argi-iturri Bilatu argi-iturri testuinguru gehiagotan

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argi-iturri > fuente de luz (12 testuinguru)
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Argiaren nolakotasunari buruz dauden teoria ugarietatik ondoriozta dezakeguna hau da: argia uhin elektromagnetiko bat da, eta giza begiak hauteman egiten du uhin hori. Argiak ezaugarri eta efektu batzuk izaten ditu materiarekin kontaktua izatean. Ikusmenari esker, gure inguruneko objektuak lokalizatu eta interpretatzeko ahalmena daukagu, eta, horrela, ingurunera egokitzen gara. Inguruneko elementu guztiek argi-iturriek sortzen dituzten erradiazio elektromagnetikoak islatzen edo xurgatzen dituzte, molekulen konposizioaren arabera. Espektro elektromagnetikoa osatzen duten erradiazio elektromagnetiko guztietatik, gizakiok 400 (more eta 700 (gorri nanometroren arteko uhin-luzerak hauteman ditzakegu. Multzo horri argia edo espektro ikusgaia deitzen zaio. Tras las numerosas teorías sobre la naturaleza de la luz" target="_blank">luz se puede establecer que la luz" target="_blank">luz es una onda electromagnética que es percibida por el ojo humano. La luz" target="_blank">luz posee una serie de características y efectos que se producen al interactuar con la materia El sentido de la vista dota al ser humano de la capacidad de localizar e interpretar los objetos que se encuentran en nuestro entorno de modo que facilita la adecuación a él. Todos los elementos presentes en el entorno reflejan o absorben radiaciones electromagnéticas, en función de su composición molecular, que son producidas por fuentes de luz De todas las radiaciones electromagnéticas que componen el espectro electromagnético, el ser humano es capaz de perci

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1. Filtroak hautatzeko gurpila eszena baten argiztapen-baldintzen arabera erabiliko den filtro mota hautatu behar da, zuri-balantzea egin aurretik. Gurpil honek lau filtro dauzka; normalean, honako hauek izaten dira: 1. filtroa (3200 K inguruko tenperatura duten argi-iturriekin gehienbat, barrualdeetan), 2 + ND filtroa, 3. filtroa eta +ND filtroa (5600 K baino gehiagoko kolore-tenperaturetarako). Kanpoaldeko edo barrualdeko eszenaren kolore-tenperatura aldakorren arabera hautatuko da filtro bat edo beste bat, baita aldaketa klimatologikoen arabera ere. 1. Rueda de selección de filtros: en función de las condiciones de iluminación presentes en una escena se debe elegir el tipo de filtro que emplear antes de proceder a la operación de balance de blancos. Esta rueda posee cuatro filtros, normalmente son: filtro 1 - se empleará con fuentes de luz que tengan una temperatura aproximada de 3200 K, normalmente en interiores- , el filtro 2 +ND, filtro 3 y filtro +ND se emplearán para temperaturas de color de 5600 K. La elección entre uno u otro dependede la variación de la temperatura de color presente en la escena exterior o interior y las variaciones climatológicas.

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Hartu bideokamera bat eta grabatu eszena bat, eguneko argia ematen duen leiho ireki batetik hurbil tungstenozko argi-iturri bat duena. Kolore-tenperatura argi-iturriaren arabera doitu. Begiratu zer gertatzen den bi iturriek argiztatutako tokietan. Toma una cámara de vídeo y graba una escena que tenga una fuente de iluminación de tungsteno cerca de una ventana abierta que teluz día. Ajusta la temperatura de color con respecto a la cámara de vídeo y graba una escena que tenga una fuente" target="_blank">cámara de vídeo y graba una escena que tenga una fuente de iluminación de tungsteno cerca de una ventana abierta que teluz" target="_blank">iluminación de tungsteno cerca de una ventana abierta que teluz Observa qué ocurre con las áreas de la escena iluminadas por ambas cámara de vídeo y graba una escena que tenga una fuente" target="_blank">cámara de vídeo y graba una escena que tenga una fuentes

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Zer gertatzen da argi-iturria mugitu beharrean argiztatu nahi den subjektua mugitzen bada? ¿Qué ocurre si en vez de mover la fuente de luz se mueve el sujeto que se quiere iluminar

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Hemen, alderantzizko karratuaren legea aipatu behar dugu, horri esker jakin dezakegulako nola jaisten den angelu jakin bat duen gainazal baten gainean intentsitate jakin bat duen iturri puntual batek sortzen duen argiztapenaren balioa hau da, gainazalaren argi-intentsitatea alderantziz proportzionala da argi-iturriarekiko distantziaren karratuarekiko. Lege hori honela formula dezakegu: Es importante señalar en este punto la ley inversa del cuadrado, ya que permite conocer cómo disminuye el valor de la iluminación que es generada por una fuente puntual que posee una determinada intensidad sobre una superficie con un determinado ángulo es decir, la intensidad de la iluminación de la superficie es inversamente proporcional al cuadrado de la distancia con respecto a la fuente de luz Esta ley puede formularse de la siguiente manera:

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2. Argi-iturrietan jarrita: flasharen gainean edo argi-iturriaren gainean jartzen dira. Filtro dikroikoak dira, eta beroaren aurrean erresistentea den kristal batekin eginda daude. 2. Instalados. n. as. uentes <. href="/term. s. uente" target="_blank">de luz: son <. href="/term. s. er" target="_blank">aquellos que. e. olocan. obre <. href="/term. s. obre" target="_blank">el flash <. href="/term. s. lash" target="_blank">o sobre <. href="/term. s. obre" target="_blank">la fuente <. href="/term. s. uente" target="_blank">. n. as. uentes <. href="/term. s. uente" target="_blank">de iluminación. Son. iltros. icroicos. ue. stán. onstruidos <. href="/term

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Kameran edo argi-iturrian erabiltzeko moduaren arabera ere sailka daitezke filtroak: Otra forma de clasificar los filtros es por la forma en que se emplean en el dispositivo de la cámara o en la fuente de luz

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Scroller: eszenako kolorea aldatzeko filtroak dauzkaten argi-iturriak dira; kutxa-forma dute. Scroller: son fuentes de luz con una serie de filtros para proceder al cambio de color de escena presentan una forma de caja

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S canner: argi-iturri honek burua biratzen du, sortzen duen argi-sorta kontzentratuaren norabidea aldatzeko. Scanner: es una fuente de luz que gira su cabezal para direccionar el haz luminoso concentrado que genera.

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Gailu mota hauetan jartzen diren argi-iturriek zenbait elementu izaten dituzte: Las fuentes de luz que se colocan sobre este tipo de dispositivos suelen estar compuestas por una serie de elementos que es importante conocer:

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argi-iturri > fuente de luz (6 testuinguru)
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Pantaila lauak bi multzo handitan banatzen dira argi-iturriaren arabera: Las pantallas planas se dividen en dos grandes grupos en función de su fuente de luz:

Materiala: SCADA sistemak

Argi-iturria Fuente de luz

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Argi-iturriak (leiho eta bestelako irekiguneak), trenkada garden edo zeharrargiak eta kolore argiko ekipo edo trenkadak kontuan hartu behar dira laneko postua instalatzean pantailan itsualdi zuzenik edo isla gogaikarririk sor ez dezaten. Los puestos de trabajo deberán instalarse de tal forma que las fuentes de luz, tales como ventanas y otras aberturas, los tabiques transparentes o translúcidos y los equipos o tabiques de color claro no provoquen deslumbramiento directo ni produzcan reflejos molestos en la pantalla.

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Orokorrean argi-iturriak lanpostuaren atzean edo gainean daude. Generalmente encontramos la fuentes de luz detrás o por encima del puesto de trabajo.

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Pantailan beste argi-iturrietako isla zuzenak baditugu (esaterako, ordenagailu atzean kokatutako leihoa); luminantzia-maila pantailako irudiena baino handiagoa izango da, ondorioz, islatutako objektua irudikatutako objektuari gainjarriko zaio eta pantailako irudia ikustea eragotz dezake. Si lo que tenemos en pantalla son reflejos directos de otras fuentes de luz (por ejemplo, una ventana situada a la espalda del operador), el nivel de luminancia es superior al de las imágenes de la pantalla, superponiéndose el objeto reflejado al objeto representado y pudiendo llegar a impedir la

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Argitzeko erabilitako argi-iturriek 2.000 cd/m2- baino luminantzia txikiagoa izan behar dute. Las fuentes de luz utilizadas en el alumbrado deberán tener una luminancia inferior a 2.000 cd/m2.

