concesionario Bilatu concesionario testuinguru gehiagotan

1
kontzesionario > concesionario (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
Tailer-nabe handi bat duen kontzesionarioak ez du utzi behar bezeroa barruti horretan sar dadin, eta berak bila dezan ibilgailua. Un concesionario con una nave de talleres grande no debe dejar que el cliente entre en el recinto y busque él mismo su vehí­culo.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Auto-kontzesionario batean ordezko piezen biltegira sartzeko arrapalek erresistenteagoak izan behar dute ibilgailuak tailerrera sartzekoek baino; izan ere, biltegira ibilgailu astunak sartzen dira, eta tailerrera, ibilgailu arinak. Las rampas de acceso al almacén de repuestos en un concesionario de turismos tendrán que ser más resistentes que las de acceso de vehí­culos al taller, ya que en el almacén entran vehí­culos pesados y en el taller entran vehí­culos ligeros.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Printzipioz, instalazio batzuetan beharrezkoak badira ere, automobilgintzan bulegoetara igotzeko daude nagusiki eskailerak; izan ere, kontzesionario bateko jardueretan, autoak leku batetik bestera mugitzeko lekua izan behar da eta, beraz, eskailerak alde batera utz daitezke. En principio, aunque en algunas instalaciones son necesarias, las escaleras en automoción están básicamente para subir a las oficinas, ya que, en el conjunto de la actividad de un concesionario, los coches deben ser capaces de circular de un sitio a otro y, por lo tanto, las escaleras pueden ser obviadas.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kontzesionario baten egitura Estructura de un concesionario...........................................................

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Bistakoa da kontzesionario batek ibilgailuentzako nahiz pertsonentzako sarbideak eduki behar dituela. Es evidente que un concesionario debe disponer de accesos a las dependencias tanto para vehí­culos como para personas.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Arrapalak beharrezkoak dira desnibelak gainditzeko, bai kontzesionario barruan, bai sartu edo irteten diren ibilgailuak igarotzeko, eta pertsona ezinduak sartzeko. Las rampas son necesarias para salvar los distintos desniveles que existan, tanto dentro del concesionario, como para el acceso de los vehí­culos que entren o salgan y el posible paso de personas incapacitadas.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kontzesionario bat elkarren arteko loturak dituzten baina independenteki kudeatzen diren lau negoziotan banatuta egoten da nagusiki. Un concesionario está dividido principalmente en cuatro negocios interrelacionados entre sí­, pero llevados de forma independiente.

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan

Kontzesionario baten egitura Estructura de un concesionario

Materiala: Segurtasuna ibilgailuen mantentze-lanetan