bateria-tentsio Bilatu bateria-tentsio testuinguru gehiagotan
bateria-tentsio > tensión de batería (6 testuinguru)
bateria-tentsio > voltaje de batería (5 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Ez badute jasotzen, begiratu erreleak bateria-tentsiorik jasotzen duen eta KUEk aktibatu duen. | En caso contrario, comprobaremos que el relé recibe tensión de batería y activación por parte de la UEC. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Bateria-tentsiorik ez badago, kableetan bilatu behar da tentsio-jaitsiera. | Si no existe la tensión de batería, buscaremos la caída de tensión en el cableado. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Horretarako, bateria-tentsioarekin elikatzen dira, intentsitatea 6 amperetara iritsi arte. | Para ello son alimentadas con la tensión de batería hasta que la intensidad alcanza los 6 amperios. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Primarioa behe-tentsioko zirkuitura (bateria-tentsioa) egoten da konektatuta, eta osagai hauek ditu: kobrezko hari lodi bat (0,5-0,8 mm-ko diametroa) eta espira gutxi (200-300 bat). | El primario va conectado al circuito de baja tensión (tensión de batería) y está formado por un hilo grueso de cobre (0,5 a 0,8 mm de diámetro) y unas pocas espiras (entre 200 y 300 aproximadamente). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Zenbat denbora behar den bobina bat kargatzeko, txinparta eraginkorra sor dezan? Bobinaren ezaugarrien, kitzikatze-zirkuituaren, bateria-tentsioaren eta biraketa kopuruaren araberakoa izaten da hori. | El tiempo necesario para cargar una bobina de modo que produzca una chispa efectiva solo depende de las características de la bobina, del circuito de excitación, de la tensión de batería y de las revoluciones. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Oszilazioen amaieran, tentsioa egonkortu egiten da, eta bateria-tentsioaren balioan geratzen. | Al final de las oscilaciones la tensión se estabiliza al valor de la tensión de batería. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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B.T. : bateria-tentsioa | V.B.: Voltaje de batería |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Zabalik edukitzeko, ez da jada behar bateria-tentsio guztia; beraz, pultsu azkar batzuen bidez edukitzen du zabalik KUEk (3 eremua). | Para mantenerlo abierto ya no se necesita todo el voltaje de batería, por lo cual la UEC lo aguantará abierto mediante una serie de impulsos rápidos (zona 3). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Borne horretan, bateria-tentsioa jaso behar du eragingailuak. | En este borne el actuador debe recibir voltaje de batería. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Eragingailua deskonektatuta dagoen bitartean, bateria-tentsioa (2 eremua) agertzen da terminal negatiboan. | Durante el tiempo que permanece el actuador desconectado, aparecerá el voltaje de batería (zona 2) en el terminal negativo. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Bateria-tentsioa | Voltaje de batería |
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