píxel Bilatu píxel testuinguru gehiagotan

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pixel > píxel (5 testuinguru)
eu testuak es testuak
Ikus daitekeenez, "sans serif" tipografiarekin dagoen esaldia hobeto irakurtzen da. Horregatik, ez dugu gomendatzen "serif" motako tipografiarik erabiltzea letra-tipoa 12 pixeletik beherakoa bada. Como puede comprobar la frase con tipografía "sans serif" se lee mejor, por eso no recomendamos usar tipografías de tipo "serif" si la fuente en menor a 12 pí­xels.

Materiala: Informazio-atarietako mantentze-lanak

Leihoaren *guztizko* zabalera pixeletan esaten digu. Nos dice el ancho *total* de la ventana en pí­xels.

Materiala: Informazio-atarietako mantentze-lanak

Leihoa ezarri behar den pantailaren goiko aldetik pixeletan dagoen distantzia esaten digu. Nos dice la distancia en pí­xels desde el lado superior de la pantalla a la que se debe colocar la ventana.

Materiala: Informazio-atarietako mantentze-lanak

Leihoaren *guztizko* altuera pixeletan esaten digu. Nos dice el alto *total* de la ventana el pí­xels.

Materiala: Informazio-atarietako mantentze-lanak

Magnitude erlatiboak dira em (M maiuskularen altuera), ex (M maiuskularen altueraren erdia, x minuskularen altuera gutxi gorabehera), px (pixela). Las magnitudes relativas son em (el alto de la M mayúscula), ex (la mitad de la altura de la M mayúscula, que viene a ser aproximadamente la altura de la x minúscula), px (pí­xel).

Materiala: Informazio-atarietako mantentze-lanak

pixel > píxel (49 testuinguru)
eu testuak es testuak
Pixel bakoitzak 256 balio izan ditzake. Cada pí­xel puede tener 256 va ores diferentes.

Materiala: Irudia

Zenbat eta bereizmen handiagoa izan, pixel gehiago daude irudian eta handiagoa da bit-mapa. Cuanto más alta sea la resolución, más pí­xeles hay en una imagen y más grande es su mapa de bits.

Materiala: Irudia

Beste efektu elektroniko batzuk: irudia pixeletan deskonposatzea, pantaila azpipantailetan banatzea eta irudiak pantailan biderkatzea. Otros efectos electrónicos son: La descomposición de la imagen en pí­xeles, la división de la pantalla en subpantallas y la multiplicación de imágenes en la pantalla.

Materiala: Irudia

Bereizmenak erlazio bikoitza du, bai pixelen dentsitatearekin, bai tamainarekin. La resolución tiene una doble relación, tanto con la densidad de pí­xeles como con su tamaño.

Materiala: Irudia

memoriako 355 k hartzen dituen irudi laukizuzena dugu, eta pixel hauek ditu: zabalera: 245, eta altuera: 285. Disponemos de una imagen rectangular que ocupa 355 k de memoria y que tiene los siguientes pí­xeles: ancho: 245 y alto: 285.

Materiala: Irudia

Antzeko zerbait gertatzen da irudi digitalean; pixelizazioa da, hots, pixela ikusi egin daiteke irudiaren hasierako tamaina eta bereizmena handitzen direnean. En la imagen digital sucede algo similar, se trata de la pixelización, es decir, el pí­xel se hace visible cuando la imagen se agranda más allá de su tamaño y resolución original.

Materiala: Irudia

Hortaz, irudi batean zenbat eta pixel gehiago egon, orduan eta gehiago handitu daitezke efektu hori ikusi arte. Por tanto, cuanto más pí­xeles hay en una imagen, más puede ampliarse antes de que se observe este efecto.

Materiala: Irudia

Goiko aldeko lerroa "bit-mapa" formatuan dago sortuta, eta banako zenbait pixelek osatuta dagoela ikus daiteke. La lí­nea de la parte superior esta creada en el formato "mapa de bits" y se aprecia que está formada por una serie de pí­xeles individuales.

