Emaitzak: 1.508

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Parisko estudioan asmatzen zituen jostunak bere bildu-mak, eta oso jende gutxi joaten zen bertara, tailerretako buruak, mantenuaren arduradun Simone andrea, Gerard Chueca idazkaria, Fernando Martinez laguntzailea eta Ramon Esparza moda tailerretakoa, hurrenez hurren. Ha-mar tailer zituen jostunak guztira, bost jostun, hiru espe-zialista jantzi arinetan eta bi kapelutegi tailer. Talde osoak bostehun langile zituen 1968an itxi zenean, Mlle Renee-k zorrotz eta gogor kudeatuak denak. Parisen ospe handia lortu zuen Balenciagak, eta mundu osoko bezeroak eraka-rri zituen bertara. En París, el modisto concibe sus colecciones en su estudio, frecuentado únicamente por los jefes de taller. Mine Simone encargada de la manutención, Gérard Chueca su secretario, Fernando Martínez su asistente y Ramón Esparza de los talleres de moda. El modisto cuenta con diez talleres, cinco sastres, tres especialistas en prendas vaporosas y dos talleres de sombrerería. El conjunto reúne hasta el cierre de la casa en 1968 quinientos empleados, gestionados con rigor y severidad por Mlle Renée. Es en París donde Balenciaga adquiere una notoriedad extraordinaria que atrae una c1ientela internacional.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Administrazioa eta kudeaketa (32)
Al realizar una auditoría en el área de inversiones financieras comprobamos que existen inversiones financieras significativas en varias sociedades del grupo. Finantza-inbertsioen arloan kontu-ikuskaritza bat egitean, egiaztatu dugu taldeko sozietate batzuetan finantza-inbertsio adierazgarriak daudela.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

9- Actividad y descripción del grupo 9.- Taldearen jarduera eta deskribapena.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

El grupo al que, en su caso, pertenezca la sociedad y el Registro Mercantil donde estén depositadas las cuentas anuales consolidadas. Hala dagokionean, sozietatearen taldea eta urteko kontu irmotuak gordetzen dituen Merkataritza Erregistroa.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Totales contabilidad (se detallarán todas las cuentas del grupo 7 que a juicio del auditor estarían sujetas al IVA) Menos operaciones exentas (se detallarán aquellas cuentas que no se hubiese repercutido el IVA) Kontabilitateko guztizkoak (kontu-ikuskariaren arabera BEZari atxikita dauden 7. taldeko kontu guztiak zehaztuko dira) Ken salbuetsitako operazioak (BEZa jasanarazi gabeko kontuak zehaztuko dira)

Materiala: Kontu-ikuskaritza

El resto de cuentas del grupo 6 y 7 relacionadas con la Cuenta de Pérdidas y Ganancias ya han sido analizadas en otras áreas anteriores. Galdu-irabaziekin lotutako 6. eta 7. taldeko gainerako kontuak aurreko beste arloetan aztertu ditugu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Existen dos grandes tipos de hechos posteriores: Osteko gertakarietan bi talde handi bereiziko ditugu:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Determinar la correcta clasificación de las deudas, es decir, la correcta separación entre el corto y el largo plazo, así como entre las deudas con empresas del grupo, empresas asociadas u otras empresas. Zorrak ondo sailkatuta daudela zehaztuko du: ondo bereizita daudela epe laburrerakoak eta luzerakoak, bai eta taldeko enpresenak, enpresa elkartuenak eta beste enpresenak ere.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Los gastos inherentes a las ventas, incluidos los transportes, se contabilizarán en las cuentas correspondientes del grupo 6. Salmentekin lotutako gastuak, garraiokoak barne hartuta, 6. taldeko kontuetan kontabilizatuko dira.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Clientes, empresas del grupo - Clientes, empresas asociadas Bezeroak, taldeko enpresakBezeroak, enpresa elkartuak

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Es conveniente la utilización de criterios de valoración similares para todas las clases de existencias, fundamentalmente en aquellos grupos que se encuentren encadenados en el mismo proceso productivo para ofrecer bases homogéneas de valoración a lo largo de todo él. Izakin guztietan antzeko balorazio-irizpideak erabiltzea komeni da, batez ere ekoizpen-prozesu berean kateatuta dauden taldeetan, hala, balorazio-oinarri homogeneoak eskaintzeko prozesu osoan.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (285)
Crear equipo de mantenimiento de la I.C.T. TAKa mantentzeko taldea sortu

