22.- Por la publicidad en televisión, pagaremos 1.081,82 € más IVA.
22.- Telebistako publizitatearengatik 1.081,82 euro (gehi BEZa) ordaindu ditugu.
Materiala: Kontu-ikuskaritza
Elektrizitatea eta elektronika (50)
Es muy frecuente que el lugar donde se coloque el ordenador no esté cerca de una toma de televisión y radio FM.
Askotan gertatzen da ordenagailuak gertuan ez izatea telebista eta FM irratiaren hartunerik..
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
En este caso, lo habitual es llevar un cable coaxial de 75 Q desde la última toma de TV hasta ponerla cerca del ordenador, para poder conectar la tarjeta de captura de vídeo; sin embargo, esta solución suele tener problemas de nivel de señal, debido a los metros de cable añadidos.
Halakoetan, telebistako azken hartunetik ordenagailuaren ingurura 75 Q-ko kable koaxiala eramatea izaten da ohikoena, bideo-kapturako txartela konektatu ahal izateko. Dena den, seinale-arazoak ere ematen ditu konponbide horrek, kable-metro dezente gehitu ditugulako.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Otra posibilidad, para no añadir cable, es mediante un elemento transmisor que se conecta a la toma de usuario de TV y a la red de 220 v; este transmisor puede ser de dos tipos:
Kablea ez gehitzeko beste aukera bat elementu transmisore bat erabiltzea dugu; erabiltzailearen telebistako hartunera eta 220 V-eko sarera konektatzen da. Bi motako transmisoreak daude:
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
* Conmuta entreTV y Radio FMo
* Telebista eta FM irratia trukatzen ditu
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Se puede observar que es como los de un receptor de TV o vídeo.
Ikus daitekeenez, telebista edo bideo baten urrutiko aginte bat bezalakoa da.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Habrá que indicar la norma de televisión que se va a utilizar seleccionando el país en el que estamos (España con la norma PAL-B/G).
Erabiliko den telebistak zer arau duen ere adierazi behar dugu; horretarako, zer herrialdetan gauden aukeratuko dugu (Espainiak PAL-B/G araua).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Supongamos que el ejemplo presentado en la figura anterior se refiere a la instalación de estaciones de trabajo multimedia para la sala de postproducción de la TV, en el que se pueden dar las siguientes situaciones cuando se lleva a cabo una selección concreta:
Demagun aurreko irudian agertzen den adibidea telebistako postprodukzio-aretorako multimedia-lanak egiteko estazioen instalazioari dagokiola, eta hautaketa jakin bat egitean, egoera hauek sor daitezkeela:
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
TELEVISIÓN SATÉLITE DIGITAL
SATELITE BIDEZKO TELEBISTA DIGITALA
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
El técnico de sistemas informáticos desarrolla la siguiente fase correspondiente al diseño del sistema informático necesario para proveer de contenidos a la TV en convergencia con Internet.
Sistema informatikoen teknikariak hurrengo fasea bete du, hots, Internetekin telebista edukiez hornitzeko behar den sistema informatikoa diseinatu du.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Se producen las evaluaciones de las correspondientes fases por parte del ayudante de ingeniería que pide un informe al departamento de producción y emisión; si las evaluaciones son correctas, se pasa a diseñar el contenido de la página web de la TV por parte del técnico de sistemas multimedia, el personal de prácticas.
Ingeniaritzako laguntzaileak fase horien ebaluazioa egin du; horretarako, ekoizpen- eta emisio-sailari txostena eskatu dio. Ebaluazioa zuzena bada, telebistako web orriaren edukia diseinatzen hasiko dira multimedia-sistemen teknikaria eta praktiketako langileak.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Irudi pertsonala (14)
Podemos ver la televisión gracias a la superposición aditiva de puntos de luz de los tres colores básicos, que se encuentran distribuidos por las 625 líneas de la pantalla del televisor.
Oinarrizko hiru koloreetako argi-puntuen gainjartze aditiboari esker ikus dezakegu telebista; argi-puntu horiek telebista-pantailaren 625 lerroetan banatuta daude.
Materiala: Elektroestetika
No conviene tampoco utilizar colores luminosos como el naranja en TV porque se ve fluorescente.
Kolore argitsuakesaterako, laranjaerabiltzea ere ez da komeni telebistan, fluoreszente ikusten direlako.
Materiala: Elektroestetika
¿A qué llamamos maquillaje directo en TV?:
Zeri esaten zaio zuzeneko makillajea telebistan?
Materiala: Elektroestetika
En los maquillajes para televisión y fotografía está indicado:
Zer da egokia telebistako eta argazkietarako makillajerako?
Materiala: Elektroestetika
Los trabajos que se agrupan bajo la denominación general de maquillaje artístico son todos aquellos que pueden ser lucidos en festivales, pasarelas, carnavales e incluso para cine, televisión o teatro.
Makillaje artistikoan sartzen dira jaialdietarako, ibiltokietarako eta inauterietarako makillajeak, baita zinema, telebista eta antzerkia egiteko erabiltzen direnak ere.
Materiala: Elektroestetika
Tienen mucho en común los maquillajes para fotografía con los de televisión:
Lotura handia dute argazkietako eta telebistako makillajeak:
Materiala: Elektroestetika
c) El maquillaje de fondo es un producto muy cubriente que solo se utiliza en medios tales como el cine, el teatro o la televisión.
c) Makillaje-oinarria asko estaltzen duen produktua da, eta zineman, antzerkian, telebistan edo antzeko lekuetan soilik erabiltzen da.
Materiala: Elektroestetika
Resulta apropiado para el maquillaje de día, de foto y de TV.
Egokia da eguneko makillajerako, argazkietarako eta telebistarako makillajerako.
Materiala: Elektroestetika
Pero fue en los años cincuenta, con la introducción del color en este medio y en la TV cuando realmente se estableció por primera vez una clasificación y se marcaron los parámetros para valorar los rostros.
Baina berrogeita hamarreko hamarkadan ezarri zen, lehen aldiz (zineman eta telebistan kolorea agertu zenean), aurpegien sailkapena, eta aurpegiak balioesteko parametroak zehaztu ziren.
Materiala: Elektroestetika
pasarela, fotografía, cine, televisión, teatro, la caracterización y los efectos especiales.
ibiltokikoa, argazkietakoa, zinemakoa, telebistakoa, antzerkikoa, karakterizazioa eta efektu bereziena.
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (46)
ESTUDIO DE RADIO Y TELEVISION
IRRATI ETA TELEBISTAKO ESTUDIOA
Materiala: Irudia
Hasta ahora, la adaptación a los medios de Radio y Televisión de estos profesionales se ha realizado de dos modos:
Orain arte, bi eratara egokitu dira profesional horiek irrati eta telebistara:
Materiala: Irudia
Imparte cursos de televisión, magnetoscopios, cámaras, TV por satélite, audio digital, microelectrónica (electrónica digital GP y reparación de Pcs).
Ikastaro hauek ematen ditu: telebista, magnetoskopioak, kamerak, satelite bidezko telebista, audio digitala, mikroelektronika (GP elektronika digitala eta PCen konponketa).
Materiala: Irudia
Preparación de gerentes-directores de emisoras de radio locales, locución-presentación en televisión, Técnicas de realización en televisión, Técnicas de producción en televisión, Preparación de oposiciones para radio y televisión, Cursos monográficos.
herri-irratietako gerenteak/zuzendariak prestatzea, telebistako esatari edo aurkezle izateko prestatzea, telebistako errealizazio-teknikak, telebistako ekoizpen-teknikak, irrati eta telebistarako oposizioak prestatzea, ikastaro monografikoak.
Materiala: Irudia
Imparte diversos cursos sobre sistemas MIDI y música en diversas academias de Madrid, actividad que ha estado compaginando con su labor como músico de grabación de LP's, publicidad, televisión, etc.
MIDI sistemei eta musikari buruzko ikastaroak ematen ditu Madrileko zenbait akademiatan. Horrez gainera, musikaria ere bada LPen grabazioetan, publizitatean, telebistan, etab.
Materiala: Irudia
Cartel, spot de televisión, anuncio de prensa y cuña de radio inciden en un mismo mensaje, pero cada uno con sus capacidades comunicativas específicas.
Mezu bera azpimarratzen dute kartelak, telebistako iragarkiak, prentsako iragarkiak eta irratiko iragarki laburrak, baina bakoitzak bere komunikazio-gaitasun espezifikoak ditu.
Materiala: Irudia
Por este motivo surge ese conocido comentario que asegura que no se puede comparar la experiencia de ver una película en la pantalla de cine o verla en televisión.
Horregatik egiten da komentario ezaguna, alegia, ezin konpara daitekeela film bat zinemako pantailan edo telebistan ikustea.
Materiala: Irudia
Por esta razón, el vídeo ha estado asociado a la TV como instrumento de grabación, almacenamiento o reproducción de imágenes.
Hori dela eta, bideoa telebistarekin egon da lotuta grabatzeko eta irudiak biltzeko edo erreproduzitzeko tresna gisa.
Materiala: Irudia
Los lar-gometrajes dan paso a las series de episodios para programar en televisión.
Film luzeen ondotik, telebistan programatzeko ataletako telesailak etorri ziren.
Materiala: Irudia
Desde los años 50 y 60, la televisión será el gran promotor de las películas de animación.
50 eta 60ko hamarkadetatik aurrera, telebista izango da animazio-filmen sustatzaile nagusia.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (7)
hilo musical, teléfono, TV, caja fuerte, secador…
hari musikala, telefonoa, telebista, kutxa gotorrak, lehorgailua...
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
La oferta hotelera supera el millón y medio de habitaciones y pasa desde el tradicional "riokan" hasta los pequeños hoteles cápsula en el centro de las grandes ciudades, con compartimentos en varios niveles de reducidas dimensiones (2x1 m), pero dotados de adelantos tecnológicos como aire acondicionado, televisión, videojuegos y radio.
Hotel-eskaintzak milioi eta erdi gela baino gehiago barne hartzen ditu, “riokan” tradizionaletik hiri handietako erdiguneetan dauden kapsula-hotel txikietaraino. Hotel horiek 2x1 metroko gelaxkak dituzte hainbat mailatan, eta aurrerakuntza teknologiko guztiak dituzte, hala nola aire egokitua, telebista, bideojokoak eta irratiak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Cerca de allí está la Torre de la Televisión y un monolito situado en los jardines de la antigua Cancillería, que señala el lugar en el que supuestamente Hitler se quitó la vida.
Handik gertu telebistaren dorrea dago (Fernsehturm Alexanderplatz), eta antzinako kantzelaritzaren lorategien inguruan kokatutako monolitoa, ustez Hitlerrek bere buruaz beste egin zuen tokia adierazten duena.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Los más habituales son la televisión, la prensa, la radio y las revistas especializadas, pero hay otro canal nuevo y emergente que son las páginas web.
Hauek dira ohikoenak: telebista, prentsa, irratia eta aldizkari espezializatuak, baina kanal berri bat, web orriak, hazten ari da.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
la prensa, la radio y la televisión, aunque también se puede empezar a contar con Internet como medio de comunicación utilizado por más gente.
prentsa, irratia eta telebista, nahiz eta Internet ere talde horretan sar daiteken, gero eta jende gehiagok erabiltzen baitu.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El más caro de los tres es la televisión que además, dependiendo del programa que se elija para anunciarse, varía sus tarifas.
Hiruretatik garestiena telebista da. Gainera, iragartzeko aukeratutako programaren arabera aldatzen dira tarifak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Los recursos técnicos son los recursos con carácter tecnológico que sirven de soporte, herramienta y medio para la realización de actividades o productos, tales como ordenadores –tantosoftwarecomohardware–, televisores, fotocopiadoras, equipos de audio, etc.
Jarduerak edo produktuak egiteko euskarri, tresna eta bitarteko gisa balio duten baliabide teknologikoak dira; esaterako, ordenagailuak —softwarea nahiz hardwarea—, telebistak, fotokopiagailuak eta audio-ekipoak.
Mediante estos lenguajes se elaboran productos como anuncios publicitarios, noticias, reportajes gráficos, películas mudas, documentales, películas de cine y televisión, series de televisión, programas de televisión de entretenimiento, programas informativos de televisión y radio, radiofórmulas, radionovelas, etc.
