pintor

1
pintore > pintor (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Nolakoa izango da pintorearen lan-arropa automobilgintzan? ¿Cómo debe ser la ropa de trabajo del pintor en automoción?

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Pintore baten lan-arropak honelakoa izan behar du: El mono de trabajo de un pintor debe ser:

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Pintore-eskularruak. Los guantes de pintor.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

NBEtzat jotzen da osasunerako arriskuren batetik babesten duen lan-arropa; adibidez, argiketariek, suhiltzaileek, pintoreek eta abarrek erabiltzen duten arropa. Se considera EPI a la ropa de trabajo cuando esta protege de algún riesgo para la salud, por ejemplo la ropa usada por electricistas, bomberos, pintores, etc.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

pintatzaile > pintor (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
Pintatzaileek eta gainazalak prestatzen dituztenek, beti produktu kutsatzaileekin lanean ari direnek, bi armairu edukiko dituzte, bata arropa garbia gordetzeko, eta bestea, laneko arropa gordetzeko, arropa garbia ez kutsatzeko. Los pintores y personal de preparación de superficies que están trabajando siempre con productos contaminantes deberán tener dos taquillas, una para la ropa limpia y otra para la ropa de trabajo, con el objeto de no contaminar la ropa limpia.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kabina barruko argiztapenari esker, pintatzaileak itzalik eta itsualdirik gabe lan egin dezake. Dentro de la cabina, el alumbrado es tal que el pintor trabaja sin sombras ni deslumbramientos.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

margolari > pintor (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Irudi estatikoaren "muga" hori margolari klasikoek ere landu zuten, Velazquezek adibidez Gorulariak koadroan goruaren mugimenduaren irudikapena lortzeko. Esta "limitación" de la imagen estática ya fue abordada por pintores clásicos como Velázquez, en su cuadro de "Las Hilanderas".

Materiala: Irudia

Niépce ez zen oso margolari ona, eta marrazkilariaren trazuaren ordez kamera ilunak proiektaturiko irudiak erabiltzeko asmoa zuen. Niépce no era un buen pintor y su idea era suplir el trazo de un dibujante por las imágenes proyectadas por la cámara oscura.

Materiala: Irudia

Hogeiko hamarkadan iraultza estetikoa gertatu zen kartelgintzan. Margolarien jarduera izateari utzi, eta diseinatzaile grafiko berrien lana bilakatu zen; izan ere, testuak eta irudiak uztartzeko eginkizunean, formaren eta kolorearen teknikariak ziren diseinatzaile grafikoak. Durante los años veinte se dio una revolución estética en el cartelismo, que dejó de ser una actividad de pintores para ser obra de los nuevos diseñadores gráficos, que eran técnicos de la forma y del color en la conjunción de textos e imágenes.

Materiala: Irudia

Henri Toulouse Lautrec (1864 -1901) margolari frantziarrak 30 kartel baino ez zituen egin sorkuntza-aldi laburrean, baina haren estiloak sakon markatu du ondorengo kartelgintza, konbentzionalak ez diren proposamen ausartei esker. El pintor francés Henri Tolulouse Lautrec (1864 -1901) realizó tan solo 30 carteles en un corto periodo creativo, pero su estilo ha marcado profundamente el cartelismo posterior, gracias a sus propuestas atrevidas y poco convencionales.

Materiala: Irudia