bateria-tentsio Bilatu bateria-tentsio testuinguru gehiagotan

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bateria-tentsio > tensión de batería (6 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ez badute jasotzen, begiratu erreleak bateria-tentsiorik jasotzen duen eta KUEk aktibatu duen. En caso contrario, comprobaremos que el relé recibe tensión de batería y activación por parte de la UEC.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Bateria-tentsiorik ez badago, kableetan bilatu behar da tentsio-jaitsiera. Si no existe la tensión de batería, buscaremos la caí­da de tensión en el cableado.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Horretarako, bateria-tentsioarekin elikatzen dira, intentsitatea 6 amperetara iritsi arte. Para ello son alimentadas con la tensión de batería hasta que la intensidad alcanza los 6 amperios.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Primarioa behe-tentsioko zirkuitura (bateria-tentsioa) egoten da konektatuta, eta osagai hauek ditu: kobrezko hari lodi bat (0,5-0,8 mm-ko diametroa) eta espira gutxi (200-300 bat). El primario va conectado al circuito de baja tensión (tensión de batería) y está formado por un hilo grueso de cobre (0,5 a 0,8 mm de diámetro) y unas pocas espiras (entre 200 y 300 aproximadamente).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zenbat denbora behar den bobina bat kargatzeko, txinparta eraginkorra sor dezan? Bobinaren ezaugarrien, kitzikatze-zirkuituaren, bateria-tentsioaren eta biraketa kopuruaren araberakoa izaten da hori. El tiempo necesario para cargar una bobina de modo que produzca una chispa efectiva solo depende de las caracterí­sticas de la bobina, del circuito de excitación, de la tensión de batería y de las revoluciones.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Oszilazioen amaieran, tentsioa egonkortu egiten da, eta bateria-tentsioaren balioan geratzen. Al final de las oscilaciones la tensión se estabiliza al valor de la tensión de batería.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

bateria-tentsio > voltaje de batería (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
B.T. : bateria-tentsioa V.B.: Voltaje de batería

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Zabalik edukitzeko, ez da jada behar bateria-tentsio guztia; beraz, pultsu azkar batzuen bidez edukitzen du zabalik KUEk (3 eremua). Para mantenerlo abierto ya no se necesita todo el voltaje de batería, por lo cual la UEC lo aguantará abierto mediante una serie de impulsos rápidos (zona 3).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Borne horretan, bateria-tentsioa jaso behar du eragingailuak. En este borne el actuador debe recibir voltaje de batería.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Eragingailua deskonektatuta dagoen bitartean, bateria-tentsioa (2 eremua) agertzen da terminal negatiboan. Durante el tiempo que permanece el actuador desconectado, aparecerá el voltaje de batería (zona 2) en el terminal negativo.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Bateria-tentsioa Voltaje de batería

Materiala: Motorraren sistema osagarriak