diseño gráfico Bilatu diseño gráfico testuinguru gehiagotan

1
diseinu grafiko > diseño gráfico (7 testuinguru)
eu testuak es testuak
Diseinu grafikoa, ilustrazioa eta kazetaritzak uztartzen ditu infografiak. La infografía es una disciplina que fusiona diseño gráfico, ilustración y periodismo.

Materiala: Irudia

Diseinu grafikoaren deskribapena eta elementuak pantailan banatzea (bineta bat izango balitz bezala). Descripción de diseño gráfico y la distribución de los elementos por la pantalla. (Como si fuese una viñeta)

Materiala: Irudia

Diseinu grafikoa: proiektuaren grafikoaren aurkezpena lantzeko. Diseño gráfico: para trabajar la presentación gráfico del proyecto.

Materiala: Irudia

Programarik erabilienak Photoshop (ukitu fotografikoa egiteko), Quark X press (aldizkari eta egunkarietako orriak maketatzeko) eta Free Hand (diseinu grafikorako) dira. Los programas más usados son Photoshop, para retoque fotográfico, Quark X press, para maquetación de páginas de revista y diarios y Free hand, para diseño gráfico.

Materiala: Irudia

Diseinu grafikoa agertu zen. La irrupción del Diseño Gráfico.

Materiala: Irudia

XX. mendeko lehen erdiko Europako kartelen bi adibide. Kartel horietan, diseinu grafikoaren balioak txertatu zituzten ilustratzaileek, eta forma eta kolorea zaintzen ziren bereziki. Dos ejemplos de carteles europeos de la primera mitad del siglo XX, donde los ilustradores incorporan los valores del diseño gráfico, y se cuida especialmente la forma y el color.

Materiala: Irudia

Diseinu grafikoko lanaren fruitua da kartela, informazio bildua berehala eta ahalik eta eraginkortasunik handienarekin transmititzeko sorkuntza-lanaren fruitua, alegia. El Cartel es fruto de un trabajo de diseño gráfico, es decir, de una labor creativa para transmitir una información concentrada, de modo instantáneo y con la máxima eficacia.

Materiala: Irudia

diseinu grafiko > diseño gráfico (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Adibidez: lizentzia motaren edo sarbide-pribilegioen bidez zabal daitezkeen diseinu grafikoko sistemak, erabiltzaile adituentzako lasterbideak erabiltzeko aukera. Por ejemplo, sistemas de diseño gráfico ampliables según tipo de licencia o privilegios de acceso, posibilidad de uso de atajos para usuarios expertos.

Materiala: SCADA sistemak

Ez dira beharrezkoak baino kolore gehiago erabili behar, ez da komenigarria pantailak diseinu grafikoko ariketa bilakatzea; izan ere, horrekin lortzen den gauza bakarra pantaila ikusgarri egitea da, baina praktikotasun gutxi izan ohi dute. No hay que utilizar más colores de los necesarios, no es conveniente convertir las pantallas en ejercicios de diseño gráfico, lo único que consiguen son pantallas vistosas, pero poco prácticas.

Materiala: SCADA sistemak

Pantailaren atzealdean argazkiak jartzea beti da tentagarria, baina normalean pantaila kolorez bete baino ez dute egiten eta diseinu grafikoa zaildu egiten dute. Siempre es tentador colocar fotografías como fondo de pantalla pero, generalmente, solo contribuyen a llenar de colores la misma y hacer más difí­cil el diseño gráfico.

Materiala: SCADA sistemak