Emaitzak: 115

ES EU
Administrazioa eta kudeaketa (6)
Si no existiera beneficio, o este fuera insuficiente, se emplearán reservas de libre disposición.» Mozkinik ez bada, edo nahikoa ez bada, xedapen askeko erreserbak erabiliko dira.»

Materiala: Kontu-ikuskaritza

2Una vez cubiertas las atenciones previstas por la Ley o los estatutos, sólo podrán repartirse dividendos con cargo al beneficio del ejercicio, o a reservas de libre disposición, si el valor del patrimonio neto no es o, a consecuencia del reparto, no resulta inferior al capital social. 2.Legeak edo estatutuek aurreikusitako eskakizunak bete ostean, ekitaldiko mozkinen edo xedapen askeko erreserben kargurako dibidenduak banatu ahal izango dira, baldin eta ondare garbiaren balioa ez bada kapital soziala baino txikiagoa (edo banaketaren ondorioz ez bada hala gertatzen).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

No se admiten emisiones por debajo del nominal (bajo par), excepto que la diferencia quede cubierta con beneficios o con reservas de libre disposición. Ez da onartzen nominala baino baxuagoko igorpenik (parekoaren azpitik), diferentzia irabaziekin edo xedapen askeko erreserbekin estalita gelditzen denean salbu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Cumplimiento y adecuado control de la reserva legal, estatutaria y otras legales, clasificando correctamente las reservas restringidas y de libre disposición. Lege-erreserba, estatutu-erreserba eta gainerako legezko alderdiak betetzen direla eta egokiak direla ziurtatzea, mugatutako erreserbak eta xedapen askekoak ondo sailkatuta.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Los administradores tienen la responsabilidad de depositar el informe en el Registro, y de dar copias a los accionistas (disposición adicional segunda de la Ley de Auditoría de Cuentas). Administratzaileen ardura da txostena erregistroan sartzea, eta akziodunei kopiak ematea (Kontu Ikuskaritzako Legearen bigarren xedapen gehigarria).

Materiala: Kontu-ikuskaritza

El informe de auditoría de las cuentas anuales es un documento mercantil que refleja el alcance de la labor efectuada por el auditor y su opinión profesional sobre la razonabilidad de las cuentas anuales de la empresa auditada, de acuerdo con lo establecido en la Ley 19/1998 de Auditoría de Cuentas, las normas técnicas y las disposiciones que se dicten en su desarrollo. Urteko kontuen kontu-ikuskaritzako txostena merkataritzako dokumentu bat da, eta kontu-ikuskariak egindako lanaren irismena islatzen du. Halaber, kontu-ikuskariak ikuskatutako enpresako urteko kontuen arrazoizkotasunari buruz duen iritzia ere agertzen da, Kontu Ikuskaritzako 19/1998 Legean ezarritakoaren, arau teknikoen eta hura garatzeko ematen diren xedapenen arabera.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (16)
b) Las disposiciones para la revisión, la verificación y la validación de la conformidad de los datos finales del diseño respecto a los datos de partida del diseño. b) Diseinuaren amaierako datuak diseinuaren hasierako datuekin bat datozen aztertzeko, egiaztatzeko eta balioesteko xedapenak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Real Decreto 486/1997, de 14 de abril, sobre disposiciones mínimas de seguridad y salud en los lugares de trabajo (Anexo 1, Apdo.A, punto 9 sobre escaleras de mano) según Real Decreto 1627/97, de 24 de octubre, Anexo IV. 486/1997 Errege Dekretua, apirilaren 14koa, lantokietako segurtasun- eta osasun-arloan gutxieneko xedapenak ematen dituena (1. eranskina, A atala, eskuko eskailerei buruzko 9. puntua), urriaren 24ko 1627/97 Errege Dekretuaren, IV. eranskinaren arabera.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Real Decreto 485/1997, de 14 de abril, sobre disposiciones mínimas en materia de señalización en seguridad y salud en el trabajo. 485/1997 Errege Dekretua, apirilaren 14koa, lantokietako segurtasun- eta osasun-seinaleetarako gutxieneko xedapenak ematen dituena.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Real Decreto 485/1997 de 14 de abril, sobre disposiciones mínimas en materia de señalización de seguridad y salud en el trabajo (B.O.E. n° 97 miércoles 23 de abril de 1997). 1997ko apirilaren 14ko 485/1997 Errege Dekretua, laneko segurtasunari eta osasunari dagozkien seinaleztapenen gutxieneko xedapenei buruzkoa (1997ko apirilaren 23ko, asteazkeneko, 97. zenbakia duen BOE).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En el Real Decreto 485/1997, de 14 de abril de 1997, sobreDisposiciones mínimas en materia de Señalización de Seguridad y Salud en el Trabajo, se ha utilizado esta tabla, escogiendo cuatro colores para su utilización específica en seguridad, y se han combinado con dos colores de fondo: blanco y negro. 1997ko apirilaren 14ko 485/1997 Errege Dekretuan, laneko segurtasunari eta osasunari dagozkien seinaleztapenen gutxieneko xedapenei buruzkoan, taula hori erabili zen. Bertan, segurtasunaren erabilera espezifikorako lau kolore hautatu zituzten, eta atzealdeko bi kolorerekin konbinatu: zuria eta beltza.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Los puestos de trabajo a los cuales se refiere el RD. 488/97, deberán cumplir las disposiciones mínimas establecidas en el Anexo sobre Disposiciones Mínimas que se desarrollará más adelante. 488/1997 Errege Dekretuak aintzat hartzen dituen lanpostuek aurrerago garatuko den Gutxieneko Xedapenei buruzko Eranskinean finkatutako gutxieneko xedapenak bete behar dituzte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En el caso de necesitar codificaciones, el RealDecreto 485/1997, de 14 de abril, sobre disposiciones mínimas en materia de señalización de seguridad y salud en el trabajo, ola norma UNE 61310-1:1995, definen cómo codificar las señales visuales, audibles y táctiles en sistemas de monitorización y mando. Kodifikazioen beharra izanez gero,1997ko apirilaren 14ko 485/1997 Errege Dekretuak, laneko segurtasunari eta osasunari dagozkien seinaleztapenen gutxieneko xedapenei buruzkoak,edo UNE 61310-1:1995 arauak ikusizko, entzumenezko eta ukituzko seinaleak monitorizazio- eta aginte-sistemetan nola kodifikatu definitzen dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El R.D. 1215/1997, de 18 de julio, establece las disposiciones mínimas de seguridad y salud para la utilización por los trabajadores de los equipos de trabajo. 1215/1997 EDk, uztailaren 18koak, langileek lan-tresnak erabiltzerakoan segurtasun- eta osasun- arloan errespetatu beharreko gutxieneko xedapenak ezartzen ditu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

- Disposiciones mínimas generales relativas a los lugares de trabajo en las obras. - Obretako lantokiei buruzko gutxieneko xedapen orokorrak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

