lámina Bilatu lámina testuinguru gehiagotan

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xafla > lámina (130 testuinguru)
eu testuak es testuak
Lortutako emaitzei erreparatuta, zera ikusten da, klima-eremu guztietako itxituran kondentsazio interstizialak badaudela hormigoi arinari eta xaflari dagozkien faseen artean, 0,50 kg/m2-tik gorako balioekin; hortaz, DIN 4108 arauaren arabera kondentsazio hori agresibotzat jo daiteke, eta itxitura, berriz, hezetzat. Ante los resultados obtenidos se observa que existe condensación intersticial en el cerramiento en todas las zonas climáticas, originándose condensaciones en la interfase Hormigón ligero/Lámina con valor superior a los 0,50 kg/m2, por lo cual según la norma DIN 4108 se puede considerar agresiva y el cerramiento es húmedo.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Lortutako emaitzei begiratuta, itxituran kondentsazio interstizialik ez dagoela ikusi da, "X, Y eta"Z" eremuetan izan ezik, bertan kondentsazio txiki bat ageri baita hormigoi arinari eta xaflari dagozkien faseen artean. Kondentsazio hori 0,21-0,23 kg/m2 da, eta, beraz, DIN-4108 arauan jasotakoa (0,5 kg/m2) baino txikiagoa; hortaz, garrantzirik gabekotzat jo daiteke, eta, ondorioz, klima-eremu horietan itxitura lehorra dela esan dezakegu. Ante los resultados obtenidos se observa que no existen condensaciones intersticiales en el cerramiento, a excepción de las zonas "X - Y y Z", en las que existe una pequeña condensación en la interfase Hormigón ligero/Lámina de 0,21 y 0,23 kg/m2, la cual según la norma DIN 4108 es menor de 0,5 kg/m2, por lo que se puede considerar despreciable y el cerramiento es seco en estas zonas climáticas.

Materiala: Eraikinaren estalkia

b) Estalkian karel perimetralak egin behar dira, eta, karelean, shuntak eta erretenak edo ahoak ezarri, xafla iragazgaizgarria ainguratzeko. b) Realizados los petos perimetrales de la cubierta, shunts y rozas o cajeados en el peto para anclaje de la lámina impermeabilizante.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Behin kontramaila nagusiak ezarri ondoren obran jartzearekin aurrera jarraitzeko, morteroa ponpatuko da kaleko kamioitik obra-lekuraino, eta kontramaila nagusiek eragindako panelak beteko dira eta gainazala berdinduko da; jarraian, gainazala fintasunez talotxatuko da, xafla iragazgaizgarria behar bezala asentatzeko. La puesta en obra una vez colocadas las maestras, será mediante bombeo del mortero desde el camión en la calle hasta pie de tajo, rellenando los cuarterones provocados por las maestras y regleando la superficie, con un posterior fratasado fino de la misma para un correcto asiento de la lámina impermeabilizante.

Materiala: Eraikinaren estalkia

Maldak egikaritu ondoren, zementu-morteroz eskozia perimetral bat egiten da 2-3 cm-ko erradioko paramentu bertikalak erabiliz, 90º-tan xafla iragaizgaitza toles ez dadin. Terminada la ejecución de las pendientes, se realiza con mortero de cemento una escocia perimetral con los paramentos verticales de 2-3 cm de radio, para evitar el doblado de la lámina impermeable a 90º.

Materiala: Eraikinaren estalkia

c) Xafla oxiasfaltikoaren pusketa batez indartzea, ainguratze-plakaren perimetroa 10 cm-tan gaindituz, pusketa hori butano-sopletearen beroaz itsatsita. Jarraian, hustubidearen zuloa ireki behar da, paletin beroa erabiliz. c) Refuerzo con un trozo de lámina oxiasfáltica, sobrepasando en 10 cm el perí­metro de la placa de anclaje, adherido con calor de soplete de butano y posterior apertura del orificio de desagüe con paletí­n caliente.

Materiala: Eraikinaren estalkia

e) Galdaratxoa ainguratzeko plaka zigilatzen da xafla oxiasfaltikoaren pusketa batez, haren perimetroa 20 cm-tan gaindituz, eta xafla euskarriari itsatsiz butano-sopletearen beroaz. e) Sellado de la placa de anclaje de la cazoleta, con un trozo de lámina oxiasfáltica sobrepasando en 20 cm el perí­metro de la misma, adherida la lámina al soporte con calor de soplete de butano.

Materiala: Eraikinaren estalkia

c) Estalkiaren iragazgaizte orokorra egiten da, xafla galdaratxoaren gainetik pasatuz, galdaratxoaren gainestalkiaz ainguratuz baraila baten antzera, eta, azkenik, hustubide-zuloaren xafla ebakiz paletin beroa erabiliz. c) Realizar la impermeabilización general de la cubierta, pasando la lámina por encima de la caldereta, anclándola mediante la sobretapa que lleva la misma, en forma de mordaza, recortando finalmente la lámina del orificio de desagüe con el paletí­n caliente.

Materiala: Eraikinaren estalkia

SBS edo APP polimero-betunezko xafla bat jartzen da estalkiaren gainazalean (4 kg/m2 gutxienez), xafla hori 65 g/m2-ko polietileno jarraitu galgatuzko (PE) edo 140 g/m2-ko poliester-feltroz (FP) armatu ondoren, QB-90 indarreko araudia eta fabrikatzailearen zehaztapenak une oro betez. Se consigue instalando en la superficie de la cubierta una lámina de betún polimérico SBS o APP -de 4 kg/m2 mí­nimo, armada con polietileno continuo galgado de 65 g/m2 (PE) o fieltro de poliéster de 140 g/m2 (FP)- cumpliendo en todo momento con la normativa vigente QB-90 y las especificaciones del fabricante.

