colectivo infantil Bilatu colectivo infantil testuinguru gehiagotan

1
haurren kolektibo > colectivo infantil (3 testuinguru)
eu testuak es testuak
Laburbildu publizitateak haurren kolektiboan izan ditzakeen ondorioak. Haz una sí­ntesis de las consecuencias que puede llegar a tener la publicidad en el colectivo infantil.

Materiala: Jolasaren metodologia

desioa eta eskaria sorrarazteko publikoari (haurren kolektiboa) bidaltzen zaizkionak, eta erosten eta azken hitza duen publikoari (helduen kolektiboa) bidaltzen zaizkionak. los enviados al público al que se le crea el deseo y los pide (el colectivo infantil); y los enviados al público que los compra, y que en todo caso tiene la última palabra (el colectivo de adultos).

Materiala: Jolasaren metodologia

Jakina, haurren kolektiboak ez daki publizitate horrek arazoak sortu diezazkiokeenik, adin horretan ezin baitute errealitatea eta fikzioa ongi bereizi, eta benetan babesik gabe daude informazio-olde horren aurrean. Hori era berezian gertatzen da jostailuen publizitateari dagokionez, kontuan hartu beharreko ezaugarri nagusi batzuk baititu: Obviamente el colectivo infantil no es consciente de que tal publicidad les pueda crear una problemática ya que su corta edad les impide diferenciar la realidad de la ficción y les crea una profunda indefensión ante tal avalancha informativa, y esto ocurre de forma especial por lo que respecta a la publicidad de los juguetes, que presenta algunas caracterí­sticas esenciales que hay que tener en cuenta:

Materiala: Jolasaren metodologia