parálisis cerebral Bilatu parálisis cerebral testuinguru gehiagotan

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garuneko paralisi > parálisis cerebral (1 testuinguru)
eu testuak es testuak
Esan dugun bezala, zentzumen-ondorioak (gorreria, itsutasuna) nahiz mugimendu-ondorioak (garuneko paralisia) edo ondorio psikikoak (adimen-atzeratasuna) utz ditzake. Como ya se ha dicho, puede haber secuelas tanto sensoriales (sordera, ceguera) como motoras (parálisis cerebral) o psí­quicas (retraso mental).

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

garun-paralisi > parálisis cerebral (9 testuinguru)
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Nola erreakzionatzen du Paolok garun-paralisia duen neskaren gelan sartu eta ulertzen ez dionean? ¿Cómo reacciona Paolo cuando entra en la habitación de la chica con parálisis cerebral y no la entiende?

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garun-paralisia, adimen-urritasuna eta, modu berezian, gizarte-erlazioei eragiten dielako, autismoa. parálisis cerebral, deficiencia mental, y de forma especial por lo que afecta a las relaciones sociales, el autismo.

Materiala: Autonomia pertsonala eta osasuna

Deskribatu Paolok garun-paralisia duela adierazten duten ezaugarriak. Describe las caracterí­sticas que manifiesta Paolo propias de la parálisis cerebral.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garun-paralisia dutenen hizkuntza-nahastearen muturreko kasua da hitz egiten ez duen pertsonarena, baina ez da batere ohikoa. El caso extremo de alteración del lenguaje en parálisis cerebral es el de la persona que no habla, pero este es muy infrecuente.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garun-paralisia duen haur baten mintzamena zertxobait ulergarria izateko, K. Bobathek bi mailatan proposatutako ibilbideari jarraitu behar zaio: Para conseguir que un niño con parálisis cerebral tenga un habla mí­nimamente inteligible, se ha de trabajar siguiendo la trayectoria propuesta por K. Bobath en dos niveles:

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Garun-paralisia duen haurrak aukera gutxi du bere kabuz esperientziez jabetzeko, batez ere mugimenduak egiteko zailtasunak direla eta. Un niño con parálisis cerebral tiene por sí­ solo pocas posibilidades de adquirir experiencias debido principalmente a sus dificultades motrices.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Hizkuntzari dagokionez, garun-paralisia duten haurrek nahaste espezifiko bat dute, disartria deritzona, hau da, mintzamenaren mekanismoen kontrol muskularra aldatzeak eragindako ahozko adierazpenaren nahastea. En lo que afecta al lenguaje, los niños con parálisis cerebral presentan un trastorno especí­fico que se conoce con el nombre de disartria, que es el trastorno de la expresión verbal causado por una alteración en el control muscular de los mecanismos del habla.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Esku-hartze goiztiarreko prozesuak ez du zalantzarik sortzen gaixotasun organiko, neurologiko edo fisiko nabarmenak direnean, hau da, hizkuntzaren garapena eragozten edo atzeratzen dutenak, esaterako, sortzetiko gorreria, garun-paralisia, adimen-atzeratasuna, etab. El proceso de intervención precoz no plantea vacilaciones si se trata de trastornos procedentes de afecciones orgánicas, neurológicas o fí­sicas evidentes, que impiden o atrasan el desarrollo del lenguaje, como la sordera congénita, la parálisis cerebral, el retraso mental, etc.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Bistan denez, zenbait egoeratan anamnesiak garrantzi gutxiago du diagnostikoa egiteko; esaterako, haurrak adimen-atzeratasun larria, gorreri handia, ahoko fonazio-aparatuaren sortzetiko malformazioa edo garun-paralisia duenean. Evidentemente existen circunstancias en las que la anamnesis tiene menos importancia para el diagnóstico; por ejemplo, si existe un retraso mental severo, una sordera profunda, una malformación congénita del aparato bucofonador o una parálisis cerebral.

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