baliabide ekonomiko Bilatu baliabide ekonomiko testuinguru gehiagotan

1
baliabide ekonomiko > recurso económico (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ezkontide edo izatezko bikote goiztiarrek osatzen dute. Beren gaztetasunak ez die aukerarik eman familia bat hasteko eta mantentzeko adina baliabide ekonomiko izateko, eta are gutxiago etxebizitza duin bat lortzeko eta mantentzeko. Es la formada por cónyuges o parejas de hecho en edades tempranas, cuya juventud no les ha permitido tener un mí­nimo de recursos económicos que les permita comenzar y sostener una familia, y mucho menos conseguir y mantener una vivienda digna.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

seme-alabek gurasoekin bizitzea erabakitzea, haiek zaharrak direlako, ez dutelako baliabide ekonomikorik emantzipatzeko; gurasoen etxean bizitzea erosoa delako... porque el hijo o hijos opten por quedarse a vivir con los padres por la longevidad de éstos, por falta de recursos económicos para poder emanciparse, por la comodidad de vivir en la vivienda paterna, etc.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

III. titulua irakasleen zereginari buruzkoa da; IV. titulua, irakaskuntza-zentroei, haien tipologiari eta haien araubide juridikoari buruzkoa; V. titulua, zentroen parte-hartzeari, autonomiari eta gobernuari buruzkoa; VI. titulua, hezkuntza-sistemaren ebaluazioari buruzkoa; VII. titulua, hezkuntza-sistemaren ikuskapenari buruzkoa; eta VIII. tituluak lege honen helburuak betetzeko ematen diren baliabide ekonomikoak eta hezkuntzako gastu publi El Tí­tulo III se refiere al papel del profesorado; el Tí­tulo IV sobre los centros docentes, su tipología y su régimen jurí­dico; el Tí­tulo V a la participación, autonomía y gobierno de los centros; el Tí­tulo VI a la evaluación del sistema educativo; el Tí­tulo VII a la inspección del sistema educativo y

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Aldakuntza horiek eragiten dituzte, besteak beste, familia bizi den ingurune kulturalak, familiak dituen baliabide ekonomikoek, edo pertsonari haurtzaroan aplikatu zitzaion estiloak. Estas variaciones vienen dadas, entre otros, por el ambiente cultural en que vive la familia, por los recursos económicos de que dispone, o por el estilo que se le aplicó a la persona en su infancia.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

Irakasle-gela askotan sarritan ikusten eta deitoratzen dena gorpuzten du esamolde horrek: eskolako oporraldi luze baten ondoren, irakasleek ikusten dute baliabide ekonomiko, sozial edo kultural urriak dituzten ikasle jakin batzuekin ahalegin handiz aurreratutako guztia desegin egin dela eskolarik gabeko eta antolatutako inolako hezkuntza-aisialdirik gabeko egunetan. Esta expresión no es más que la concreción interpretativa de una observación y de una lamentación repetida en muchas salas de profesores cuando después de un perí­odo más o menos largo de vacaciones escolares, los docentes constatan que, determinados alumnos con pocos recursos económicos, sociales o culturales, todo lo que habían conseguido avanzar con mucho esfuerzo se ha deshecho en unos días sin escuela y sin ningún tipo de ocio educativo organizado.

Materiala: Garapen Sozioafektiboa Familiekin Parte hartuz

baliabide ekonomiko > recurso económico (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
Batzuek denbora libre gehiago dute, eta besteek baliabide ekonomiko gehiago; biak ala biak kolektibo berriak dira, eta turismo-enpresa eta -helmugek ikertu egin ditzakete, eta haien beharrak betetzen saiatu. Unos con más tiempo libre y otros con más recursos económicos, suponen nuevos colectivos que las empresas y destinos turí­sticos pueden investigar y tratar de satisfacer sus necesidades.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

baliabide ekonomiko askorik ez duten herritarrei turismoa egiteko ematen zaizkien laguntzen programak, turismo-eskaera denboran eta espazioan bideratzen dutenak (turismo seniorra, gazteena eta familiena). programas de ayudas que facilitan el acceso al turismo de un segmento de la población con menos recursos económicos, permitiendo direccionar la demanda turí­stica en tiempo y espacio (turismo senior, turismo juvenil y turismo familiar).

Materiala: Turismo-merkatuen egitura