- Disposiciones mínimas específicas a los puestos de trabajo en las obras en el interior de los locales. - Lokalen barruko obretako lantokiei buruzko gutxieneko xedapen espezifikoak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (3)
Los Equipos de Protección Individual llevarán marcado "CE" y cumplirán con el R.D. 773/1997 de 30 de mayo, sobre disposiciones mínimas de seguridad y salud relativas a la utilización por los trabajadores de Equipos de Protección Individual. Babes indibidualeko ekipamenduek, CE marka izateaz gain, maiatzaren 30eko 773/1997 EDan zehaztutakoa bete behar dute, langileek babes indibidualeko ekipamenduak erabiltzearen inguruko segurtasun- zein osasun-alorreko gutxienezko xedapenei buruzkoa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Disposiciones dictadas por las Comunidades Autónomas. Autonomia-erkidegoek finkatutako xedapenak.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Promover la observancia de las disposiciones vigentes para la prevención de los riesgos profesionales. Arrisku profesionalak prebenitzeko indarrean dauden xedapenak betetzen direla sustatzea.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (3)
A efectos de lo dispuesto en el párrafo anterior, para la puesta en práctica de este reglamento serán aplicables las disposiciones del ordenamiento laboral en materia de vigilancia del cumplimiento de normas, participación de los trabajadores y sus representantes y responsabilidades y obligaciones empresariales. Aurreko paragrafoan xedatutakoari dagokionez, araudi hau praktikan jartzeko, lan-ordenamenduko eremu hauetako xedapenak aplikatuko dira: arauak betetzen ote diren zaintzea, langileen eta horien ordezkarien parte-hartzea, eta enpresaburuen erantzukizun eta betebeharrak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Todas las disposiciones pertinentes observadas. Ikusitako xedapen egoki guztiak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Aplicado en los productos, constituye toda una declaración de responsabilidad por parte de la persona física o jurídica que la ha colocado, o es responsable de su colocación, de que el producto se ajusta a todas las disposiciones legales y de que ha sido objeto de los procedimientos pertinentes de evaluación de la conformidad. Produktuetan aplikatuta, jarri duen pertsona fisiko edo juridikoaren, edo produktua jartzearen, produktuak legezko xedapen guztiak betetzearen eta adostasun-ebaluazioaren prozedura egokiak igaro dituenaren arduradunaren erantzukizun-aitorpena da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (7)
A continuación se exponen las disposiciones mínimas sobre equipos de trabajo, su utilización y sobre las obligaciones del empresario. Ondoren, lan-ekipoei, haien erabilerari eta enpresaburuaren betebeharrei buruzko gutxieneko xedapenak azalduko ditugu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Evalúa los equipos de trabajo a tu disposición en el taller e indica cuáles incumplen con alguna disposición. Ebaluatu lantegian eskura dituzun lan-ekipoak, eta adierazi zein diren xedapenen bat betetzen ez dutenak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Indica, señalando las disposiciones pertinentes, los equipos de trabajo que deberían ser aislados del resto y colocados en un sitio específico. Adierazi, dagozkion xedapenak aipatuz, gainerakoetatik isolatu eta berariazko leku batean ezarri behar diren lan-ekipoak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

De todas las disposiciones que se estudiaron en la unidad didáctica 1, di cuáles son las aplicables en cada uno de los apartados de esta unidad didáctica. Lehenengo unitate didaktikoan ikusi ditugun xedapen guztiak kontuan izanik, adierazi zein aplika daitezkeen unitate didaktiko honetako ataletako bakoitzean.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Revisa la caja de herramientas a tu disposición y di cuáles son las que cumplen y las que no cumplen con las disposiciones. Aztertu eskura duzun tresna-kutxa, eta esan zein diren xedapenak betetzen dituztenak eta betetzen ez dituztenak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

¿Cuál es la disposición a la que se está haciendo referencia? Zein da aipatzen ari garen xedapena?

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

El marcado CE de una máquina nos garantiza el cumplimiento de las leyes, normas, reglamentos y disposiciones que tienen que cumplir todos los estados miembro de la comunidad europea. Makina baten CE markaketak Europar Batasuneko estatu guztiek bete behar dituzten lege, arau, erregelamendu eta xedapenak betetzen direla bermatzen digu.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (1)
Disposiciones legales. Legezko xedapenak.

Materiala: Elektroestetika

Instalatze eta mantentze lanak (38)
Directiva 89/655/CEE,de 30 de noviembre de 1989, modificada por laDirectiva 95/63/CE,de 5 de diciembre de 1995, establece las disposiciones mínimas de seguridad y de salud para la utilización por los trabajadores en el trabajo de los equipos de trabajo 89/655/CEE direktiba(1989ko azaroaren 30ekoa),95/63/CE direktibak(1995eko abenduaren 5ekoa) aldatzen duena. Lan-ekipamenduekin lan egitean langileek bete beharreko segurtasunari eta osasunari buruzko gutxieneko xedapenak ezartzen ditu.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Disposiciones mínimas aplicables a equipos de trabajo para elevación de cargas Kargak jasotzeko lan-ekipoei aplika dakizkiekeen gutxieneko xedapenak.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Los grupos 3, 4 y 5, contienen disposiciones técnicas de los equipos, generales las del primero de ellos y específicas las de los otros dos, integrando el ANEXO I, que va precedido de una doble observación preliminar: 3., 4. eta 5. taldeek ekipoen xedapen teknikoak dituzte. Hirugarren taldeko xedapenak orokorrak dira, eta beste biak, berriz, espezifikoak. Horiek guztiek I. ERANSKINA osatzen dute, eta horren aurretik bi ohar daude:

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Las disposiciones del presente Anexo se aplicarán cuando exista el riesgo correspondiente para el equipo de trabajo considerado. eranskineko xedapenak aplikatuko dira lan-ekipoari dagokion arriskua dagoenean;

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Disposiciones mínimas aplicables a equipos de trabajo móviles, automotores o no Lan-ekipo mugigarriei aplika dakizkiekeen gutxieneko xedapenak, automotoreak izan ala ez.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Directiva 89/655/CEE,de 30 de noviembre de 1989, modificada por laDirectiva 95/63/CE,de 5 de diciembre de 1995, establece las disposiciones mínimas de seguridad y de salud para la utilización por los trabajadores en el trabajo de los equipos de trabajo 89/655/CEE direktiba(1989ko azaroaren 30ekoa),95/63/CE direktibak(1995eko abenduaren 5ekoa) aldatzen duena. Lan-ekipamenduekin lan egitean langileek bete beharreko segurtasunari eta osasunari buruzko gutxieneko xedapenak ezartzen ditu.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Derogado salvo, arts. 10, 11, 12, 13, 14, 15, 19 y 23, por Real Decreto 1314/1997, disp. derog. única a) 1314/1997 Errege Dekretuak indargabetua (indargabetzeko xedapen bakarra), 10., 11., 12., 13., 14., 15., 19. eta 23. artikuluak salbu.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Disposición adicional sexta Seigarren xedapen gehigarria

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Disposición adicional cuarta. Laugarren xedapen gehigarria.

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Disposición adicional primera Lehen xedapen gehigarria

Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (2)
Reproducción de las disposiciones del capítulo VII, epígrafe 1.° del Pliego de Condiciones de la Edificación, compuesto por el Centro Experimental de Arquitectura aprobado por el "Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos", y adoptado en las obras de la Dirección General de Arquitectura. Eraikuntzako baldintzen orriko VII. kapituluko 1. epigrafeko xedapenen erreprodukzioa. Arkitektura Zentro Esperimentalak prestatu zuen orria, Arkitekto Elkargoen Kontseilu Gorenak onartu zuen, eta Arkitektura Zuzendaritza orokorraren lanetan erabiltzen da.

Materiala: Egurraren teknologia

Reproducción de las disposiciones del capítulo VII, epígrafe 4º del Pliego de Condiciones de la Edificación, compuesto por el Centro Experimental de Arquitectura, aprobado por el "Consejo Superior de los Colegios de Arquitectos" y adoptado en las obras de la Dirección General de Arquitectura. Eraikuntzako baldintzen orriko VII. kapituluko 4. epigrafeko xedapenen erreprodukzioa. Arkitektura Zentro Esperimentalak prestatu zuen orria, Arkitekto Elkargoen Kontseilu Gorenak onartu zuen, eta Arkitektura Zuzendaritza orokorraren lanetan erabiltzen da.

Materiala: Egurraren teknologia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (3)
Habrán de ajustar su funcionamiento a lo establecido en sus propios estatutos, siempre que no estén en contradicción con las normas de la Ley Orgánica Reguladora del Derecho de Asociación y con las disposiciones reglamentarias que se dicten para la aplicación de la misma. Estatutuetan ezarritakoaren arabera funtzionatu behar dute, baldin eta Elkarteen Eskubideak Arautzeko Lege Organikoko arauekin eta hura aplikatzeko ezartzen diren arauzko xedapenekin kontraesanik sortzen ez bada.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Real Decreto 614/2001, de 8 de junio, sobre Disposiciones Mínimas para la Protección de la Salud y Seguridad de los Trabajadores frente al Riesgo Eléctrico, y la guía técnica correspondiente. 2001eko ekainaren 8ko 614/2001 Errege Dekretua, arrisku elektrikoen aurrean langileen osasuna eta segurtasuna babesteko gutxieneko xedapenei buruzkoa eta dagokion gida teknikoa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se hace necesario, por tanto, revisar y actualizar, en caso de que proceda, esas normas según el marco legislativo vigente en cada momento y las posibles disposiciones adicionales, tanto a nivel estatal como a nivel autonómico, que vayan apareciendo en el trascurso del tiempo. Beharrezkoa da, beraz, arau horiek berrikustea eta eguneratzea, hala badagokio, une bakoitzean indarrean dauden lege-esparruaren eta xedapen gehigarrien arabera, bai estatu mailan, bai autonomia-erkidego mailan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Zehar-lerroa (24)
Reglamento 1303/2013 por el que se establecen disposiciones comunes relativas a los Fondos de la Unión Europea (UE) 1303/2013 Erregelamendua, Europar Batasunaren Funtsei buruzko xedapen erkideak ezartzen dituena (EB)

Materiala: Sistemen integrazioa

Se considera discriminación indirecta por razón de sexo la situación en que una disposición, criterio o práctica aparentemente neutros ponen a personas de un sexo en desventaja particular con respecto a personas del otro, salvo que dicha disposición, criterio o práctica puedan justificarse objetivamente en atención a una finalidad legítima y que los medios para alcanzar dicha finalidad sean necesarios y adecuados. Sexuan oinarritutako zeharkako bereizkeria da, itxuraz neutroa den xedapen, irizpide edo eginera batek sexu jakin bateko pertsonentzat desabantaila jakin bat ekartzea beste sexuko pertsonei begira, non xedapen, irizpide edo eginera horiek modu objektiboan justifikatzen ez diren, xede legitimo batekin, betiere, xede horiek lortzeko bideak beharrezkoak eta egokiak izanda.

Materiala: Sistemen integrazioa

Disposiciones de ámbito europeo, estatal, autonómico y local ................................................................... Europako, Espainiako, autonomia-erkidegoko eta tokiko xedapenak ...................................................................

Materiala: Sistemen integrazioa

Principales riesgos laborales y disposiciones mínimas de los equipos …….................................................... Laneko arrisku nagusiak eta ekipamenduei buruzko gutxieneko xedapenak ……....................................................

Materiala: Sistemen integrazioa

Quizás uno de los mayores logros que estas disposiciones han conseguido es el cambio de mentalidad en lo referente a la seguridad y salud laboral. Beharbada, xedapen horiei esker erdietsi den lorpen handienetako bat da pentsamoldea aldatu izana laneko segurtasunari eta osasunari buruz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Algunas disposiciones de la Directiva marco aportaron considerables innovaciones que incluían, entre otros, los siguientes aspectos: Esparru-zuzentarauaren xedapen batzuek berrikuntza handiak ekarri zituzten, besteak beste, honako alderdi hauek biltzen zituztenak:

Materiala: Sistemen integrazioa

Lógicamente, las empresas están obligadas a cumplir con las disposiciones normativas que le sean aplicables en cada momento, bien sean estatales, autonómicas o provenientes de la administración local. Enpresak behartuta daude unean-unean aplikatu beharrekoak diren arau-xedapenak betetzera. Xedapen horiek estatukoak, autonomia-erkidegokoak edo toki-administraziotik eratorritakoak izan daitezke.

Materiala: Sistemen integrazioa

Asesorar e informar a las empresas y a los trabajadores sobre la manera más efectiva de cumplir las disposiciones cuya vigilancia tiene encomendada. Enpresei eta langileei aholkua eta informazioa ematea xedapenak betetzeko modurik eraginkorrenari buruz.

Materiala: Sistemen integrazioa

Proceder a practicar cualquier diligencia de investigación, examen o prueba que considere necesario para comprobar que las disposiciones legales se observan correctamente. Beharrezkotzat jotzen duten edozein ikerketa-diligentzia, azterketa edo proba egitea, legezko xedapenak behar bezala betetzen direla egiaztatzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

De la Disposición Adicional Quinta de la Ley de Prevención de Riesgos Laborales, que se encuentra adscrita a la Comisión Nacional de Seguridad y Salud en el Trabajo, nace la obligación de crear una fundación que tenga como finalidad promover la mejora de las condiciones de seguridad y salud en el trabajo, especialmente en las pequeñas empresas, a través de acciones de información, asistencia técnica, formación y promoción del cumplimiento de la normativa de prevención de riesgos. Laneko Segurtasun eta Osasunaren Batzorde Nazionalari atxikita dagoen Lan-arriskuen prebentzioari buruzko Legearen bosgarren xedapen gehigarritik sortu da fundazio bat sortzeko betebeharra. Fundazio horren xedea da laneko segurtasun- eta osasun-baldintzen hobekuntza sustatzea, bereziki, enpresa txikietan, arriskuak prebenitzeko araudia betetzeari buruzko informazio, laguntza tekniko, prestakuntza eta sustapen-ekintzen bidez.

Materiala: Sistemen integrazioa

Ostalaritza eta turismoa (6)
Real Decreto 486/1997, de 14 de abril, por el que se establecen las disposiciones mínimas de seguridad y salud en los lugares de trabajo. 486/1997 Errege Dekretua, apirilaren 14koa, lantokietako segurtasun eta osasunerako gutxieneko xedapenak ezartzen dituena.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

En numerosas ocasiones, las disposiciones nacionales surgen de las normativas aprobadas en sede europea, para mejorar, aumentar la protección o legislar, aspectos estatales poco claros, confusos e incluso carentes de legislación alguna. Askotan, herrialdeko xedapenak Europar Batasunean onartutako araudietatik sortzen dira, babesa hobetzeko edo handitzeko, estatuan oso argi ez dauden zenbait gai argitzeko, edota arautu gabe dauden beste zenbait arautzeko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

En otras ocasiones, la legislación nacional dispone de forma individual sobre algún producto, sistema productivo, etc., específico del propio país. Beste batzuetan, herrialdeko legediak herrialdeko produktu edo ekoizpen-sistema espezifiko bati buruzko xedapenak ezartzen ditu.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

Real Decreto 1338/2011, de 3 de octubre, por el que se establecen distintas medidas singulares de aplicación de las disposiciones comunitarias en materia de higiene de la producción y comercialización de los productos alimenticios. 1338/2011 Errege Dekretua, urriaren 3koa, elikagai-produktuen ekoizpen- eta merkaturatze-prozesuetako higieneari buruzko Europar Batasuneko xedapenak aplikatzeko hainbat neurri berezi ezartzen dituena.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

En línea con la legislación alimentaria europea, se reconoce la importancia de que todas las disposiciones y actuaciones en materia de seguridad alimentaria, así como en el campo de la nutrición, deberán estar fundamentadas en el conocimiento científico, a fin de evitar la arbitrariedad de los poderes públicos. Bestalde, Europar Batasuneko legediaren ildotik, elikadura-segurtasunaren arloko xedapen eta jarduera guztiak, bai eta nutrizioaren arlokoak ere, ezagutza zientifikoan oinarritzearen garrantzia aitortzen da, botere publikoek arbitrariotasunez jokatzeko aukerarik ez izateko.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx

La demanda de alimentos por parte del consumidor incluye un elevado nivel de seguridad y salubridad en los productos alimentarios difícil de conseguir sólo con el estricto cumplimiento, por parte del sector productivo, de las disposiciones legales en materia de sanidad y su control oficial. Kontsumitzaileen elikagai-eskaerak barnean hartzen du produktuen segurtasun- eta osasun-alderdiak bermatu beharra, ekoizpen-sektorearen aldetik. Baina horretarako ez da nahikoa osasun-arloko lege xedapenak zorrotz betetzea eta kontrol ofizial bat ezartzea.

Materiala: LANEKI_Sukaldaritza.tmx