Materiala: Eraikinaren estalkia

estalkiko malden gainazalaren gainean ezartzen da xafla, 5-8 cm-tan gutxienez gainjarrita, gainjartzeak soldatuz butano-sopletearen beroaz, UNE 104 242/1 edo 2 indarreko araua betez (LBM 40 PE edo FP mota). la lámina se instala sobre la superficie de las pendientes de cubierta, solapada entre sí­ en un mí­nimo de 5-8 cm, soldando los solapes mediante calor de soplete de butano, cumpliendo norma vigente UNE 104 242/1 o 2, tipo LBM 40 PE o FP.

Materiala: Eraikinaren estalkia

2
xafla > lámina (2 testuinguru)
eu testuak es testuak
Andregaien soinekoak alde batera utzita, tulak era askotako osagaiekin aparndu ohi dira, hala nola, lumekin, gazar zerrendekin edo brodatuekin. Zenbait apaingarrik parpaila imitatzen dute, esate baterako, zetazko loreez apaindutako tul bat, belusez brodatutako petalodun zetazko lorea, perla, strass, felpazko lokarria eta xafla urre-kolorez osatutako bihotza duena (96. or. il.). Tularen garneko brodatuek askatasun handia ematen diete brodatzaileei, mahats mordodun bolero ospetsuak erakusten duen moduan (101. or. il.). Dejando a un lado los vestidos de novia, los tules se adornan generalmente con elementos diversos, plumas, cintas de gazar, o incluso con bordados. Algunos adornos imitan el encaje con, por ejemplo, un tul adornado con flores de seda con pétalos bordados de terciopelo y con un corazón de perlas, strass, felpilla y láminas doradas (il. p. 96). Los bordados sobre tul ofrecen una gran libertad a los bordadores, tal y como lo demuestra el famoso bolero con uvas (il. p. 101).

Materiala: Ehungintza liburuak

Kat. 64. - Gaueko jaka bikaina, tul marroikoa, zetazko loreekin belusaren gainean brodatuak; loreen bihotza perlak, strass-ak, txenila, xafla urre koloreak eta hodiak dira, 1962. Cat, 64 - Suntuosa chaqueta de noche de tul marrón con flores de seda bordadas de terciopelo, cuyo corazón son perlas, estrés, chenilla, láminas doradas y tubos, 1962.

Materiala: Ehungintza liburuak

3
xafla > lámina (6 testuinguru)
eu testuak es testuak
Pasta horiek xafla fin edo hostoak osa ditzaten, beharrezkoa da luzatzea eta xaflatze eta toleste bidez nahastea, halako moldez non orearen eta gantzaren geruzak edo xaflak tartekatzen diren. Para que estas pastas tengan la caracterí­stica de formar finas láminas u hojas, es necesario el estirado para su mezcla por medio de la laminación y el plegado, de forma que se vayan intercalando las capas o láminas de masa y materia grasa.

Materiala: Gozogintza

4 x 36 = 144 gantz-geruza edo -xafla. 3 x 36 = 144 capas o láminas de materia grasa.

Materiala: Gozogintza

4 x 36 = 144 gantz-geruza edo -xafla. 4 x 36 = 144 capas o láminas de materia grasa

Materiala: Gozogintza

36 x 4 = 144 gantz-geruza edo -xafla. 36 x 4 = 144 capas o láminas de materia grasa.

Materiala: Gozogintza

Buelten mekanismo horrekin, orearen eta gantzaren geruzen edo xaflen kopuru bat tartekatzea lortzen da. Según este mecanismo de vueltas lo que se logra es intercalar un número de capas o láminas de masa y materia grasa.

Materiala: Gozogintza

Prestatu oreztatzea, eman bloke- edo xafla-itxura eta utzi hozkailuan hostorea lotan dagoen bitartean. Preparar el empaste, darle forma de bloque o lámina y dejarlo en el frigorí­fico mientras descansa el hojaldre.

Materiala: Gozogintza

4
orri > lámina (4 testuinguru)
eu testuak es testuak
Proiekzio-kuboaren sei aurpegiak kontuan hartu eta behatzaileak piezari begiratzeko posizio desberdinak hartzen dituela imajinatu beharrean, emaitza bera lortuko da baldin eta plano bakarra kontuan hartzen bada (marrazteko erabiltzen den paperezko orria litzateke plano hori) eta pieza 90° birarazten bada zenbait aldiz, behatzailea posizio berean dagoen bitartean, paperezko orriari goitik begiratzen diola. En lugar de considerar las seis caras del cubo de proyección e imaginar que el observador adopta distintas posiciones para mirar la pieza se llegará al mismo resultado si se considera un sólo plano (la lámina de papel sobre la que se dibuja) y se imprime a la pieza giros de 90° mientras el observador se mantiene en la misma posición mirando la hoja de papel desde arriba.

Materiala: Krokizazioa

Ikasleak pieza baten bisten artean zer distantzia komeni den jakiteko orientazioa har dezan, lehenengo irudi-orrietan, lerro fin beltzez, bista bakoitzera zirkunskribatutako laukizuzenen erpinak adierazten dira. Para que el alumno adquiera una orientación sobre la distancia que deberá haber entre las vistas de una pieza en las primeras láminas se le aportan, en línea fina negra, los vértices de los rectángulos circunscritos a cada una de las vistas.

Materiala: Krokizazioa

1. irudi-orria Lámina Nº 1

Materiala: Krokizazioa

30. irudi-orria Lámina N° 30

Materiala: Krokizazioa