elikadura positibo Bilatu elikadura positibo testuinguru gehiagotan
elikadura positibo > alimentación positiva (8 testuinguru)
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Injektorearen elikadura positiboa (A kanala: urdina), negatiboa (B kanala: gorria), A-B (morea) eta injektorearen kitzikatze-korrontea (C kanala: berdea). | Alimentación positiva del inyector (Canal A: azul), negativa (Canal B: rojo), A-B (morado) y corriente de excitación del inyector (Canal C: verde). | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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KUEren bidez aktibatzen dira injektoreak, une batzuez haien terminal negatiboa konektatuz eta deskonektatuz. Hori dela eta, begiratu behar da elikadura positiborik jasotzen duten elikadura-erreletik, eta negatiborik KUEtik. | Los inyectores son activados a través de la UEC conectando y desconectando por momentos su terminal negativo, con lo cual habrá que comprobar si reciben alimentación positiva por parte del relé de alimentación y negativa por parte de la UEC. | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Elikadura positiboa aztertzeko, konektatu polimetro bat edo osziloskopio bat ibilgailuaren terminal positiboaren eta masaren artean. | Para comprobar la alimentación positiva, se conectará un polímetro o un osciloscopio entre el terminal positivo y masa del vehículo. | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Erralentia erregulatzeko balbula batzuek, malguki berreskuratzailearen ordez, bigarren harilkatu izaten dute hura ixteko. Kasu honetan, bi harilkatuek terminal komun batetik jasotzen dute elikadura positiboa; negatiboa, berriz, bi terminaletatik, KUEtik barrena. | Algunas válvulas reguladoras de ralentí disponen de un segundo devanado para la realización del cierre de la misma en vez del tradicional muelle de recuperación. En este caso, los dos devanados reciben alimentación positiva por un terminal común y negativa por dos terminales a través de la UEC. | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Sistemako erreletik jasotzen du elikadura positiboa elektrobalbulak, eta KUEtik negatiboa (maiztasun finkoko eta pultsu-zabalera aldakorreko seinale batekin aldatzen du KUEk haren irekiera). | Esta recibe alimentación positiva a través del relé del sistema y negativa a través de la UEC, que variará su apertura mediante una señal de frecuencia fija y anchura de impulsos variable. | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Sistemako erreletik jasotzen du elektroimanak elikadura positiboa, eta KUEtik negatiboa. Balbularen irekiera aldarazteko, maiztasun finkoarekin eta pultsu-zabalera aldakorrarekin konektatzen du elektroimana masara KUEk; hori dela eta, canisterreko elektrobalbularen ezaugarri berak ditu seinaleak. | El electroimán recibe alimentación positiva a través del relé del sistema y negativa a través de la UEC, la cual conectará el electroimán a masa con una señal de frecuencia fija y anchura de impulsos variable para modificar la apertura de la válvula, por lo que la señal tiene las mismas características que la electroválvula del | Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Erralentia egonkortzeko balbulak sistemako erreletik jasotzen du, zuzenean, elikadura positiboa; negatiboa, berriz, KUEtik. | Esta electroválvula recibe alimentación positiva del relé del sistema y masa a través de la UEC. | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Konektatu A kanala bobinaren elikadura positiboko bidean (3 bidea). | Conectar el canal A en la vía de alimentación positiva de la bobina (vía 3). | ||
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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