arkatz

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arkatz > lápiz (76 testuinguru)
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Arkatzak erabili aurretik, punta zorroztea. Afilar las puntas de los lápices antes de cada uso.

Materiala: Anatomia

Jarri arkatz bat bertikalki sudurraren alboan. Coloca un lápiz verticalmente en el lateral de la nariz.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Arkatza sudurrari itsatsita duzula, alboratu ezazu beheko ezpainaren eta begiaren erdigunea zeharkatzeko moduan. Manteniendo el lápiz pegado a la nariz, ladéalo de forma que atraviese el centro del labio inferior y del ojo.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Markatu neurriak bekainetarako arkatz batekin, depilatzeko unean patroi bati jarraitu diezaiozun. Marca las medidas con un lápiz de cejas de forma que puedas seguir un patrón a la hora de depilar.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Zuzenketa horiek produktu koipetsuekin esaterako, barrako makillaje-hondoekin edo pan-stickekin, arkatz zuzentzaileekin, kamuflaje-oreekin eta abarrekin egin daitezke, edo hauts-egiturako produktuekin, esaterako, hauts trinkoekin. Este tipo de corrección se puede realizar con productos grasos como los fondos de maquillaje en barra o pan-stick, lápices correctores, pastas de camuflaje etc. o con productos de textura en polvo como los compactos.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

eskuilak, belakiak, etab; eta arkatzak, berriz, ongi zorroztuta. cepillos, esponjas, etc., y los lápices afilados correctamente.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

7 Beharrezkoa izanez gero eta diseinuaren ertza argiegi badago edo gutxi ikusten bada, arin-arin markatu dezakegu ezpainak perfilatzeko arkatzaren bidez (8.25. irudia). 7 - Si fuera necesario, y quedara demasiado suave o poco visible el extremo del diseño, podemos marcarlo levemente con el lápiz utilizado para perfilar los labios (Figura 8.25).

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Orain, ezpainak profilatuko ditugu teila-koloreko arkatz baten bidez. Kolore horrek ahoan emango dugun kolorearekin bat etorri beharko du: Perfilaremos en este momento los labios con un lápiz en tono teja adecuado al colorido con el que posteriormente vayamos a maquillar la boca:

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

6 Begien "isats"aren barrualdea betazalean erabilitako produktu edo margo beraren bidez beteko dugu, eta marra bat egingo dugu goiko betazalean ezpainak profilatzeko lur-koloreko arkatzaren bidez, betzulo guztitik kanpoalderaino (8.13. irudia). 6 - Seguimos trabajando, rellenando el interior de la "cola del ojo" con el mismo producto o el mismo color que hemos utilizado en los párpados y realizaremos una raya en el párpado superior con el lápiz perfilador de labios en tono terroso, que abarque la cuenca del ojo y se abra hacia el exterior (Figura 8.13).

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

egingo dugu hasierako diseinu-lana begietako profilatzailea (beltza) eta ezpainetakoa (teila iluna), aurreko lanetan ikusi dugun moduan (ez bagaude ziur, arkatz zuria erabiliko dugu). el perfilador de los ojos (negro en este caso) y un perfilador de labios, en tono teja oscuro, realizaremos nuestro diseño previo como ya hemos visto en todos los anteriores trabajos (si nos sentimos inseguros, realizaremos el trazado inicial con lápiz blanco).

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

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arkatz > lápiz (7 testuinguru)
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||Arnasestuka, ito beharrean, iritsi zen azkenean egongela handira; han zain zituen, beti bezala, arrisku kontaezinak: sabaitik, lanpara erraldoia zelatan zeukan, han zegoen armiarma zaharra bere hanka beltz iletsuez zaldun ausartari heltzeko prest, baina, zorionez, egun hartan altzairuzko armaduraz babestuta zegoen, eta arkatz magikoaz, bere laser ultrasonikoaz, badaki uneoro nora joan behar duen, badaki mendi horien atzean, bi sofa handi horien atzean alegia, preso dagoen neska aurkituko duela, gortina handi eta astuna erretiratu besterik ez duela egin behar, baina... ez da pos Jadeante, casi sin aliento, llegó por fin al enorme salón, en éste le esperaban como siempre innumerables peligros, desde el techo, la enorme lámpara acechaba, era la vieja araña dispuesta a clavar sus negras y peludas patas sobre el intrépido caballero que por suerte, hoy, estaba protegido con su malla de acero y su lápiz mágico, su ultrasónico

