Emaitzak: 506

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
1930etik 1968ra bitartean, aldatu egin ziren parpailetako osagaiak. Hasierako marrazki txikietako vermiccelles ondoren, fabrikatzaileak, gerraren ondoren, XIX. mendeko lanetan inspiratu ziren, Chantilly-ko parpailetan bereziki. Apaingarri begetal bateko arrosa bakartu edo sortekin batera, margaritak, pentsamendu handiak eta gari galburuak ikusten dira; eta osagai exotikoak eransten zaizkie horiei, hala nola peonia eta koloretako irudizko loreak, ohikoak XVIII. mendean. Zenbait pieza fin "modaz" baliatzen dira, esaterako XVIII. mendean: sareak, lore bihotzak, asko aldatzen dira batzuetatik besteetara. Diseinu berezien artean aipatzekoak dira dantzari bikoteak, "petits marquis", XVIII. mendeko jantziez apainduak (49. or. il.). Dekoratu horien multzoa soro, hostotza edo girlanda moduan jartzen ziren tradizioz. Motiboak ugaltzea izan zen azken bi hamarraldietan parpailen bilakaera estilistikoaren ezaugarri nagusia. Balenciaga maisu bat da kolorearen artean eta gustukoen ditu "...tauromakiaren koloreak: hori urre-kolorea, gorri bizia eta liturgiaren morea, beltz soila, zuria eta marroia...", baina baita ere "... ezki-berdea, zuria, zuri hautsia, artile kolorea, karamelu-kolorea, kafesnea, sator-kolorea arrosa biziarekin askotan, berde azidoa edo Sevresko urdina". Are gehiago, Balenciagak oso modu berritzailean nahasten ditu koloreak -mostaza horia eta beltza, limoi horia eta arrosa bizia-, nabarmentasuna emanez multzoari, prentsaren arabera espainiar nabarmentasuna. Tonu eztiak ere badaude jostunaren paletan, hala nola gris ondua edo zilarreztatua, beige gorritua edo gaztaina-kolorea, eta kafe -koloretik txokolate-kolorera igarotzen da, argazkigintzak hain nekez erreproduzitu dezakeen moduan. Jostunak parpaila zeharka erabiltzen du soineko eta berokietan, zerrendatan eta baita motibo moztuekin ere, bai inkrustatuta bai aplikatuta. 1935etik 1949ra, Balenciagak, Belle-Epoque garaian bezala, parpailezko medailoiak eta girlandak jartzen ditu hondo argi batean (23. eta 49. or. il.). Garai horretan bertan, parpaila estuko bolanteak soineko estuen gainean jartzen ditu, horizontalean; efektu hori ehunen fabrikatzaileek ere imitatu zuten. Desde los años 1930 hasta 1968, los motivos de encaje evolucionan. Tras los vermicelles de pequeños dibujos del principio, los fabricantes se inspiran tras la guerra en los trabajos del siglo XIX, en particular en los encajes Chantilly. Junto a las rosas aisladas o en ramo de un decorado vegetal, se aprecian margaritas, grandes pensamientos y espigas de trigo: también se introducen ciertos motivos exóticos como la peonía y flores imaginarias de colores, habituales en el siglo XVIII. Algunas piezas refinadas se benefician de las "modas", como en el siglo XVIII: los motivos de redes, corazones de flores, difieren, unos de otros. Entre los diseños excepcionales, caben destacar las parejas de bailarines "'petits marquis" con trajes del siglo XVIII (il. p. 49). El conjunto de estos decorados se disponía tradicionalmente en forma de siembra, follaje o guirnaldas. La evolución estilística de los encajes se manifiesta a través del aumento de los motivos a lo largo de las dos últimas décadas. Balenciaga es un maestro en el arte del color y tiene preferencia por los colores "... de la tauromaquia: el amarillo dorado, el rojo escarlata y el morado de la liturgia, un negro austero, el blanco y el marrón..." pero también "...tonos verde tilo, blanco, blanco roto, crudo, caramelo, café con leche, topo a menudo subido de rosa intenso, verde ácido, o de azul de Sévres". Mejor incluso, Balenciaga los conmina de manera innovadora, como el amarillo mostaza y el negro, el amarillo limón y el rosa intenso, atribuyéndoles una teatralidad, que la prensa califica de española. Los tonos suaves, sin embargo, forman parte de su paleta como el gris ahumado o plateado, el beige rosado o incluso los castaños, variando del café al chocolate y que la fotografía reproduce con dificultad. El modisto utiliza el encaje al bies para sus vestidos y sus abrigos, en bandas o incluso con motivos recortados, ya sean incrustados, o bien aplicados. De 1935 a 1949, Balenciaga, como en la Belle-Epoque, aplica sobre fondo claro medallones y guirnaldas de encaje (il. p. 23 y 49). En la misma época, se disponen pequeños volantes de estrechos encajes horizontalmente sobre vestidos tubo, efecto a su vez imitado por los fabricantes de telas.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Kat. 63. - Tonuz tonu egindako brodatuak parpailaren apaingarri finak simulatzen ditu tulezko gaueko jaka honetan, 1962. Cat. 63 - El bordado tono sobre tono simula finos motivos de encaje sobre esta chaqueta de noche de tul, 1962.

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Elektrizitatea eta elektronika (56)
Los monitoresanalógicosmonocromostransformanlos colores en tonos de grises. Monitore analogiko kolorebakarrek koloreak tonu grisetara aldatzen dituzte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Pulsante de tono constante Tonu konstantekoa eta pultsantea

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Un análisis armónico del contenido espectral de estas vibraciones en forma de ondas cuadradas revela que están formadas por multitud de armónicos o vibraciones fundamentales (tonos puros). Bibrazio horien espektro-edukia uhin koadrotan harmonikoki aztertzen bada, argi ikusten da uhin horiek oinarrizko bibrazio edo harmoniko ugariz osatuta daudela (tonu garbiz).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El ajuste de gamma cambia las áreas de tonos medios de una imagen sin afectar excesivamente a sus luces y sombras. Gamma doituta, irudi baten tonu erdien eremuak aldatuko ditugu, irudiaren argiei eta itzalei askorik eragin gabe.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El brillo es el balance de tonos claros y oscuros de una imagen. Distira irudi baten tonu argi eta ilunen balantzea da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

esto se debe a que el módem no detecta el tono de invitación a marcar. modemak markatzeko gonbit-tonua atzematen ez duelako gertatzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si trabaja con centralita interna, es posible que dicha centralita no genere ese tono de invitación a marcar, o lo haga fuera de norma. Barneko telefonogunea baduzu, baliteke telefonoguneak deitzeko gonbita egiteko tonurik ez sortzea edo arauz kanpo egitea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Se ha realizado una interrupción desde un interruptor o se ha recibido el tono de teléfono ocupado. Etengailu batek etena egin du edo telefonoa okupatuta dagoela adierazten duen tonua jaso dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En el caso de 6 tonos, verificar primero el teclado, luego ver si algún fusible de la placa base que protege al teclado se ha fundido, y por último, el controlador del teclado tendrá que ser reemplazado. 6 soinu ematen dituenean, lehenik, teklatua aztertu behar dugu, gero teklatua babesten duen plaka nagusiko fusibleren bat erreta dagoen ikusi, eta azkeneko aukera teklatuari beste kontrolagailu bat jartzea da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En los casos de 4, 5,7 o 10 tonos, habrá que cambiar la placa base. 4, 5, 7 edo 10 soinuen kasuan, plaka nagusia aldatu behar dugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Gizarte eta kultura zerbitzuak (10)
Estas circunstancias especiales respecto al conocimiento del espacio, unido a las alteraciones en el conocimiento del esquema corporal, del tono muscular, de las posturas inadecuadas, y de las posiciones "viciadas" en la marcha, hacen que el niño ciego o deficiente visual grave presente serias dificultades para desplazarse si no se le instruye adecuadamente. Espazioaren ezagutzari buruzko baldintza berezi horien ondorioz, eta haiei loturiko beste zenbait faktoreren eraginez (ez ditu gorputz-eskema, muskuluen tonua, postura desegokiak eta ibiltzeko postura "biziatuak" ondo ezagutzen), haur itsuak edo ikusmen-urritasun larriak dituen haurrak zailtasun handiak izaten ditu leku batetik bestera joateko, behar bezala erakusten ez bazaio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Buen tono muscular Muskuluen tonu egokia edukitzea.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Llena de tonos afectivos, introduce al niño en el mundo de la lengua hablada y despierta en él el interés oral. Tonu amultsuz beteta egon ohi da, eta haurra mintzatutako hizkuntzaren munduan sartzen du. Horrez gainera, ahozkoari buruzko interesa pizten dio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

A veces los niños pueden mostrar cierta reticencia a aceptar libros hechos con intencionalidad infantil, pues frecuentemente pecan de una puerilidad excesiva y, en ocasiones, incluso de un tono moralizador elevado. Batzuetan, haurrek halako mesfidantza bat izaten dute haurrentzat idatzitako liburuak onartzeko; izan ere, askotan, gehiegizko umekeria erakusten dute eta, zenbaitetan, tonu moralizatzaile handia ere bai.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Este aspecto ofrece un tono personal de transformación, interpretación y recreación, que en el niño se manifiesta a través del tanteo y del ensayo, hasta encontrar la respuesta satisfactoria que lo encamina al aprendizaje. Transformazioa, interpretazioa eta berregitea eskaintzen du horrek eta, haurrarengan, ahaleginaren eta entseguaren bidez azaltzen da, ikaskuntzara bideratuko duen erantzun positiboa aurkitu arte.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

El ritmo, el tono de voz, la expresión facial, etc., le irán habituando al lenguaje verbal e irán estructurando su pensamiento. Erritmoari, ahotsaren tonuari, aurpegiko espresioei eta abarrei esker, hitzezko hizkuntzara ohituko da eta pentsamendua egituratzen hasiko da.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

La tristeza o la alegría, la sorpresa, el temor y todo el amplio mundo de las emociones no siempre son expresadas a través de la palabra, sino que el niño los irá descubriendo a través de la comunicación no verbal (saltos, palmadas, expresiones faciales, tonos de voz...). Tristura edo poza, harridura, beldurra eta emozioen mundu zabala ez dira beti hitzaren bidez adierazten; hitzezkoa ez den komunikazioaren bidez (jauzien, txaloen, aurpegi-espresioen, ahots-tonuen eta abarren bidez) ezagutuko ditu horiek haurrak, pixkanaka.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Y este cambio tan repentino, junto con una subida de tono, un poco nerviosa por su parte, producen una alteración en mi persona y, quién sabe, puede que hasta perturbe mi estado cardíaco. Eta bat-bateko aldaketa horrek, ahotsa altxatzearekin batera (modu nahiko urdurian egiten du hori), estutasuna sortzen dit eta, nork daki, agian nire bihotzaren egoerari ere eragingo dio.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Víctor sabe ponerse en mi lugar y comprende el por qué de mis arranques, subidas de tono... pero es que muchas veces, y como es natural, la persona que tengo alrededor se Víctorrek badaki nire lekuan jartzen, eta neure kasketaldien, amorrazioen eta abarren zergatia ulertzen du. Kontua da askotan nire inguruko jendeari ahaztu egiten zaiola nire urritasuna,

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Relacionado un poco con este aspecto, es frecuente que nos enzarcemos en una disputa porque ella, que lógicamente no advierte si se la está escuchando, llama la atención de los demás elevando mucho el tono de voz; esos demás, que no tenemos en cuenta su necesidad de obtener respuesta inmediata, la atendemos realmente pero no se lo demostramos, o hay quien le responde algo sin hacer signos, por lo que sirve de lo mismo; es una deleznable costumbre mía la de hacer caso omiso de ella cuando me llama, por ejemplo para ir a comer, no respondiendo pero quedándome internamente con un "ya voy" que ni ella ni los que oyen dan por válido, más siendo que ese "ya voy" a veces se materializa pasados varios minutos. Horregatik, sarri hasten gara eztabaidan, bera ez baita ohartzen jendea entzuten ari den ala ez, eta maiz ahotsa asko altxatuz bereganatzen du jendearen arreta. Agian besteok entzuten ari gara, baina ez dugu kontuan hartzen berak berehalako erantzuna behar duela, eta ez diogu adierazten entzun diogula. Edo, beste batzuetan, jendeak zeinurik egin gabe erantzuten dio, eta gauza bera gertatzen da. Nik ere badut ohitura mespretxagarri bat, ez baitiot kasurik egiten bazkaltzeko edo beste zerbaitetarako deitzen didanean; ez diot erantzuten, neuretzat "banoa" pentsatzen dut eta kito. Baina ez berak eta ez entzuten dutenek ez dute "banoa" hori baliozkotzat jotzen, batez ere, "banoa" hori handik zenbait minutura gauzatzen denean.

Materiala: Adierazpena eta komunikazioa

Informatika eta komunikazioa (1)
Cuando los colores de primer plano y de fondo tienen un tono similar, pueden no proporcionar suficiente contraste en las pantallas monocromáticas, así como a las personas con diferentes tipos de deficiencias de percepción de los colores. Lehen eta atzeko planoko koloreek antzeko tonua dutenean, baliteke behar adinako konstrasterik ez eskaintzea pantaila monokromatikoetan, eta koloreak hautemateko urritasunak dituzten pertsonentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (303)
También se suelen observar cambios en el tono de la voz y caída del pelo de la cabeza y/o aparición de vello facial debidos a que la producción de andrógenos es más elevada que la de estrógenos, lo que permite que se manifiesten sus acciones «masculinizantes». Ahots-tonuaren aldaketak eta ile-galera ere hautematen dira, eta aurpegian ilea ere ager daiteke, estrogenoak baino androgeno gehiago ekoizten direlako. Horren ondorioz, eragin «maskulinizatzaileak» ager daitezke.

Materiala: Elektroestetika

En las últimas fases de la pubertad, la laringe se amplía y las cuerdas vocales se ensanchan, lo que produce un tono de voz más grave. Pubertaroaren azken faseetan, laringea handitu eta ahots-kordak zabaldu egiten dira, eta horregatik izaten da ahots-tonua baxuagoa.

Materiala: Elektroestetika

La linfa es un líquido (el 90% es agua) de ligero tono amarillento que circula con un flujo de 2-4 l/día (lento) y de composición similar al líquido intersticial. Linfa likido bat da (% 90 ura da), kolore hori arinekoa. 2-4 l/egun fluxuarekin zirkulatzen du (motel), eta likido interstizialaren antzeko konposizioa du.

Materiala: Elektroestetika

Así mismo, son responsables de la aparición de los caracteres sexuales secundarios en el hombre; aparición del vello púbico, axilar y en la cara, modificación de la laringe cambiando el tono de voz, aumento de estatura y del depósito graso en la parte superior del cuerpo, aumento de la sudoración, etc. Horretaz gain, gizonaren bigarren mailako sexu ezaugarrien agerpenaren arduradunak dira: biloa pubisean, besapean eta aurpegian; laringearen aldaketa eta, horrenbestez, ahots-tonuaren aldaketa; luzatzea; gantzak gorputzaren goiko atalean pilatzea; gehiago izerditzea eta abar.

Materiala: Elektroestetika

Llamamostonomuscular a la contracción permanente de determinadas fibras musculares aún en ausencia de estímulos. Muskulu-tonuesaten zaio estimulurik ez dagoenean ere muskulu-zuntz jakinek etengabe izaten duten uzkurdurari.

Materiala: Elektroestetika

El aceite esencial se extrae de sus semillas, y en Estética es inte-resante como anticelulitico en masajes y también para frenar el enve-jecimiento cutáneo, ya que en su composición se encuentra una hor-mona vegetal de caracteristicas similares a los estrógenos, por lo que mejora la circulación de la piel y mantiene el tono muscular y la elas-ticidad cutánea. Hazietatik ateratzen da olio esentziala. Estetikan, antizelulitiko gisa interesgarria da masajeetan, baita larruazalaren zahartzea geldiarazteko ere. Estrogenoen antzeko ezaugarriak dituen landare-hormona bat du konposizioan, eta, horrek larruazalaren zirkulazioa hobetzen du, eta muskuluen tonua eta larruazalaren elastikotasuna zaintzen du.

Materiala: Elektroestetika

Más adelante explicaremos cómo, dependien-do del tiempo de exposición y de la radiación a la que la piel haya sido sometida, se originará un aumento en la actividad melanogenética o simplemente la oxidación de la melanina ya existente, oscureciendo sus tonos durante un breve período de tiempo. aurrerago azalduko dugu nola handitzen den aktibitate melanogenetikoa edo besterik gabe nola oxidatzen den lehendik dagoen melanina, eta denbora-tarte labur batean nola iluntzen diren tonuak, larruazalak jasan duen esposizio- eta erradiazio-denboraren arabera.

Materiala: Elektroestetika

equilibrar el tono muscular; muskuluen tonua orekatzeko;

Materiala: Elektroestetika

El calor de un tono no depende de la diferencia de radiaciones sino de una relación de sensaciones sentidas por el hombre en la visión de los mismos colores. Tonu baten berotasuna ez da erradiazioen diferentziaren araberakoa, gizakiak koloreak ikusten dituenean sentitzen dituen sentsazioen erlazioaren araberakoa baizik.

Materiala: Elektroestetika

Por otra parte el calor de un tono es relativo. Bestetik, tonu baten berotasuna erlatiboa da.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (35)
Para los gráficos se utilizan tres niveles de tono: Grafikoetarako, hiru tonu-maila erabiltzen dira:

Materiala: Irudia

Los colores y la alegría que transmiten los carteles contrastan con el tono gris del entorno urbano. Kartelek transmititzen dituzten koloreek eta alaitasunak eta hiri-ingurunearen tonu grisek kontrastatu egiten dute.

Materiala: Irudia

Utilizar el contraste de color o tono entre el motivo principal y el entorno. Kolore- edo tonu-kontrastea erabiltzea motibo nagusiaren eta ingurunearen artean.

Materiala: Irudia

Asi podemos distinguir hasta 16.777.216 millones de tonos de color (256 Rojo * 256 Azul * 256 Verde). Hala, 16.777.216 milioi kolore-tonu bereizten dira (256 gorri * 256 urdin * 256 berde).

Materiala: Irudia

(Por este motivo los coches oscuros se calientan más al sol, que los de tonos claros) (Hori dela eta, auto ilunak gehiago berotzen dira eguzkitan tonu argikoak baino).

Materiala: Irudia

Pérdida de tono y elasticidad de la piel del seno Bularretako larruazalak tonua eta elastikotasuna galtzea.

Materiala: Irudia

Pérdida del tono y elasticidad de la piel Larruazalak tonua eta elastikotasuna galtzea.

Materiala: Irudia

-Pérdida del tono y elasticidad de las fibras de la dermis Dermiseko zuntzek tonua eta elastikotasuna galtzea.

Materiala: Irudia

Pérdida del tono muscular Giharrek tonua galtzea.

Materiala: Irudia

Pérdida de tono y elasticidad Tonua eta elastikotasuna galtzea.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (5)
Tiene como instrumento principal la palabra, aunque también tienen relevancia otra serie de factores como la fluidez, el tono o el volumen. hitza du tresna nagusia, beste faktore batzuek ereesaterako hitz-jarioak, hizkerak (kutsuak) edo ozentasunakgarrantzia duten arren.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Principal contenido, tono y estilo. Eduki, tonu eta estilo nagusia.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En esta fase influyen tanto los factores ambientales (luz, temperatura…) y decorativos (distribución del espacio, mobiliario…), como los factores personales que controla el agente (actitud ante el cliente que entra, sonrisa, mirada, tono y volumen de voz…Especialmente relevantes serán en esta fase las palabras que den inicio al diálogo con el interlocutor. Giroak (argiak, tenperaturak…) eta dekorazioak (espazioaren banaketak, altzariek…) zein agenteak kontrolatzen dituen faktore pertsonalek (sartu den bezeroarekiko jarrerak, irribarreak, begiradak, ahotsaren tonuak eta bolumenak…) dute eragina fase honetan. Solaskidearekin hizketan hasteko erabiltzen diren hitzek berebiziko garrantzia dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En el Valle de Goreme se puede visitar un museo al aire libre compuesto por iglesias bizantinas de los siglos X y XI, excavadas en la roca y decoradas con frescos en tonos ocre de gran belleza. Göreme haranean aire zabaleko museoa bisita daiteke; X. eta XI. mendeetako eliza bizantziarrak ditu arrokan zulatuak, eta okre koloreko edertasun handiko freskoekin apainduta daude.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Si el tono que empleamos o el momento no es el adecuado, a lo mejor no conseguiremos nuestro propósito. Erabilitako tonua edo unea ez badira egokiak, agian ez dugu gure helburua lortuko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Kimika (1)
Una vez que se ha dotado a la pasta de la blancura adecuada, puede agregarse colorante para la estabilización del tono exacto. Oreari zuritasun egokia eman ondoren, koloratzailea gehitu diezaiokegu tonu jakin egonkor bat lortzeko.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Komunikatzeko trebetasunak (39)
El tono de voz es la cualidad de la voz, su resonancia. Tonua ahotsaren ezaugarria da, erresonantzia.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los diferentes tonos pueden cambiar completamente el mismo mensaje verbal. Zer tonu erabiltzen dugun, erabat alda liteke ahozko mezua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•El tono de voz se puede bajar y sigue siendo audible. •Ahots-tonuak, beheratuta ere, entzungarri izaten jarraitzen du.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Lenguaje, sonidos, parte expresiva, elemento vocal, intensidad, tono, estilo, fluidez. Hizkuntza, soinuak, alde adierazkorra, elementu bokalak, intentsitatea, tonua, estiloa, etorria.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La elección del tono de maquillaje se realizará en función del color general de la tez. Makillajearen tonua hautatzeko, aurpegiko larruazalaren kolore orokorra hartuko da kontuan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La base de maquillaje será más cubriente, pudiendo bajar un tono. Makillajearen oinarriak gehiago estal dezake, eta tonu bat ere beheratu liteke.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Cuidar el tono y el volumen de voz. •Ahotsaren tonua eta bolumena zaintzea.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Mala entonación (entonar bien, implica adecuar la elevación o descenso del tono de nuestra voz al tipo de información que estamos transmitiendo). Intonazio txarra (ondo intonatzeak eskatzen du gure ahotsaren tonua egokiro igotzea eta jaistea, transmititzen ari garen informazioaren arabera).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tono de nuestra voz •Gure ahotsaren tonua