Hizkuntza horien bitartez, honelako produktuak egiten dira: publizitate-iragarkiak, albisteak, erreportaje grafikoak, film mutuak, dokumentalak, zinemarako eta telebistarako filmak, telesailak, telebistako entretenimendu-saioak, telebistako eta irratiko albistegiak, irrati-formatuak, irrati-nobelak…
En cuanto a su carácter de creación, las posibilidades son múltiples: talleres, concursos, exposiciones, jornadas, encuentros, ciclos, festivales, cursos de formación, maratones fotográficas, participación en la televisión o en la radio locales, conferencias, visitas guiadas, etc.
Bere sormenezko izaerari dagokionez, hainbat eta hainbat aukera daude: tailerrak, lehiaketak, erakusketak, jardunaldiak, topaketak, zikloak, jaialdiak, trebakuntza-ikastaroak, argazki-maratoiak, tokiko telebistan edo irratian parte hartzea, konferentziak, bisita gidatuak…
Soportes : materiales audiovisuales de páginas web, películas de vídeo, grabaciones de programas de televisión; vídeos didácticos –sobre distintas áreas como música, educación vial, educación sexual, etc.–, grabaciones de fiestas, celebraciones, salidas, etc., que componen la historia del grupo; fotografías –de la familia, de celebraciones, de animales, lugares, etc.–, álbumes, diapositivas, etc.
Euskarriak: webguneetako ikus-entzunezko materialak, bideoko filmak, telebistako saioen grabaketak; bideo didaktikoak (zenbait arlori buruzkoak: musika, bide-hezkuntza, sexu-hezkuntza…); festetako, ospakizunetako, irteeretako eta abarretako grabazioak, taldearen historia osatzen baitute; argazkiak (familiakoak, ospakizunetakoak, animalienak, lekuenak…), albumak, diapositibak…
También se pueden realizar concursos de cocina al estilo de los programas televisivos, o de decoración de platos, preparación de platos españoles, etc.
Sukaldaritzako lehiaketak ere antola daitezke, telebistako saioen antzekoak; eta platerak apaindu daitezke, Espainiako platerak prestatu, etab.
Materiala: Animazio turistikoa
C) Sala de televisión
C) Telebista ikusteko gela
Materiala: Animazio turistikoa
Normalmente cuenta con un aparato muy grande que se usa durante toda la jornada con programas populares, partidos e incluso noticias.
Normalean telebista oso handi bat izaten da, eta egun guztian erabiltzen da, saio ezagunak, partidak eta albisteak ikusteko.
Materiala: Animazio turistikoa
Desde el ordenador o la tableta se pueden organizar los juegos y mandar la información a la impresora para que imprima los programas o directamente al ordenador del establecimiento para que esta información aparezca en las televisiones de las habitaciones o en los monitores de recepción, por ejemplo, sin que tener que abandonar delclub houseo dejar de atender las actividades que se llevan a cabo.
Ordenagailuan eta tabletan jolasak antola daitezke, eta informazioa inprimagailura bidal daiteke, programak inprimatzeko; informazioa establezimenduko ordenagailura ere bidal daiteke, informazio hori logeletako telebistetan eta harrera-lekuko monitoreetan bistaratzeko. Eta hori guztia egin dezakegu, adibidez,club houseedo lanean ari garen lekutik atera gabe, eta jarduerak gainbegiratzeari utzi gabe.
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (9)
En cuanto al canal para la comunicación se trasmite a través de las ondas sonoras, en el habla, en los mensajes de la TV, la radio, etc. El código lingüístico oral es más expresivo que el escrito.
Komunikazio-kanalari dagokionez, soinu-uhinen bidez transmititzen da, dela hizketan, dela telebistako edo irratiko mezuetan eta abarretan. Ahozko kode linguistikoa adierazkorragoa da idatzia baino.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Además si el debate es televisado, los espectadores obtendrán mucha más información, ya que podrán analizar su comunicación no verbal, que como sabemos, refleja las reacciones, los modos y las emociones.
Horrez gain, debatea telebistaz ematen badute, ikus-entzuleek askoz ere informazio gehiago eskuratuko dute, hitzik gabeko komunikazioa ere aztertuko ahalko baitute –eta, dakigunez, erreakzioak, moduak eta emozioak transmititzen dituzte–.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Técnicas de comunicación no verbal en los debates políticos televisados:
Hitzik gabeko komunikazio-teknikak telebistaz emandako debate politikoetan:
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El vestuario: será adecuado a las circunstancias televisivas y a las características del medio.
