Emaitzak: 18

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (2)
+ Diferencias permanentes (sanciones...) + Desberdintasun iraunkorrak (zehapenak...)

Materiala: Kontu-ikuskaritza

+ Sanciones y liberalidades (regalos, obsequios ) = 5.000 + Zehapenak eta liberalitateak (opariak, erregaliak) = 5.000

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Fabrikazio mekanikoa (8)
(Penalizaciones, etc.). (zehapenak eta abar).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Costos inducidos como, penalizaciones, por retrasos, etc. Induzitutako kostuak, esaterako, atzerapenengatiko zehapenak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cláusulas especiales (Añadidos, penalizaciones, etc.) Klausula bereziak (gehigarriak, zehapenak eta abar).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Se considerará reincidente a quien hubiera sido sancionado anteriormente por resolución firme una o más veces por infracciones de la misma naturaleza ocurridas en los veinticuatro meses precedentes. Hau da berrerorle izatea: aurreko hogeita lau hilabeteetan, mota bereko arau-hausteren bat egiteagatik, ebazpen irmo bidez, lehendik ere zehapen bat edo gehiago jaso izana.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Inspecciones, infracciones y sanciones. Ikuskapenak, arau-hausteak eta zehapenak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Sin perjuicio de las competencias que corresponde al Ministerio de Industria y Energía dentro del marco de sus atribuciones específicas, el incumplimiento de lo dispuesto en el presente reglamento y normas posteriores que lo desarrollen, podrá constituir infracción administrativa en materia de defensa del consumidor conforme a lo previsto en la Ley 26/1984, general para la defensa de los consumidores y usuarios y en el Real Decreto 1945/1983, de 22 de junio, por el que se regulan las infracciones y sanciones en materia de defensa del consumidor y de la producción agroali-mentaria. Industria eta Energia Ministerioaren eginkizun espezifikoen esparruan, hari dagozkion eskumenak alde batera utzi gabe, araudi honetan eta hau garatzeko aurrerago emango diren arauetan xedatutakoa ez betetzea kontsumitzailearen defentsaren eremuko arau-hauste administratibotzat har daiteke, lege hauetan aurreikusitakoari jarraiki: Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Defentsarako 26/1984 Lege Orokorra, eta Kontsumitzaileen babesaren eta nekazaritzako elikagaien ekoizpenaren alorreko arau-hausteak eta zehapenak arautzen dituen ekainaren 22ko 1945/1983 Errege Dekretua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

De acuerdo con lo señalado en el artículo 1 de este reglamento y con lo previsto en el párrafo anterior, las infracciones al mismo cometidas por los usuarios que actúen como empresarios en el ámbito de las relaciones laborales tendrán la consideración de infracciones laborales, a los efectos del artículo 57 del estatuto de los trabajadores, del Real Decreto 2347/1985, de 4 de diciembre, que desarrolla dicho artículo, y del Real Decreto 1860/1975, siéndoles por tanto de aplicación tal normativa en lo referente a infracciones y sanciones. Araudi honen 1. artikuluan ezarritakoaren eta aurreko paragrafoan aurreikusitakoaren arabera, lan-harremanen eremuan enpresaburu gisa jarduten duten erabiltzaileek egindako arau-hausteak lan-arloko arau-haustetzat hartuko dira; hain zuzen ere, arau hauei dagozkien arau-haustetzat: langileen estatutuaren 57. artikulua, 57. artikulu hori garatzen duen abenduaren 4ko 2347/1985 Errege Dekretua, eta 1860/1975 Errege Dekretua. Beraz, arau-hauste eta zehapenen arloan, araudi horiek aplikatuko dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

