balazta-sistema
balazta-sistema > sistema de freno (5 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Balazta-sistemako anomalien sintomak | Síntomas de anomalías en el sistema de frenos tabulatzailea;&tabulatzailea;137 |
Materiala: Ostalaritza |
|
Balazta-sistemari esker automobilaren abiadura murriztu edo automobila gelditu egin daiteke. | El sistema de frenos permite disminuir la velocidad del automóvil o detenerlo. |
Materiala: Ostalaritza |
|
Gidariak pedalaren edo palankaren gainean indarra aplikatzen du, eta indar hori, presio hidraulikoaren edo pneumatikoaren bitartez nahiz kable bidez balazta-sistemaren osagaietara transmititzen da; azkenean, gurpiletan marruskadura eragiten du eta, horren ondorioz balaztatu egiten dira edo mugitu ezinik geratzen dira. | La persona que conduce aplica una fuerza sobre un pedal o palanca la cual, mediante presión hidráulica, neumática o por cable se transmite a los distintos componentes del sistema de frenos y produce finalmente una fricción en las ruedas que hace que se frenen o que queden inmovilizadas. |
Materiala: Ostalaritza |
|
Balazta-sistema guztietan honako osagai hauek aurkituko ditugu:balaztaren pedala serbobalazta balazta-ponpa,hodiak balazta-likidoaren depositua balazta-likidoaetagurpilen gainean marruskadura aplikatzen duten osagaiak | Los componentes que encontramos en todos los sistemas de freno son elpedal de freno elservofreno, labomba de freno lascanalizaciones, eldepósito del líquido de freno" target="_blank">frenos ellíquido de frenosy loscomponentes que aplican la fricción sobre las ruedas |
Materiala: Ostalaritza |
|
Balazta-sistemako anomalien sintomak | Síntomas de anomalías en el sistema de frenos |
Materiala: Ostalaritza |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
Euskalterm |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Energia hiztegia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |