Emaitzak: 646

ES EU
Ostalaritza eta turismoa (337)
Las playas de Bondi y Manly atraen a residentes y turistas y son conocidas en todo el mundo por los surfistas que surcan las grandes olas que llegan a este litoral. Bondi eta Manly hondartzek bertakoak zein turistak erakartzen dituzte, eta mundu zabalean ezagunak dira, kostaldera iristen diren olatu handietan ibiltzen diren surflariengatik.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el litoral de este estado se ubican algunos núcleos como Pebbly Beach con una rica colonia de canguros adaptada a la vida en la costa, Port Macquire y Port Stephens son centros de vacaciones para turistas nacionales y Coffs Harbour que cuenta en sus proximidades con el Parque Nacional de Dorrigo ejemplo de bosque pluvial muy frecuente en el estado vecino de Queensland. Estatu horretako kostaldean, hainbat gune daude: Pebbly Beach-en kostaldeko bizitzara egokitutako kanguru-kolonia aberatsa dago; Port Macquire eta Port Stephens opor-zentro dira turista nazionalentzat, eta Coffs Harbour-etik gertu Dorrigo Parke Nazionala dago; parke hori Queenslanden oso ohikoak diren euri-oihanen parekoa da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La oferta de alojamiento alcanza las 200.000 habitaciones con una mayor concentración en el entorno urbano y costa oriental.. no hay que desestimar la repercusión económica que desempeña el turismo nacional con 134.000.000 de pernoctaciones en el 2000. Ostatu-eskaintza 200.000 gelakoa da; kontzentrazio handiena hiriguneetan eta ekialdeko kostaldean dago; kontuan hartzekoa da, halaber, barne-turismoaren eragin ekonomikoa, 2000. urtean 134.000.000 gau igaro baitzituzten herrialde barneko turistek.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Sin embargo la reducción de las tarifas aéreas por el aumento de la competencia , los esfuerzos de promoción turística de la ATC (Australian Tourism Commission) y del Ministerio de Turismo creado en 1992 ,y la celebración de grandes eventos como el bicentenario en 1988 y los Juegos Olimpicos de Sydney han provocado que en el 2000 llegaran a Australia 5.000.000 personas casi la mitad procedentes de Asia oriental y entorno del Pacífico seguidos en un 20% del total por turistas europeos, el ocio se revela como la causa de la visita del país en más de la mitad de los casos, aunque los congresos y el turismo de negocios cobra progresiva importancia en Melbourne y Sydney. Hala ere, 2000. urtean, Australiara 5.000.000 turista baino gehiago iristea eragin zuten hainbat faktorek: lehia areagotu zirenez, aire-bidaien tarifak jaitsi ziren; ATCren (Australian Tourism Commission) eta 1992an sortutako Turismo Ministerioak zenbait promozio egin eta ekitaldi handiak sustatu zituzten, hala nola 1988ko bigarren mendeurrena eta Sydneyko Joko Olinpikoak. Turisten ia erdiak Ekialdeko Asiakoak eta Ozeano Bare ingurukoak ziren, eta guztien % 20 europarrak. Aisialdia da bisitaren arrazoia bidaien erdian baino gehiagotan, nahiz eta kongresu- eta negozio-turismoa ere pixkanaka garrantzia hartzen ari den Melbournen eta Sydneyn.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La pequeña nación de Gambia , rodeada completamente por Senegal se ha especializado en una combinación del turismo de sol y playa en los nuevos resorts complementado el turismo de naturaleza, orientado básicamente al turista británico. Senegalek erabat inguratzen duen Gambia herrialde txikiakresortberrietako eguzki- eta hondartza-turismoa eta natura-turismoa konbinatzen ditu, bereziki turista britainiarrei zuzenduta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los recientes conflictos no favorecen la llegada de extranjeros, que en el año 1998 superaban los 300.000 al año, aunque solamente una tercera parte estaba motivado por el ocio. Azken urteetan izan diren gatazkek ez dute laguntzen turistak joan daitezen; 1998. urtean, 300.000 atzerritar baino gehiago sartu ziren, baina horien heren bat besterik ez zen izan aisialdiak bultzatuta.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Mucho menos accesible , tiene en el Desierto del Teneré una de las bases para potenciar el turismo de aventura o deportivo por sus paisajes áridos, sin embargo la falta de promoción y la carencia de las infraestructuras básicas para atraer flujos regulares , solo posibilitan la llegada de 13.000 turistas anuales. Askoz zailagoa da Nigerrera iristea. Tenere basamortua da abentura- edo kirol-turismoa bultzatzeko duen aukeretako bat, paisaia idorrei esker; nolanahi ere, promoziorik ezak eta fluxu erregularrak erakartzeko oinarrizko azpiegiturarik ezak urtean 13.000 turista iristea baino ez dute ahalbidetzen.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Saint Louis , testimonia la influencia colonial francesa y es un destino consolidado para el turista de sol y playa con adecuados establecimientos hoteleros, se complementa con las excursiones al parque ornitológico y reserva de la biosfera de Barberie y al PN de Djoudj. Saint Louis-ek eragin kolonial frantsesaren adierazgarriak eskaintzen ditu, eta eguzki eta hondartza bila doan turistaren destino sendoa da, hotel-establezimendu egokiak baititu. Osagarri gisa, Barberie parke ornitologiko eta biosferaren erreserbara eta Djoudj Parke Nazionalera bisitak egiteko aukera eskaintzen du.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El Desierto de Kalahari ofrece desde fechas recientes posibilidades para la práctica organizada de deportes de aventura y senderismo, pero son los PN de Chobe con extensas poblaciones de elefantes e hipopótamos, y la Reserva de Moremi , los dos espacios naturales que tienen un mayor reconocimiento internacional, aunque el destino estrella es el Delta del Okavango, río que procedente de Angola desemboca en el Desierto de Kalahari , formando un singular ecosistema pantanoso que atrae a una gran cantidad de fauna y a turistas de todo el mundo.. Kalahari basamortuak abentura-kirola eta ibilaldiak era antolatuan egiteko aukerak eskaintzen ditu duela gutxitik, baina nazioartean ospe handiagoa dute natura-ingurune hauek: Chobe Parke Nazionala, elefante eta hipopotamo asko dituena, eta Moremi Erreserba. Destino nagusia, dena den, Okavango delta da. Angolatik datorren ibaiak Kalahari basamortuan isurtzen ditu bere urak da, eta sortzen duen ekosistema zingiratsuak fauna eta mundu guztiko turista ugari erakartzen ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Más al sur, destaca la urbe de Foumban con el Palacio Real, en la región oriental la reserva natural de Dja se revela como el espacio más frecuentado por los pocos turistas que llegan a la región. Hegoalderago, aipagarria da Errege Jauregia dagoen Foumban hiria; ekialdean, Dja erreserba naturala bisitatzen dute gehien eskualdera iristen diren turistek.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
Su fama se ha ido incrementando, de forma que últimamente reciben muchos turistas franceses. Gero eta fama handiagoa dute, eta azkenaldian turista frantses askoren bisita hartzen dute.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (2)
En grupos de tres personas diseñad una propuesta cultural para dinamizar las noches de verano en una zona rural que cuenta con cierta afluencia de turistas. Hiru pertsonako taldetan, prestatu turistak ibiltzen diren landa-eremu bateko udako gauak dinamizatzeko kultura-proposamen bat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

¿Aceptaría que personas de este país de origen entraran sólo como turistas a este país? Onartuko al zenuke herrialde horretako jendea turista gisara soilik etortzea gure herrira?

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (54)
La animación turística surge de la necesidad de los turistas de ocupar su tiempo, pero no de cualquier manera, sino realizando actividades que les resulten gratificantes. Turistek bere denbora okupatzeko beharretik sortu zen animazio turistikoa, baina denbora hori ez zen edonola bete behar, baizik eta turistentzat atseginak diren jarduerak eginez.

Materiala: Animazio turistikoa

lAumentar el tiempo que el turista pase dentro del establecimiento y por tanto consuma más. lTuristak establezimenduaren barruan denbora gehiago pasatzea, eta, beraz, gehiago kontsumitzea.

Materiala: Animazio turistikoa

lConseguir una buena publicidad basada en la experiencia del turista en el establecimiento. lPublizitate on bat lortzea turistak establezimenduan izandako esperientzian oinarrituta.

Materiala: Animazio turistikoa

lConocer mejor el nuevo entorno al que el turista se ha desplazado. lTurista joan den ingurune berria hobeto ezagutzea.

Materiala: Animazio turistikoa

lEstructurar el tiempo del turista para rebajar los componentes de ansiedad. lTuristaren denbora egituratzea, antsietatea murrizteko.

Materiala: Animazio turistikoa

Con esta filosofía, e inspirado en el funcionamiento de un pueblo receptor de turistas de la isla de Córcega, creó en Alcudia, en la isla de Mallorca, un club itinerante. Filosofia horrekin, eta turista ugari jasotzen zituen Korsikako herri baten funtzionamenduan oinarrituta, klub ibiltari bat sortu zuen Alcudian (Mallorca).

Materiala: Animazio turistikoa

La tendencia a realizar actividades respetuosas con la naturaleza, la ecología y propuestas amables con el medio ambiente son altamente valorados por los turistas. Turistek asko eskertzen dituzte natura eta ekologia errespetatzen dituzten jarduerak eta ingurumena zaintzen duten proposamenak.

Materiala: Animazio turistikoa

Este objetivo se extiende hasta el punto de que el turista percibirá la oferta del establecimiento hostelero vacacional, así como los resultados obtenidos, mejor que cualquiera de las ofertas de recreación en su lugar de residencia habitual o de vacaciones. Helburu hori zabaldu egiten da, eta turistak ikusiko du oporrak igaro dituen ostalaritza-establezimendua eta lortutako emaitzak hobeak direla bizi den tokiko eta oporretako beste edozein olgeta-eskaintza baino.

Materiala: Animazio turistikoa

Desde el punto de vista social, los objetivos son que el turista: Ikuspuntu sozialetik, helburuak dira:

Materiala: Animazio turistikoa

lConstruya nuevas relaciones sociales. lTuristak harreman sozial berriak eraikitzea.

Materiala: Animazio turistikoa

Zehar-lerroa (2)
De todos los visitantes solo vamos a atender a los turistas alemanes, en ese caso estos serían nuestro nicho de mercado. Bisitari guztien artean, Alemaniako turistak soilik hartzen baditugu, horiek izango dira gure merkatu-hobia.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para el centro interesado por el cliente ruso de turismo es una buena referencia. Erreferentzia ona da bere bezeroen artean errusiar turistak erakarri nahi dituzten zentroentzat.

Materiala: Sistemen integrazioa