Materiala: Ekipo mikroinformatikoak eta telekomunikabide-terminalak

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argi-iturri > fuente luminosa (5 testuinguru)
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Izpi intzidentea perpendikularra bada, gainazal bateko argi-intentsitatea (E) murriztu egiten da argi-iturrirako distantziaren karratuarekin (2.4b irudia). Distantzia jakin batera dagoen iturri batek gainazal batean zer argi-intentsitate duen neurtzeko, adierazpen hau erabiltzen da: Si el rayo incidente es perpendicular, la intensidad luminosa sobre una superficie (E) disminuye con el cuadrado de la distancia respecto a la fuente luminosa (fig. 2.4b), podemos determinar la intensidad luminosa sobre una superficie a una distancia dada de la es perpendicular, la intensidad luminosa sobre una superficie (E) disminuye con el cuadrado de la distancia respecto a la fuente" target="_blank">es perpendicular, la intensidad luminosa sobre una superficie (E) disminuye con el cuadrado de la distancia respecto a la fuente mediante la expresión:

Materiala: Ibilgailuen zirkuitu elektriko osagarriak

Argi-iturri baten erreprodukzio kromatikoaren kontzeptua gorputz argiztatuek duten itxura kromatikoaren arabera definitzen da, erreferentzia-argi baten pean dutenarekin erkatuta. El concepto de reproducción cromática de una fuente luminosa se define por el aspecto cromático que presentan los cuerpos iluminados en comparación con el que representan bajo una luz de referencia.

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Argi-iturri baten erreprodukzio kromatikoko propietateak zehazteko, zortzi koloreko lagin-multzo bat (DIN 6169 arauak zehaztua) erreferentzia-argiaz eta aztertuko den argiaz argiztatzen da. La determinación de las propiedades de reproducción cromática de una fuente luminosa se realiza iluminando un conjunto de ocho colores de muestra, establecidos por la norma DIN 6169, con la luz de referencia y con la luz que se analiza.

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Argi-iturrien funtsezko magnitudeak Magnitudes fundamentales de las fuentes luminosas

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Zuntz optikoaren bidez eroandako argia 10 W-ko halogeno-lanpara batek ematen du, baina beste argi-iturri bat ere erabil daiteke. La luz transportada por la fibra óptica es proporcionada por una lámpara halógena de 10 W, pero es posible la utilización de otro tipo de fuente luminosa.

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argi-iturri > fuente de luz (9 testuinguru)
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Argi-iturri baten kolore-tenperatura "gorputz beltzaz" erkatuta definitzen da, eta Plank-en kurban jasotzen da. La temperatura de color de una fuente de luz se define por comparación con el "cuerpo negro" y se muestra en la curva de Plank.

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Argi-fluxu deritzo argi-iturri batek norabide guztietan igorri eta gizakiaren begiak ikustatutako erradiazio orori. Se define como flujo luminoso a toda radiación emitida por una fuente de luz en todas las direcciones y percibida por el ojo humano.

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Argi-fluxuaren atalean adierazi dugun moduan, argi-iturri batek norabide guztietan igortzen du erradiazioa. Como hemos indicado en el apartado del flujo luminoso, una fuente de luz emite radiaciones en todas las direcciones.

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Argi-iturri baten edo gainazal argiztatu baten luminantzia deritzo hark sortzen duen argitasun bizi edo ahularen sentsazioari; beraz, itxurazko intentsitatea da, zehaztutako norabide batean. Se denomina luminancia de una fuente de luz o de una superficie iluminada como la sensación de claridad intensa o débil que esta produce; es, pues, la intensidad aparente en una dirección dada.

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Argi-iturri baten argi-eraginkortasunak adierazten du iturri horrek igorritako fluxu-kantitatea hura lortzeko kontsumitutako potentzia elektrikoko unitate bakoitzeko. La eficacia luminosa de una fuente de luz indica la cantidad de flujo emitido por dicha eficacia luminosa de una fuente" target="_blank">eficacia luminosa de una fuente por cada unidad de potencia eléctrica consumida en su obtención.

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Hala ere, bi argi-iturrik kolore-tenperatura bera izanda ere, espektro-osaera dela eta oso bestelako propietateak izan ditzakete koloreak erreproduzitzeko, (2.5 irudia). No obstante, dos fuentes de luz pueden tener la misma temperatura de color y poseer, a causa de su composición espectral, unas propiedades de reproducción de los colores muy diferentes (figura 2.5).

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Argi-iturri batek koloreak erreproduzitzeko duen gaitasuna "erreprodukzio kromatikoko indizea" (Ra) kontzeptuaz neurtzen da. La capacidad de una fuente de luz de reproducir los colores se mide con el concepto "índice de reproducción cromática" (Ra).

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Ra = 100 duen argi-iturri batek ongi erakusten ditu kolore guztiak; Ra indizea zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta txarragoa da erreprodukzio kromatikoa. Una fuente de luz con Ra = 100, muestra todos los colores correctamente; cuanto más bajo es el í­ndice Ra, peor es la reproducción cromática.

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Itsualdi erlatiboaz hitz egiten da ingurunearen eta argi-iturriaren arteko kontrasteak eragiten duenean. Se habla de deslumbramiento relativo cuando influye el contraste entre el entorno y la fuente de luz.

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