Materiala: Jolasaren metodologia

Mota guztietako musika-tresnak(perkusiozkoak, haizezkoak eta harizkoak), eta adierazpenerako materiala, hala nola koloretako arkatzak, argizaria, plastilina, arbelak, igeltsuak, ipuinak, mozorroak, txotxongiloak, etab. Introducción de instrumentos musicales de todo tipo, percusión, viento, cuerda y material de expresión como lápices de colores, cera, plastilina, pizarras, tizas, cuentos, disfraces, tí­teres etc.

Materiala: Jolasaren metodologia

Lehen sorospenetarako botikina, sakelako telefonoa, eskudirua, material ludikoa eta beharrezkoa den beste materialen bat prestatzea (papera, arkatzak, etab.). Preparar el botiquí­n de primeros auxilios, el teléfono móvil, dinero en efectivo, material lúdico y otro material que sea necesario, como papel, lápices, etc.

Materiala: Jolasaren metodologia

Material guztiek (koloretako arkatzak, margoak, jostailuak, plastilinak eta abar) ez-toxikoak izan behar dute. Los distintos materiales han de ser no tóxicos (lápices de colores, pinturas, juguetes, plastilinas, etc.).

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Edozein egoera izan daiteke arriskutsua modu egokian jarduten ez bada: bai ahoan arkatza izanda korrika egitea, bai haurrak jolasten ari diren lekuan lisatzen aritzea. Cualquier situación puede llegar a ser peligrosa si no se actúa de una manera adecuada, desde correr con un lápiz en la boca, hasta planchar en la zona donde los niños juegan.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

makil bat zaldia izan daiteke, aulki bat printzesaren tronua, eta arkatz bat hagatxo magikoa; halaber, ipuina haur bakoitzak bizi izandako esperientzia izan daiteke, eta hango pertsonaiak, lagunak eta abenturetako kideak. un palo puede ser un caballo, una silla el trono de la princesa y un lápiz la varita mágica; también el cuento puede llegar a ser una experiencia vivida por cada niño y los personajes sus amigos y compañeros de experiencias.

Materiala: Jolasaren metodologia

Pertsona gor-itsuaren hatz erakuslea hartzen da, eta harekin idazten da transmititu nahi den mezua, arkatza izango balitz bezala. Se toma el dedo í­ndice de la persona sordociega y se escribe con él, como si de un lápiz se tratara, el mensaje que se quiere transmitir.

Materiala: Komunikazio alternatiboa

arkatz > lápiz (10 testuinguru)
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Buztanak markatzeko, markatzeko puntapaxa edo oso arkatz fina erabili behar dugu (ikusi 387. irudia). Buztanak luzetara egin behar baditugu lehenik, eskuairaz eta sasieskuairaz markatu behar ditugu (ikusi 388. irudia). Halaber, molde bat erabil dezakegu, makurdura egokia duena (ikusi 387. irudia). º Para marcar las colas, úsese una punta de marcar o un lápiz muy fino (fig- 387). Si se han de hacer las colas primero en sentido longitudinal, marqúense con la escuadra y la falsa escuadra, como indica la figura 388. También puede utilizarse un molde (fig. 389) que tenga la inclinación adecuada.

Materiala: Egurraren teknologia

Arkatzak. Lápices.

Materiala: Egurraren teknologia

Alde horretatik, arkatzaren jarrerak eta zorroztasunak ere dute nahiko garrantzi handia; izan ere, oker jartzen badugu arkatza, zaila da erregelaren eta arkatzaren arteko tartea berdina izatea beti. La posición y el afilado del lápiz tienen también bastante importancia ; pues si la posición es defectuosa, resulta difí­cil mantener igual separación entre la regla y el lápiz.

Materiala: Egurraren teknologia

Garbiagoak izan daitezen, arotz-arkatza (ahal dela, koloretakoa) erabiliz egiten ditugu. El marcado se hace para mayor claridad, mediante un lápiz de carpintero, a ser posible de color.

Materiala: Egurraren teknologia

Marratzeko erabiltzen ditugun arkatzek zorrotz egon behar dute, eta minak ez du izan behar ez oso irtena, presio egitean hautsi ez dezagun, ez oso motza, marraketa ezin ikusteko moduan. Los lápices que se usan para el trazado, deberán tener la punta bien afilada, sin exceso de saliente en la mina (para no romperla al efectuar la presión), ni tan corta que no se pueda ver el trazado.

Materiala: Egurraren teknologia

Arkatzez egindako lerroak ezabatzeko gomak. Gomas para lápiz.

Materiala: Egurraren teknologia

Beirazko arkatza. Lápiz de vidrio.

Materiala: Egurraren teknologia

Arkatzez egindako lerroak ezabatzen ditugunean marrazkiaren arrastorik ez gelditzea. a Que no quede huella al tener que borrar las lí­neas de lápiz.

Materiala: Egurraren teknologia

Markatzeko punta edo arkatz gogorra erabili behar da marratzeko. El trazado se hace con la punta de marcar o con un lápiz duro.

Materiala: Egurraren teknologia

Praktikan, aho zabalak egiten ditugu lehenbizi eta, gero, bestearen muturrean jartzen ditugu piezak eginak, gramilaren lerroan ondo egokituta. Azkenik, arkatz fina erabiliz, dagozkion ziriak markatzen ditugu bestean. a En la" práctica se acostumbra hacer primero las cajas anchas, y, llevando luego la pieza hecha sobre el extremo de la. otra, bien ajustada a la lí­nea del gramil, se marcan en ella con lápiz fino las espigas correspondientes.

Materiala: Egurraren teknologia

arkatz > lápiz (24 testuinguru)
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Teknikak: marrak egiteko balio du arkatzak, eta marra horiek oso adierazkorrak izan daitezke, marrazkiaren trazuaren eta arkatzaren gogortasunaren arabera. Técnicas: El lápiz sirve para realizar lí­neas, que pueden llegar a ser muy expresivas, según el trazo del dibujo y la dureza del lápiz.

Materiala: Irudia

Ezaugarri horrexegatik maiz erabiltzen da baliabide linealaz konbinatzeko arkatzaz edo tintaz adibidez eta ikusi egiten daitezke akuarela eman ondoren. Esta caracterí­stica se presta a que se use combinado con un medio lineal, como el lápiz o la tinta, que se pueden ver tras aplicar la acuarela sobre ellos.

Materiala: Irudia

Tinta lehortzen denean, arkatz-trazuak ezabatu behar dira. Cuando la tinta se seca hay que borrar los trazos de lápiz.

Materiala: Irudia

Arkatz mota ugari dago, gogortasunaren arabera. Existe una gran variedad de lápices, según su dureza.

Materiala: Irudia

Euskarri horrek ez du arkatzaren trazurik egiteko modurik ematen, ordea. Hori dela eta, kipula-paperaren edo oso paper finaren gainean egiten dira zirriborroak, atzetik argiztatu ahal izateko. Sin embargo, este soporte no admite el trazo del lápiz, por lo que los bocetos se hacen sobre un papel cebolla o papel muy fino, para que se pueda iluminar por detrás.

Materiala: Irudia

Arkatzak, koloretako errotuladoreak eta olio-pastelak. Lápices, rotuladores de colores y pasteles al óleo.

Materiala: Irudia

Koloretako arkatzak tresna delikatuak dira, eta tintek eta akuarelek baino definizio handiagoa eta leuntasun txikiagoa eskaintzen dituzte. Los lápices de colores son un instrumento delicado que permite una mayor definición y una menor suavidad que las tintas y las acuarelas.

Materiala: Irudia

Bestalde, koloretako errotuladoreek arkatzen itxura eta erabiltzeko modu bera dute. Por otro lado, los rotuladores de color comparten con los lápices su forma y modo de empleo.

Materiala: Irudia

Marrazkiaren ikuspuntutik, bi fasetan banatzen da komikiaren irudia egitea: arkatza eta tinta txinatarra. Desde el punto de vista del dibujo, la realización de una imagen de cómic se divide en dos fases: lápiz y tinta china.

Materiala: Irudia

Arkatzaren fasean, irudia pentsatu, zirriborroa egin eta marraztu egiten da. La fase del lápiz es aquella en que se piensa, se esboza y se dibuja la imagen.

Materiala: Irudia