Emaitzak: 293

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Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (15)
Kat. 51. - Artxiboko argazkia, Marescot parpaila apainduaren xehetasunarekin. Giselle modeloak darama gaueko soinekoa, 1967. Cat. 51 - Fotografía de archivo con muestra de encaje de Marescot rebordado. El vestido de noche lo lleva la modelo Giselie, 1967

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Kat. 5. - Artxiboko argazkia, traje batentzako oihalen erakuskariekin. Parpaila estu brodatua, eguerdiko jantzi baterako egokituta dago, 1965. Cat. 5 - Foto de archivo con muestra de tela para un traje. El estrecho encaje bordado está adaptado a una vestimenta para la mañana. 1965.

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Artxiboko argazkia, parpaila brodatuko erakuskari batekin: egunez eramateko tunika, 1967. Foto de archivo con muestra de encaje bordado: túnica para llevar durante el día. 1967.

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Nylonezko tul honetako "creponnee" parpailak sendotasuna ematen dio koktelerako soineko honi, 1965. Artxiboko argazkia, soinekoaren xehetasunarekin. El encaje "créponnée" de este tul de nylon da mayor rigidez a este vestido de cóctel, 1965. Fotografía de archivo con una muestra de! vestido.

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1951ko Lesage etxearen eredu batek (98. or. il.) nabarmen uzten du zein konplexua zen lana eta zenbat material erabiltzen ziren: hosto baten gainean, perla biribilak (charlottes), beira puztuko mahatsak, zelofana, rafia, frivolite parpaila, absenta koloreko parpaila, oihal zuri glasatuko eta parpailazko orri txikiak, eta kizkurgailuak. 1960ko hamarraldian zehar, motibo gero eta ugariagoei erantzuteko, Swaroski harribitxiak eta kaboxoiak ere ugaldu egin ziren, eta, aldi berean, material sintetiko gehiago erabiltzen hasi zen. Una muestra (il. p. 98) de la casa Lesage de 1951 pone de manifiesto la complejidad del trabajo y la diversidad de los materiales: sobre una hoja, se cosen perlas redondas (Charlottes), uvas de vidrio soplado, celofán, rafia, encaje frivolité, algodón color absenta, pequeñas hojas de tela blanca glaseada y de encaje, y finalmente bigudíes. A lo largo de la década de 1960, en respuesta al aumento en la realización de motivos, las pedrerías y cabujones de Swarovski aumentan a su vez, al mismo tiempo que crece el número de materiales sintéticos.

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Kat. 15.b - Artxiboko argazkia, koktelerako janzki sorta honen erakuskariarekin. Modeloak, Taiga, soinekoaren desfileko erakustaldiaren zenbakia erakusten du desfilean, 1963. Cat. 15b - Foto de archivo con muestra para este conjunto de cóctel. La modelo, Taiga, muestra el número de pase del vestido durante el desfile, 1963.

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Kat. 39-l.c - Lesageren erakuskaria: hosto loredunen apaingarriekin brodatutako tula (Dognin), zilarrezko hari metalikoak, xaflatxoak, perla eta hematiak, felpa laranja eta koloretako hariak, datarik gabea. Cat. 39-lc - Muestra de Lesage: tul (Dognin) bordado con ornamentos de follaje florido en hilo metálico de plata, cabujones sellados, lentejuelas, perlas y hematíes, felpilia naranja e hilos de colores, sin fecha.

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Kat. 40. eta 39-1.b - Lesage Etxeak koktelerako soineko honen parpaila margotu zuen eskuz, erakuskariari jarraituz. Brodatua, xaflatxo eta kometa, urrezko haria, perlak eta hari beltzari lotutako hodi gardenak, frivolite motakoak eta zetazko hariak, XVIII. mendean oinarritutako pertsonaientzat, 1953. Cat. 40 y 39-lb - La Casa Lesage pintó en parte a mano el encaje de este vestido de cóctel, siguiendo la muestra. Bordado con lentejuelas y con cometas, hilos de oro, perlas y tubos transparentes cosidos al hilo negro, frivolités e hilos de seda para los personajes inspirados en el siglo XVlll, 1953.

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15b- Artxiboko argazkia erakuskariarekin, modeloa: Tania. Archives Balenciaga, Paris. (80. orr.) 15b- Fotografía de archivo con muestra, modelo: Tania. Archives Balenciaga, París, (p. 80)

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Kat, 39-l.e - Lesageren erakuskaria: Zetazko oihala, parpailaduna eta brodatua, perla biribilekin eta beira puztu olibarekin, zelofana, rafia, frivolite, kotoia, oihal zuri belusatuz egindako hostotxoak eta parpaila soltea, eta Madame Pousieuk eskuz egindako kizkurgailuak, 1951. Cat. 39-le - Muestra de Lesage: Tejido de seda con encaje aplicado y bordado con perlas redondas y olivas de vidrio soplado, celofán, rafia, frivolités, algodón, pequeñas hojas de tela blanca aterciopelada y encaje suelto, y con bigudíes hechos a mano por Madame Pousieu, 1951.

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Administrazioa eta kudeaketa (4)
Determinar una muestra para analizar los saldos más representativos. Saldo adierazgarrienak aztertzeko eredu bat zehaztea.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

- el resto, se elige una muestra al azar, en función del control interno y del criterio que considere oportuno el auditor. - gainerakoan, zoriz eredu bat hautatzen da, barne-kontrolaren eta ikuskariak egoki ikusten duen irizpidearen arabera.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

1 Al circularizar una muestra de los clientes de la empresa Sportsa, nos encontramos con las siguientes incidencias respectoalossaldosfinalesa31 de diciembre de 20X0: 1. Sportsa enpresaren bezero-lagin bat zirkularizatzean, gertakari hauek aurkitu ditugu 20X0ko abenduaren 31ko azken saldoei dagokienez:

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Una carta para determinados clientes, en base a una muestra seleccionada por el auditor. Bezero jakin batzuentzako eskutitza, kontu-ikuskariak hautatutako eredu batean oinarrituta.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (28)
Presentamos una muestra gráfica de esta librería por ser la de uso más frecuente. Liburutegi honetako lagin grafikoa aurkezten dizuegu, erabiliena baita.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

e) Muestra cómo se conecta una tarjeta con alimentación de 3,3 v. e) 3,3 V-eko elikadura duen txartel bat nola konektatzen den erakusten digu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Una muestra de más conocidos aparece a continuación: Ondoren gertaera ezagunenak datoz:

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es recomendable, para una buena presentación de la gráfica, no abusar del numero de muestras (samples), del grosor de la pluma (se recomienda el mínimo, 1) y de los objetos animados en la pantalla, condiciones que ralentizan cualquier presentación gráfica. Grafikoa ongi aurkezteko, gomendagarria da lagin kopuru (samples) gehiegi ez erabiltzea, luma lodiegia ez egitea (gutxienekoa gomendatzen da, alegia, 1) eta pantailan objektu animatu gehiegi ez jartzea. Elementu horiek gehiegi erabiltzeak moteldu egiten du edozein adierazpen grafiko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

cout<<Fun01(4,&apos;-&apos;);// Muestra 1 cout<<Fun01(4,&apos;-&apos;);// Erakutsi 1

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La señal acústica se convierte en eléctrica mediante un micrófono y a continuación se digitaliza mediante un convertidor analógico digital (ADC), que consiste en tomar muestras de la señal a una velocidad determinada y almacenarlas, para luego poder reconstruirlas mediante un convertidor digital analógico (DAC). Seinale akustikoa elektriko bihurtuko da mikrofono baten laguntzaz, eta, jarraian, digitalizatu egingo da bihurgailu analogiko/digital (ADC) bati esker. Horretarako abiadura jakin batean seinalearen laginak hartu eta biltegiratu egingo dira, gero bihurgailu digital/analogikoaren bidez berregin daitezen.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

p proto Muestra conexiones del protocolo especificado por proto; que puede ser tcp o udp. p proto Proto-ren arabera zehazturiko protokoloaren konexioak bistaratzen ditu; tcp edo udp izan daiteke.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Como se observa en la Figura 3.2, la entrada toma una muestra de la salida. 3.2 irudian ikus daitekeenez, sarrerak irteeraren lagin bat hartzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Es la acción de recopilar información de forma legal (publicidad, promociones, muestras de producto), o ilegal (intrusión, vigilancia, robo), acerca de los competidores o posibles clientes, de manera que se obtenga una posición de privilegio a la hora de ofrecer servicios o productos. Lehiakide edo bezero posibleei buruz informazioa modu legalean (publizitatea, promozioak, produktuen laginak) edo ilegalean (bidegabe sartzea, zaintzea, lapurreta) lortzeko ekintza da espioitza. Horri esker, pribilegiozko posizioa lortuko da zerbitzuak eta produktuak eskaintzean.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La secuencia de muestras es una señal discreta. Lagin-sekuentzia seinale diskretua da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Una buena muestra de ello es que todos los proyectos contienen claras especificaciones que deben cumplirse de forma obligatoria no sólo en la fase de ejecución, sino en cada una de las unidades de obra. Horren erakusgarri da proiektu guztiek nahitaez bete behar diren zehaztapen argiak jasotzen dituztela; zehaztapen horiek ez dira gauzatze-fasean bakarrik bete behar, obraren unitate guztietan baizik.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (9)
Expulsión automática de muestras para el control de calidad. Kalitate-kontrolerako laginak automatikoki egozteko gunea.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Dispositivos para enrollar ovillos, dispositivos de prensado, programación de muestras mediante programadores neumáticos y alimentación de los hilos con cilindros, dispositivos de corte. Harilak biribilkatzeko gailuak, prentsa-gailuak, laginen programazioa programagailu pneumatikoak erabiliz, zilindroen bidez hariak elikatzea, ebaketa-gailuak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Claro está que las anteriores y precursoras de las plaquitas intercambiables fueron las herramientas con placa soldada al soporte (mango), que todavía tienen su lugar en la industria actual, especialmente en talleres de reparación, por lo que al final de este bloque aparece, de forma esquemática, una muestra de este tipo de herramienta. Plakatxo trukagarrien aitzindariak euskarriari (kirtenari) soldatutako plaka bat zuten erremintak izan ziren. Oraindik erabiltzen dira gaur egungo industrian, konponketa-tailerretan bereziki. Hori dela eta, bloke honen amaieran, erreminta horietako batzuk aipatuko ditugu eskematikoki.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

También se ha visto que MTBF, es un parámetro relacionado con la fiabilidad, este valor se obtendrá analizando la vida de todas las piezas de un lote completo; pero entonces ya no existirá lote para usar o vender, por ello se estudia la MTBF a través de pruebas de muestras analizadas, principalmente, con dos tipos de estudios. Fidagarritasunarekin lotutako beste parametro bat ere aztertu dugu: funtzionamendu egokiko batezbesteko denborarena. Balio hori sorta oso bateko pieza guztien bizitza analizatuz aterako dugu; baina orduan, ez da erabiltzeko edo saltzeko sortarik izango; horregatik, analizatutako laginen proben bidez aztertzen da parametro hori; nagusiki bi ikerketa-mota hauen bidez:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Así de una muestra de 50 válvulas se halla una vida media de 60 días, con una desviación típica de 20 días. Hala, 50 balbulako lagin batean, batezbesteko bizitza 60 egunekoa da, eta 20 eguneko desbideratze estandarra du.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si una muestra de 200 elementos se someten a una prueba truncada, con reemplazamiento, de 5.000 horas en la que se producen 10 fallos. 200 elementuko lagin batekin 5.000 orduko proba moztua, egin da, eta ordezteak ere egin dira, eta 10 hutsegite izan dira.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si una muestra de 160 elementos se somete a una prueba truncada, sin reemplazamiento, de 5.000 horas y se producen los siguientes fallos: 160 elementuko lagin batekin 5.000 orduko proba moztua, egin da, baina ordezterik egin gabe, eta hutsegite hauek izan dira:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

N = Tamaño de la muestra probada N = proban erabilitako laginaren tamaina

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

No se encuentran muestras de engrase reciente ni en el mecanismo ni en las guías. Mekanismoa edo gidariak berriki koipeztatu diren seinalerik ez da aurkitu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Traslado con muestra de vómito. Eramatea, gorakoaren laginarekin.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Irudi pertsonala (11)
La distinción y cuantificación de los diferentes tipos de leucocitos suele hacerse mediante la fórmula leucocitaria (cuantificación en porcentaje en una muestra de sangre): Leukozitoak bereizteko eta zenbatzeko, leukozito-formula erabiltzen da (odol-lagin baten zenbaketa, ehunekotan):

Materiala: Elektroestetika

Realizar una exposición con distintas muestras de aromas, acompa-ñados de la parte de la planta de donde se extraen, al natural, en foto o en dibujo. Egin aromen erakusketa bat: aromaren ondoan jarri aroma erauzteko erabiltzen den landarearen zatia (naturala, argazkia edo marrazkia).

