación de diferentes combinaciones de engranajes, fijos o móviles.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

Engranajeak lubrifikatzea Lubricar engranajes

Materiala: Antolakuntza eta ekoizpen-prozesuen kontrola

Bigarren kasu horretan, engranaje eta gurpil askedun zilindro birakari baten bidez eragingo du. En el segundo caso se realiza el accionamiento con un cilindro rotativo con engranaje y rueda libre.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Engranaje eta erreduktoreetarako. Engranajes y reductores.

Materiala: Antolakuntza eta ekoizpen-prozesuen kontrola

Engranaje eta buruetarako. Engranajes y cabezales.

Materiala: Antolakuntza eta ekoizpen-prozesuen kontrola

Engranaje-hotsak kontrolatzea. Control de ruidos en engranajes.

Materiala: Antolakuntza eta ekoizpen-prozesuen kontrola