Materiala: Irudia

Artxibo grafiko bateko pixel bakoitzak dituen koloreen kopurua da irudi baten kolore-sakonera (pixelaren sakonera edo biten sakonera). La profundidad de color (profundidad del pí­xel o profundidad de bits), de una imagen se refiere al número de colores diferentes que puede contener cada pí­xel de un archivo gráfico.

Materiala: Irudia

Pixel batek gorde dezakeen informazio kantitatearen araberakoa da kolore-sakonera (hots, bit kopuruaren edo datuen gehieneko kopuruaren arabera). La profundidad de color depende de la cantidad de información que puede almacenar un pí­xel (esto es, del número de bits o cantidad máxima de datos).

Materiala: Irudia

pixel > píxel (34 testuinguru)
eu testuak es testuak
Grafiko moduan, bideo-bufferrak irudia osatzeko argiztatzen diren koloreak eta pixelak definitzen ditu. En modo gráfico, el búffer de ví­deo define los pí­xeles y los colores que se iluminan para formar la imagen.

Materiala: Informatika-ekipoen eta -sistemen arkitektura

Aplikazioak irudiaren datuei buruzko galderak egiten ditu (bereizmena, laginak pixeleko, bit-kopurua lagineko eta abar) eta TWAIN iturritik aplikaziora irudiaren datuak transferitzen hasiko da. La aplicación interroga acerca de los datos de la imagen (resolución, muestras por pí­xel, número de bits por muestra, etc.) e iniciará la transferencia de los datos de la imagen desde la fuente TWAIN a la aplicación.

Materiala: Ekipo mikroinformatikoak eta telekomunikabide-terminalak

Pantailan izango den kolorea, azkenean, pixelean kolore primario bakoitzetik ateratzen den argiaren nahasketak zehaztuko du; hiru elementuen baturak argitzen du pixela dagokion tonalitatearekin. El color que se obtiene, finalmente, en la pantalla está determinado por la mezcla de la luz que sale de cada color primario en un pí­xel, de modo que la unión de los tres elementos permite la iluminación de un pí­xel con la tonalidad correspondiente.

Materiala: Ekipo mikroinformatikoak eta telekomunikabide-terminalak

Properties taulan, posizioa definituko dugu, pixeletan, aldagaiaren balioaren arabera. En el recuadro Properties, definiremos la posición, en pí­xeles, en función del valor de la variable.

Materiala: SCADA sistemak

Posizioa, pixeletan; aldagaiak At Bottom eremuan adierazitako balioa duenean objektua posizio horretara jaitsiko da. La posición, en pí­xeles, que descenderá el objeto cuando la variable tenga el valor indicado en At Bottom.

Materiala: SCADA sistemak

Emaitza, pistoia lekualdatu behar den pixelak izango da. El resultado son los pí­xeles que se debe desplazar el émbolo.

Materiala: SCADA sistemak

Vertical Movement zutabean, aldagaiaren balioen arabera (0 eta 100 artean, irudian), korrituko diren objektuaren unitateak adieraziko ditugu, pixeletan. En la columna Vertical Movement, indicaremos las unidades a desplazarse, en pí­xeles, del objeto, según los valores de la variable (en la imagen, entre 0 y 100)

Materiala: SCADA sistemak

Igotzen jarraitzen badugu, aldagaia gehieneko baliora (100) iristen denean, kurtsorearen korritze bertikala geldituko dela ikusiko dugu (aldagaiaren 100 baliorako, gehienez ere, 203 pixeleko korritzea definitu da lehenago). Si seguimos subiendo, al llegar la variable al valor máximo (100), vemos que el desplazamiento vertical del cursor cesará (se definió un máximo de desplazamiento de 203 pí­xel para el valor 100 de la variable)

Materiala: SCADA sistemak

Dimensions atalak leihoa pantailan kokatzen du, eta leihoaren neurriak definitzen ditu (pixeletan). El marco Dimensions sitúa la ventana en la pantalla y define sus dimensiones (en pí­xeles)

Materiala: SCADA sistemak

Pixel bat pantaila lauan irudia sortzeko elementu txikiena da, luminantzia eta koloreen hein osoa erreproduzitzeko gai dena. Un pí­xel es el elemento de generación de imagen más pequeño del panel plano, capaz de reproducir un rango completo de luminancia y colores.

Materiala: SCADA sistemak