Materiala: Elektroestetika

Los siguientes, son una muestra de distintos tipos de electrodos: Elektrodo motetako batzuk ikusiko ditugu ondoren:

Materiala: Elektroestetika

Varias muestras, incluso contenían uno o más metales pesados en concentraciones comparativamente altas. Hainbat laginek metal astun bat edo gehiago ere bazituzten, konparazioz handiak ziren kontzentraziotan.

Materiala: Elektroestetika

Tatuaje y Colorantes para Maquillaje Permanente ( Micropigmentación), el informe nº ND COS 012 ( noviembre 2001 ), referente a la composición química y a la contaminación microbiológica de productos empleados para tatuajes y mauillaje permanente sobre 63 muestras, indica que 11 ( 18 % ) estaban contaminadas. Tatuajea eta behin betiko makillajerako koloragarriak (mikropigmentazioa), ND COS 012 txostena (2001eko azaroa). Txosten horretan tatuajeak eta behin betiko makillajea egiteko erabilitako produktuen konposizio kimikoa eta kutsatze mikrobiologikoa aztertu zituzten 63 laginetan, eta 11 lagin (% 18) kutsatuta zeudela ondorioztatu zuten.

Materiala: Elektroestetika

De estas 11 muestras, 8 habían sido tomadas de contenedores abiertos y 3 de contenedores sellados. 11 lagin horietatik, 8 irekitako edukiontzitatik hartu zituzten, eta 3 edukiontzi zigilatuetatik.

Materiala: Elektroestetika

En 7 muestras se encontraron más de 100.000 bacterias / ml. 7 laginetan 100.000 bakterio/ml baino gehiago aurkitu zituzten.

Materiala: Elektroestetika

Los azo- pigmentos basados en aminas aromáticas cancerígenas fueron identificados en 10 muestras ( 17 % ). Amina aromatiko kartzinogenoetan oinarrituriko azo-pigmentuak aurkitu ziren 10 laginetan (% 17).

Materiala: Elektroestetika

El analizador térmico es un equipo electrónico de fonometría infrarroja que incorpora un microprocesador para valorar, a partir de una toma de muestras realizadas por ocho sensores, las condiciones de la epidermis, midiendo la concentración de agua y lípidos existentes en la superficie cutánea. Analizagailu termikoa fonometria infragorriko ekipo elektroniko bat da, eta mikroprozesadore batez hornituta dago. Zortzi sentsorerekin lagin batzuk hartu ondoren, epidermisaren egoera balioztatzen da. Horretarako, larruazal gaineko uraren eta lipidoen kontzentrazioa neurtzen da.

Materiala: Elektroestetika

Para que la muestra sea válida deben extraerse de un mismo sitio y a la vez entre 4 y 7 pelos. Lagina baliozkoa izan dadin, 4 eta 7 ile bitartean atera behar dira leku beretik eta aldi berean.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (13)
La frecuencia del muestreo se mide en muestras por segundo. Segundoko laginetan neurtzen da laginketa-maiztasuna.

Materiala: Irudia

Al detenerse un coche se desplaza sobre sus ruedas deformadas y la figura del coche exagerada hacia adelante, como muestra de que esa masa en movimiento se opone a cesar el movimiento (tal y como explican las leyes de Newton) Auto bat gelditzean, deformaturiko gurpilen gainean higitzen da eta autoaren figura aurrerantz agertzen da handituta, mugimendu masa horrek mugitzeari uztearen kontra egiten duela erakusteko (Newtonen legeek azaltzen dutenez).

Materiala: Irudia

Muestra del trabajo en paneles dentro de la escuela Paneletan erakustea lana eskolaren barruan.

Materiala: Irudia

Por su parte, la señal digital es escalonada y relacionada con los valores que toman las muestras que se hacen del material original. Bestalde, seinale digitala mailakatua da, eta material originaletik egiten diren laginetatik hartutako balioekin dago lotuta.

Materiala: Irudia

La digitalización consiste en tomar muestras periódicas de este material, asignando a cada muestra un código binario de 0 y 1. Material horren aldizkako laginak hartzean datza digitalizazioa, eta lagin bakoitzari 0 eta 1 kode bitarra esleitzen zaio.

Materiala: Irudia

El primer paso es la toma de muestras de la imagen. Lehen urratsa irudiaren laginak hartzea da.

Materiala: Irudia

El tamaño de los píxeles depende del número muestras obtenidas por unidad de tiempo. Denbora unitateko lorturiko lagin kopuruaren araberakoa da pixelen tamaina.

Materiala: Irudia

La toma de muestras nos lleva al segundo paso: la cuantización, que consiste en asignar un valor numérico a cada muestra. Laginak hartzeak hurrengo urratsera garamatza: zenbaketa. Lagin bakoitzari zenbakizko balio bat esleitzean datza.

Materiala: Irudia

Flash forward:Se trata de una anticipación del futuro o la muestra de hechos que no suceden en el tiempo real. Flash forwarda: geroari aurrea hartzea edo denbora errealean gertatzen ez diren jazoeren agerpena.

Materiala: Irudia

La articulación de las viñetas muestra de forma lineal el tiempo en que sucede la tormenta. Bineten artikulazioak modu linealean erakusten du ekaitza gertatzen den denbora.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (57)
Los itinerarios más completos incluyen la visita a algún parque nacional del interior norte como Kakadú y a las tierras rojas desérticas interiores ,con muestras de cultura aborigen , como el Uluru de Ayers Rock. Ibilbide osoenetan, bisitariek beste bisita batzuk ere egiten dituzte: iparraldeko barnealdeko parke nazionalen batera, hala nola Kakadura, eta barnealdeko basamortu-lur gorrietara, adibidez, kultura aborigenaren erakusgarria den Ayers Rock-eko Ulurura.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La Paz, a 3600 metros sobre el nivel del mar, es el eje de la actividad turística, aunque pese a la ocupación española en 1548 no retiene muestras destacadas de este periodo , fuera de sus museos. Itsas mailatik 3.600 metrora dagoen La Paz hiriburua da jarduera turistikoaren ardatza; 1548an espainiarrek okupatu zuten arren, ez du garai hartako erakusgarri nabarmenik museoetatik kanpo.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Vicenza , también Patrimonio de la Humanidad, con muestras de la arquitectura palladiana, Padua con el Templo de San Antonio, y especialmente Verona, la ciudad de Romeo y Julieta con un interesantísimo casco medieval , y con la celebración de su temporada operística en el anfiteatro de la Arena, son otros de los destinos consolidados de esta región. Hona hemen eskualde horretako beste destino sendo batzuk: Gizateriaren Ondare den Vicenzak arkitektura palladiarraren erakusgarriak ditu, Paduak San Antonioren tenplua eta Veronak, Romeo eta Julietaren hiria izateaz gain, Erdi Aroko hirigune interesgarria du eta opera-denboraldia eskaintzen du Arena anfiteatroan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El archipiélago de Malta formado por tres islas mayores , Malta, Gozo y Comino se ubica entre Sicilia y la costa africana, su posición en el centro del Mar Mediterráneo ha determinado que muchas civilizaciones se mostraran interesadas por su dominio dejando todas ellas muestras de su cultura y arte. Maltako artxipelagoa Siziliaren eta Afrikako kostaldearen artean dago, eta hiru uharte nagusik osatzen dute: Malta, Gozo eta Comino. Mediterraneo itsasoaren erdian egoteak zibilizazio askok menderatua izatea ekarri du eta, ondorioz, guztien kultura- eta arte-erakusgarriak ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El binomio sol y playa es el que posee mayor peso específico, aunque tampoco está exento el turismo cultural por las muestras arquitectónicas como el Palacio del Gran Maestre, el Albergue de la Orden de Malta y los templos de San Juan y San Francisco en La Valetta, capital del país. Eguzkia-hondartza binomioak du garrantzi handiena, baina kultura-turismoa ere badu, arkitektura-erakusgarri hauei esker: Maisu Handiaren jauregia, Maltako Ordenaren Aterpetxea eta herrialdeko hiriburu Valettako San Joan eta San Frantzisko tenpluak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Al norte el pequeño archipiélago de las Lípari o Eolie , reúne interesantes muestras de su origen y actividad volcánica. Iparraldera, Lipari edo Eolie uharteen artxipelago txikian jatorri eta jarduera bolkanikoaren erakusgarri interesgarriak daude.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Su fisionomía se vio muy alterada por las grandes obras de la dictadura de Ceacescu, sin embargo el proceso de restauración emprendido con posterioridad , permite descubrir atractivos rincones del Curtea Veche o barrio antiguo con el templo ortodoxo de Stavropoleos y el Museo Nacional En el parque de Herastrau , el museo de las aldeas exhibe muestras de la arquitectura popular de toda la nación. Hiriaren fisionomia asko aldatu zen Ceaucescuren diktaduran egindako lanekin. Hala ere, geroago hasitako zaharberritze-lanei esker,Curtea Veche edo auzo zaharreko hainbat txoko erakargarri aurki daitezke, adibidez, Stavropoleoseko tenplu ortodoxoa eta Museo Nazionala. Herastrau parkean, herrixken museoak herrialde guztiko herri-arkitekturaren adibideak erakusten ditu.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Con paisajes de cascadas, cañones y muestras de actividad volcánica, los nucleos más visitados son la Isla Grimsey por las aves migratorias que allí moran, y las cascadas de Godafoss y Dettifoss. Ugariak dira ur-jauziak, arroilak eta sumendien jardunaren erakusgarriak; bisitari gehien jasotzen dituzten guneak Grimsey uhartea, hegazti migratzaileengatik, eta Godafoss eta Dettifoss-eko ur-jauziak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