A efectos de aplicación de las sanciones previstas en la Ley 26/1984 las responsabilidades administrativas generadas por las infracciones a este reglamento se clasifican en leves, graves y muy graves. 26/1984 Legean aurreikusitako zehapenak aplikatzearekin loturik, araudi hau urratzeak eragindako administrazio-erantzukizunak arinak, larriak eta oso larriak izan daitezke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Ostalaritza eta turismoa (1)
El procedimiento que conlleva la presentación de este documento sólo puede acarrear una sanción o multa para el establecimiento denunciado, siempre y cuando los servicios de consumo encuentren pruebas para ello. Salatu duzun establezimenduari zehapen edo isun bat soilik jartzea da dokumentu hori aurkezteko prozeduraren ondorioa, betiere kontsumo-zerbitzuek horretarako frogarik aurkitzen badute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zehar-lerroa (7)
✓Ley sobre Infracciones y Sanciones en el Orden Social, artículo 8.12: ✓Lan-arloko Arau-hauste eta Zehapenei buruzko Legea, 8.12 artikulua:

Materiala: Sistemen integrazioa

Las disposiciones legales o los convenios colectivos indicarán la graduación de la falta y la sanción correspondiente. Lege-xedapenek edo hitzarmen kolektiboek adieraziko dute hutsegitearen maila eta dagokion zehapena.

Materiala: Sistemen integrazioa

Vigilar el cumplimiento de la normativa sobre prevención de riesgos laborales, así como de las normas jurídico-técnicas que incidan en las condiciones de trabajo en materia de prevención, aunque no tuvieran la calificación directa de normativa laboral, proponiendo a la autoridad laboral competente la sanción correspondiente cuando comprobase una infracción a la normativa sobre prevención de riesgos laborales Lan-arriskuen prebentzioari buruzko araudia, bai eta, prebentzioari dagokionez, lan-baldintzetan eragina duten arau juridiko-teknikoak ere betetzen direla zaintzea, nahiz eta lan-araudia ez izan zuzenean, eta, lan-arriskuen prebentzioari buruzko araudia urratu dela egiaztatzen denean, dagokion zehapena proposatzea lan-agintaritza eskudunari.

Materiala: Sistemen integrazioa

Gracias a ella, las organizaciones harán frente a niveles elevados de siniestralidad, enfermedades profesionales, jornadas de trabajo perdidas, absentismo laboral, sanciones, costes de atención médica y de compensación a los trabajadores… Su implantación, por tanto, tiene como primer objetivo lograr una gestión ordenada de la prevención de riesgos laborales para así poder conseguir una mejora del clima laboral, la disminución del absentismo y el consiguiente aumento de la productividad. Arau honi esker, erakundeek honako hauei egingo diete aurre: ezbehar-tasaren maila handiei, lanbide-gaixotasunei, lan-absentismoari, lan-absentismoari, zehapenei, arreta medikoak eta langileen konpentsazioak eragindako kostuei… Arau hau ezartzearen lehen helburua, beraz, laneko arriskuen prebentzioaren kudeaketa ordenatua izatea da, lan-giroa hobetu, absentismoa jaitsi eta, horren ondorioz, produktibitatea igo ahal izateko.

Materiala: Sistemen integrazioa

El otorgamiento de la autorización del traslado de residuos desde o hacia países de la Unión Europea, regulados en el Reglamento (CE) n.º 1013/2006, así como las de los traslados en el interior del territorio del Estado y la inspección y, en su caso, sanción derivada de los citados regímenes de traslados. 1013/2006 (EE) Erregelamenduan araututako hondakinak Europar Batasuneko lurraldeetatik edo lurraldeetara lekuz aldatzeko baimena ematea, baita lekualdaketak Estatuko lurraldearen barnean egiteko eta ikuskatzeko baimenak eta, hala badagokio, aipatutako lekualdaketei buruzko araubideetatik eratorritako zehapena ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Cuando el cumplimiento de lo establecido en la ley corresponda a varias personas conjuntamente, responderán de forma solidaria de las sanciones pecuniarias (es la denominación de la sanción que consiste en el pago de una multa al Estado como castigo por haber cometido un delito). Legean ezarritakoa betetzea pertsona bati baino gehiagori batera dagokienean, era solidarioan hartuko dute diruzko zehapenen erantzukizuna (horrela deitzen zaio delitu bat egiteagatik zehapen gisa estatuari isuna ordaintzeari).

Materiala: Sistemen integrazioa

Dependiendo de la gravedad de la infracción cometida se impondrán determinadas sanciones. Egindako arau-haustearen larritasunaren arabera, zehapen jakin batzuk jarriko dira.

Materiala: Sistemen integrazioa