colisión Bilatu colisión testuinguru gehiagotan

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kolisio > colisión (20 testuinguru)
eu testuak es testuak
Lan-planoa aldatzen bada, eten egingo da kolisioak detektatzeko prozesua. Si se cambia el plano de trabajo, se interrumpirá el proceso de detección de colisiones.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Era berean, kolisioak detektatzeko prozesua aktibo dagoenean ezingo da ardatz bat Hirth ardatz gisa aktibatu edo lan-planoa aldatu, baldin eta lan-planoko ardatzen bat Hirth ardatza bada. De igual forma, estando activo el proceso de detección de colisiones no se permitirá activar un eje como Hirth ni cambiar el plano de trabajo si alguno de los ejes resulta ser Hirth.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Kopuru hori edozein unetan alda daiteke, baita kolisioen detekzioa aktibo dagoenean ere. El horizonte de bloques se puede modificar en cualquier momento, incluso con la detección de colisiones activa.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

#CD OFF Kolisioen detekzioa baliogabetzea #CD OFF Anula la detección de colisiones

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Kolisioak detektatzeko prozesua desaktibatzen du. Desactiva el proceso de detección de colisiones.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Profilen arteko kolisio baten adibidea. Ejemplo de colisión de perfiles.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

18.1.12 Kolisioen detekzioa 18.1.12 Detección de colisiones

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Aukera honen bidez, CNCak aldez aurretik aztertzen ditu exekutatu beharreko blokeak, programatu den profileko begiztak (profilarekin ebakidurak) edo kolisioak detektatzeko. Mediante esta opción, el CNC analiza con antelación los bloques a ejecutar con objeto de detectar bucles (intersecciones del perfil consigo mismo) o colisiones en el perfil programado.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Errore mota horiek saihestu egin daitezke kolisioak detektatuz. Este tipo de errores se puede evitar mediante la detección de colisiones.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

Begizta edo kolisioren bat detektatzen bada, ez dira exekutatuko hura eragin duten blokeak eta pantailan ohar bat erakutsiko da, makinaren erabiltzaileari programatutako profilean aldaketak egin direla ohartarazteko. Si se detecta un bucle o una colisión, los bloques que la originan no serán ejecutados y en la pantalla se mostrará un aviso para advertir al usuario que el perfil programado ha sido modificado.

Materiala: CNC 8070 - Programaziorako eskuliburua

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talka > colisión (9 testuinguru)
eu testuak es testuak
Tutu kizkurra talka eginez gero uzkurtu egiten dena. Un tubo ondulado, que se contrae en caso de colisión.

Materiala: Ostalaritza

Talka eginez gero babes-neurriak eskainita; hala nolaairbagak, segurtasun-uhalak edo buru-euskarriak. Proporcionando medidas de protección en caso de colisión, como ocurre con losairbags, los cinturones de seguridad o los reposacabezas.

Materiala: Ostalaritza

Airbagak nylonezko poltsak dira; poltsak euskarri bati lotuta egoten dira eta euskarrian gas-sorgailu bat egoten da. Gas-sorgailu horrek poltsak puztu egiten ditu talka eginez gero. Los airbags son bolsas de nailon sujetas a un soporte en el que hay un generador de gas que, en caso de colisión, las hincha.

Materiala: Ostalaritza

Bolantean eta aginte-panelean daude –gidarikidearen aldean–, eta talka aurrez aurre gertatuz gero, elementu horiekin kolperik ez hartzeko babesten dute. Están situados en el volante y en el tablero de instrumentos –en el lado de la persona acompañante–, y protegen, en caso de colisión frontal, de golpes con dichos elementos

Materiala: Ostalaritza

Gorputza eta burua babesten dituzte, talka albo batetik eginez gero. Protegen el cuerpo y la cabeza en caso de colisión lateral.

Materiala: Ostalaritza

Sentsoreek inpaktuaren efektu horiek detektatzen dituzte, KUEari horren berri ematen diote, eta KUEak sistema aktibatzen du inpaktuak aurrez finkatutako balio jakin batzuk gainditzen baditu; hain zuzen ere, mugitzen ez den eta inpaktuaren eraginez deformatzen ez den oztopo finko baten kontra (adibidez, harrizko horma baten kontra) 20-25 km/h-ko abiaduran talka egiteari dagozkion balio baliokideak. Unos sensores detectan estos efectos del impacto e informan a la UCE, que activa el sistema si el impacto supera unos valores preestablecidos equivalentes a una colisión a 20-25 km/h contra un obstáculo fijo, que no se desplace ni deforme por el impacto (por ejemplo un muro de piedra .

Materiala: Ostalaritza

Talka ez bada larria (KUEan ezarritako lehenengo atalasea), uhalaren babesa nahikoa izaten da eta tenkagailuak baino ez dira aktibatzen. Si la colisión no es grave (primer umbral establecido en la UCE) basta con la protección del cinturón y solo se activan los pretensores.

Materiala: Ostalaritza

Talka garrantzitsuagoa baldin bada (KUEan ezarritako bigarren atalasea) tenkagailuak etaairbagak aktibatzen dira. Si la colisión es de mayor importancia (segundo umbral establecido en la UCE) se activan los pretensores y losairbags.

Materiala: Ostalaritza

Baina gerta daiteke automobila aparkatuta eta barruan inor gabe dagoela gertatzea talka horrelako kasuetan, ibilgailuaren barruan inor ez dagoelaairbagak aktiba ez daitezen –garestia baita berriz erabiltzeko moduan jartzea–, hainbat baldintza bete behar dira SRS sistema aktibatzeko: Pero podría darse el caso de que la colisión se produjera en un automóvil estacionado y sin ocupantes; para evitar que losairbagsse activen cuando no hay personas en el interior del vehículo –volver a dejarlos operativos es costoso− se deben cumplir una serie de requisitos para que se active el sistema SRS:

Materiala: Ostalaritza