Emaitzak: 61

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
EZKERREKO ORRIALDEA: Kat. 57. - L'Art et la Mode aldizkariaren azala. Gaueko soineko bat erakusten du, motza aurretik eta pauma dindirriarekin atzetik. 1958ko iraila. Argazkia, Georges Saad EN LA PAGÍNA DE LA IZQUIERDA: Cat. 57- Portada de la revista L 'Art eí la Mode. Muestra un vestido de noche, corto por delante y con cola de pavo por detrás. Septiembre de 1958. Foto de Georges Saad.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Elektrizitatea eta elektronika (3)
a través de anuncios en medios publicitarios como páginas Web, revistas especializadas, etc. publizitate-bideetan iragarkiak jartzea; besteak beste, web orrietan eta aldizkari espezializatuetan iragarkiak jartzea.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

- Información periódica (prensa especializada, revistas técnicas de informática y telecomunicaciones). - Aldizkako informazioa (prentsa espezializatua, informatikako eta telekomunikazioetako aldizkari teknikoak).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esta revista es muy económica, idónea para el alumno. Oso aldizkari merkea da, ikaslearentzat oso egokia.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Irudia eta soinua (19)
Aunque nuevos medios tecnológicos han irrumpido en el entorno mediático de nuestra sociedad, la ilustración ha encontrado su lugar: los libros y sus portadas, la literatura infantil, las ilustraciones técnicas, la prensa diaria, las revistas especializadas y a color, folletos e impresos, ilustraciones en los embalajes de productos, etc. Nahiz eta gure gizartearen hedabideetan bitarteko teknologiko berriak agertu diren, ilustrazioak bere tokia aurkitu du: liburuak eta azalak, haur-literatura, ilustrazio teknikoak, eguneko prentsa, aldizkari espezializatuak eta kolorezko aldizkariak, foiletoak eta inprimakiak, produktuen bilgarrietako ilustrazioak, etab.

Materiala: Irudia

Análisis de las portadas de varias revistas. Hainbat aldizkaritako azalen azterketa.

Materiala: Irudia

Busca 10 ejemplos de infografías que encuentres en la prensa y en las revista. Bila itzazu prentsan eta aldizkarietan aurkituko dituzun infografien 10 adibide.

Materiala: Irudia

Revistas. Aldizkariak.

Materiala: Irudia

En la primera década del siglo XX la fotografía comercial en blanco y negro creció rápidamente, y poco después se comenzó a utilizar para la ilustración de textos y revistas. XX. mendeko lehen hamarkadan, zuri-beltzeko argazki komertziala bizkor hazi zen, eta handik gutxira, testuak eta aldizkariak ilustratzeko erabiltzen hasi zen.

Materiala: Irudia

La prensa, tanto los periódicos como las revistas, ha ido perfeccionando la forma de ofrecer su información acorde con el desarrollo de las Nuevas Tecnologías de la Información. Prentsak (egunkariak zein aldizkariak) informazioa eskaintzeko modua hobetu du, informazioaren teknologia berrien garapenaren haritik.

Materiala: Irudia

Elige 5 revistas de diversas temáticas y analiza el diferente tratamiento gráfico que se da a sus portadas, especialmente, en los referido a las ilustraciones. Aukeratu hainbat gaitako 5 aldizkari, eta aztertu azalei ematen dieten tratamendu grafikoa; bereziki, ilustrazioei dagokiena.

Materiala: Irudia

Intenta sacar conclusiones, por ejemplo, de la relación entre el tema de la revistas y el tratamiento gráfico de sus portadas. Saia zaitez ondorioak ateratzen, adibidez, aldizkarien gaiaren eta azalen tratamendu grafikoen gaiaren arteko erlazioari buruz.

Materiala: Irudia

Elige uno de estos dos conceptos para realizar un "collage" con fotos e imágenes que hayas recortado de revistas, periódicos y folletos Aukeratu bi kontzeptu horietako bat aldizkari, egunkari eta foiletoetatik moztu dituzun irudiekin collagea egiteko.

Materiala: Irudia

Por esta razón se usa mucho en las ilustraciones de las revistas. Horrexegatik erabiltzen da askotan aldizkarietako ilustrazioetan.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (8)
(i) Prensa diaria y Revista Paisajes (i) Eguneko prentsa etaPaisajesaldizkaria

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En revistas especializadas Aldizkari espezializatuak

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Fayos E. Revista de Estudios Turísticos. Fayos E. Estudios Turísticos aldizkaria.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La prensa y revistas. Prentsa eta aldizkariak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los más habituales son la televisión, la prensa, la radio y las revistas especializadas, pero hay otro canal nuevo y emergente que son las páginas web. Hauek dira ohikoenak: telebista, prentsa, irratia eta aldizkari espezializatuak, baina kanal berri bat, web orriak, hazten ari da.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Las revistas especializadas. Aldizkari espezializatuak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Sería bueno poner publicidad en revistas profesionales, conectar con Colegios Profesionales, con empresas y Universidades que realizaran con asiduidad este tipo de actos. Ondo legoke publizitatea aldizkari profesionaletan jartzea eta harremanetan jartzea ekitaldi mota horiek maiz antolatuko dituzten Profesionalen Elkargoekin, enpresekin eta Unibertsitateekin.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

No tendría ningún resultado favorable si en lugar de esto, la empresa organizadora de congresos que quisiera darse a conocer, lo hiciera a través de revistas del corazón, ya que de este modo ni llegaría a su público objetivo, ni despertaría credibilidad. Ez du emaitza onik izango, aipatutako ekintzen ordez, bihotzeko prentsan publizitatea egiteak, ez litzatekeelako helburuko publikora iritsiko eta ez lukeelako sinesgarritasunik lortuko.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Administrazioa eta kudeaketa (1)
en los periódicos (nacionales, provinciales o locales) o revistas especializadas se publican anuncios de ofertas de empleo con los requisitos del puesto de trabajo. egunkarietan (estatukoak, probintziakoak edo herrietakoak) edo aldizkari espezializatuetan argitaratzen dira lan-eskaintzen iragarkiak, lanpostuaren xehetasun guztiekin.

Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)

Gizarte eta kultura zerbitzuak (9)
23 láminas A3 y folio, 23 lápices, 5 cajas de ceras, 5 cajas de acuarelas, 5 cajas con pinturas al óleo, 5 cajas de témperas de colores, 5 cajas de pintura de dedos de colores, 5 cajas con lápices de colores, 5 cajas de rotuladores de punta normal, 5 cajas de rotuladores de punta gruesa.10 hojas de papel de seda de colores,10 hojas de papel charol, 5 botes de pegamento, revistas y otros materiales de desecho y reciclado, 10 gomas de borrar. A3 motako 23 lamina eta orri; 23 arkatz; argizarizko margoak, 5 kaxa; akuarelak, 5 kaxa; oliozko margoak, 5 kaxa; koloretako tenperak, 5 kaxa; koloretako atzamar-margoak, 5 kaxa; koloretako arkatzak, 5 kaxa; punta normaleko errotuladoreak, 5 kaxa; punta lodiko errotuladoreak, 5 kaxa. Koloretako zeta-papera, 10 orri; txarol-papera, 10 orri; 5 pote kola; aldizkariak, eta botatzeko eta birziklatzeko bestelako materialak; eta 10 borragoma.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Materiales de base : plastilina, barro, arcilla, pasta para modelar de secado rápido, pasta de pan, papel maché, revistas, periódicos, papel – DIN A4, A3, continuo, celofán, pinocho, charol, etc.–, cartulinas –lisas, onduladas, metalizadas, etc.–. Oinarrizko materialak: plastilina, lohia, buztina, azkar lehortzen den modelatzeko orea, ogi-orea, mâché papera, aldizkariak, egunkariak, papera (DIN A4, A3, jarraitua, zelofana, pinotxo, txarola…), kartoi meheak (lisoak, izurtuak, metalizatuak…).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Materiales : libros, cuentos, revistas, periódicos, libros electrónicos,software, audiolibros, etc. Se tendrán que seleccionar teniendo en cuenta aspectos tales como: Materialak: liburuak, ipuinak, aldizkariak, egunkariak, liburu elektronikoak,softwarea, audioliburuak… Horiek hautatzeko, alderdi hauek izan behar dira kontuan; besteak beste:

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Plastilina, barro, arcilla, pasta para modelar de secado rápido, pasta de pan, papel maché, escayola, revistas, periódicos, etc. Plastilina, lohia, buztina, azkar lehortzen den modelatzeko orea, ogi-orea, mâché papera, igeltsua, aldizkariak, egunkariak …

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

<990>Materiales de base</990><991>: plastilina, barro, arcilla, pasta para modelar de secado rápido, pasta de pan, papel maché, revistas, periódicos, papel – DIN A4, A3, continuo, celofán, pinocho, charol, etc.–, cartulinas –lisas, onduladas, metalizadas, etc.–.</991> <990>Oinarrizko materialak</990><991>: plastilina, lohia, buztina, azkar lehortzen den modelatzeko orea, ogi-orea, mâché papera, aldizkariak, egunkariak, papera (DIN A4, A3, jarraitua, zelofana, pinotxo, txarola…), kartoi meheak (lisoak, izurtuak, metalizatuak…).</991>

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

<1426>Materiales</1426><1427>: libros, cuentos, revistas, periódicos, libros electrónicos, <1428>software</1428>, audiolibros, etc. Se tendrán que seleccionar teniendo en cuenta aspectos tales como:</1427> "<1426>Materialak</1426><1427>: liburuak, ipuinak, aldizkariak, egunkariak, liburu elektronikoak, <1428>softwarea</1428>, audioliburuak… Horiek hautatzeko, alderdi hauek izan behar dira kontuan; besteak beste: </1427>"

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Periódico popular, periódico mural, talleres literarios, producción de panfletos, trípticos, folletos, revistas. Herri-aldizkaria, horma-aldizkaria, literatura-tailerrak, panfletoak, triptikoak, liburuxkak eta aldizkariak sortzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Una revista que nunca comprarían tus padres (Primera línea), ¡A que no te lo pones!, ¿Te atreves con lo mejor? Una revista que nunca comprarían tus padres (Primera línea), ¡A que no te lo pones!, ¿Te atreves con lo mejor?

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Lasrevistas. Aldizkariak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (3)
La colecta de diarios y revistas antiguas, devolución de editoriales y excedentes de impresión constituyen la base de la pasta fabricada a partir de fibra recuperada. Egunkari eta aldizkari zaharrak, argitaletxeek itzulitako materialak eta inprimategietako soberakinak bilduz, errekuperatutako zuntzetatik lortutako orearen oinarria lortzen da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La primera etapa de producción combina una cantidad determinada de diarios y revistas, una solución de jabón de ácido graso y un gran volumen de agua caliente, que se hace rotar dentro de un tanque para la elaboración de una solución. Ekoizpenaren lehen fasean, elkarrekin konbinatzen dira, batetik, egunkari eta aldizkarien kantitate jakin bat, bestetik, gantz-azidoz egindako xaboi-disoluzio bat, eta, azkenik, ur beroa kantitatean. Hori guztia biraka jartzen da tanga baten barruan, disoluzio bat lortu arte.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Por otra parte, en esta fase se genera la mayor cantidad de material “pesado” no deseado que acompaña a los diarios y revistas, entre los que se incluyen grapas, material publicitario añadido de las revistas, fundas de CD, envoltorios plásticos y demás elementos extraños. Bestalde, fase horretan sortzen da egunkari eta aldizkariek duten material "astun" baztergarriaren kantitate gehiena, hala nola grapak, aldizkariei gehitutako publizitate-materiala, CD-azalak, plastikozko bilgarriak eta bestelako elementu ezezagunak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Komunikatzeko trebetasunak (3)
Conformada por historietas; periódicos; revistas de diversa temática; comics; libros, etc. Es un medio de comunicación cuya información leemos y no escuchamos, por lo tanto se basa en el lenguaje escrito para trasmitir la información y se apoya de ilustraciones, imágenes, dibujos, gráficos, etc. para realizarse. Pasadizoak, egunkariak, hainbat gaitako aldizkariak, komikiak, liburuak eta abar. Komunikabide honetako edukia irakurri egiten dugu, eta ez dugu entzuten; hori dela eta, hizkuntza idatzia du oinarri informazioa transmititzeko, eta lagungarri izaten ditu ilustrazioak, irudiak, marrazkiak, grafikoak eta halakoak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Otra labor frecuente en los gabinetes de prensa es la redacción de textos dirigidos a los medios de comunicación como lo son cartas, dosieres, informes, artículos prerredactados, reportajes, revista de prensa, nota de prensa o comunicado de prensa. Prentsa-kabineteen ohiko beste lan bat zera izaten da, komunikabideei zuzendutako testuak idaztea, hala nola gutunak, dosierrak, txostenak, artikuluak, erreportajeak, prentsa-aldizkariak, prentsa-oharrak edo prentsa-komunikatuak.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

•Puede sustituirse por una información enviada a través de correo electrónico, página Web, onewsletter(revista electrónica). •Haren tokian, eman liteke informazioa posta elektronikoz, webgunean edo berripaper baten bidez (aldizkari elektronikoa).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (1)
Los trabajos de Martí Franquès tuvieron repercusión internacional y su memoria fue publicada en diversas revistas científicas de Francia e Inglaterra. Martí Franquès zientzialariaren lanek nazioartean oihartzuna izan zuten, eta haren memoria Frantziako eta Ingalaterrako hainbat aldizkari zientifikotan argitaratu zen.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (6)
●Que dicho comportamiento revista de suficiente gravedad, en función de su intensidad, reiteración o efectos sobre la salud de la trabajadora o trabajador. ●Portaera hori larria izatea, bortitza eta errepikakorra izan delako eta langilearen osasunean ondorioak izan dituelako.

Materiala: Sistemen integrazioa

EnRevista de Educación,N.º 286. InRevista de Educación,286. zk.

Materiala: Sistemen integrazioa

Acciones a favor de una producción y venta eco-responsable, en el ámbito empresarial y comercial: introducción de planes empresariales de prevención, del eco-diseño, de las mejores técnicas disponibles y de los sistemas de gestión medioambiental acreditables; regulación de la producción de publicidad, revistas y prensa, organización de acontecimientos eco-responsables, gestión y donación de excedentes alimentarios, etc. Enpresa- eta merkataritza-eremuan, ekoizpen eta salmenta ekoarduratsua egitearen aldeko ekintzak: enpresako prebentzio-planak, ekodiseinua, teknika erabilgarri onenak eta ingurumen-kudeaketako sistema egiaztagarriak aplikatzea; publizitatearen, aldizkarien eta prentsaren ekoizpena erregulatzea; ekintza ekoarduratsuak antolatzea; elikagai-soberakinak kudeatzea eta ematea...

Materiala: Sistemen integrazioa

Anuncios en revistas locales: es un medio con poco impacto y si son a página completa o media página el coste es muy elevado. Iragarkiak tokiko aldizkarietan: bide honek inpaktu txikia du eta iragarkiak orri osokoak edo erdikoak badira, kostua oso handia da.

Materiala: Sistemen integrazioa

La publicidad digital es un medio (la web,las redes… son soportes), la publicidad impresa es un medio (la prensa, las revistas, los folletos son soportes), existen medios audiovisuales (la televisión, la radio, el cine, Youtube son sus soportes…). Publizitate digitala bitarteko bat da (webgunea, sare sozialak... euskarriak dira); inprimatutako publizitatea bitarteko bat da (prentsa, aldizkariak, liburuxkak… euskarriak dira); eta badira ikus-entzunezko bitartekoak ere (telebista, irratia, zinema, YouTube… dira euskarriak).

Materiala: Sistemen integrazioa

Si lees una revista de playas eso es un medio, si ves la televisión también es un medio… Hondartzei buruzko aldizkari bat irakurtzen baduzu, bitarteko bat da hori; telebista ikusten baduzu, hori ere bitarteko bat da…

Materiala: Sistemen integrazioa