análisis Bilatu análisis testuinguru gehiagotan

1
analisi > análisis (8 testuinguru)
eu testuak es testuak
Diagnostiko klinikoetan, funtsezkoa da odol-analisia: En los diagnósticos clí­nicos es fundamental el análisis de la sangre:

Materiala: Oinarrizko analisi klinikoa

ondeste-azterketa (ukitzea) eta odoleko analisia 50 urtetik gorakoengan. tacto rectal y análisis de sangre a partir de los 50 años.

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

Behin erabili eta botatzeak baditu abantailak: materiala garbitu beharrik ez dago, eta neurketen erroreak saihesten dira. Horregatik, gero eta gehiago erabiltzen dira material hauek analisi klinikoak eta mikrobiologikoak egiten dituzten laborategietan. La ventaja de eliminarlos después de un solo uso es que se evita el lavado del material y evitan errores en las determinaciones, por eso se utilizan cada vez con mayor frecuencia en los laboratorios de análisis clí­nicos y microbiológicos.

Materiala: Farmazia eta parafarmaziako prestakinak egitea farmazietan

Erreaktiboak erreakzio jakin batzuk eragiteko gaitasuna duten substantzia kimikoak dira. Gaitasun hori dela eta, analisiak egiten diren laborategietan erabiltzen dira, lagin batean substantzia bat dagoen ala ez jakiteko edo zein kantitatetan dagoen antzemateko. Los reactivos son sustancias quí­micas que, por su capacidad de provocar determinadas reacciones, se utilizan en los laboratorios de análisis para descubrir la presencia o medir la cantidad de otra sustancia que hay en una muestra.

Materiala: Farmazia eta parafarmaziako prestakinak egitea farmazietan

Solido pikortsuak osatzen dituzten partikulen neurria karakterizatzea. Horrek ziurtatzen du baheketaren erabilgarritasuna analisi granulometrikoa egiteko teknika gisa. Caracterización del tamaño de las partí­culas que componen los sólidos pulvurulentos, que acredita la utilidad de la tamización como técnica de análisis granulométrico.

Materiala: Farmazia eta parafarmaziako prestakinak egitea farmazietan

Ur-lagin bati analisi bakteriologikoa egiten badiogu, neurriak jakinaraziko digu zein den lagin horrek duen mikroorganismo-kontzentrazioa. Si realizamos un análisis bacteriológico a una muestra de agua, la medida nos informará sobre la concentración de estos microorganismos que contiene dicha muestra.

Materiala: Farmazia eta parafarmaziako prestakinak egitea farmazietan

Analisirako produkturik hoberenak dira, produktuak dituen ezpurutasunak adierazten baitira etiketan. Son los mejores productos para análisis ya que en su etiqueta se reflejan las impurezas que lleva.

Materiala: Farmazia eta parafarmaziako prestakinak egitea farmazietan

Analisi klinikoak. Análisis clí­nicos.

Materiala: Farmazia- eta parafarmazia-produktuen banaketa eta salmenta

2
azterketa > análisis (22 testuinguru)
eu testuak es testuak
PRE/3360/2004 Agindua, 2004ko urriaren 14koa, ontziratu gabe aurkezten diren elikagai-produktu izoztuen etiketetako informazio osagarria arautzen duena, eta azukre orez estalitako masa zehazteko azterketa-metodoa ezartzen duena. Orden PRE/3360/2004, de 14 de octubre de 2004, por la que se regula la información complementaria del etiquetado de los productos alimenticios congelados que se presenten sin envasar y se establece el método de análisis para la determinación de la masa de glaseado.

Materiala: Ostalaritza

Eskaintza gastronomikoak zehaztu ondoren, xede horretarako behar diren baliabideak (materialak nahiz giza baliabideak kalkulatzeari buruzko azterketa bat egin behar da; izan ere, baliabide horiek optimizatu eta arrazionalizatu egin behar dira, proiektatutako helburuak lortzeko. Una vez determinadas las ofertas gastronómicas se debe realizar un análisis sobre los cálculos de los recursos necesarios, tanto humanos como materiales ya que se deben optimizar y racionalizar para alcanzar los objetivos proyectados.

Materiala: Ostalaritza

Giza baliabideen egoeraren azterketa estrategikoa egitea. Análisis estratégico de la situación de los RRHH.

Materiala: Ostalaritza

Fluxu-diagrama ez bazaio egokitzen errealitateari eta oso sinplista bada, gerta daiteke hurrengo fasean (arriskuen azterketa egon daitezkeen arrisku guztiak kontuan ez hartzea, eta horren ondorioz ez bermatzea produktuaren kaltegabetasuna. Un diagrama de flujo no ajustado a la realidad y demasiado simplista causa que en la fase siguiente (análisis de peligros no se tengan en cuenta todos los posibles peligros que puede haber y, por tanto, puede comprometer la inocuidad del producto

Materiala: Ostalaritza

Arriskuen azterketa honela definitzen da: arriskuei eta horiek eragiten dituzten baldintzei buruzko informazioa biltzeko eta ebaluatzeko prozesua elikagaien kaltegabetasunari dagokionez zein diren garrantzitsuak edo esanguratsuak erabakitzeko, eta horrenbestez, AKPKA sisteman zein proposatzen diren jakiteko. Se define el análisis de peligros como el proceso de recopilación y evaluación de información sobre los peligros y las condiciones que los originan para decidir cuáles son importantes o significativos con respecto a la inocuidad de los alimentos y, por tanto, planteados en el sistema de APPCC.

Materiala: Ostalaritza

Produktua ez bada iristen +8 ºC-ko tenperaturara baztertu egin behar da edota azterketa mikrobiologikoa egin arte atxiki, dagokion araudiari jarraiki. Si el producto no ha superado los +8 ºC, se descartará o retendrá hasta el análisis microbiológico según normativa aplicable.

Materiala: Ostalaritza

Sukaldaritzako ekoizpen-sistemen deskribapena eta azterketa" target="_blank">azterketa" target="_blank">azterketa Descripción y análisis de los sistemas de producción culinaria

Materiala: Ostalaritza

Ikasle bakoitzak bere kasa egiten duen azterketaren araberako erantzunak Respuestas basadas en el análisis personal de cada alumno/a.

Materiala: Ostalaritza

Ikasle bakoitzak bere kasa egiten duen ikerketaren eta azterketaren araberako erantzuna Respuesta basada en la investigación y en el análisis personal de cada alumno

Materiala: Ostalaritza

Ikasle bakoitzak bere kasa egiten duen ikerketaren eta azterketaren araberako erantzuna Respuesta basada en la investigación y en el análisis personal de cada alumno

Materiala: Ostalaritza