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Produktua, lakan edo sprayan. El producto, en laca o spray.

Materiala: Ilearen kolore aldaketak

Ilea finkatzeko, produktu asko erabil ditzakegu; esaterako, laka arruntetan bustitako eskuilatxo bat, xaboi-pastilla, ile-gogortzailea edo betile-maskara gardena. Para fijar el pelo, podremos usar desde un cepillito impregnado en laca común para el cabello hasta jabón en pastilla, gomina del pelo o máscara de pestañas transparente.

Materiala: Makillajea. Dekoraziozko estetika pertsonala

Laka koloredunak; ilea finkatzen dute eta kolorea ematen diote. Lacas coloreadas, que fijan el peinado y dan color al cabello.

Materiala: Ilearen kolore aldaketak

Azazkalak apaintzeko aplikatzen da berniza. Berniz- edo laka-mintz bat erabiltzen da, koloreztatua edo koloregabea. Se trata de decorar las uñas cubriéndolas de una pelí­cula de barniz o laca coloreada o incolora.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Fase horretan, babes-oinarria aplikatzen da lehenik, eta berniza edo laka ondoren. Esta fase incluye la aplicación, primero de la base protectora, y después, del barniz o laca correspondiente.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Produktu bigungarriak aproposagoak dira tratamendua bezeroaren etxean egiteko. Izan ere, koipetsuak dira eta zaildu egiten dute geroago aplikatu beharreko bernizen eta laken atxikidura. Estos productos son más recomendados para el tratamiento en casa de la clienta, porque al ser grasos dificultan la adherencia de los barnices y lacas aplicados posteriormente.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Pertsona gehienentzat, makillatzea da manikuraren azken helburua, baina, hori egin aurretik, azazkalaren gainazala babestu behar da oinarri batekin, bernizek edo lakek asalduak eragin baititzakete azazkaletan. Para la mayoría de las personas el maquillado es el objetivo final de una manicura, pero antes de esta tarea es necesario proteger la superficie de la uña aplicando una base, ya que los barnices o lacas pueden altera la uña.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Komeni da azazkalak makillatu aurretik oinarri bat aplikatzea, bernizekiko edo lakekiko zuzeneko kontaktua saihesteko. Izan ere, produktu horiek lehortu eta horitu egiten dute orri ungeala, are gehiago kalitate txarrekoak badira. Es conveniente aplicar base antes de maquillar las uñas para evitar el contacto directo de estas con los barnices o lacas, ya que suelen resecar y amarillear la lámina ungueal, y más aún si son de baja calidad.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Halaber, gainazala ahalik eta uniformeen uzteko eta, era horretan, lakaren edo bernizaren atxikidura hobetzeko balio du. A demás tiene como objetivo dejar la superficie de la lámina lo más uniforme posible para que la adherencia de la laca o barniz sea perfecta.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

Bernizak mintz garden bat uzten du (koloreztatu ere egin daiteke), eta lakak, berriz, mintz opakua eta koloreztatua. El barniz deja una pelí­cula transparente (que puede ser ligeramente coloreada) y la laca una pelí­cula mas o menos opaca y coloreada.

Materiala: Pigmentuen mikroezarpena

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Lesage, Rene Begue (Rebe izenez ezaguna), Mestral, Judith Barbier, Roy-Poulet, Andree Brossin de Mere brodatzaileek zeharo aldatzen zituzten material horiek. Eta era askotako teknikak erabiltzen zituzten. Parpaila izan liteke perladuna, xafladuna, erliebean apaindutako loreekin, eskuz margotua, loreez inprimatua 1957an, zetazko koloretako hariez nabarmendua eta tintaroi itxura ematen dion laka batez edertua. Goroldio efektua lortzen da organdiko zinta arinak aplikatuta (108. or. il.); erliebe efektua lokarri fin bati esker edo soutache bat loreen ingurua brodatuz (40. or. il.), edo felpatxoaren edo frivolite erako parpailaren erabilerari esker, lastozko edo errafiazko hari batez. Zenbaitetan, brodatuak oso handiak izaten dira, artilezkoak esaterako, eta tweed-a ekartzen dute gogora; beste batzuetan, berriz, oso sarriak dira, arbetxez apaindutako gaueko soineko honetan agertzen denaren antzera (24. or. il.), eta horrelakoetan erabat desagertzen da parpailaren edo tularen oinarria. Bordadores como Lesasíe. Rene Begué. conocido como Rébé, Mestral, Judith Barbier, Rov-Poulet, Andrée Brossin de Méré transforman totalmente esos materiales arácnidos. Las técnicas son muy diversas. El encaje puede ser perlado. con lentejuelas, adornado con flores en relieve, pintado a mano, impreso con flores en 1957, realzado con hilos de seda de colores, embellecido por una laca que ofrece un aspecto tornasolado. Se obtiene un efecto musgoso gracias a la aplicación de ligeras cintas de organza (il. p. 108); un efecto de relieve gracias a un fino cordoncülo o un soutache bordando el contorno de las flores (il. p. 40), o incluso gracias a la utilización de felpilla o de encaje frivolité, con un hilo de paja o de rafia. En ocasiones, estos bordados son tan voluminosos, como los de lana, que evocan el tweed1', o tan tupidos, como los que aparecen sobre este vestido de noche retocado con azabache (ü. p. 24), que el soporte de encaje o de tul desaparece completamente.

Materiala: Ehungintza liburuak