fracaso escolar

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Nerabeetan jokabide antisozialak eta ikasketak bertan behera uztea, eskola-porrota dela eta. Adolescentes con comportamientos antisociales y abandono de los estudios a causa del fracaso escolar.

Materiala: Bizikidetza-unitateei arreta ematea

Nahaste bat hasieran detektatzen badugu, ondorio positibo asko ekarriko dizkigu. Esate baterako, inguruneko erreakzio desegokiak aurreikusi ahal izango ditugu (arduragabekeria, antsietate gehiegi) eta haurra berrezten hasi ahal izango da eskola-porrotak izan baino lehen, gainerakoen aldean gutxiago sentitu baino lehen, ahozkoaren eta idatzizkoaren ikaskuntza pedagogikoei izua hartu baino lehen, jokabide desegokiak sendotu baino lehen eta, azkenik, garuneko egiturek hizkuntzari buruzko plastikotasuna galdu baino lehen. ||Detectar un trastorno desde el inicio supondrá numerosas consecuencias positivas, como la de prevenir las reacciones inadecuadas del medio (negligencia, exceso de ansiedad) y permitir al niño iniciar la reeducación antes de que desarrolle una larga historia de fracasos escolares, de que genere sentimiento de inferioridad frente a los demás, de cogerle horror a los aprendizajes pedagógicos de lo oral y de lo escrito, de consolidar comportamient

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Espezialisten arabera, dislexia ezin da diagnostikatu haurrak bost eta zortzi urte bitartean dituen arte, baina ohartarazten dute dislexia-kasu askori ez diela inork erreparatzen, hiperaktibitate edo eskola-porrot gisa hartzen direlako. Los especialistas aseguran que la dislexia no se puede diagnosticar hasta que el niño tiene entre cinco y ocho años, pero advierten de que todavía hoy muchos casos pasan desapercibidos disfrazados como problemas de hiperactividad o fracaso escolar.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa