Gure eskerrik beroenak, halaber, Lesage Parisi, Caroline Le Borgner zuzendari nagusiri, Hubert Barrerer zuzendari artistikoari eta Loubia Simon, zuzendaritza artistikoaren laguntzaileari. Eta baita, Laure Harivel, Lanvin Ondareko arduradunari, eta Laure Alliagon, Givenchy global events manager-i, ere.
Extendemos nuestro agradecimiento, además, a Laure Harivel, responsable de patrimonio Lanvin. y a Laure Alliagon, global events manager, Givenchy.
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx
Administrazioa eta kudeaketa (45)
10.-El patrimonio de la empresa MUX S.A., está compuesto por los siguientes elementos.
10.-MUX, SA enpresaren ondarea elementu hauek osatzen dute:
Materiala: Kontu-ikuskaritza
La gran mayoría de los bienes que componen el patrimonio están inmersos en un proceso de depreciación o pérdida de valor.
Ondarea osatzen duten ondasun gehienek balioa galtzeko prozesu bat jasaten dute.
Materiala: Kontu-ikuskaritza
3.-El patrimonio del Sr. Isidro Puig de Tarragona está compuesto por los siguiente bienes, derechos y obligaciones.
3.-Tarragonako Isidro Puigen ondarea ondasun, eskubide eta obligazio hauek osatzen dute:
Materiala: Kontu-ikuskaritza
3.- Calcular el patrimonio de la siguiente empresa, indicando:
3.- Kalkulatu enpresa honen ondarea, eta adierazi hauek:
Materiala: Kontu-ikuskaritza
El enfoque desde el punto de vista del capital, según el cual la ayuda recibida se acredita directamente al patrimonio neto.
Kapitalaren ikuspuntutik begiratuta, jasotako laguntza zuzenean ondasun garbian abonatzen da.
Materiala: Kontu-ikuskaritza
(ECPN) ESTADO DE CAMBIOS EN EL PATRIMONIO NETO
ONDARE GARBIKO ALDAKETEN EGOERA
Materiala: Kontu-ikuskaritza
En el patrimonio neto, disminuyendo el capital
Ondare garbian, kapitala gutxituz
Materiala: Kontu-ikuskaritza
4.- La empresa Uria S.A., sita en la Calle Astillero 3 de Deba, posee el patrimonio que se detalla a continuación.
4.- Uria, SA enpresak, egoitza Debako Astillero kalea, 3 helbidean duenak, ondoren zehazten den ondarea du.
Materiala: Kontu-ikuskaritza
Activo, Pasivo y Patrimonio neto
Aktiboa, Pasiboa eta Ondare Garbia
Materiala: Kontu-ikuskaritza
a) Formulen Balance y Estado de cambios en el Patrimonio Neto abreviados
a) Balantzea eta Ondare Garbiko aldaketen Egoera laburtua egiten dutenak
Materiala: Kontu-ikuskaritza
Elektrizitatea eta elektronika (1)
Existen dos tareas para conocer el patrimonio de una organización por proyectos, ambas ineludibles:
Bi dira proiektukako antolaketa batek zer ondare duen jakiteko zeregin nagusiak:
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Eraikuntza eta obra zibilak (1)
8.Plan de protección del patrimonio histórico artístico
El mecanizado, hasta no hace mucho tiempo, se consideraba patrimonio de la industria metalúrgica, craso error puesto que se puede aplicar a una amplia variedad de materiales.
Duela gutxi arte, mekanizazioa industria metalurgikoaren gauza zela pentsatzen zen. Huts handia izan zen hori, mekanizazioa material mota askotan aplika baitaiteke.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Hasta no hace mucho tiempo, las mesas fijas y rectangulares se consideraban patrimonio de las taladradoras de columna prismática.
Duela gutxi arte, mahai finkoak eta angeluzuzenak zutabe prismatikoa duten zulatzeko makinetan baino ez ziren ikusten.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Irudia eta soinua (1)
Pasó a ser parte del patrimonio artístico del país y su presencia saluda a los automovilistas desde muchos montículos cercanos a las carreteras.
Espainiako arte-ondarearen barruan sartu zen, eta auto-gidariei agur egiten die errepideen inguruko tontor askotatik.
Materiala: Irudia
Instalatze eta mantentze lanak (1)
La cuantía total de dicho patrimonio no excederá del 20 por ciento del mencionado Fondo, determinada en la fecha de entrada en vigor de esta Ley.
Ondare horren guztizko zenbatekoak ez du funts horren ehuneko 20 gaindituko, eta lege hau indarrean sartzen den datan zehaztuko da.
Materiala: Laneko osasunari eta segurtasunari buruzko legeria
Ostalaritza eta turismoa (176)
La región oriental tiene en la ciudad medieval de Harar ,el mayor hito cultural, considerada Patrimonio de la Humanidad .
Ekialdeko eskualdeko kultura-adierazpen nagusia Harar Erdi Aroko hiria da, Gizateriaren Ondaretzat jotzen dena.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Más al sur , El Calafate, conocida como la capital de los glaciares , es una pequeña villa, donde recientemente se ha abierto un nuevo aeropuerto , que permite el acceso al Parque Nacional de los Glaciares , declarado Patrimonio de la Humanidad en 1981 encerrando un manto de nieves perpetuas de más de 350 kilómetros (campo de hielo), del que descienden hasta 47 glaciares como el Upsala, Onelli, Viedma y el más accesible, el Perito Moreno , de este último, con una altura de 60 metros y cinco kilómetros de ancho , se desprenden continuamente enormes bloques de hielo , provocando gran estrépito y olas, que lo convierten en la imagen más difundida de la Patagonia argentina en todo el mundo.
Hegoalderago, glaziarren hiriburua deitzen zaion Calafate hiri txikian berriki aireportu bat ireki da, eta 1981ean Gizateriaren Ondare izendatutako Glaziarren Parke Nazionalera iristeko aukera ematen du. 350 kilometro baino gehiagoko izotz iraunkorreko geruza du (izotz-zelaia), eta handik 47 glaziar jaisten dira, besteak beste Upsala, Onelli, Viedma eta, irisgarriena, Perito Moreno. Azken horrek 60 metroko garaiera du, eta bost kilometro zabal da; izotz zati handiak askatzen dira etengabe, burrunba eta olatu izugarriak eraginez; horixe da mundu osora hedatutako Patagoniaren irudirik ezagunena.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
La Isla de Chiloé , tiene en su gastronomía basada en el pescado y marisco, en las iglesias con muros a modo de escamas de madera, declaradas Patrimonio de la Humanidad; y en las construcciones palafíticas de Castro los rasgos más característicos.
Chiloé uhartearen bereizgarri nagusiak hauek dira: arrainean eta itsaskietan oinarritutako gastronomia, egurrezko ezkata-itxurako hormak dituzten elizak, Gizateriaren Ondare izendatuak, eta Castroko eraikin palafitikoak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Es la región comprendida entre Encarnación , al sureste , y Ciudad del Este; la que presenta un uso turístico moderado , por las construcciones de las” reducciones” o misiones jesuíticas donde los indígenas fueron convertidos al cristianismo, hoy declaradas Patrimonio de la Humanidad, con San Ignacio Miní como máximo ejemplo.
Hego-ekialdean dagoen Encarnación eta Ciudad del Este bitartean dagoen eskualdeak hartzen du turismo pixka bat. Indigenak kristautasunera bihurtu zituzten jesuiten misioetako eraikinak (adibidez, San Ignacio Miní) Gizateriaren Ondare izendatu dituzte.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Situada en la Costa de Oro fue hasta 1763 capital de Brasil, cuenta con un interesante barrio colonial , el Pelourinho , declarado Patrimonio de la Humanidad ;y con inmensas playas como Barra ,con el faro que guiaba a la flota portuguesa hasta sus costas.
Urrezko Kostaldekohiri hori Brasilgo hiriburu izan zen 1763ra arte; Pelourinho auzo kolonial interesgarria Gizateriaren Ondare izendatu zuten, eta hondartza handiak ere baditu, hala nola Barra, eta ontzi portugaldarrak haraino heltzen ziren faroaren laguntzarekin.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El Palacio Legislativo el Palacio de Gobierno y la Casa de la Independencia subrayan la capitalidad que ostentó esta urbe hasta 1898. Desde este punto algunos itinerarios continuan el viaje por la geografía boliviana hacia Potosí (Patrimonio de la Humanidad), cuyas minas de plata , hoy abiertas al público, contribuyeron de forma decidida al embellecimiento de la ciudad y el enriquecimiento de la metrópoli.
Jauregi Legegileak, Gobernu Jauregiak eta Independentziaren Etxeak erakusten dute hiri hori hiriburu izan zela 1898. urtera arte. Handik irteten diren ibilbide batzuek Potosíraino (Gizateriaren Ondare) jarraitzen dute. Potosíko zilar-meatzeekgaur egun bisita daitezkeekarpen handia egin zioten hiriari, haiei esker edertu eta metropolia aberastu baitzen.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Quito , situada en la Cordillera de los Andes tiene un centro urbano cuajado de templos y monasterios coloniales, como la Iglesia de la Compañía o el Monasterio de San Agustín, que han sido declarados Patrimonio de la Humanidad .
Quito Ande mendietan dago, eta tenplu eta monasterio kolonial asko ditu bere hirigunean; Konpainiaren eliza eta San Agustin monasterioa, adibidez, Gizateriaren Ondare izendatu dituzte.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Fue una de las joyas coloniales durante el imperio hispano, el florecimiento económico favoreció la construcción de un interesante conjunto urbanístico declarado Patrimonio de la Humanidad, con edificios públicos como el Capitolio, Catedral , y diversas fortalezas ; y privados como las pequeñas mansiones burguesas, algunas de ellas , ahora convenientemente restauradas y transformadas en pequeños hoteles de acentuado sabor histórico.
Inperio espainiarraren altxor kolonialetako bat izan zen; loraldi ekonomikoak ahalbidetuta eraiki zen hirigune interesagarria Gizateriaren Ondare izendatuta dago. Eraikin publikoak dira Kapitolioa, katedrala eta hainbat gotorleku; badira beste zenbait eraikin pribatu, hala nola etxe burges txikiak, horietako asko berrituak eta aire historiko nabarmeneko hotel txiki bihurtuak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
San Juan, capital del estado, guarda en el interior de su muralla y del conjunto defensivo de El Fuerte y del Castillo de San Felipe del Morro , Patrimonio de la Humanidad, un conjunto de edificaciones coloniales, espacios comerciales y museísticos como el Museo Indio Taíno muy frecuentados por los visitantes..
estatuko hiriburu San Juan de Puerto Ricok hauek eskaintzen ditu harresiaren eta El Fuerte gotorlekuko eta San Felipe del Morro gazteluko defentsaguneen (Gizateriaren Ondare) barruan: hainbat eraikin kolonial, eremu komertzialak eta hainbat museo, hala nola bisitari asko izaten dituen indio tainoen museoa.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Es una de las puertas de acceso al país por vía aérea, con 20 millones de habitantes es la mayor ciudad del planeta, también una de las más contaminadas y caóticas, su casco histórico también es Patrimonio de la Humanidad centrado en la Plaza del Zócalo, levantada sobre la capital azteca de Tenoctitlan, con las edificaciones de la Catedral, Palacio de la Reforma y restos del Templo Mayor.
Aire-garraio bidez herrialdera sartzeko ateetako bat da; 20 milioi biztanle ditu eta munduko hiririk handiena, kutsatuenetakoa eta kaotikoenetakoa da. Hango hirigune historikoa, Tenoctitlan hiriburu aztekaren gainean eraikia eta Plaza del Zócaloren inguruan egituratua, Gizateriaren Ondare da; Katedrala, Reforma Jauregia eta Templo Mayor tenpluaren aurriak dira monumentu nagusiak.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Gizarte eta kultura zerbitzuak (111)
Su finalidad es difundir la identidad europea, promover la conservación del patrimonio como factor de desarrollo y desarrollar un turismo de alta calidad y de cuya autorización y supervisión se encarga el Instituto de los Itinerarios Culturales, con sede en Luxemburgo.
Ibilbide horien helburua Europako nortasuna ezagutaraztea da, ondarea garapen-faktore gisa gorde dadin bultzatzea, eta kalitate handiko turismoa garatzea. Ibilbideak kudeatu eta gainbegiratzeaz egoitza Luxenburgon duen Kultura Ibilbideen Institutua arduratzen da.
Los itinerarios se clasifican en las categorías siguientes: personajes europeos; caminos de peregrinación; influencia monástica, y patrimonio industrial en Europa.
Ibilbideak kategoria hauetan sailkatzen dira: Europako pertsonaiak; erromes-bideak; monasterioen eragina; eta, azkenik, Europako industria-ondarea.
Ejemplos de ellos en España son El Camino de Santiago –como camino de peregrinación– o las Rutas del Legado Andalusí –como muestra del patrimonio industrial en Europa–.
Espainian horien adibideak badaude, esate baterako, Donejakue Bidea —erromes-bide den aldetik— eta Ondare Andalustarraren Ibilbideak, Europako industria-ondarearen adibide gisa.
Diseñado por el Centro de Documentación del IAPH, facilita la consulta de entidades patrimoniales de Andalucía con la incorporación de una aplicación de visualización cartográfica, al tiempo que permite consultar información complementaria mediante el acceso a la Base de Datos del Patrimonio Inmueble de Andalucía, la Base de Datos de Arquitectura Contemporánea de Andalucía, el Banco de Imágenes del Patrimonio Cultural Andaluz y otros contenidos multimedia.
IAPHko Dokumentazio Zentroak diseinatu du, eta Andaluziako ondareak kontsultatzea errazten du bistaratze kartografikoko aplikazio bat sartuta. Horrez gain, informazio osagarria kontsultatzeko aukera ere ematen du baliabide hauen bidez: Andaluziako Ondare Higiezinen Datu-basea, Andaluziako Arkitektura Garaikidearen Datu-basea, Andaluziako Kultura Ondarearen Irudi Bankua eta beste multimedia-eduki batzuk.
Se parte de un concepto de cultura como objeto de creación y disfrute para una elite social que desarrolla estrategias de protección y conservación del patrimonio artístico.
Ondare artistikoa babesteko eta kontserbatzeko estrategiak garatzen dituen elite sozial bat sortzeko eta hartaz gozatzeko kultura-kontzeptu bat du abiapuntu.
Se trabajó además por la recuperación del patrimonio cultural de las diversas comunidades, desde manifestaciones tradicionales de la cultura popular, como pueden ser la celebración de los carnavales, hasta la revitalización y normalización de la situación de pluralidad lingüística que durante el período de dictadura había sido reprimida.
Horrez gain, hainbat komunitateren kultura-ondarea berreskuratzen jardun zuten: herri-kulturako adierazpen tradizionaletatik hasi —hala nola inauteriak—, eta hizkuntza-pluraltasuna biziberritu eta normalizatzeraino, zeina erreprimitu egin baitzen diktadura-garaian.
Ante los festejos populares de una localidad, el departamento de cultura de un ayuntamiento se propondrá una línea de intervención realmente mediadora entre los diferentes intereses, demandas y ofertas sin olvidar funciones de protección y promoción del patrimonio cultural local y vía de desarrollo económico.
Herri bateko jaietan, udal bateko kultura-sailak hainbat interes, eskaera eta eskaintzaren artean benetako bitartekaritza-lan bat egiteko ildo bat proposatzen du. Halaber, kontuan hartzen ditu tokiko kultura-ondarea babesteko eta sustatzeko funtzioak eta garapen ekonomikoko bideak.
Se abren entonces las posibilidades de dinamización cultural, del carácter o sentido dinámico de la cultura;(3)se moviliza la actividad y la creatividad comunitaria desde la apertura de vías de autogestión, autoelaboración y apropiación de la cultura, vías que se deben ajustar a demandas existentes de acceso a productos culturales y su disfrute, tanto a los elaborados por la industria cultural como a los pertenecientes al patrimonio de la comunidad.
Ondorioz, kultura-dinamizazioko aukera guztiak zabaltzen dira, kulturaren izaera edo zentzu dinamikoari loturiko aukera guztiak; (3) komunitatearen jarduera eta sormena sustatzen dira, kultura beren kabuz kudeatzeko, sortzeko eta haren jabe egiteko bide berriak zabalduz. Bide horiek kultura-produktuak eskuratzeko eta haietaz gozatzeko dagoen eskaerari egokitu behar zaizkio, bai kultura-industriak sortutako produktuei nahiz komunitatearen kultura-ondarekoak direnei dagokienez.
La recuperación del patrimonio cultural de los pueblos se convierte en estrategia para el desarrollo comunitario y económico con la creación, por ejemplo, de puestos de trabajo derivados del interés turístico por ese patrimonio, de escuelas taller, de recuperación de la producción artesanal, etc. Ejemplos de esto son:
Herrien kultura-ondarea berreskuratzea garapen komunitario eta ekonomikorako estrategia bihurtu da; izan ere, kultura-ondare horrek sortzen duen interes turistikoaren ondorioz lanpostuak sortzen dira, eskola-lantegiak eratzen dira, artisauen produkzioa berreskuratzen da eta abar. Horren adibide dira honakoak:
La cultura popular está definida por los propios rasgos de identidad de cualquier comunidad, reafirmada en la manifestación de sus tradiciones y en la conservación de su patrimonio inmaterial y, al mismo tiempo, nos abre caminos de comprensión de la diversidad en la confluencia y el encuentro rico de distintas comunidades.
Herri-kultura komunitate baten identitate-ezaugarriek definitzen dute, eta tradizioek eta ondare immaterialaren kontserbazioak ezaugarrioi eusten laguntzen dute; aldi berean, aniztasuna ulertzen laguntzen digu herri-kulturak, beste komunitate batzuk ezagutuz eta ezagutza horren bidez guztiok aberastuz.
Esta pérdida de la biodiversidad no es un suceso que afecte únicamente al patrimonio de un pueblo, sino que repercute también en muchos otros ámbitos.
Biodibertsitate galera horrek, herriaren ondareari ez ezik, beste alor askori ere eragiten die.
Materiala: Nekazaritza
Animazio turistikoa (2)
La UNESCO declaró el flamenco Patrimonio Inmaterial de la Humanidad en 2010.
UNESCOk Gizateriaren Ondare Immaterial izendatu zuen flamenkoa 2010ean.
Materiala: Animazio turistikoa
En el informe presentado se recogía que “el flamenco es una expresión artística producto del cante, la danza y la música” y que “es la más significativa y representativa manifestación del patrimonio cultural inmaterial del sur de España”, y también que “da identidad a comunidades, grupos y personas; aporta ritos y ceremonias de la vida social y privada”.
Aurkeztu zen txostenaren arabera, “flamenkoa da kantuaren, dantzaren eta musikaren adierazpen artistiko bat”, eta “Espainiako hegoaldeko ondare immaterial kulturalaren adierazpen esanguratsu eta adierazgarriena da”; gainera, “identitatea ematen die komunitate, talde eta pertsonei, eta bizitza sozial eta pribatuko erritu eta zeremoniak dakartza”.
Materiala: Animazio turistikoa
Zehar-lerroa (2)
Valorización del patrimonio cultural.
Kultura-ondareari balioa ematea.
Materiala: Sistemen integrazioa
Esta fundación tendrá un Patrimonio a cargo del Fondo de Prevención y Rehabilitación que procederá del exceso de excedentes de la gestión realizada por las Mutuas de Accidentes de Trabajo y Enfermedades Profesionales de la Seguridad Social.
Fundazio horrek Prebentzio eta Errehabilitazio Funtsaren konturako ondare bat izango du, zeina Gizarte Segurantzako lan-istripu eta lanbide-gaixotasunen mutualitateek egindako kudeaketatik etorriko den.
Materiala: Sistemen integrazioa
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