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erregulazio-zorro > manguito regulador (14 testuinguru)
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Osagaiak: pisu zentrifugo batzuk, erregulazio-zorro bat, palanka-sorta bat eta dagozkion malgukiak (8.38 irudia). | Está formado por unos pesos centrífugos, un manguito regulador, un juego de palancas y los muelles correspondientes (figura 8.38). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Erregulazio-zorroa | regulador" target="_blank">Manguito regulador" target="_blank">regulador |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Biraketa-abiaduraren arabera, pisu zentrifugoak (1) (8.39 irudia) gehiago edo gutxiago aldentzen dira, erregulazio-zorroa (2) abio-palankaren eta euste-palankaren (4) kontra bultzatuz —erregulazio-malgukiak (5) eusten die erregulazio-zorroaren kontra bi palanka horiei—. | Según la velocidad de rotación, los pesos centrífugos (1) (figura 8.39) se separan más o menos empujando al manguito regulador (2) sobre la palanca de arranque y la palanca de sujeción (4), las cuales se mantienen contra él gracias al muelle de regulación (5). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Abio fasean (8.39A irudia), erregulazio-zorroa ibilbide axialeko zero posizioan egoten da, pausagunean egoten baitira pisu zentrifugoak. | Durante la fase de arranque (figura 8.39A), el manguito regulador se encuentra en posición cero de recorrido axial, debido a que los pesos centrífugos están en reposo. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Malgukiak (8) presioa egiten dio abio-palankari, erregulazio-zorroaren kontra, eta bere errotazio-puntuaren (M1) inguruan birarazten du; hori dela eta, emari maximora mugitzen da erregulazioko gidari-balbula. | El muelle (8) presiona a la palanca de arranque contra el manguito regulador, haciéndola girar alrededor de su punto de rotación (M1), lo que repercute en un movimiento de la corredera de regulación hacia caudal máximo. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Motorra biratzean, ireki egiten dira pisu zentrifugoak eta abio-palankaren kontra bultza eginda erregulazio-zorroari, menderatu egiten dute xafla-malgukia (8); hori dela eta, emari minimorantz mugitzen da gidari-balbula. | Con el giro del motor, los pesos centrífugos se abren y empujan al manguito regulador contra la palanca de arranque, venciendo al muelle de lámina (8), lo que acarrea un movimiento de la corredera hacia mínimo caudal. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Pisuen indar zentrifugoen areagotzea dela eta, abio- eta euste-palanken kontra bultzatzen dute pisuek erregulazio-zorroa. | Debido al aumento de la fuerza centrífuga de los pesos, obliga a estos a empujar al manguito regulador contra las palancas de arranque y de sujeción. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Horretarako, aldaketak egiten dira erregulazio-zorroan, erregulazio-ardatzean eta eta ponparen gorputzean (8.43 irudia). | Para ello, se realizan modificaciones en el manguito regulador, en el eje regulador y en el cuerpo de la bomba (figura 8.43). |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Zeharkako bi zulo ditu erregulazio-zorroak, ponparen barne-presioarekin komunikazioan (8.43B irudiko 8a koipeztaketari dagokio); erregulazio-ardatzak, berriz, luzetarako zulo bat du, eta zeharkako bi. | El manguito regulador está provisto de dos orificios transversales que comunican con la presión interna de la bomba (el 8 de la figura 8.43B es para el engrase), mientras que el eje regulador lleva un orificio longitudinal y dos transversales. |
Materiala: Motorraren sistema osagarriak |
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Erregulazio-zorroaren zeharkako zuloa | Orificio transversal del manguito regulador |
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