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Kondentsadore barruan dabilen fluidoa lurrun gainberotu gisa sartzen da, eta, aire-fluxuan zehar igarotzean beroa ematen duenez gero, airea kondentsatu egiten da eta likido azpihoztu bihurtzen da. El fluido que transita por el interior del condensador, entra en forma de vapor sobrecalentado, y al pasar a través del flujo de aire cede calor; como consecuencia se produce la condensación del mismo, transformándose en lí­quido subenfriado.

Materiala: Erosotasun- eta segurtasun-sistemak

2.23 irudian ikusten da fluidoa egoera gaseosoan dagoela sartzen dela goialdetik eta beroa trukatu egiten dela fluidoaren eta kondentsadorea zeharkatzen duen aire-fluxuaren artean. En la figura 2.23 se muestra cómo el fluido entra por la parte superior en estado gaseoso y se produce un intercambio de calor entre el fluido y el flujo de aire que atraviesa el condensador.

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Bi sistemak bereizteko, aire girotuan, aire-fluxuak bereizita zeharkatzen ditu berogailua eta lurrungailua, eta, horrenbestez, bidaiari-lekuan bi aire-fluxu izango ditugu: bata, beroa, hezetasun handiagoarekin, eta bestea, hotza, hezetasun-maila txikiarekin. Para diferenciar ambos sistemas entendemos por aire acondicionado aquel en que el flujo de aire atraviesa el calefactor y el evaporador por separado, con lo que tenemos en el habitáculo dos flujos de aire, uno caliente con mayor humedad y otro frí­o con poca humedad.

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28 ºC-tik gorako tenperatura eskatuz gero, kontrol elektronikoko unitateak "gehieneko beroaren" funtzioa aplikatzen du, hau da, batetik, birzirkulazio-ataka itxi eta aire-fluxua oin-euskarrirantz bideratzen du, eta, bestetik, haize-makinaren abiadura areagotzen du; hala, goreneko errendimenduan dihardu unitateak. Cuando la temperatura solicitada es mayor de 28 ºC, la unidad de control electrónica aplica la función de "máximo calor" que consiste en cerrar la trampilla de recirculación y dirigir el flujo de aire hacia el reposapiés y aumentar la velocidad de soplado, con lo que trabaja al máximo de su rendimiento.

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Horrela, aldaketa termikorako behar duten aire-fluxua jasotzen dute biek. Ambos reciben así­ el flujo de aire necesario para el cambio térmico.

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Aire-fluxuaren orientazioa (gidariaren/albokoaren aldea). Orientación del flujo de aire (lado conductor-pasajero).

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Nolanahi ere, esan beharra dago ibilgailu gehienak fabrikatik programatuta datozela, 22 ºC-ko tenperatura lehenetsita. AUTO tekla sakatuz gero, kalkulagailuak eskatutako tenperatura (22 ºC), atmosferako edo kanpoko tenperatura eta bidaiari-lekuaren barnekoa hartuko ditu aintzat, eta, hiru tenperatura horien arteko aldeak aztertu ondoren, airea prestatuko du < No obstante, la mayoría de vehí­culos viene programada de fábrica, por defecto, con una temperatura de 22 ºC. Si presionamos la tecla AUTO, el calculador tomará como referencia la temperatura solicitada (22 ºC), la temperatura atmosférica o exterior y la temperatura interior del habitáculo, analizando la diferencia entre las tres y calculando así­ la proporción de aire frí­o-caliente que debe preparar, la velo

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Aire-fluxuaren banaketa Distribución del flujo de aire

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Kontrol-unitateak erabakitzen badu ere bidaiari-lekuranzko aire-fluxuaren irteeraren norabidea, gidariak nahierara alda dezake irteera hori, sakagailu batzuk erabiliz. Hiru leku edo altueratatik irten daiteke airea: Aunque la unidad de control decide la dirección de salida del flujo de aire hacia el habitáculo, existen unos pulsadores para variar a voluntad del conductor dicha salida, la cual puede efectuarse por tres lugares o alturas diferentes:

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Klimatizazio-sisteman, aldiz, aire-fluxu bakarra dago, lehenik lurrungailutik eta jarraian berogailutik igarotzen dena; lurrungailuan gehiegizko hezetasuna kondentsatzen da, eta berogailuan, berriz, aukeratutako tenperatura lortzen da. De manera contraria, entendemos por climatización aquel sistema en que solamente hay un flujo de aire que primero pasa por el evaporador, donde se condensa la humedad en exceso, y posteriormente por el calefactor, donde se alcanza la temperatura deseada.

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