manguito regulador Bilatu manguito regulador testuinguru gehiagotan

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Osagaiak: pisu zentrifugo batzuk, erregulazio-zorro bat, palanka-sorta bat eta dagozkion malgukiak (8.38 irudia). Está formado por unos pesos centrí­fugos, un manguito regulador, un juego de palancas y los muelles correspondientes (figura 8.38).

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

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Biraketa-abiaduraren arabera, pisu zentrifugoak (1) (8.39 irudia) gehiago edo gutxiago aldentzen dira, erregulazio-zorroa (2) abio-palankaren eta euste-palankaren (4) kontra bultzatuz —erregulazio-malgukiak (5) eusten die erregulazio-zorroaren kontra bi palanka horiei—. Según la velocidad de rotación, los pesos centrí­fugos (1) (figura 8.39) se separan más o menos empujando al manguito regulador (2) sobre la palanca de arranque y la palanca de sujeción (4), las cuales se mantienen contra él gracias al muelle de regulación (5).

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Abio fasean (8.39A irudia), erregulazio-zorroa ibilbide axialeko zero posizioan egoten da, pausagunean egoten baitira pisu zentrifugoak. Durante la fase de arranque (figura 8.39A), el manguito regulador se encuentra en posición cero de recorrido axial, debido a que los pesos centrí­fugos están en reposo.

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Malgukiak (8) presioa egiten dio abio-palankari, erregulazio-zorroaren kontra, eta bere errotazio-puntuaren (M1) inguruan birarazten du; hori dela eta, emari maximora mugitzen da erregulazioko gidari-balbula. El muelle (8) presiona a la palanca de arranque contra el manguito regulador, haciéndola girar alrededor de su punto de rotación (M1), lo que repercute en un movimiento de la corredera de regulación hacia caudal máximo.

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Motorra biratzean, ireki egiten dira pisu zentrifugoak eta abio-palankaren kontra bultza eginda erregulazio-zorroari, menderatu egiten dute xafla-malgukia (8); hori dela eta, emari minimorantz mugitzen da gidari-balbula. Con el giro del motor, los pesos centrí­fugos se abren y empujan al manguito regulador contra la palanca de arranque, venciendo al muelle de lámina (8), lo que acarrea un movimiento de la corredera hacia mí­nimo caudal.

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Pisuen indar zentrifugoen areagotzea dela eta, abio- eta euste-palanken kontra bultzatzen dute pisuek erregulazio-zorroa. Debido al aumento de la fuerza centrí­fuga de los pesos, obliga a estos a empujar al manguito regulador contra las palancas de arranque y de sujeción.

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Horretarako, aldaketak egiten dira erregulazio-zorroan, erregulazio-ardatzean eta eta ponparen gorputzean (8.43 irudia). Para ello, se realizan modificaciones en el manguito regulador, en el eje regulador y en el cuerpo de la bomba (figura 8.43).

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Zeharkako bi zulo ditu erregulazio-zorroak, ponparen barne-presioarekin komunikazioan (8.43B irudiko 8a koipeztaketari dagokio); erregulazio-ardatzak, berriz, luzetarako zulo bat du, eta zeharkako bi. El manguito regulador está provisto de dos orificios transversales que comunican con la presión interna de la bomba (el 8 de la figura 8.43B es para el engrase), mientras que el eje regulador lleva un orificio longitudinal y dos transversales.

Materiala: Motorraren sistema osagarriak

Erregulazio-zorroaren zeharkako zuloa Orificio transversal del manguito regulador

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