acelerador Bilatu acelerador testuinguru gehiagotan

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eu testuak es testuak
Sistema guztiak kontrol elektronikoko unitateak gobernatzen ditu bira kopuruaren eta azeleragailuko pedalaren posizioaren arabera. Los distintos sistemas son gobernados por la unidad de control electrónico en función del número de revoluciones y de la posición del pedal del acelerador

Materiala: Ostalaritza

Motorreko sentsoreak hala nola likido hozgarriaren tenperaturarena, azeleragailuaren posizioarena birabarkiaren eta espeka-ardatzaren minutuko bira kopuruarena eta abar. Sensores del motor como los de temperatura del líquido refrigerante posición del acelerador revoluciones por minuto del cigüeñal y del árbol de levas etc.

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Azeleragailuaren posizioaren transmisorea Transmisor de posición del acelerador

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Horren bitartez, KUEak badaki uneoro azeleragailuaren pedala zein posiziotan dagoen eta, posizio horren arabera, injektoreak behar beste denboraz irekitzen ditu. Con él, la UCE conoce en cada momento la posición del pedal del acelerador y, en función de ella, abre los inyectores el tiempo adecuado.

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Aldagailu automatikoek abiadura egokia zein den erabakitzen dute hainbat sentsoretatik jasotako informazioan oinarrituta: palankaren posiziotik abiadura-kaxara iristen diren minutuko biren kopurutik, azeleragailuaren pedalaren posiziotik eta abarretatik. Informazio hori guztia kontrol-unitate elektroniko (KUE batera iristen da eta unitate horrek kontrol-balbulak aktibatzen ditu, edo abiadura edo gurpiletako parea areagotzeko (abiadura aldatzen dute). Los cambios automáticos determinan la velocidad idónea a partir de la información de diversos sensores de la posición de la palanca de las rpm que llegan a la caja de cambios de la posición del pedal del acelerador etc. Toda esta información va a parar a una unidad de control electrónico (UCE), que activa unas válvulas de control que aumentan o bien la velocidad o bien el par en las ruedas (cambian la velocidad .

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Irrist egiten jarraitzen badu, beste seinale bat bidaliko dio injektatutako erregai kopurua murrizteko, azeleragailuaren posizioa edozein izanik ere. Si sigue patinando, le envía otra señal para que reduzca la cantidad de combustible inyectada, independientemente de la posición en que esté el acelerador

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Balaztetan eragiteaz gain, ESP sistemak motorrean ere eragin dezake ASRarekin batera, azeleragailuaren pedalaren posizioa alde batera utzita eta trakzio-indarra erregulatuta. Aparte de actuar sobre los frenos el ESP puede actuar sobre el motor en combinación con el ASR, ignorando la posición del pedal del acelerador y regulando la fuerza de tracción.

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Balazta horiek honela funtzionatzen dute: oina azeleragailutik altxatzen dugunean edo balaztaren pedala apur bat zapaltzen dugunean ez du balazta mekanikoak jarduten, baizik eta motor elektrikoak balaztarena egiten du, energia zinetikoa xurgatuta. Estos frenos funcionan del siguiente modo: cuando levantamos el pie del acelerador o presionamos ligeramente el pedal del freno no actúa el freno mecánico sino que es el motor eléctrico el que actúa como freno absorbiendo la energía cinética.

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