aitzinamendu-abiadura Bilatu aitzinamendu-abiadura testuinguru gehiagotan

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aitzinamendu-abiadura > velocidad de avance (11 testuinguru)
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Oro har, esan dezakegu zenbat eta aitzinamendu-abiadura handiagoa izateko aukera izan (30 mm/min edo hortik aurrera) orduan eta aukera handiagoak izango ditugula zilindraketa-lanetan sistema pneumatikoak erabiltzeko. En general puede decirse que cuanto mayor sea la velocidad de avance que se puede admitir (a partir de 30 mm/min.o superior) más posibilidades existen para la aplicación de sistemas neumáticos para el cilindrado.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Zulatzeko behar izango dugun aitzinamendu-abiadurarik txikienaren arabera, aitzinamendu-unitatea guztiz pneumatikoa edo aitzinamendu-unitate oleopneumatikoa izango dugu. Dependiendo de la velocidad de avance más lenta que se necesite para taladrar, puede utilizarse un avance puramente neumático o un avance oleoneumático.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Baina metalak zulatzeko orduan, aldiz, mekanizazioan erregulartasuna beharrezkoa izango da, eta, ondorioz, aitzinamendu-abiadura doigarriak behar izango ditugu. Sin embargo, para taladrar metales se necesita regularidad en el mecanizado y, por tanto, velocidades de avance ajustables.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

4.2 irudian adierazitako aitzinamendu-sistema guztiak sistema oleopneumatikoz hornituta daude. Sistema oleopneumatikoen bidez 6.000 mm/min-ko aitzinamendu bizkorrak lor ditzakegu, eta, era berean, 30 mm/min inguruko aitzinamendu-abiadura moteletara arte erregula ditzakegu. Los tipos de avance indicados en la figura 4.2 han sido equipados todos con sistemas oleoneumáticos. con los cuales pueden realizarse avances rápidos de hasta 6000 mm/min. y regularse hasta obtener velocidades de avance de aproximadamente 30 mm/min.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Unitate oleopneumatiko lineal eta birakariekin aitzinamendu-abiadura erregulagarri hauen artekoak izango ditugu: 30-6.000 mm/min. Con unidades oleoneumáticas lineales y rotativas se obtienen velocidades de avance regulables desde 30 mm/min hasta 6000 mm/min.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Aplikazio jakin batean zilindro pneumatikoa bakarrik edo aitzinamendu-unitate pneumatiko-hidrauliko bat erabili behar dugun zehazteko erabakigarriak dira lanerako behar izango dugun indarra, aitzinamendu-abiadura eta mugimenduen zehaztasuna. La fuerza necesaria, la velocidad de avance y la exactitud de un movimiento son decisivos para elegir entre la aplicación de un cilindro neumático o de una unidad de avance neumática-hidráulica bajo una forma de ejecución determinada.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Aitzinamendu-abiadura (irekitzea) eta kommutazio-puntua kasuaren arabera erregulatzen dira, 1.03 emari-erreguladorea eta 1.4 tenporizadoreak kontrolatutako agintearen konexioa doituta. La velocidad de avance (abrir) y el punto de conmutación son regulables en cada caso, mediante el ajuste del regulador de caudal 1.03 y la conexión de mando regulable por el temporizador 1.4.

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

1-100 pieza/min. Aitzinamendu-abiadura: 0,6-60 m/min. Pistoiaren ibiltartea: 1-2000 mm 1-100 piezas/min 0,6 hasta 60 m/min Velocidad de avance 1 - 2000 mm carrera del pistón

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Aitzinamendu-abiadura 30 mm/min (0,5 mm/s) eta 6.000 mm/min (100 mm/s) inguruko abiaduren artean erregula daiteke. La velocidad de avance es regulable entre 30 mm/min (0,5 mm/s) y aproximadamente 6000 mm/min (100 mm/s).

Materiala: Pneumatikaren aplikazioak

Aitzinamendu-abiadura behar bezain handia eta punta-erradioa behar bezain txikia direla (eta, beraz, ebaketa-sorbatz sekundarioak aurretikoak gainazal berriaren sorkuntzan parte hartzen duela) suposatzen badugu, sorbatzaren angeluak (?1) eragina izango du gainazalaren geometrian. Suponiendo que la velocidad de avance es lo bastante grande y el radio de punta lo suficientemente pequeño, de manera que el filo de corte secundario (frontal) participe en la formación de la nueva superficie, el ángulo de éste (?1) afectará la geometría de la superficie.

Materiala: Mekanizazio, konformazio eta muntaia prozesuen gauzatzea

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aitzinamendu-abiadura > velocidad de avance (3 testuinguru)
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Potentzia ekonomikoenean gidatzeak esan nahi du motorrari lan egiten uzten dioten aitzinamendu-abiadura eta motorraren erregimena hautatzea, erabilera-eremu ekonomikoenean, eta jardun onenean. Conducir a la potencia más económica consiste en elegir el régimen de motor y la velocidad de avance que permita al motor trabajar, en la zona de utilización más económica, realizando el mejor trabajo

Materiala: Nekazaritza

Aitzinamendu-abiadura gehiegizkoa bada, lanabesaren zabalera areagotu daiteke, abiadura egokian eramateko. Si la velocidad de avance es excesiva, se puede aumentar la anchura del apero y llevarlo a la velocidad adecuada.

Materiala: Nekazaritza

Potentzia ekonomikoenean gidatzeak esan nahi du motorrari lan egiten uzten dioten aitzinamendu-abiadura eta motorraren erregimena hautatzea, erabilera-eremu ekonomikoenean, eta jardun onenean. Conducir a la potencia más económica consiste en elegir el régimen de motor y la velocidad de avance que permita al motor trabajar, en la zona de utilización más económica, realizando el mejor trabajo

Materiala: Nekazaritza