tour Bilatu tour testuinguru gehiagotan

1
tour > tour (11 testuinguru)
eu testuak es testuak
Correo turí­stico, tour leader edo tour guide deitzen zaie turismoaren arloko argot teknikoan. En el argot técnico turí­stico suelen denominarse Correos Turí­sticos, Tour Leader o Tour Guide.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Azken horri tour erregular esaten zaio eta hainbat jatorri, hizkuntza, pentsamolde eta eros-ahalmeneko bidaiariak nahasten ditu. En este último caso se llama Tour regular y mezcla viajeros de diferentes orí­genes, idiomas, mentalidades y también poder adquisitivo.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Bisitetan bezala, tour erregularren bidez egin daitezke bisitak, modurik merkeena baita, edo era pribatuan. Puede operarse al igual que las visitas en forma de Tour regular, que suele ser la modalidad más económica, o de forma privada.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Tour erregularrak antolatzea da aukera merkeena eta zabalduena, eta hainbat nazionalitatetako turistak hartzen dituzte; autobusek hoteletan har ditzakete edo terminal bakar batean jar daiteke hitzordua ibilbidea hasteko. El diseño en forma de Tour regular es la fórmula más económica y popular y suele integrar a turistas de muchas nacionalidades, que pueden ser recogidos por los autocares en sus hoteles o comenzar el recorrido citándolos en una terminal única.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Eguneroko edo aldizkako irteerak egiten dituzte tour erregular horiek, eta hiruzpalau ordu irauten dute batez beste. Estos Tours regulares operan con salidas diarias o periódicas y la duración media de las visitas suele ser de unas tres o cuatro horas.

Materiala: Turismo-zerbitzuen produkzioa eta salmenta bidaia-agentzietan

Unifare tarifetan, airelineek ia beti sartzen dute. Txartelean prezioa ez bada agertzen garbia izango da, eta, beraz, tour codea halabeharrez sartu beharko dugu. Adibidez: En las tarifas Unifares, las aerolí­neas casi siempre lo incluyen. Si no ha de aparecer el precio en el billete funcionara como una Neta por lo que sera obligatorio incluir un Tour Code. Por ejemplo:

Materiala: Amadeus programa. Apunteak

Konpainiak ematen duen kodea edo tour codea beharrezkoa da. Bi kode mota daude: IT kodeak eta BT kodeak. Erabiltzen dugun kodearen arabera, FARE eremuan hau jarriko dugu (hala, prezioa ez da txartelean agertzen): Es necesario un código ó tour code, que nos proporcionara la compañía. Hay dos tipos de códigos: códigos IT y códigos BT. Según que código utilicemos, en el campo FARE pondremos (hace que no salga el precio en el billete):

Materiala: Amadeus programa. Apunteak

Pakete edota tour baten barruan eskainitako prezioetarako Para precios ofrecidos dentro de un paquete o tour

Materiala: Amadeus programa. Apunteak

Oporrak igarotzeko destino gisa duen tradizioa erromatarren garaitik dator, enperadoreek Napoliko Golkoko Capri uhartea udako atsedentoki hartzen zutenetik. Berrikiago, XIX. mendean aristokrata europarrek Grand Tour formazio-bidaiako etapatzat hartu zuten Italia. Su tradición como destino vacacional se remonta al periodo romano cuando los emperadores elegían la Isla de Capri, en el Golfo de Nápoles como lugar de descanso estival, más reciente es la elección de Italia , en el siglo XIX , por parte de los aristócratas europeos como etapa de su viaje de formación denominado Grand Tour.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fluxu horren arrazoiak hauek dira: klima ona, hotelen prezio merkearen ondoriozko lehiakortasuna, Europako merkatuekiko hurbiltasuna, inguruan gatazka larririk ez egotea, tradizio turistikoa eta Europako hotel-enpresa eta tour-operatzaileak Tunisian bertan egotea. Las razones de este flujo hay que buscarlas en la benignidad del clima, la competitividad de sus establecimientos hoteleros a precio muy ventajoso, la proximidad a los mercados europeos, la ausencia de graves conflictos en la zona, la tradición turí­stica y la fuerte presencia de empresas hoteleras y tour operadores europeos en Túnez.

Materiala: Nazioarteko produktuak