animazio-egile Bilatu animazio-egile testuinguru gehiagotan

1
animazio-egile > animador (24 testuinguru)
eu testuak es testuak
Animazio-egilerik adituenek mugimenduaren oinarrizko poseak marrazten dituzte (kotak edo keyframeak) eta animazio-egile nagusiek bitarteko fotogramak marrazten dituzte (inbetween). Los animadores más expertos dibujan las poses fundamentales del movimiento (cotas o keyframes) y los animadores principiantes dibujan los fotogramas intermedios ("inbetweens").

Materiala: Irudia

Animazio-egileak fotograma gakoak zehazten ditu ordenagailuan (keyframe), eta gainerako fotogramak sortu eta tartekatzen ditu animazio-programak. El animador define en el ordenador los fotogramas claves (keyframes) y el programa de animación genera e intercala los fotogramas restantes.

Materiala: Irudia

Argi-mahaiari esker, mugimenduaren sekuentzia egiten du animazio-egileak aurreko marrazkiaren gainean. Gracias a la mesa de luz, el animador realiza la secuencia del movimiento sobre el dibujo anterior.

Materiala: Irudia

Animazio-egileek gidoiak idazteko elementuak ezagutu behar dituzte, baita enkoadraketak, perspektibak, planoen konposizioa, ikus-entzunezkoen muntaketak, etab. ere. Los animadores deben tener conocimiento de los elementos de la escritura de guiones, así­ como de encuadres, perspectivas, composición de planos, montaje audiovisual, etc.

Materiala: Irudia

Fonetikako zenbait arau ezagutu behar ditu: hitz egiteko edo kantatzeko ahoa mugitzen duen pertsonaia bat agertzen bada animazioan, elkarrizketan ahoan dituen keinuak ezagutu behar dituzte animazio-egileek emaitza errealista izan dadin. Debe conocer ciertas normas de fonética: Si la animación incluye un personaje que mueve su boca (hablar o cantar), los animadores necesitan un conocimiento de los gestos de la boca al pronunciar un diálogo para conseguir un resultado realista.

Materiala: Irudia

Gainera, animazioa sortzen duten mekanismoak ezagutu behar ditu animazio-egileak, kameretatik hasita animaziorako programa informatikoetara. Además el animador debe estar familiarizado con los mecanismos que crean la animación, desde las cámaras hasta los programas informáticos para animación.

Materiala: Irudia

Argiztaturiko oinarri honen gainean, pertsonaia baten mugimenduaren eboluzioa marrazten dute animazio-egileek ondoz ondoko gardenkietan. Sobre esta base iluminada los animadores dibujan en sucesivas transparencias la evolución del movimiento de un personaje.

Materiala: Irudia

Objektuen bolumenaren simulazioa: animazio-egileak marrazkiak eta ingeradak erabili ohi ditu bizitza errealean bolumena duten objektuak eta pertsonaiak islatzeko. Simulación del volumen de los objetos: Generalmente el animador utiliza dibujos y contornos para reflejar objetos y personaje que en la vida real tienen volumen.

Materiala: Irudia

Hori dela eta, animazio-egileak mugimendu baten fotogramaren gakoak erabaki behar ditu, adibidez pertsonaia bat oinez doanean. Por esta razón, el animador debe determinar los fotogramas claves de un movimiento, como por ejemplo, cuando un personaje camina.

Materiala: Irudia

Animazio-egileak bizia ematen die marrazkiei, mugimendu jarraituaren irudipena sortuz. Los animadores dan vida a sus dibujos, creando la ilusión de un movimiento continuo.

Materiala: Irudia