Jantziak: egokiak izango dira telebistako inguruabarrekin eta komunikabidearen bitartekoarekin.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Resultar atractivo en cualquier medio de comunicación es importante, pero en televisión es fundamental.
Garrantzitsua da edozer komunikabidetan erakargarri agertzea, baina telebistan oinarri-oinarrizkoa da.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Por esta razón, la apariencia, los gestos y la manera de actuar de aquellos que comparecen en televisión, se hayan convertido en aspectos de notable influencia sobre la audiencia.
Hori dela eta, telebistan agertzen direnen itxura, keinuak eta jokabidea eragin handiko elementu bilakatu dira ikus-entzuleen aurrean.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Porque no es lo mismo trasmitir un mensaje por radio, por televisión, o hacerlo por Internet.
Izan ere, ez da gauza bera mezu bat irratiz, telebistaz edo Internetez ematea.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
•Televisión y cine
•Telebista eta zinema
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
El poder de la publicidad y la TV
Publizitatearen eta telebistaren indarra
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (8)
Busca información en Internet o en televisión sobre los programas de sensibilización en torno a este día.
Bilatu egun horri buruzko kontzientziazio-programen inguruko informazioa Interneten edo telebistan.
Materiala: Sistemen integrazioa
Estas técnicas pueden utilizarse individualmente o combinándose, y varían dependiendo del medio escogido para transmitir el mensaje: medios tradicionales (radio, prensa, televisión, etc.) o medios digitales (redes sociales, webs, plataformas de vídeo, etc.).
Teknika horiek banaka zein konbinatuta erabil daitezke, eta mezua helarazteko aukeratutako baliabidearen arabera aldatzen dira: bide tradizionalak (irratia, prentsa, telebista...) edo digitalak (sare sozialak, web-orriak, bideo-plataformak...).
Materiala: Sistemen integrazioa
Como ejemplo, las campañas en televisión o cartelería que muestran un escueto mensaje enigmático, sin nombres de marca o datos del producto.
Adibidez, telebistako eta karteletako zenbait kanpainatan mezu labur eta enigmatiko bat agertzen dute, markaren izenik eta produktuaren daturik gabe.
Materiala: Sistemen integrazioa
Esperar tener algo genera felicidad antes incluso de que llegue; esta técnica se usa, por ejemplo, en televisión, cuando se adelanta lo que se verá tras la publicidad.
Zerbait edukiko den esperantzak zoriona sortzen du, baita eduki aurretik ere; teknika hau, adibidez, telebistan erabiltzen da, publizitatearen ostean zer ikusiko den aurreratzen denean.
Materiala: Sistemen integrazioa
Tipología de canales de visibilidad de la oferta: periódicos, Internet, televisión, organismos oficiales, comunicación oral, etc.
Cine,TV, política… (es un mundo donde la imagen personal cuenta mucho).
Zinema, telebista, politika, eta abar (irudi pertsonala oso garrantzitsua da mundu horretan).
Materiala: Sistemen integrazioa
La publicidad digital es un medio (la web,las redes… son soportes), la publicidad impresa es un medio (la prensa, las revistas, los folletos son soportes), existen medios audiovisuales (la televisión, la radio, el cine, Youtube son sus soportes…).
Publizitate digitala bitarteko bat da (webgunea, sare sozialak... euskarriak dira); inprimatutako publizitatea bitarteko bat da (prentsa, aldizkariak, liburuxkak… euskarriak dira); eta badira ikus-entzunezko bitartekoak ere (telebista, irratia, zinema, YouTube… dira euskarriak).
Materiala: Sistemen integrazioa
Si lees una revista de playas eso es un medio, si ves la televisión también es un medio…
Hondartzei buruzko aldizkari bat irakurtzen baduzu, bitarteko bat da hori; telebista ikusten baduzu, hori ere bitarteko bat da…
Materiala: Sistemen integrazioa
Edition permission request
You do not have permission to edit this dictionary. You can edit this dictionary when the dictionary manager accepts your request