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor diseñará unas fichas en las que irá anotando, las cualidades de la voz del cliente respecto a supronunciación, dicción, timbre,lanzamiento, tono, ritmo, modulación y pausas en la lectura de un texto en voz alta. Aholkulariak hainbat fitxa diseinatuko ditu, bezeroaren ahots-ezaugarriekin lotutako hainbat auzi apuntatzeko, hala nola ahoskera, dikzioa, tinbrea, irteera, tonua, erritmoa, modulazioa eta atsedenak, testu bat ozen irakurtzen ari dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (5)
Actitud anti-cliente (falta de entendimiento con el cliente que se trasmite por el tono de voz o por algún comentario). Bezeroaren aurkako jarrera (bezeroarekin ongi ez moldatzea, eta ahotsaren edo esandakoaren bidez hala aditzera ematea).

Materiala: Sistemen integrazioa

Cuando subes el tono de voz, cuando lo bajas, si te ríes al hablar… cada vez que lo haces aplicasparalinguísticay eso dice mucho del estado de ánimo y la importancia que le das al tema sobre el que comunicas. Ahotsaren tonua igotzean edo jaistean, hizketan barre egitean…, halako zerbait egiten duzun bakoitzeanparalinguistikaari zara erabiltzen eta asko esaten du zure gogo-aldarteaz eta hizketagaiari ematen diozun garrantziaz.

Materiala: Sistemen integrazioa

La entonación en tonos graves capta mucho más la atención, si aspiras cuando hablas y te pones en posición erguida parecerás más sorprendida/o y más emotiva/o. Intonazioan, behe-tonuek askoz errazago erakartzen dute arreta. Hitz egitean arnasa hartu eta zuzen jartzen bazara, harridura eta emozio handiagoa adieraziko duzu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si fuese muy «alaaaaaargado» los tonos cálidos al fondo reducen esa sensación y, si es muy corto (tienen poco fondo), pinta la pared del fondo de un color frío y ganas en percepción de profundidad. Luze-luzea bada, lokalaren amaieran tonu beroak jarrita, sentsazio hori murriztu egingo da, eta oso laburra bada (sakonera gutxikoa), margotu amaierako horma kolore hotz batez, eta sakontasun-pertzepzioa handituko duzu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Si estudias peluquería, céntralo en clientes que suelan teñirse a menudo el pelo de diferentes tonos e incluso colores. Ile-apainketa ikasten ari bazara, egin ezazu ilea askotariko tonu edo koloretan maiz tindatu ohi duten bezeroentzat.

Materiala: Sistemen integrazioa

Instalatze eta mantentze lanak (1)
En general las tuberías para evacuación interior de aguas residuales y pluviales se identifican visualmente por su color, principalmente las tuberías de PVC serán reconocibles por estar colores grises, así como las tuberías de PP-HT1del tipo monocapa. Sin embargo, las tuberías compuestas (varias capas) de PVC y sobre todo las de PP se reconocen por tonos que varían desde la crema o marfil hasta el azul oscuro. Normalean, begi hutsez ere erraz jakiten da zein diren eraikinetako euri- eta hondakin-urak husteko barruko instalazioetako hodiak, koloreagatik: PVCzko hodiak grisak izan ohi dira, eta geruza bakarreko PP-HTzko hodiak ere bai; aldiz, PVCzko hodi konposatuak (zenbaiT1geruzaz osatuak), eta PPzkoak batik bat, beste kolore batekoak izan ohi dira, askotan tonu argikoak (krema-kolorekoak edo bolikarak), baina urdin ilunak ere bai.

Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx