sector cultural Bilatu sector cultural testuinguru gehiagotan
sektore kultural > sector cultural (16 testuinguru)
eu testuak | es testuak |
Animazioa gizarte osoarentzako irekita egote horretan, proiektuak kultura-sektore jakinetan —arte plastikoetan, literatura-arteetan, etab.— sartuz espezializatzeak ez du inoiz oztopo izan behar ezaugarri bereziak dituzten herritarren kolektiboek horietan parte hartzeko; esate baterako, itsuentzako edo ikusmen-desgaitasun larriak dituzten pertsonentzako pintura-tailer batean, edo gizarte-bazterketako egoeran dauden pertsonentzako teknologia berriei buruzko trebakuntza-proiektu batean. | En esa apertura a toda la sociedad, la especialización de los proyectos por su inclusión en determinados sectores culturales –artes plásticas, artes literarias, etc.– no debe significar nunca un obstáculo a la participación de colectivos de población de características específicas –por ejemplo, en un taller de pintura para personas ciegas o con deficiencias visuales graves o en un proyecto de formación en nuevas tecnologías dirigido a personas en situación de exclusión social–. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
KULTURA-ARDATZA (proiektuaren ardatz instrumentala izango diren kultura-sektoreak) | CLAVE CULTURAL (sectores culturales que sirven como eje instrumental del proyecto) |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Zirkuitua definitzea: kultura-sektoreak, zirkuituaren lokalizazio-mapa, zirkuituaren programa osatuko duten jarduerak. | Definir el circuito: sectores culturales, mapa de localización del circuito, actividades que compondrán el programa del circuito. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Kultura-sektorearen identifikazioa: antzerkia, musika, etab. | Identificación del sector cultural –teatro, música, etc.–. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Kultura-animazioaren esparruan, lehiaketen helburua da xede edo lengoaiatzat kultura-sektoreetako bat duten lanak saritzea (literatura, zinema, argazkigintza, artisautza, musika, etab.). | En el ámbito de la animación cultural, el objetivo de los concursos es premiar obras que tengan como objeto o lenguaje alguno de los sectores culturales –literatura, cine, fotografía, artesanía, música, etc.–. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Lehiaketaren xede/tresna den kultura-sektorea. | Elección del sector cultural objeto/base instrumental del concurso. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Gainera, eremua esparru psikologiko bihurtzen da, baliabide edo sektore kultural jakin batekin lotuta baitago —liburutegiak, liburuarekin eta literaturarekin; museoak, arte plastikoekin, etab.—. | Además, el espacio se convierte en un marco psicológico, al estar asociado con un determinado recurso o sector cultural –bibliotecas con el libro y la literatura, museos con las artes plásticas, etc.–. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Ekipamendu horietako bakoitzean ematen diren zerbitzuak haien ezaugarrien eta, batez ere, espezializatzen diren kultura-sektorearen araberakoak izaten dira (batzuk erabilera anitzekoak dira; adibidez, zentro soziokultural bat). | Los servicios que se prestan en cada uno de estos equipamientos dependen de sus características – los hay polivalentes, como un centro sociocultural– y, en concreto, del sector cultural en que se especializan. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Espezializatuta dagoen kultura-sektorea | Sector cultural en el que está especializado |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
|
Kultura-kudeatzaileak izan daitezke —kultura-sektore desberdinetan espezializatuak—, kultura-teknikariak, animazio soziokulturaleko eta turistikoko goi-mailako teknikariak, aisialdiko eta denbora libreko begiraleak... eta egoera jakin batzuetan kultura-proposamenean laguntzen duten edo orientatzen duten beste alor batzuetako profesionalak —adibidez, adinekoentzako zentro bateko arreta psikologiko taldea, zentro horretako erabiltzaileentzat kultura-jarduera bat egiteko unean—. | Puede tratarse de gestores/as culturales –con posible especialización en diferentes sectores culturales–, técnicos/as de cultura, técnicos/ as superiores en animación sociocultural y turística, monitores/as de ocio y tiempo libre, etc., además de profesionales de otros ámbitos que asistan y orienten la propuesta cultural en circunstancias determinadas –por ejemplo, el equipo de atención psicológica de un centro residencial para personas mayores a la hora de realizar una práctica cultural destinada a las personas usuarias de ese centro–. |
Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua |
Elhuyar hiztegia |
ZTH hiztegia |
EGAmaster |
EHU terminologia |
Trengintza hiztegia |
Danobat hiztegia |
Zurgintza hiztegia |
Automobilgintza hiztegia |
Laneki hiztegia |
Wikipedia |
Elhuyarren itzultzaile automatikoa |
Batua.eus euskarazko itzultzailea |
Eusko Jaurlaritzaren itzultzaile automatikoa |