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Informes de asignacionesdonde podemos ver la lista de tareas hechas por un cierto equipo o seleccionar un recurso y detectar la lista de tareas en las que trabaja. Esleipenen txostenak:talde batek bete dituen eginkizunen zerrenda erakusten digute, edo baliabide bat aukeratu eta talde hori betetzen ari den eginkizunen zerrenda ematen dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Planificación de recursos y de plantillas en la organización por proyectos. Proiektukako antolaketan baliabideak eta langile taldeak planifikatzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El jefe del equipo de proyecto, Carlos Martínez Angulo, el día 05/02/02 envía un fax a los miembros del equipo de trabajo indicando la fecha de la próxima reunión, adjuntando la convocatoria de reunión (de fecha 12/02/02) donde se analizará el informe de situación para el cliente, y se comentará el comunicado interno, por parte del resto de los miembros del equipo de trabajo se entregará y leerá la descripción del paquete de trabajo (realizado en el período comprendido entre el 30/01/02 al 11/02/02). Proiektu-taldeko buru Carlos Martínez Angulok, 02/02/05ean, faxa bidali die lantaldeko kideei hurrengo bilerarako data jakinarazteko. Bilerarako deialdia bidali die faxarekin batera (02/02/12ko data du). Bilera horretan, bezeroarentzako egoera-txostena aztertuko dute, eta, bestalde, barne-komunikatuaz arituko dira. Era berean, taldeko gainerako kideei lan-paketea entregatuko zaie (02/01/30aren eta 02/02/11ren artean egina), haren deskribapena irakurriko dute.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Si es afirmativo, justifica cómo cumplen cada una de las características que le corresponden con un equipo de proyecto de alto rendimiento. Hala bada, arrazoitu errendimendu handiko taldeen zer ezaugarri dituen eta nola betetzen dituen.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Determina si el equipo de proyecto de la ICT del edificio de 14 viviendas y dos locales comerciales corresponde con un equipo de proyecto de alto rendimiento. Zehaztu 14 etxebizitzako eta bi lokal komertzialeko eraikin baterako TAK-proiektua garatzeko taldea errendimendu handiko proiektu-taldea den.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Manteniendo juntos a los equipos efectivos, se mantiene parte de la identidad del equipo, comunicación, confianza y el depósito de buena voluntad derivados de la finalización de un buen proyecto juntos. Talde eraginkorrak elkarrekin edukita, proiektu on bat elkarrekin amaitutakoan taldeak lortzen duen talde-identitatearen, komunikazioaren, konfiantzaren eta bildutako borondate onaren zati bat gordetzea lortzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

También se mantienen los métodos técnicos-específicos y el conocimiento de herramientas específicas dentro de un grupo. Bestalde, taldeko metodo tekniko-espezifikoak eta tresna espezifikoen jakintza ere gordetzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Estos problemas se pueden evitar completamente manteniendo al equipo unido una vez formado. Arazo horiek guztiz ekidin daitezke, sortutako taldea beti elkarrekin edukita.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

No es sorprendente que resulte menos probable que las personas que se han integrado en grupos unidos abandonen la organización ordinaria que las que no lo han hecho. Ez da harritzekoa, beraz, talde batuetan sartutako langileek erakundea uzteko arriskua txikiagoa izatea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (6)
Existen 2 grupos de normativas: 2 araudi talde daude:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

· Edificios clasificados en el grupo a : · A taldean sailkatutako eraikinak:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Estudio sobre las medidas de seguridad individuales y colectivas a adoptar durante la obra. Obran hartu beharreko banakako nahiz taldeko segurtasun-neurriei buruzko azterketa.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

En la secuencia se ve a una cuadrilla colocando terrazo sobre una solera. Sekuentzian langile taldea terrazoa ari da zolarrian jartzen.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

· Edificiosclasificados en el grupo b : ° B taldean sailkatutako eraikinak:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Siendo las necesidades muchas y muy variadas, seagruparán en cuatro grandes grupos: Beharrak ugariak eta askotarikoak direnez, lau talde handitan sailkatuko ditugu:

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (52)
Se dividen en líneas horizontales llamados periodos y líneas verticales llamados grupos. Lerro horizontaletan (periodoak) eta lerro bertikaletan (taldeak) banatzen da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Grupo al que pertenece el canal. Kanalari dagokion taldea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Líneas eléctricas Grupo II; Cm = 1%; V. Útil 30 años linea elektrikoak II Taldea; gutxieneko kostua = %1; balio-bizitza 30 urte

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Se comprueba que siendo el equipamiento informático perteneciente al grupo VII , Cm = 7% Vútil= 5 años. Informatikako ekipamenduak VII taldekoak direnez, gutxieneko kostua = bizitza teknikoaren %7 = 5 urte.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Corresponden a este grupo: Hauek dira talde honetakoak:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Aprovechando la dinámica de los programas QC (Círculos de calidad) se constituirán pequeños grupos que contemplen específicamente temas de mantenimiento con el objetivo de estudiar nuevas técnicas de mantenimiento, resolución de problemas, etc. QC (kalitate-zirkuluak) programen dinamika baliatuz, bereziki mantentzearen inguruko gaiei helduko dieten hainbat talde txiki sortuko dira, mantentze-teknika berriak, arazoak konpontzeko teknika berriak eta abar aztertzeko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El análisis de los fallos puede efectuarse de forma individual por personas afectas al sistema de mantenimiento pero es preferible que el estudio lo hagan grupos de fiabilización. Hutsegiteen azterketa mantentze-sistemarekin lotutako pertsonek egin dezakete bakar-lanean, baina hobe da azterketa hori fidagarritasun taldeen esku uztea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

2).- Se agrupan las ideas, en este caso alrededor de tres grupos que van a ser 2) Ideiak multzokatzen dira; kasu honetan, hiru talde hauen inguruan

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Un grupo de fiabilización es un grupo multidisciplinar formado por personas que proceden de las diversas funciones de un proceso: Fidagarritasun talde bat da prozesu bateko funtzio ezberdinetatik datozen pertsonez osatutako talde bat , jakintza-alor anitzeko talde bat, esaterako:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Como todo grupo de fiabilización el mismo dispondrá de un responsable que indicará: Beste edozein fidagarritasun talderen antzera, arduradun bat izango du, eta eginkizun hauek:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Se divide en dos clases: Bi taldetan sailkatzen dira:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (8)
El fundamento que sustenta la pauta y algunos grupos de usuarios que se benefician de ella. Jarraibidearen euskarri den oinarria eta horren onura jasotzen duten erabiltzaile talde batzuk.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Satisfaciendo este punto de verificación es un requerimiento básico para que algunos grupos puedan usar estos documentos Web. Egiaztapen-puntu hori betetzea oinarrizko eskakizuna da talde batzuek web dokumentu hauek erabili ahal izan ditzaten.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Cada uno de estos tres mecanismos utiliza un sentido diferente (oído para la síntesis de voz, tacto para el braille o vista para el texto visible) haciendo la información accesible a grupos representativos de una variedad de discapacidades sensoriales y otras. Hiru mekanismo horietako bakoitzak zentzumen bat erabiltzen du (entzumena ahots-sintesirako, ukimena braillerako edo ikusmena testu ikusgairako), eta informazioa erabilerraz bihurtzen du hainbat urritasun, zentzumenenak nahiz bestelakoak, dituzten taldeentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Puesto que hay muy diversas situaciones a tener en cuenta, cada diseño accesible elegido beneficia generalmente a muchos grupos de personas con discapacidad , así como a la comunidad Web al completo. Kontuan hartu beharreko oso egoera desberdinak daudenez, hautatzen den diseinu erabilerraz bakoitzak urritasunak dituzten pertsona talde askori egiten dio mesede eta, halaber, web komunitate osoari.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

archivos de correo electrónico y publicaciones de grupos Usenet. posta elektronikoko fitxategiak eta Usenet taldeko argitalpenak HTMLra erraz eta azkar bihurtzera muga daiteke.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Incluye un motor de búsqueda para documentos internos y la posibilidad de personalizar el portal para diferentes grupos de usuarios y particulares. Barne-dokumentuetarako bilaketa-motorra eta ataria hainbat erabiltzaile talde eta partikularrentzat pertsonalizatzeko aukera ematen du.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Suele incorporar servicios de valor añadido tendentes a la fidelización en torno a comunidades virtuales, tales como espacio web gratuito, información de diverso tipo, personalización de la información, chat, e-mail gratuito, mensajes a teléfonos móviles, software gratuito, grupos de discusión, comercio electrónico o buscador. Balio erantsiko zerbitzuak izaten ditu, komunitate birtualen inguruan leialtze aldera, hala nola doako web espazioa, hainbat informazio mota, informazioaren pertsonalizazioa, txata, doako posta elektronikoa, telefono mugikorretarako mezuak, doako softwarea, eztabaida taldeak, salerosketa elektronikoa edo bilatzailea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

De otra forma, uno o más grupos de usuarios encontrarán imposible acceder a la información del documento. Bestela, erabiltzaile talde batentzat edo batzuentzat ezinezkoa izango da dokumentuko informazioa eskuratzea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (58)
Grupos de folículos se desarrollan y, sucesivamente, mueren, sin llegar a ovular, de modo que los niveles de estrógenos suben y bajan al unísono. Folikulu taldeak garatu eta ondoz ondo hiltzen dira, obulatzera iritsi gabe; horrenbestez, bateratsu igotzen eta jaisten dira estrogeno-mailak.

Materiala: Elektroestetika

Gran parte de las alteraciones más frecuentes del sistema respiratorio se pueden clasificar en dos grandes apartados: Bi talde handitan sailka daitezke arnas sistemako asaldura ohiko gehienak:

Materiala: Elektroestetika

Sólo de este modo podrá llegar a ser considerado como integrante del grupo de profesionales cuya función es «vigilar la salud de las personas». Horrela soilik hartu ahal izango da «pertsonen osasuna zaintzeko» funtzioa betetzen duen talde profesionaleko kidetzat.

Materiala: Elektroestetika

El hígado tiene "un gran número de funciones, que se pueden englobar en tres grandes grupos: Gibelak funtzio ugari betetzen du, eta hiru talde handitan multzoka daitezke funtzio horiek:

Materiala: Elektroestetika

El hígado tiene un gran número de funciones que se pueden englobar en tres grandes grupos: Gibelak funtzio ugari betetzen ditu eta hiru talde handitan multzoka daitezke:

Materiala: Elektroestetika

Si una persona con el grupo A recibe sangre de un donante con el grupo B, los antígenos B de los hematíes del donante serán reconocidos por las aglutininas anti B del receptor; estas aglutininas se unen a esos antígenos aglutinando y posteriormente destruyendo los hematíes trasfundidos, liberándose grandes cantidades de hemoglobina a la sangre. A taldeko pertsona batek B taldeko emaile baten odola jasotzen badu, emailearen hematien B antigenoak ezagutuko dituzte hartzailearen Bren aurkako aglutininek. Aglutinina horiek antigeno horiei batuko zaizkie, eta transfusioan jasotako hematiak bildu eta, ondoren, suntsituko dira. Horrela, hemoglobina asko askatuko da odolera.

Materiala: Elektroestetika

¿Cómo funcionan los grupos sanguíneos? Nola funtzionatzen dute odol taldeek?

Materiala: Elektroestetika

Hay unos 20 sistemas diferentes de grupos sanguíneos, pero el más importante en las transfusiones es el sistema ABO, el primero descubierto. Odol taldeen 20 sistema inguru daude, baina transfusioetarako garrantzitsuena ABO sistema da, aurkitu zen lehena.

Materiala: Elektroestetika

De los componentes del eritrocito, el que tiene la mayor dificultad en su eliminación es la hemoglobina, y de la misma es el grupo HEMO el más problemático. Eritrozitoen osagaietatik deuseztatzen zailena hemoglobina da, eta hemoglobinen artean, HEMO taldea da arazo handienak ematen dituena.

Materiala: Elektroestetika

Éste, tras liberar el hierro, dará lugar a los pigmentos que aparecen en la bilis, como, por ejemplo, la bilirrubina, los cuales son responsables de la coloración amarillenta del plasma y de otros tejidos, y en su metabolismo darán los compuestos que proporcionan la coloración de la orina y de las heces. HEMO taldeak, burdina askatu ondoren, behazunean agertzen diren pigmentuak sortuko ditu; esaterako, bilirrubina. Pigmentu horiek ematen diote kolore horixka plasmari eta beste ehun batzuei eta, beren metabolismoan, gernuari eta eginkariei kolorea ematen dieten konposatuak sortuko dituzte.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (20)
La elaboración de un proyecto multimedia precisa de la participación de un equipo formado por distintos profesionales. Hainbat profesionalek osatutako talde baten partaidetza behar da multimedia-proiektu bat egiteko.

Materiala: Irudia

A modo de un cómic, se hacen viñetas de todos los planos que tiene la película, y en ellas se incluyen las indicaciones que necesita el equipo de realización para el rodaje. Komikian bezala, filmak dituen plano guztien binetak egiten dira, eta errealizazio taldeak filmaketa egiteko behar dituen jarraibideak agertzen dira bineta horietan.

Materiala: Irudia

Insertar sin previo aviso un plano tomado del otro lado de ese eje, hace suponer al espectador que los equipos han cambiado de campo. Baldin eta ardatz horren bestaldetik hartutako plano bat aurretik abisua eman gabe sartzen bada, taldeek zelai-aldearen aldaketa egin dutela suposatuko du ikusleak.

Materiala: Irudia

Utilizando como base la siguiente premisa argumental, hay que elaborar un guión y grabar en vídeo la escena que se debe preparar en grupo. Hurrengo argumentuaren premisa oinarri hartuta, gidoi bat egin eta taldean prestatu beharreko eszena grabatu behar da bideoan.

Materiala: Irudia

Los movimientos que vemos en la pantalla se pueden clasificar en tres grupos: Hiru taldetan sailka daitezke pantailan ikusten ditugun mugimenduak:

Materiala: Irudia

Tras el tratamiento del guión y su conversión en fotos y textos, un miembro del equipo comienza a trabajar en la escenificación. Gidoia tratatu eta argazki eta testu bihurtu ondoren, taldeko kide batek eszenifikazioa lantzeari ekingo dio.

Materiala: Irudia

Es conveniente que los alumnos formen grupos de trabajo de 5 personas para la distribución de las siguientes tareas: Komenigarria da ikasleek 5 pertsonako taldeak egitea ondoko ataza hauek banatzeko:

Materiala: Irudia

En el equipo que redacta el guión está la persona que se ocupará más tarde de la escenificación. Geroago eszenifikazioaz arduratuko den pertsona bat dago gidoia idazten duen taldean.

Materiala: Irudia

Si tomamos un píxel y le asignamos tres bytes, dispondremos de 24 bits en tres grupos de ocho, podemos "colorearlo" siguiendo el sistema de color de los monitores de televisión, basados en tres colores (Rojo, Azul y Verde). Pixel bat hartu eta hiru byte esleitzen badizkiogu, 24 bit izango ditugu zortziko hiru taldetan. "Koloreztatu" egin dezakegu telebistako monitoreen kolore-sistemari jarraituz, hiru kolore oinarri hartuta (gorria, urdina eta berdea).

Materiala: Irudia

Es la forma de comunicación más eficaz entre todos los miembros del equipo de producción del film. Komunikatzeko modurik eraginkorrena da filmaren produkzio taldeko kide guztien artean.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (121)
Las bellezas naturales no son exclusivas de la costa , en el interior el PN de Etosha esta considerado como uno de los más completos del continente con enormes manadas de elefantes, el bosque petrificado de Twyfelfontein también conserva destacados ejemplos de pinturas rupestres. Naturaren edertasuna ez da kostaldekoa soilik. Barrualdean, Etosha Parke Nazionala kontinenteko osoenetakotzat jotzen da; elefante talde handiak ibiltzen dira han, eta Twyfelfontein baso harrituan labar-pinturaren erakusgarri ederrak daude.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El acceso a las áreas protegidas de la mayor parte de los grupos turísticos se realiza en vehículos privados, todoterrenos y camionetas con una sola fila de asientos a cada lado y techo abierto para obtener un mayor campo visual. Turista talde gehienak ibilgailu pribatuetan iristen dira eremu babestuetara: lur orotako ibilgailuak; eta albo banatan jarleku ilara bakarra duten eta, ikus-eremu zabalagoa izateko, sabairik ez duten kamionetak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Es el destino más frecuentado de África con algo más de 5 millones de turistas anuales, predominan los desplazamientos en grupo para los itinerarios básicos que se concentran en el curso del Nilo. Afrikan, jende gehien hartzen duen destinoa da: urtean 5 milioi turista baino gehiago hartzen ditu, eta gehienak Nilo ibai inguruko oinarrizko ibilbideetan taldean ibiltzen dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La oferta turística de la región patagónica es muy variada , con posibilidades para la caza y pesca, balnearios, senderismo, alojamientos rurales , aunque su uso está orientado hacia viajeros individuales, quedando fuera los grupos internacionales organizados. Patagoniaren turismo-eskaintza askotarikoa da: ehiza eta arrantza, bainuetxeak, mendi-ibilaldiak eta landa-ostatuak… Hala ere, turismo-erabilera bakarkako bidaiariei zuzenduta dago, kanpoan geratzen baitira nazioarteko talde antolatuak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Como puede comprobarse en la figura 3-16, se subdivide en dos 3-16 irudian egiazta daitekeen moduan, bi tresna taldetan banatzen da,

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Departamento, grupo, etc. Saila, taldea eta abar.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

( El "*" representa cualquier carácter o grupo de caracteres en los programas. (* ikurrak edozein karaktere edo karaktere talde irudikatzen ditu programetan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cada uno de los 4 grupos de herramientas que componen el paqueteOrCADpermite realizar un conjunto de operaciones automáticas de diseño electrónico. OrCADpaketea osatzen duten 4 tresna taldeetako bakoitzak diseinu elektronikoko eragiketa automatikoak egitea ahalbidetzen dute.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

2.4 Grupos de herramientas LPKF para la fabricación de la PCB.......................13 2.4 PCB fabrikatzeko LPKF tresna taldeak.......................13

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Habitualmente, un empleado dela empresa colaboradora acompañará al grupo durante todo el viaje para cerciorarse de la correcta prestación de los servicios contratados. Normalean, enpresa laguntzailearen langile bat taldearekin egongo da bidaia osoan, kontratatutako zerbitzuak behar den bezala eskaintzen direla egiaztatzeko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (253)
La cultura y su dinamización solo se entienden desde la perspectiva de la actividad comunitaria de progreso individual y grupal. Kultura eta haren dinamizazioa ulertzeko, ezinbestekoa da norbanakoen nahiz taldearen aurrerabidea lortzeko egiten diren jarduera komunitarioen ikuspuntuari heltzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ejemplo, en un taller de animación a la escritura, si el grupo así lo decide, podemos modificar el tema alrededor del cual se desarrolla la propuesta, cambiar el género o las lenguas de expresión o ofrecer la posibilidad de elegir entre varias opciones. Esate baterako, idazketa bultzatzeko animazio-tailer batean, taldeak hala erabakitzen badu, proposamenak ardatz duen gaia, generoa edo adierazpen-lengoaia alda dezakegu, edo hainbat aukeren artean bat hautatzeko aukera eman dezakegu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se debe recordar finalmente que el diseño de proyectos de animación cultural, así como de sus correspondientes actividades, siempre será una labor de equipo, en la que cada profesional asumirá sus responsabilidades sin que ello comporte eludir el conocimiento y la práctica de las múltiples tareas de que se compone la dinamización cultural de una comunidad. Azkenik, kultura-animazioko proiektuen diseinua eta haiei dagozkien jarduerena beti talde-lana izango dela gogoratu behar dugu; talde horretan, profesional bakoitzak bere erantzukizunak hartuko ditu, komunitate baten kultura-dinamizazioa osatzen duten zeregin guztiak ezagutu eta praktikan jartzeaz gain.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

RECURSOS HUMANOS: especificando su cualificación, competencias, funciones y organización dentro del equipo profesional. GIZA BALIABIDEAK: haien kualifikazioa, gaitasunak, funtzioak eta profesional taldearen barruan duten antolamendua azaldu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Dos grupos de 8 a 10 personas cada uno. 8-10 pertsonako bi talde.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Desarrollar la autoestima personal y la participación grupal a través del trabajo en grupo y de compartir y comunicar ideas, sentimientos, creaciones. Auto-estimu pertsonala eta taldean parte-hartzeko gaitasuna garatzea, taldeko lanaren bidez eta ideiak, sentimenduak eta sorkuntzak partekatu eta komunikatuz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El animador o la animadora recoge a su grupo después de la visita guiada de la exposición, se presenta y pregunta sobre las impresiones que las pinturas contempladas produjeron en el grupo –gustos, intereses, temática, algunos detalles concretos, etc.–. Animatzaileak erakusketaren bisita gidatua amaitu ondoren jasoko du, bere burua aurkeztuko du, eta ikusitako margolanak taldeari zer iruditu zaizkion galdetuko du: gustuak, interesak, gaia, xehetasun jakin batzuk, etab.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El animador o la animadora organiza al grupo en el espacio, en la mesa de trabajo –adaptándola si fuera necesario y ya con todo el material necesario para la actividad dispuesto a lo largo de la mesa– y da unas normas básicas para el uso del material y el desarrollo del taller. Animatzaileak taldea espazioan antolatuko du, laneko mahaian zehar —hura egokituz, beharrezkoa balitz, eta behar den material guztia jada mahaian prest izango du—, eta materiala erabiltzeko eta tailerra egiteko oinarrizko arau batzuk azalduko ditu.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Para finalizar, el animador o animadora reunirá al grupo, repartirá a cada una de las personas participantes una bolsa con su obra y los dirigirá hacia la sala de entrada del museo, donde se despedirá de ellos. Amaitzeko, animatzaileak taldea bilduko du, parte--hartzaile bakoitzari bere lana banatuko dio poltsa batean sartuta, eta museoaren sarrerako aretora eramango ditu. Han, agur esango die.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

El taller será gratuito para los grupos escolares, asociaciones, etc. Tailerra doakoa izango da eskolako talde, elkarte eta abarrentzat.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (1)
Los reglamentos y las políticas de asistencia sanitaria aplicables a los productos farmacéuticos son sensibles intereses públicos, de grupos de defensa y privados. Medikamentuei aplikatzen zaizkien araudiak eta osasun-arretako politikak herriaren interesekoak izaten dira, defentsa-taldeen interesekoak eta talde pribatuen interesekoak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (5)
En el primer grupo, ramos vegetativos o formaciones vegetativas, se incluyen todos aquellos tipos de ramos que solamente llevan yemas de madera. Adaxka begetatiboak edo formazio begetatiboak izeneko lehen taldean, zur ernamuinak baino ez daramatzaten denetariko adaxkak biltzen dira.

Materiala: Nekazaritza

En el grupo de ramos fructíferos o formaciones fructíferas, se incluyen los tipos de ramos que tienen una, varias o todas sus yemas de flor. Adaxka fruitu emaileak edo formazio fruitu emaileak izeneko taldean, beren ernamuin bat, hainbat edo guztiak loretan dituzten adaxka motak biltzen dira.

Materiala: Nekazaritza

Estos pueden clasificarse en dos grupos: Bi talde hauek bereiz daitezke:

Materiala: Nekazaritza

Las constelaciones del zodíaco son grupos de estrellas a las cuales los hombres hemos dado el nombre siguiendo su forma. Zodiakoko konstelazioak izar taldeak dira, eta izar talde horiei izena jartzeko orduan, daukaten itxurari erreparatu diogu gizakiok.

Materiala: Nekazaritza

Entre las variedades de hortalizas podemos establecer los siguientes grupos de variedades: Barazki barietateen artean, honako barietate talde hauek ezar ditzakegu:

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (47)
La animación es un conjunto de técnicas sociales que, basadas en una pedagogía participativa, tienen por finalidad promover prácticas y actividades voluntarias que se desarrollan en el seno de un grupo o comunidad determinada con la participación activa de la gente, y se manifiestan en los diferentes ámbitos de las actividades socioculturales, que procuran el desarrollo de la calidad de vida. Gizarte-teknika batzuen multzoa da animazioa, zeinen helburua baita, pedagogia parte-hartzaile batean oinarrituta, bultzatzea talde edo komunitate jakin batean jendearen parte-hartze aktiboarekin gauzatzen diren borondatezko jarduerak; jarduera horiek jarduera soziokulturalen eremuetan egiten dira, eta bizi-kalitatearen garapena lortzera bideratzen dira.

Materiala: Animazio turistikoa

la serie de acciones realizadas por uno o varios individuos sobre un grupo de personas con dos objetivos: el primero, desarrollar la comunicación, fomentar la vida social y la cultura en el seno de un establecimiento turístico, creando un ambiente idóneo y duradero, y el segundo, dinamizar y promover la economía de la empresa. pertsona batek edo gehiagok pertsona talde batengan bi helbururekin egindako ekintzak; hona bi helburu horiek: lehenengoa, komunikazioa garatzea eta bizitza soziala eta kultura bultzatzea establezimendu turistiko batean, giro egoki eta iraunkor bat sortuta; eta, bigarrena, enpresaren ekonomia dinamizatu eta sustatzea.

Materiala: Animazio turistikoa

lPara la animación diurna crean un equipo que distingue entre los animadores que se dedicarán a los deportes, los juegos o talleres diversos; otro para los que se encargarán de realizar la animación para niños y adolescentes y un grupo más especializado para la creación de la animación nocturna. lEguneko animaziorako, talde bat kirolez, jokoez eta lantegiez arduratuko da, eta beste talde bat haur eta nerabeentzako animazioaz arduratuko da; talde espezializatuago bat izaten dute gaueko animaziorako.

Materiala: Animazio turistikoa

lLa contratación se realiza o bien a través de empresas especializadas en distintos campos o bien directamente creando un equipo que se mantendrá a lo largo de las distintas temporadas. lKontratazioa egin daiteke zenbait alorretan espezializatutako enpresen bidez, edota denboraldiz denboraldi mantenduko den talde bat sortuta zuzenean.

Materiala: Animazio turistikoa

lComo parte fundamental de las atracciones, por ejemplo formando parte del cuerpo de baile de una animación nocturna. lIkuskizunen funtsezko alderdi gisa; adibidez, gaueko animazio bateko dantza taldea osatuz.

Materiala: Animazio turistikoa

Las actividades que se realizan para los integrantes de este sector son específicas en el sentido de que se llevan a cabo para que los integrantes del grupo puedan encontrar una pareja compatible desde el punto de vista emocional. Talde horretako jendearentzako jarduerak espezifikoak dira, taldeko kideek bikotekide bat topatzeko bideratuta baitaude.

Materiala: Animazio turistikoa

Así se realizan actividades en un contexto en el que el participante se sienta seguro y relajado para que pueda iniciar una relación íntima y personal con otro de los participantes del grupo. Partaidea seguru eta erlaxatuta sentitzeko moduko testuinguruan egiten dira jarduerak, aukera izan dezan harreman pertsonal bat hasteko taldeko beste partaideren batekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Si un cliente considera que las actividades propuestas son la mejor opción para disfrutar de su tiempo libre, se ha acertado en el público objetivo, en el equipo constituido, en las estrategias implementadas, etc. Baldin eta bezero batek pentsatzen badu proposatutako jarduerak direla aukerarik onena bere aisialdiaz gozatzeko, egokiak izan dira jomugako publikoa, eratutako taldea, erabilitako estrategiak, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

nSe configura como una técnica social entre un agente que dirige la actividad y un grupo o personas receptoras que participan de esa actividad para integrarse y socializar. nJarduera zuzentzen duen egile baten arteko eta jarduera horretan, integratzeko eta sozializatzeko helburuarekin, parte hartzen duten pertsona batzuen edo talde baten arteko teknika sozial bat da.

Materiala: Animazio turistikoa

El animador turístico convive e interacciona casi la totalidad de su jornada laboral íntimamente con los grupos de turistas que le son asignados, por lo que podemos admitir que las funciones de relaciones públicas son inherentes al propio desempeño de su trabajo y que esta labor lo convierte en un engranaje fundamental de la función demarketing. Animatzaile turistikoak ia lanaldi osoa igarotzen du esleitzen dizkioten turista taldeekin harreman estuan. Beraz, esan dezakegu animatzaile turistikoaren lanarekin batera datozela harreman publikoen funtzioak, eta lan horrekmarketin-funtzioaren funtsezko engranaje bihurtzen duela.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (36)
Es la transmisión de la información en el seno del grupo. Hots, informazioa transmititzea taldearen barruan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Son las diferentes formas en que las personas comunican sus pensamientos o ideas a otra persona o grupo. Pertsonek pentsamenduak edo ideiak beste pertsona edo talde bati komunikatzeko moduak dira.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Su equipo creó una infografía que, una vez vistas las imágenes reales, resultó mucho menos efectiva visualmente. Alkatearen taldeak infografia bat sortu zuen, eta, egiazko irudiak ikusi ostean, ez zen horren efektiboa izan bisualki.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La calidad técnica del personal y de los equipos. Langileen eta taldeen kalitate teknikoa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Una auditoría es interna cuando el grupo que la lleva a cabo pertenece a la propia organización. Barnekoa izango da auditoretza egiten duen taldea erakundekoa bertakoa denean.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Se puede crear un grupo de ocho a quince miembros para realizar una sesión semanal de unos sesenta minutos de duración. Zortzi eta hamabost kide bitarteko talde bat sor liteke, hirurogei minutu inguruko saio bat egiteko astean behin.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Un grupo es un número determinado de personas que pretenden alcanzar un objetivo común, para ello interaccionan, y se sienten identificados en ese grupo. Talde bat helburu jakin bat lortu nahian dabilen pertsona kopuru jakin bat da. Horretarako, interakzioan jarduten dute, eta identifikaturik sentitzen dira talde horretan.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El siguiente cuadro muestra la eficacia grupal: Honako koadro honetan, taldeen efikazia jasotzen da:

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

No se analiza el funcionamiento del grupo. Ez da aztertzen taldearen funtzionamendua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿Estas satisfecho con el trabajo que se realiza en este grupo? Konforme zaude talde honetan egiten den lanarekin?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (16)
(Imagen cedida por Testo). (Testo taldeak lagatako irudia).

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Grupo I: I. taldea:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Grupo III: III. taldea:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Grupo VIII: VIII. taldea:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Grupo 1. 1. taldea.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Además, atendiendo a la toxicidad, se clasifican en dos grupos: Gainera, toxikotasuna kontuan hartuta, bi taldetan sailkatzen dira:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Grupo A.Formado por los refrigerantes que no tienen efectos adversos para la mayoría de los trabajadores. A taldea.Langile gehienentzat ondorio kaltegarririk ez duten hozgarriak.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Grupo B.Formado por los refrigerantes que no tienen efectos adversos para la mayoría de los trabajadores. B taldea.Langile gehienentzat ondorio kaltegarririk ez duten hozgarriak.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

De acuerdo con estos grupos de inflamabilidad y toxicidad, el Reglamento establece una tabla que los reúne en seis grupos, de menor a mayor inflamabilidad y de menor a mayor toxicidad (figura 4.8). Sukoitasun- eta toxikotasun-talde horien arabera, Erregelamenduak sei taldetan biltzen dituen taula bat ezartzen du, sukoitasun txikienetik handienera eta toxikotasun txikienetik handienera (4.8 irudia).

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

El Reglamento RSIF une estos seis grupos en tres según si la seguridad es alta, media o baja de la siguiente manera: HISE erregelamenduak sei talde horiek hirutan biltzen ditu, segurtasuna handia, ertaina edo txikia den kontuan hartuta:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (74)
Dar trato desigual a una persona o colectividad por motivos raciales, religiosos, políticos o de sexo. Tratu desberdina ematea pertsona edo talde bati, arrazan, erlijioan, politikan edo sexuan oinarritutako arrazoiengatik.

Materiala: Sistemen integrazioa

Dividid la clase en dos grupos, uno estará a favor de los argumentos de la entrevistada; el otro, en contra. Banatu ikasgela bi taldetan; talde bat elkarrizketatuaren argudioen alde egongo da, eta bestea, kontra.

Materiala: Sistemen integrazioa

Debatid entre los dos grupos para llegar a una postura consensuada. Eztabaidatu bi taldeen artean, adostutako jarrera bat lortu arte.

Materiala: Sistemen integrazioa

En grupos de cuatro o cinco personas, reflexionad en torno a las siguientes afirmaciones. Lauzpabost pertsonako taldetan, hausnartu baieztapen hauen inguruan.

Materiala: Sistemen integrazioa

“La discriminación indirecta puede ocurrir cuando las normas y prácticas aparentemente neutrales tienen efectos negativos en un número desproporcionado de miembros de un grupo con independencia de si cumplen o no los requerimientos del trabajo”. «Zeharkako diskriminazioa gertatzen da itxuraz neutralak diren arau eta jardunbideek talde bateko kide kopuru neurrigabe batean eragin negatiboak dituztenean, laneko betekizunak betetzen dituzten gorabehera».

Materiala: Sistemen integrazioa

En grupos de tres personas comentad las siguientes cuestiones: Hiruko taldetan jarrita, hausnartu hiru galdera hauei buruz:

Materiala: Sistemen integrazioa

El prejuicio se define como una actitud negativa hacia un grupo social o hacia una persona percibida como miembro de dicho grupo. Aurreiritzia da gizarte-talde batekiko edo talde horretako kidetzat hartzen den pertsona batekiko jarrera negatibo bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

"Aunque las conductas de acoso sexista se pueden dar en cualquier grupo de edad, profesión y ámbito laboral, la mayoría de las personas a las que les afecta son mujeres, y los grupos más vulnerables son: «Jazarpen sexistako jokabideak edozein adin-taldetan, lanbidetan eta lan-eremutan gerta daitezkeen arren, gehienetan emakumeei eragiten diete, eta hauek dira talderik zaurgarrienak:

Materiala: Sistemen integrazioa

✓Otros grupos vulnerables son el de las personas homosexuales y el de los hombres jóvenes, susceptibles de sufrir acoso por parte de mujeres u otros hombres, especialmente cuando son sus superiores jerárquicos". ✓Beste talde zaurgarri batzuk homosexualak eta gizon gazteak dira, zeinek emakumeen edo beste gizon batzuen aldetik jazarpena bizi dezaketen, bereziki erasotzaileak haien nagusi hierarkikoak direnean».

Materiala: Sistemen integrazioa

En grupos de tres o cuatro personas, haced una visita a un sindicato de vuestra elección (cada grupo visitará a un sindicato). Hiru edo lau pertsonako taldetan jarrita, egin bisitaldi bat zuek aukeratutako sindikatu batera (talde bakoitzak sindikatu bat bisitatuko du).

Materiala: Sistemen integrazioa