aire-iragazki Bilatu aire-iragazki testuinguru gehiagotan
aire-iragazki > filtro de aire (18 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Ondo egon behar dute sarrerako airearen hodia eta aire-iragazkia. | La conducción del aire" target="_blank">aire de admisión y el filtro de aire han de estar en orden. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Aire-iragazkiaren kaxa | Caja del filtro de aire |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Bestalde, aipatzekoa da erregulazio-faseetan balbularen presioa konpentsatzen duen hodia (6), zeina aire-iragazkiarekin komunikazioan egoten baita. | Por otra parte, debe mencionarse el conducto (6) que, comunicado con el filtro de aire, compensa la presión en la válvula durante las fases de regulación. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Neurtutako airea sarreratik (5), aire-iragazkitik barrena, barneratzen da neurketa-hodian, eta hoditik (6) irteten da motorrerantz. | El aire" target="_blank">aire medido accederá al conducto de medida parcial a través de la entrada (5) desde el filtro de aire y saldrá hacia el motor a través del conducto (6). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
"Lehorrak" deritzen aire-iragazkiak erabiltzen dira gehiena gaur egun (paperezko kartutxoak, akordeoi erara tolestuak, iragazketa-azalera handitzearren). | Los filtros de aire más utilizados en la actualidad son los denominados secos, que consisten en un cartucho de papel plegado en forma de acordeón, para aumentar la superficie filtrante. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Karburadorea edo injekzio monopuntua duten motorretan, airearen tenperatura erregulatzeko gailuak izan ohi ditu airea xurgatzeko zirkuituak. Normalean, aire-iragazkian egon ohi dira gailu horiek. | En motorizaciones con carburador o inyeccion monopunto, el circuito de aspiracion de aire" target="_blank">aire suele estar equipado con dispositivos reguladores de temperatura del aire" target="_blank">aire normalmente integrados en el filtro de aire. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Erregulazioari ekin aurretik, begiratu behar da egokia den piztearen doikuntza eta ondo dauden bujiak eta aire-iragazkia. | Antes de realizar la regulación propiamente dicha, debemos asegurarnos que tanto la puesta a punto del encendido como el estado de las bujías y del filtro de aire son correctos. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Sistema honetan, aire-iragazkiaren ondoan instalatzen da; beste batzuetan, berriz, motorraren bao-eremuetan. | En este sistema, va instalado al lado del filtro de aire, mientras que en otros se ubica en otras zonas del vano del motor. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Bi eragiketa horiek egiteko, funtzionamendu-tenperatura normalean egon behar du motorrak (80 ºC-ra, gutxi asko), piztearen doikuntzak egokia izan behar du, aire-iragazkiak garbi egon behar du eta, noski, motorra martxan dela egin behar da doikuntza. | Para la realización de ambas operaciones, el motor debe estar a su temperatura normal de funcionamiento (aproximadamente 80 ºC), la puesta a punto del encendido debe ser correcta, el filtro de aire debe estar limpio y, naturalmente, el reglaje debe realizarse con el motor en marcha. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
|
Diesel motorretako airea xurgatzeko zirkuitua gasolinazko motorretakoen berdina da ia: zenbait zirkuitu, aire-iragazkia eta sarrerako kolektorea. | Los motores diésel tienen un circuito de aspiración de aire" target="_blank">aire prácticamente igual al de los motores de gasolina, ya que está formado por una serie de conductos, un filtro de aire y un colector de admisión. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |