Emaitzak: 1.541

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (2)
1948 Inperio linea. Jaka motz estuak eta gona tolesdunak. Espainiar inspirazioa. Arratsaldeko multzoak, zeta beltzekoak eta parpailadunak, afaritarako soineko parpailadunak. 1948 Línea Imperio. Conjuntos con chaqueta corta encallada, falda de tablas. Inspiración española. Conjuntos de tarde de seda negra y encajes, vestidos de cena con encaje.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

1949 Jaka eta gona tolesdunak. Mantelin-lepoa, parpailarekin. 1949 Chaquetas y faldas de tablas. Mantilla-cuello con encaje.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (503)
Desde que aparecieron los primeros módems, han existido muchas UART en el mercado; las más importantes se resumen en la Tabla 12.2. Lehenengo modemak sortu zirenetik UART ugari egon da merkatuan; garrantzitsuenak 12.2 taulan azaldu ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

a) Continúa con la posible descomposición del proyecto en sus fases de procesos utilizando criterios de reducción de complejidad, y secuencia cronológica del desarrollo en el proyecto, a partir del listado de tareas creadas en la Tabla 7.2. ("Estructura jerárquica de Descomposición a nivel de fases de los procesos del proyecto de I.C.T"). incorporando esa información en la vista de Diagrama de Gantt. a) Jarraitu proiektua prozesu-faseetan xehatzen, konplexutasuna murrizteko irizpidearen eta garapeneko sekuentzia kronologikoaren arabera, 7.2 taulan sortutako eginkizun-zerrendatik abiatuta (“TAK-proiektuko prozesuen fase-mailako xehatze-egitura hierarkikoa”). Sartu informazio hori Gantten Diagramaren ikuspegian.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

el lado izquierdo muestra información en forma de tabla y el lado derecho la muestra en forma de gráfico. ezkerraldean taula modura agertzen da informazioa, eta eskuinaldean, aldiz, grafiko modura.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La parte de la tabla muestra información acerca de las tareas del proyecto, por ejemplo, cuándo comienzan y finalizan, su longitud y los recursos asignados a ellas. Taularen aldeak proiektuko eginkizunei buruzko informazioa azaltzen du, esate baterako, noiz hasten eta amaitzen diren, zer luzera duten eta zer baliabide esleitu zaizkien.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las operaciones de montaje que obtendremos de la tabla de decisión anterior apoyadas por las decisiones que aparecen en la documentación del proyecto de I.C.T. serán las marcadas por la regla R6. 6A arauak adieraziko ditu aurreko erabaki-taulatik ateratako muntaketa-eragiketetatik TAKeko proiektuaren dokumentazioan agertzen diren erabakiak onartzen dituztenak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Las tablas de decisión ofrecen también técnicas para la identificación de normas incompletas de trabajo o de contradicciones. Bestalde, osatu gabe dauden lanerako arauak edo kontraesanak antzemateko teknikak ere eskaintzen dituzte erabaki-taulek.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Tabla 7.5. Tabla de decisiones de montaje del mástil y elementos de captación terrenal. 7.5 taula. Lurreko atzitze-elementuak eta masta muntatzeko erabaki-taula.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En la figura siguiente se presenta un ejemplo de tabla de decisión. Ondorengo irudian erabaki-taulen adibidea agertzen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Tabla 7.4. Tablas de decisión para estaciones multimedia. 7.4. Taula. Multimedia-estazioetarako erabaki-taulak.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El lenguaje corriente equivalente a una tabla de decisión será mucho más difícil de redactar y de leer, al tener que describirse por escrito todas las combinaciones de condiciones posibles "reglas". Erabaki-taula baten baliokide den lengoaia arrunta askoz ere zailagoa da idazteko eta irakurtzeko, “arau” guztien eta kondizio guztien balizko konbinazio guztiak idatziz deskribatu behar baitira.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (11)
En algunos casos se podrá realizar el clavado de la tabla desde arriba (fig. 456). Zenbait kasutan, ohola goitik iltzatu daiteke (456. irudia).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para talochar el hueco que hay entre las tejas es conveniente, dado el angosto hueco que queda, hacerlo con una tabla estrecha. Teilen arteko hutsunea talotxatzeko, taula estu bat erabiltzea komeni da, oso hutsune meharra geratzen baita teilen artean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

También puede clavarse una punta en ese extremo de la tabla a la distancia que ha de darse de carga, dejando que sobresalga unos centímetros, cortando la cabeza de la punta para que apoye bien en el larguero. Era berean, puntapaxa ere iltza dezakegu taularen mutur horretan, itsasgarri-kargaren distantzia berean; puntapaxaren zentimetro batzuk kanpoan utziko ditugu, eta burua moztuko diogu, langetean ondo bermatuta geratzeko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Los ladrillos, al igual que cuando se fabrica un sardinel, se mancharán por la cazoleta o tabla -a bofetón- antes de colocarlos, asentándoles y llevándoles a su sitio con ayuda del cintrel. Zehar-saihetsa egiten dugunean bezala, adreiluak jarri aurretik, masa-zaplakada botako dugu adreilu-taula gainean; ondoren, finkatu eta dagokien tokira eramango ditugu, kordela oinarri hartuta.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para llevar el bordillo a su sitio se colocará un cuadradillo de madera o tabla sobre él, y se le golpeará con una maceta las veces que sean necesarias. Zintarria dagokion lekura eramateko, zurezko karratutxoa edo taula jarriko dugu haren gainean, eta igeltsero-mailuaz joko dugu behar bestetan.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Forma de colocar un bordillo dejando que la tabla sobre la que se va a golpear asome unos centímetros para saber cuando se ha alcanzado la misma altura que la del bordillo anterior. Zintarria jartzeko modua: kolpekatzeko erabiliko dugun taula zenbait zentimetro aterata utziko dugu; hartara, zehatz-mehatz jakingo dugu sartzen ari garen zintarri zatia noiz iritsi den aurreko zatiaren altuera berera.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Ejemplo de un aparato fabricado con dos tablas para batir correctamente el yeso en las pasteras o los serones cuadrados. Bi taulaz osatutako tresna, igeltsua ore-ontzietan edo zaran karratuetan ondo irabiatzeko.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para ello a la hora de enfoscar la habitación a enchapar, se puede utilizar una tabla que apoye en la maestra mas próxima al premarco por un lado y en la madera del premarco. Horretarako, xaflatu beharreko gela zarpiatzean, ohol bat jarriko dugu aurremarkotik gertuen dagoen berdingidaren eta aurremarkoaren zuraren gainean.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Para limpiar las rebabas se recomienda usar una tabla, ya que de hacerse con la paleta o cualquier otra herramienta la desgastaría rápidamente, acortando en mucho la vida útil de las herramientas. Bizarrak garbitzeko, komenigarria izaten da taula erabiltzea; izan ere, paletak edo bestelako erremintak aise higatzen dira halako lanetan, eta azkarrago uzten diote erabilgarri izateari.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

El cepo consiste en una tabla que apalanca la parte superior de la regla, calzándola con un taco de madera (nunca cascotes de ladrillos, ya que si se cae puede golpear a alguien) contra el techo, de manera que presione la regla hacia abajo, fijándola e impidiendo que se mueva. Zepoa taula bat da, eta erregelaren goialdea palankaz jasotzen du. Zepoa sabaiaren kontra altxatu behar dugu zurezko ziriarekin (ez dugu sekula ere adreilu zatirik erabili behar, eroriz gero adreiluak baten bati jo diezaioke eta); hartara, palankak beherantz egingo dio erregelari presioa; finkatuta geratuko da, eta ezin izango da mugitu.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (150)
Por este motivo se expondrá la relación en forma de tabla. Hori dela eta, zerrenda taula moduan emango da.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Figura 4.16. Disposición de sierras accionadas neumáticamente para cortar tablas a medida. 4.16 irudia. Oholak neurrira mozteko pneumatikoki eragindako zerren antolamendua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Figura 4.17. Mando neumático de un automatismo de aserrado, para cortar a medida tablas de madera. 4.17 irudia. Zurezko oholak neurrira mozteko zerramakina baten aginte pneumatikoa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Esta relación es válida partiendo de las proporciones normales entre el cilindro y el paso de la válvula, tal como está indicado en la tabla inferior. Erlazio hori baliozkoa izango da zilindroaren eta balbularen iraganbidearen arteko proportzio normalak erabiltzen baditugu. Ondorengo taula honetan adierazten dira proportzio horiek.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si la elección del diámetro de un cilindro neumático y de la válvula que lo controla se han hecho según valores de experiencias prácticas, o según tablas facilitadas por los fabricantes, podrá obtenerse una velocidad media que puede ser controlada en ambos sentidos mediante la variación del paso de la válvula (figura 2.15). Zilindro pneumatikoaren eta hura kontrolatzen duen balbularen diametroak aukeratzeko esperientzia praktikoetako balioak edo fabrikatzaileek emandako taulak erabili baditugu, balbularen iraganbidea erregulatuz zilindroaren batez besteko abiadura kontrola dezakegu bi noranzkoetan (2.15. irudia).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En la tabla de equivalencias de la figura 1.7 se halla la representación de un esquema lógico, que en este caso concreto sólo es válido para la neumática. 1.7. irudiko baliokidetasun-taulan eskema logiko baten irudia erakusten da; kasu honetan, pneumatikarako baino ez da baliagarria.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

El diagrama que normalmente se utiliza es el de espacio-fase o también el de espacio-tiempo, que incluye la secuencia del mando y la tabla de los estados de conexión [8]. Diagrama erabilienak espazio/fase edo espazio/denbora diagramak dira. Diagrama horietan, aginte-sekuentzia eta konexio-egoeren taula barne hartzen dira [8].

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Las tablas sí son accesibles. Tauletara, aldiz, sar daiteke.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

·pt· Punto de la tabla. ·pt· Taulako puntua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

V.MPG.POSITION [3] [14] Punto 14 de la tercera tabla de compensación cruzada. V.MPG.POSITION [3] [14] Hirugarren konpentsazio-taula gurutzatuaren 14. puntua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (35)
Explica la siguiente tabla de valores de atenuación. Azaldu ahultze-balioen taula hau.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Dentro de cada tabla o gráfico se expresa lo siguiente: Taula edo grafiko bakoitzean hau adierazten da:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Como se puede apreciar en la tabla, los peligros para los oídos son diferentes dependiendo de la zona del concesionario o la actividad que desarrollemos en él. Taulan ikus dezakegunez, belarrietarako arriskuak aldatu egiten dira lantegiko eremuaren edo han egiten dugun jardueraren arabera.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En la siguiente tabla se muestran los decibelios que emiten diferentes sonidos y ruidos. Taula horretan, hainbat soinuk eta zaratak igortzen dituzten dezibelak ikus daitezke.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Por esta razón, para sumar o restar ruidos se suelen utilizar tablas de mediciones y con ellas se elabora la cantidad de ruido total. Horregatik, zaratak batzeko edo kentzeko neurketa-taulak erabiltzen dira eta, horiekin, zarata totala ondorioztatzen da.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Del estudio realizado en la tabla anterior, se pueden extraer las siguientes conclusiones dependiendo de las zonas en las que se lleve a cabo el trabajo: Aurreko taulan egindako azterketatik, ondorio hauek atera ditzakegu, lana egiten den eremuen arabera:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Una vez realizada la actividad anterior, indica cuáles son las prendas ideales para cada zona de trabajo ayudándote de la tabla de características de algunos tejidos vista en el apartado 3.3 de esta unidad didáctica. Aurreko jarduera egin ondoren, adierazi zein diren lan-eremu bakoitzerako lan-jantzi egokienak, unitate didaktiko honetako 3.3. atalean ikusitako ehun batzuen ezaugarri-taularen laguntzaz.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

De las características expuestas en la tabla anterior, las principales que debe presentar el calzado para automoción son las siguientes: Aurreko taulan azaldutako ezaugarrien artean, automobilgintzarako oinetakoek eduki behar dituzten ezaugarri nagusiak hauek dira:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

A partir de esta tabla se puede sacar la siguiente conclusión: Taula horretatik, ondorio hau atera dezakegu:

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En la tabla también se observa que la anotación del acetileno en temperatura de inflamabilidad no es necesaria, ya que este es un gas y la pirólisis (formación de gas para la combustión) no es aplicable a los gases, ya que de por sí estos ya son gases. Taulan hau ere ikus daiteke: azetilenoa sukoitasun-tenperaturan adieraztea ez dela beharrezkoa, gasa baita, eta pirolisia (errekuntzarako gasa sortzea) ez da aplikagarria gasetan, horiek berez baitira gasak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (31)
Con este atributo ponemos el número de columnas que tendrá nuestra tabla, es obligatorio ponerlo. Atributu horrekin, gure taulak izango duen zutabe kopurua jartzen dugu; nahitaezkoa da jartzea.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Para estos sencillos ejemplos crearemos una base de datos que hemos llamado datos.mdb, y dentro de esta base de datos una tabla que hemos llamado prueba que tiene la siguiente estructura. Adibide soil hauetarako, datuak.mdb deitu dugun datu-base bat sortuko dugu, eta datu-base horren baitan, proba deitu diogun taula bat, honako egitura hau duena.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Para crear la tabla puede usar la herramienta de administración de MySQL de su servidor web o puede escribir un fichero de texto con el contenido de la sentencia SQL equivalente y luego decirle al motor de base de datos que la ejecute con la siguiente instrucción: Taula sortzeko, zure web zerbitzariko MySQLren administrazio-tresna erabil dezakezu, edota SQL sententzia baliokidea duen testu-fitxategi bat idatz dezakezu, eta gero datu-basearen motorrari exekutatzeko esan, ondoko instrukzio honekin:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En este ejemplo creamos una tabla llamada prueba con 3 campos: Adibide honetan, 3 eremudun proba delako taula sortuko dugu:

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Consulte la definición de tabla linearizada. Kontsultatu taula linearizatuaren definizioa.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Por ejemplo, en HTML no utilice elemento TH para hacer que el contenido de una celda (que no sea de encabezamiento de tabla) se visualice centrado y en negrita. Adibidez, HTMLn ez erabili TH gelaxka baten edukia (taula-goiburukoarena ez dena) erdiratuta eta letra lodiaz bistaratzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

NOTA.-soporten el posicionamiento mediante hojas de estilo, las tablas no se deben utilizar para maquetar. OHARRA.-estilo-orrien bidezko kokapena onartzen dutenean, taulak ez dira maketatzeko erabili behar.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Asegure que las tablas tienen los marcadores necesarios para transformarlas mediante navegadores accesibles y otras aplicaciones de usuario. Ziurtatu taulek nabigatzaile erabilerrazen bidez eraldatzeko beharrezko markatzaileak eta bestelako erabiltzaile-aplikazioak dauzkatela.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Las tablas para cualquier uso presentan también especiales dificultades para los usuarios de lectores de pantalla (consultar). Taulek, edozein erabileratarako, zailtasun bereziak izaten dituzte pantaila-irakurgailuen erabiltzaileentzat (kontsultatu).

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Algunas aplicaciones de usuario navegan entre las celdas de las tablas y acceden a los encabezamientos y otras informaciones de las celdas. Erabiltzaile-aplikazio batzuek taulen gelaxken artean nabigatzen dute, eta goiburukoetara eta gelaxketako beste informazio batzuetara sartzen dira.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (12)
Otro parámetro fundamental, el tiempo de aplicación, dependerá siempre de la persona; por lo general, en el caso de querer realizar una tabla de ejercicio físico simple, se podrá dilatar entre 10 y 30 minutos. Funtsezko beste parametro bat, aplikazio-denbora, pertsonaren araberakoa da; orokorrean, ariketa fisiko sinpleko taula bat egin nahi izanez gero, 10 eta 30 minutuz luza daiteke.

Materiala: Elektroestetika

formados por los halógenos ("formadores de sales"), elementos que integran el grupo VII B de la tabla periódica, los que tienen el carácter más electronegativo y no metálico, con gran tendencia a captar 1 electrón. halogenoek (“gatz-eratzaileak”) osatuta daude. Taula periodikoaren VII B taldea osatzen dute, izaera elektronegatiboena eta ez-metalikoa dute eta elektroi bat hartzeko joera dute.

Materiala: Elektroestetika

A continuación, expondremos una tabla para estudiar las diferencias de coloración o de tonalidades de maquillaje que se pueden obtener utilizando distintos filtros con color. Ondoren, kolore-iragazki desberdinak erabiliz lor daitezkeen makillaje-koloreak edo -tonuak aztertzeko taula ikusiko dugu.

Materiala: Elektroestetika

Es difícil establecer reglas o tablas de aplicación de colores porque todo es muy subjetivo. Zaila da koloreak aplikatzeko arauak edo sailkapenak ezartzea, dena oso subjektiboa baita.

Materiala: Elektroestetika

Veamos a continuación y como resumen de lo anterior, una tabla de colores para su utilización en maquillaje correctivo: Aurrekoaren laburpen gisa, ikus dezagun makillaje zuzentzailean erabiltzeko kolore-taula bat:

Materiala: Elektroestetika

Contestar de un modo rotundo esta pregunta puede llevarnos al planteamiento de la habitual tabla de colores, con las indicaciones pertinentes sobre cuáles son todos los tonos adecuados para las personas rubias, cuáles para las castañas, etc. sobre el cual sí que afirmo que no es conveniente divagar. Galdera horri erabat erantzuteak ohiko taula-kolorearen planteamendura eraman gaitzake, eta ilehorientzako, gaztaina-koloreko ilea dutenentzako eta abarrentzako tonu egokiei buruzko argibide egokiak ematera. Baina ezin dugu zeharka aritu horri buruz.

Materiala: Elektroestetika

Desde el punto de vista de la composición, sin interactuar con otros factores,se puede obtener la siguiente tabla de resultados dependiendo de la naturaleza inorgánica, orgánica o mixta de la mezcla de preparados colorantes aplicados: Konposizioaren ikuspuntutik, beste faktore batzuekin interakziorik ez badago, emaitzen taula hau lor daiteke, aplikatutako prestakin koloragarrien nahasketa ez-organikoa, organikoa edo bitarikoa den kontuan hartuz:

Materiala: Elektroestetika

En la tabla siguiente se pueden ver sus características y cómo atenderlos adecuadamente: Beheko taulan, bezero mota bakoitzaren ezaugarriak eta arreta egokia emateko modua ikus daitezke:

Materiala: Elektroestetika

El porcentaje del peso actual con respecto al peso ideal calculado por las tablas y el índice de masa corporal (IMC); la superación de un 120% del peso ideal o un IMC mayor de 29-30 se considera obesidad. Unean uneko pisuaren ehunekoa taulen eta gorputz-masaren indizearen arabera kalkulatutako pisu egokiaren aldean; inoren pisua bere pisu egokia baino % 120 baino handiagoa bada edo gorputz-masaren indizea 29 edo 30etik gorakoa bada, obesitatea duela jotzen da.

Materiala: Elektroestetika

Consultar en el Anexo 4 la tabla de los Métodos de desinfección y esterilización del material que se emplea en Estética. Ikusi 4. eranskinean estetikan erabiltzen den materiala desinfektatzeko eta esterilizatzeko metodoei buruzko taula.

Materiala: Elektroestetika

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (81)
aTal como se ha explicado, se van clavando sucesivamente todas las demás tablas, hasta terminar el entarimado. Azaldu dugun bezala, gainerako oholak iltzatu behar ditugu, banan-banan, oholtza ezartzen amaitu arte.

Materiala: Egurraren teknologia

La colocación de este zócalo tiene la ventaja de que las tablas que van junto a la pared, se dejan con una separación de 15 mm. de expansión, para el caso Zokaloa jartzearen abantaila da paretaren ondoko oholek 15 mm dutela hedatzeko, egurra

Materiala: Egurraren teknologia

Separación de la tabla a la pared Oholaren eta paretaren arteko tartea

Materiala: Egurraren teknologia

Está compuesto de tablas machihembradas^ de 10 a 15 cm. de ancho, colocadas sin formar ninguna ornamentación (fig. 987). 10 eta 15 cm arteko zabalera duten ohol mihiztatuek eratzen dute, eta inongo apaingarririk osatu gabe jartzen ditugu oholak (ikusi 987. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Llámase entarimado una armazón especial de madera, formada por tablas de 7 a 15 cm. de ancho, y de 2'2 a 3'7 cm. de grueso, con las cuales se recubre el suelo de los edificios. Egurrezko egitura berezia da oholtza. 7 eta 15 cm arteko zabalera eta 2,2 eta 3,7 cm arteko lodiera duten oholek eratzen dute, eta eraikinen barneko lurra estaltzeko erabiltzen dugu.

Materiala: Egurraren teknologia

Este entarimado, que es una variante del anterior, tiene colocadas las tablas oblicuamente, formando un ángulo de 38° a 45° con respecto al durmiente; y las cabezas de las tablas están cortadas a sesgo (fig. 997). Aurreko oholtza motaren aldaera da oholtza mota hau. Zeiharka jartzen ditugu oholak, 38 eta 45 gradu arteko angelua eratuz habe etzanarekin, eta oholen buruak, berriz, zeharka mozten ditugu (ikusi 997. irudia).

Materiala: Egurraren teknologia

Es la tabla, celosía, o enrejado que se coloca en la parte inferior de la barandilla. Barandaren beheko aldean jartzen dugun ohol, sareta edo burdin sarea da.

Materiala: Egurraren teknologia

Para ayudar al personal que debe dedicarse a este trabajo, se han confeccionado unas tablas que dan con rapidez y seguridad la cubicación exacta. Horretan jardun behar duten langileak laguntzeko, hainbat taula ditugu, bolumen zehatza azkar eta modu fidagarri batean emateko.

Materiala: Egurraren teknologia

fibras de una tabla, depende del desarrollo anual de los anillos de la planta, cuyo corazón está centrado, y cuyos anillos concéntricos y regulares giran a su alrededor. erregulartasuna eta zuzentasuna landareen haziera-eraztunen urte bakoitzeko garapenaren araberakoa da. Erdian, bihotza dago eta, haren inguruan, biribilean, eraztun zentrokide eta erregularrak.

Materiala: Egurraren teknologia

Este procedimiento nos da tablas con corte perpendicular a los anillos, que evitan en parte la tendencia a la deformación. Prozedura honen bidez, eraztunekiko ebaki perpendikularrak egiten ditugu, eta horren araberakoak dira oholak; hartara, neurri batean, deformatzeko joera izan dezaten galarazten dugu.

Materiala: Egurraren teknologia

Ostalaritza eta turismoa (45)
En la siguiente tabla se muestran algunos de los hechos históricos más significativos que han desembocado en el fenómeno tal y como lo conocemos en la actualidad. Taula honetan jaso ditugu turismoaren fenomenoari gaur egungo itxura eman dioten gertakari historiko esanguratsuenak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Las estadísticas de la década se pueden ver en la tabla 1.2 (en millones de personas): 1,2 taulan hamarkada horretako estatistikak jaso ditugu (pertsona-kopurua, milioika):

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La siguiente tabla muestra los visitantes que recibió España en el período 2008-2009 y su distribución en turistas y excursionistas. Taula batean jaso ditugu 2008tik 2009ra Espainiara etorri zen bisitari-kopurua eta horietatik zenbat ziren turista eta zenbat txangozale.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Para ello te puedes servir de la tabla 1.4 recogida en el apartado 1.4.1 de esta unidad. Horretarako, erabili unitate honetako 1.4.1 atalean jasotako 1.4 taula.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En la Tabla 2.1. se incluyen los nombres de las diferentes consejerías o departamentos con competencias en materia turística en cada una de las comunidades autónomas: 2.1. taulan, turismo-gaietako eskumenak dituzten sail edo departamentuak agertzen dira, autonomia-erkidegoka:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La tabla anterior nos permite apreciar que no existe un patrón o norma que utilicen las distintas comunidades para otorgar las competencias en materia turística. Goiko taulan ikusten da autonomia-erkidegoek ez diotela eredu edo arau bati jarraitzen turismo-arloko eskuduntzak esleitzeko.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Completa la siguiente tabla referida a las principales tipologías turísticas estudiadas en la unidad: Bete unitatean aztertutako turismo-tipologia nagusiei buruzko taula hau:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Sirva como ejemplo de lo comentado anteriormente, la Tabla 4.1, en la que se incluyen según las leyes de ordenación del turismo de cada una de las comunidades autónomas, los diferentes tipos de alojamientos turísticos existentes por comunidad. Esandakoaren adibide gisa, ikusi 4.1 taula; autonomia-erkidego bakoitzeko turismo-arauen arabera haietan dauden ostatu turistiko motak agertzen dira taula horretan.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La tabla mostrada anteriormente se ha realizado siguiendo lo regulado en las leyes de ordenación del turismo de cada una de las comunidades autónomas. Ikusi dugun taula egiteko, autonomia-erkidego bakoitzeko turismoa antolatzeko legeek jasotzen dutenari jarraitu zaio.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

En España existen numerosas cadenas hoteleras y asociaciones hoteleras, las más importantes en función del número de establecimientos son las indicadas en la Tabla 4.2. Espainian hotel-kate ugari daude; garrantzitsuenak, establezimendu kopuruaren arabera, 4.2 taulakoak dira.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Administrazioa eta kudeaketa (18)
Realizando la operación anterior a todos los factores y graduándolos, nos quedaría la siguiente tabla: Faktore guztiekin aurreko eragiketa eginez eta mailakatuz gero, honako taula hau lortuko dugu:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Así, la tabla de retribución quedaría de la siguiente forma: Beraz, honela geratuko litzake ordainsari-taula:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Un ejemplo lo podemos ver en la siguiente tabla. Taula honetan ikus dezakegu adibide bat:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

En la siguiente tabla se expone laadecuación de los diferentes medios asociados a la efectividad en el desarrollo de las diferentes competencias: Taula honen bidez azaltzen dabitartekoen eta konpetentziak garatzeko eraginkortasunaren arteko egokitasuna:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

b) Elabora el plan de sucesión individual y el plan de desarrollo (en una sola tabla) a 3 años del candidato elegido hasta llegar a director de Recursos Humanos. b) Egin giza baliabideetako zuzendari izateko hautatutako langilearen 3 urtera begirako ondorengotza-plana eta garapen-plana (taula bakarrean).

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Se podría diseñar una tabla de competencias adquiridas marcándolas en color verde, competencias próximas (en las que se esté solo un nivel por debajo) en color amarillo y competencias alejadas (en las que se tengan dos o más niveles por debajo) en color rojo. Konpetentzien taula bat diseina daiteke: lortutakoak berdez markatu daitezke; hurbilekoak (bakarrik maila bat azpitik daudenak) horiz; eta urrunekoak (bi maila edo gehiago azpitik daudenak), berriz, gorriz.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Analizando la tabla, la trabajadora mejor situada es Ana Saiz, puesto que tiene una competencia adquirida (orientación al logro) y las otras tres serían competencias próximas. Taula aztertuta, ikusten da Ana Saiz dela ondoen kokatutako langilea, lortutako konpetentzia bat baduelako (lorpenarekiko orientazioa), eta beste hirurak hurbilekoak dira.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

b) La siguiente tabla refleja las dimensiones de actuación que se definen en el Libro Verde: b) Taula honetan, Liburu Berdean definitzen diren jarduera-dimentsioak agertzen dira:

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

·· Construye una tabla en la que se reflejen las diferencias más significativas entre las normas de calidad para la responsabilidad social corporativa ISO 26000 y RS 10. ·· Islatu taula batean erantzukizun sozial korporatiborako ISO 26000 eta RS 10 kalitate-arauen arteko desberdintasun adierazgarrienak.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

b) Construye una tabla en la que se señalen tres acciones que pueden realizar las empresas, para cada uno de los principios, dentro de su organización y en la sociedad. b) Adierazi taula batean enpresek enpresa barruan eta gizartean egin ditzaketen hiru ekintza, printzipio bakoitzarentzat bat.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (15)
La tabla siguiente destaca las principales diferencias del modelo de accesibilidad universal con respecto al modelo de supresión de barreras. Taula honetan bildu ditugu irisgarritasun unibertsalaren ereduaren eta oztopoak kentzeko ereduaren arteko alde nagusiak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Explica qué es un modelo de intervención sociocultural y completa la tabla siguiente indicando a qué contexto histórico pertenece de manera prioritaria cada modelo y enumerando sus principales características. Azaldu zer den esku-hartze soziokulturaleko eredu bat eta osatu beheko taula, adieraziz eredu bakoitza zer testuingururi dagokion, nagusiki, eta zer ezaugarri nagusi dituen.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Completa la tabla siguiente indicando, para cada modalidad de intervención educativa, en qué consiste y en qué espacios se lleva a cabo, y pon algunos ejemplos. Osatu beheko taula, hezkuntza esku-hartzeko modalitate bakoitza zertan den eta non gauzatzen den adieraziz, eta jarri adibide batzuk.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Completa la tabla siguiente indicando, para cada una de las bases de la intervención sociocultural, qué principios aportan y en qué referentes teóricos se asientan. Osatu beheko taula, esku-hartze soziokulturalaren oinarri bakoitzean adieraziz zer printzipio dituen eta zer eredu teorikotan oinarrituta dagoen.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Completa la tabla siguiente clasificando las diferentes técnicas de investigación que conoces: Osatu taula hau, ezagutzen dituzun ikerketa-teknikak sailkatuz:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se trata de una tabla de doble entrada que relaciona el análisis interno –de debilidades y fortalezas– con el externo –de amenazas y oportunidades. Sarrera bikoitzeko taula horretan, uztartu egiten dira barne-azterketa (ahulgune eta indarguneena) eta kanpokoa (mehatxu eta aukerena).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Desglosad el ejercicio anterior en un cronograma, en el que figuren las personas responsables de llevarlo a cabo, utilizando una tabla como la siguiente: Banandu aurreko ariketa kronograma batean, eta adierazi han proiektua gauzatzeko ardura duten pertsonak zein diren, honelako taula bat erabiliz:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

En la tabla siguiente aparecen las representaciones y los simbolismos de los principales colores. Ondoko taula honetan daude kolore nagusien adierazpenak eta sinbolismoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Completa la tabla indicando en qué consiste cada tipo de campaña de promoción social. Osatu taula, sustapen sozialeko kanpaina bakoitza zer den adieraziz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Completa la tabla siguiente indicando las características de cada estrategia de comunicación utilizada en los anuncios. Osatu taula hau iragarkietan erabiltzen den komunikazio-estrategia bakoitzaren ezaugarriak adieraziz.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (17)
Si de antemano se conoce la composición de las mancha o impurezas del material objeto de limpieza, se busca en tablas el disolvente más adecuado, que en líneas generales seguirá esta relación: Garbitu nahi dugun tresnaren zikinkeriak edo ez-purutasunak zer konposizio duen baldin badakigu, disolbatzaile egokiena aurkitu dezakegu tauletan. Oro har esanda, hau da erlazioa:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Anotar cuidadosamente los valores obtenidos en tablas. Lortutako emaitzak arreta handiz jaso tauletan.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Busca información y completa la siguiente tabla: Bila ezazu informazioa, eta osa ezazu taula:

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la Tabla 1 se muestran las 20 categorías en las que en la actualidad se hallan divididos los residuos. 1. taulan jaso ditugu hondakinak sailkatzeko gaur egun erabiltzen diren 20 kategoriak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la tabla ha desaparecido la nomenclatura de Residuos Sólidos Urbanos, RSU, sustituida por Residuos Municipales. Taulatik desagertu egin da hiri-hondakin solidoak (HHS) izendapena, eta, haren ordez, udal-hondakinak agertzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Los valores de ese código alfanumérico se obtienen de la utilización de las 7 tablas incluidas en el Anexo I del Reglamento que desarrolla la Ley de Residuos Tóxicos y Peligrosos. Kode alfanumeriko horren balioak lortzeko, 7 taula ditugu Hondakin Toxiko eta Arriskutsuen Legea Garatzen duen Araudiaren I. eranskinean.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Con estas tablas se obtiene el Código de Identificación del residuo que será de la forma: Taula horien bidez, hondakinaren identifikazio-kodea lortzen da. Itxura hau du kodeak

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

(XX es el valor numérico obtenido en cada una de las tablas). (taula bakoitzean lortutako zenbakizko balioa izanik XX).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Tratamiento físico-químico no especificado en otro apartado de la tabla 2ª, que dé como resultado compuestos o mezclas que se eliminen mediante algunos de los procedimientos enumerados entre el D1 y el D12. 2. taularen beste atal batean zehaztu ez den tratamendu fisiko-kimikoa, D1 eta D12 prozeduren bitartekoren batez desagerrarazten diren konposatuak edo nahasteak sortzen baditu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En la tabla 1 podemos hacernos una idea de las cantidades de residuos industriales generados según su tipología en Cataluña en el año 1996. Katalunian 1996an sortu ziren industria-hondakinen tipologiaren araberako kantitateen ideia bat ematen digu taula honek.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (21)
En la siguiente tabla se indica la forma más frecuente para diferentes especies: Jarraian datorren taulan, espezie desberdinetarako modurik ohikoena adierazten da:

Materiala: Nekazaritza

entre el 95 y el 98% de pureza, y entre el 65 y el 80% de germinación, según de qué hortaliza se trate (ver tabla 2. del anexo). purutasunean, %95 eta %98 bitartean dabilela, eta erneketan, %65 eta %80 bitartean, zer barazkiz ari garen (ikus eranskineko 2. Taula).

Materiala: Nekazaritza

Ejemplos (consultar las tablas del anexo): Adibideak (kontsultatu eranskineko taulak):

Materiala: Nekazaritza

En este caso, mediante la tabla 3 calculamos directamente la dosis de siembra. Kasu honetan, 3. taularen bidez ereiteko dosia zuzenean kalkulatuko dugu.

Materiala: Nekazaritza

En la tabla vemos que la dosis recomendada es 2 Kg/área. Taulan ikusiko dugunez, gomendatutako dosia 2 kg/areako da.

Materiala: Nekazaritza

En la tabla buscamos acelga a golpes y vemos que la dosis es de 20 a 30 g/área para ese marco. Taulan, kolpeka ereiteko zerbak topatu eta ikusiko dugu dosia 20-30 g/areako dela aipatutako tarterako.

Materiala: Nekazaritza

Si sé el número de semillas puedo convertir este dato en gramos mediante la tabla 2. Esto no siempre es necesario, porque algunas semillas se venden por unidades. Hazi kopurua jakinez gero, datu hori gramo bihur daiteke 2. taularen bitartez. Ez da beti beharrezkoa izaten, hazi batzuk unitateka saltzen baitira.

Materiala: Nekazaritza

Convertimos este número en gramos mediante la tabla 2: Zenbaki hori gramo bihurtuko dugu 2. taularen bidez:

Materiala: Nekazaritza

c) Si es en semillero en tierra, miramos la tabla 4 y hacemos una regla de c) Lurreko hazitegian egin nahi badugu, 4. taulan begiratu eta hiruko erregela egingo dugu,

Materiala: Nekazaritza

En la tabla 4 veo que con 10g ------- 700 plantas obtenidas 4. taularen arabera, 10 g-rekin ------- 700 landare lortzen da

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (9)
Averigua cuáles son los requisitos para acceder a la profesión de animador turístico de otros países de la Unión Europea y realiza una tabla con lo que se exige en cada uno de ellos. Aztertu zer baldintza eskatzen den Europar Batasuneko beste herrialde batzuetan animatzaile turistiko izateko, egin taula bat herrialde bakoitzean eskatzen diren baldintzekin.

Materiala: Animazio turistikoa

Elabora una tabla de cuatro columnas en las que se detallen las actividades de los animadores turísticos relacionadas con la gestión, las actividades deportivas, las actividades infantiles y las animaciones nocturnas, respectivamente. Egin lau zutabeko taula bat, eta zehaztu zutabe bakoitzean animatzaile turistikoek egiten dituzten jarduerak kudeaketarako, kirol-jardueretarako, haurren jardueretarako eta gaueko animazioetarako, hurrenez hurren.

Materiala: Animazio turistikoa

Se pueden obtener rápidamente gráficos, tablas de costes, las horas realizadas por los trabajadores, las actividades, etc. Berehala lor daitezke grafikoak, kostuen taulak, langileek egindako orduak, jarduerak, eta abar.

Materiala: Animazio turistikoa

b)Dibuja una tabla similar a la que se recoge a continuación con las utilidades de cada programa, y añade todos los ítems que consideres oportunos. b)Marraztu programa bakoitzaren utilitateak jasotzen dituen eta jarraian agertzen denaren antzeko taula bat.

Materiala: Animazio turistikoa

c) A partir de la tabla que has realizado, compara los programas entre sí y elige cuál le convendría más a las empresas con las que hemos trabajado en este capítulo. c) Egin duzun taulan oinarrituta, konparatu programak, eta esan zein izango liratekeen egokienak kapitulu honetan ikusi ditugun enpresetarako.

Materiala: Animazio turistikoa

Además, se necesitarán herramientas del departamento, como escaleras de mano, cizallas o sierras, que sirven para montar escenografías, cortar tablas y plantas, amartillar...; también facilitarán pinturas, etc. Gainera, sail horretako tresnak ere behar izaten dira, hala nola esku-eskailerak, zizailak eta zerrak, eszenografiak muntatzeko, oholak eta landareak mozteko eta abar erabiltzen baitira; margoak eta beste hainbat gauza ere utziko dizkigute.

Materiala: Animazio turistikoa

Indica qué agentes extintores serían los más adecuados para cada una de las situaciones propuestas en la siguiente tabla: Adierazi zer agente itzaltzaile izango litzatekeen egokiena taula honetan proposatzen diren jardueretarako:

Materiala: Animazio turistikoa

Piensa distintos costes en los que puede incurrir el departamento de animación, decide si son fijos o variables directos o indirectos y anótalos en una tabla de cuatro columnas (una para cada tipo de costes). Pentsatu animazio-sailak izan ditzakeen kostuak, erabaki finko edo aldakor zuzenekoak edo zeharkakoak diren, eta jaso itzazu lau zutabeko taula batean (kostu mota bakoitzerako zutabe bat).

Materiala: Animazio turistikoa

Desde el ordenador o la tableta se pueden organizar los juegos y mandar la información a la impresora para que imprima los programas o directamente al ordenador del establecimiento para que esta información aparezca en las televisiones de las habitaciones o en los monitores de recepción, por ejemplo, sin que tener que abandonar delclub houseo dejar de atender las actividades que se llevan a cabo. Ordenagailuan eta tabletan jolasak antola daitezke, eta informazioa inprimagailura bidal daiteke, programak inprimatzeko; informazioa establezimenduko ordenagailura ere bidal daiteke, informazio hori logeletako telebistetan eta harrera-lekuko monitoreetan bistaratzeko. Eta hori guztia egin dezakegu, adibidez,club houseedo lanean ari garen lekutik atera gabe, eta jarduerak gainbegiratzeari utzi gabe.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
Cómo es la imagen escrita: la densidad del escrito, el espacio entre párrafos, los títulos y subtítulos, las sangrías, viñetas, gráficos y tablas, y el uso de la negrita y subrayado. Zer-nolakoa den idatziaren irudia: idatziaren dentsitatea, paragrafoen arteko espazioa, izenburuak eta azpiizenburuak, koska, biñetak, grafikoak eta taulak, letra lodien eta azpimarratuaren erabilera.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Ficha de Propuestas de vestuario: valoración global del estilo de la indumentaria actual, tabla ilustrativa de formas en las prendas, fondo de armario, y protocolo en la indumentaria. Jantzi-proposamenen fitxa: egungo janzteko estiloaren balioespen orokorra, jantzien formei buruzko ilustrazio-taula, oinarrizko jantziak eta janzteko protokoloa.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (84)
La siguiente tabla nos resume las unidades y sus correspondientes abreviaturas: Ondorengo taulan unitateak eta dagozkien laburdurak laburbildu dira:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Si las unidades de medida son demasiado grandes o demasiado pequeñas se suelen utilizar los múltiplos o divisores que recogemos en la siguiente tabla: Neurri-unitateak handiegiak edo txikiegiak badira, ondorengo taulan azaltzen diren multiploak edo zatitzaileak erabiltzen dira:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

La mayor parte de las propiedades termodinámicas se suelen presentar mediante tablas. Propietate termodinamiko gehienak taulen bitartez irudikatzen dira.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Habitualmente hay tablas para cada una de las regiones del gráfico. Normalean, grafikoaren eremu bakoitzerako taulak daude.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

De este modo, hay tablas para el líquido y vapor saturado que se pueden utilizar también para determinar las propiedades de la mezcla líquido-vapor, para el vapor sobrecalentado y para el líquido comprimido. Horrenbestez, likido eta lurrun saturatu edo aserako taulak daude. Taula horiek likido-lurrun nahasketaren propietateak zehazteko, lurrun gainberoturako eta likido konprimaturako ere erabil daitezke.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

La tabla de líquido y vapor saturado se presenta en dos versiones según si se accede por la temperatura o por la presión. Likido eta lurrun asearen taularen bi bertsio daude, tenperaturaren bitartez edo presioaren bitartez iristen bada.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Para resolver esta situación se recurrirá primero a las tablas de la sustancia saturada. Egoera hori konpontzeko, substantzia asearen tauletara joko da lehendabizi.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Como ya se ha visto, la presión y el volumen son constantes en todo el proceso y el volumen específico está comprendido entre los volúmenes específicos que proporciona la tabla: Ikusi dugunez, presioa eta bolumena konstanteak dira prozesu osoan, eta bolumen espezifikoa taulak ematen dituen bolumen espezifikoen artean dago:

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Existe una manera de conocer las propiedades de las sustancias puras: las tablas. Substantzia puruen propietateak jakiteko modu bat dago: taulak.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Se añade en el apéndice 1 (página 295) una tabla explicativa de las propiedades de los gases (figura 1.21) y, en la página 292, una tabla del refrigerante 134a sobrecalentado (figura 1.22). 1. eranskinean (295. orria) gasen propietateak azaltzen dituen taula bat dago (1.21 irudia), eta 292. orrian, 134a hozgarri gainberotuaren taula bat (1.22 irudia).

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (127)
Recuerda lo estudiado en otros módulos y elabora una tabla en la que aparezca una clasificación de la evaluación atendiendo a diferentes ámbitos: según los participantes en la evaluación, según el objeto de la evaluación y según la perspectiva de la evaluación. Gogoratu beste modulu batzuetan ikasitakoa, eta egin ebaluazioaren sailkapena jasotzen duen taula bat, zenbait arlo kontuan hartuta: ebaluazioaren parte-hartzaileen arabera, ebaluazioaren helburuaren arabera eta ebaluazioaren ikuspegiaren arabera.

Materiala: Sistemen integrazioa

Seguidamente se muestra un modelo de tabla para documentar el Plan Estratégico mencionado. Hona hemen plan estrategikoa dokumentatzeko erabil daitekeen taula-eredu bat.

Materiala: Sistemen integrazioa

En la siguiente tabla podemos observar el peso total de cada uno de los criterios. Ondorengo taulan irizpide bakoitzaren balio osoa ikus dezakegu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Seguidamente se muestra unas tablas donde podemos comprender el proceso de calificación empleado: Hona hemen taula batzuk, kalifikazio-prozesua ulertzeko:

Materiala: Sistemen integrazioa

En la siguiente tabla resumimos el significado y los objetivos de las “5S”. Ondorengo taulan, 5Sen esanahia eta helburuak laburbilduko ditugu.

Materiala: Sistemen integrazioa

En el informe de auditoría interna, en la tabla de procesos revisados se indica que el proceso de “Realización del producto” como no auditado, no obstante, a lo largo del informe se evidencia que se ha auditado. Barneko auditoriaren txostenean, berrikusitako prozesuen taulan, adierazten da «Produktua egiteko prozesua» ez dela auditatu, baina txostenean zehar frogatzen da auditatu dela.

Materiala: Sistemen integrazioa

En la siguiente tabla podemos observar, de forma resumida, las responsabilidades del empresario, así como las consecuencias que provocarían las infracciones. Ondorengo taulan, laburtuta, enpresaburuaren erantzukizunak eta arau-hausteek zer ondorio izan ditzaketen ikus ditzakegu.

Materiala: Sistemen integrazioa

Básicamente son las mostradas en la siguiente tabla: Oro har, ondorengo taulan azaltzen dira:

Materiala: Sistemen integrazioa

Para los riesgos estimados M, I, IN, y utilizando el mismo número de identificación de peligro, completar la tabla: M, G eta OE gisa balioetsi diren arriskuetarako, eta arriskua identifikatzeko zenbaki bera erabiliz, osatu taula hau:

Materiala: Sistemen integrazioa

Si el riesgo no está controlado, completar la siguiente tabla: Arriskua kontrolatuta ez badago, osatu ondorengo taula:

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (19)
Irudi digitalen formatu nagusien ezaugarriak hobeto ulertzeko, laburpen bat egin dugu 1.2. taulan. Para entender mejor las características que emplean los principales formatos de imagen digital se procede a establecer un resumen en la Tabla 1.2.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

Interneten, bilatu eszenatokietan gehien erabiltzen diren materialak, eta sortu konparazio-taula bat, honako baldintzatzaile hauen eraginpean egoten diren materialen erresistentzia-maila jasotzeko: sua, euria, eguzkia eta hezetasuna. Busca en internet los materiales más empleados en los escenarios y crea una tabla comparativa que recoja el nivel de resistencia de aquellos expuestos a los siguientes condicionantes: fuego, lluvia, sol y humedad.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.31. Interneten, bilatu merkatuan dauden proiektagailuen nobedadeei buruzko informazioa, eta egin konparazio-taula bat. 2.31.Busca en internet información sobre las novedades en proyectores que existan en el mercado y realiza una tabla comparativa.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.32. Interneten, bilatu kontzertu-aretoetarako argiztapen-ekipamenduen nobedadeei buruzko informazioa, eta egin konparazio-taula bat. 2.32.Encuentra en internet información sobre las novedades en equipamiento de iluminación para salas de conciertos y establece una tabla comparativa entre ellas.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

3.32. Interneten, bilatu soinua grabatzeko estudio batean erabiltzen diren materialei buruzko informazioa. Taula batean, idatzi materialok zertarako eta estudioko zer lekutan erabiltzen diren. 3.32.Busca en internet información sobre los materiales empleados en un estudio de sonido de grabación. Escribe en una tabla comparativa sus diferentes usos y el lugar en el que se utilizan dentro de la sala.

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Taldeka, VSNren orri ofizialean, bilatu lanak automatizatzeko eta fitxategi audiobisualak kudeatzeko eskaintzen dituzten produktuei buruzko informazioa. Egin ezazue produktuak konparatzeko taula bat. Desde cada uno de los grupos formados, buscad información en la página oficial de VSN sobre los diferentes pro­ductos que ofrecen para automatizar tareas y gestionar archivos audiovisuales. Estableced una tabla comparativa entre ellos.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

5.31. Aurreko hiru jardueretan lortutako informazioarekin, egin konparazio-taula bat, aztertutako hiru softwareen abantailak eta eragozpenak jasotzeko. 5.31. Con la información extraída de las tres actividades anteriores, realiza una tabla comparativa donde se recojan las ventajas e inconvenientes de los tres softwares estudiados.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

5.37. Aurreko hiru jardueretan lortutako informazioarekin, egin konparazio-taula bat, aztertutako hiru softwareen abantailak eta eragozpenak jasotzeko. 5.37. Con la información extraída de las tres actividades anteriores, realiza una tabla comparativa donde se recojan las ventajas e inconvenientes de los tres softwares estudiados.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

5.38. Egin konparazio-taula bat, MKV eta MOV bideo-fitxategien prestazio garrantzitsuenei buruzkoa. 5.38. Confecciona una tabla comparativa sobre las prestaciones más importantes de los archivos de vídeo MKV y MOV.

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5.39. Interneten, bilatu 3D programei buruzko informazioa, eta egin konparazio-taula bat, bakoitzaren prestazioekin. 5.39. Busca información en internet de los programas 3D y crea una tabla comparativa con las diferentes prestaciones que ofrece cada uno.

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