No hay que olvidar las muestras de arquitectura popular que salpican el solar andaluz como las viviendas excavadas en cuevas de Sacromonte (Granada), los tejados planos con grandes chimeneas de Bubión ,Campaneira y Capileira en la Alpujarra granadina,los molinos de viento de Vejer de la Frontera en la ruta del toro, o la de la ruta de los pueblos blancos de la provincia de Cádiz con grandes conjuntos monumentales como el de Arcos de la Frontera. Ezin dira ahaztu Andaluzian barreiatuta dauden herri-arkitekturako erakusgarriak, hala nola Sacromonte-n (Granada) haitzuloetan hondeatutako etxebizitzak, Bubión, Campaneira eta Granadako Alpujarran dauden tximini handiko teilatu lauak, Vejer de la Fronterako haize-errotak Zezenaren Ibilbidean, Cádizeko herri zurien ibilbidea, Arcos de la Fronterakoa eta beste monumentu multzo handi batzuk dituena.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

En la etapa final del paleolítico, las cuevas de Nerja, muy frecuentadas hoy por las formaciones calcáreas de estalactitas y estalagmitas, recogen muestras del arte del hombre primitivo, mas tardías son las escenas esquemáticas de la provincia de Almeria pertenecientes al arte rupestre levantino (Patrimonio de la humanidad). Paleolitikoaren amaierakoak dira Nerjako haitzuloetako gizaki primitiboen arte-adierazpenak; gaur egun, jende asko joaten da karezko estalaktita eta estalagmitak ikustera ere. Geroagokoak dira Almeriako irudi eskematikoak, Levanteko labar-artearen baitakoak (Gizateriaren Ondare).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Gizarte eta kultura zerbitzuak (26)
Ejemplos de ellos en España son El Camino de Santiago –como camino de peregrinación– o las Rutas del Legado Andalusí –como muestra del patrimonio industrial en Europa–. Espainian horien adibideak badaude, esate baterako, Donejakue Bidea —erromes-bide den aldetik— eta Ondare Andalustarraren Ibilbideak, Europako industria-ondarearen adibide gisa.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

De cualquier manera, será un elemento a tener presente, porque es una muestra de gran dinamismo y vitalidad de tendencias e intereses ciudadanos que quizás con el tiempo llegarán a formalizarse. Edonola ere, kontuan izan beharreko elementua izango da; izan ere, herritarren joeren eta interesen dinamismo eta bizitasun handiko lagina da, agian denborarekin formalizatu daitekeena.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Como muestra de aplicaciones de tipo colaborativo que podemos encontrar en Internet para la gestión, supervisión y evaluación de proyectos, comentamos un programa útil y relativamente sencillo de emplear, Clarizen Project Management Software. Proiektuak kudeatzeko, gainbegiratzeko eta ebaluatzeko Interneten topa ditzakegun lankidetza-aplikazioen adibide bat da Clarizen Project Management Software. Programa baliagarria eta nahikoa erabilerraza.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las ciencias y las artes son las muestras del progreso cultural. Zientziak eta arteak dira kultura-aurrerapenaren erakusgarriak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Anexo con muestras de los instrumentos utilizados, si es el caso –escalas, listas de control, etc.–. Erabilitako tresnen laginak, hala badagokio —eskalak, kontrol-zerrendak, etab.—.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La dificultad en la definición es una muestra de la complejidad y multiplicidad de facetas que la animación sociocultural presenta. Definitzea hain zaila izateak erakusten du oso konplexua dela eta alderdi ugari dituela animazio soziokulturalak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Elaborar productos creativos inspirados en motivos y muestras tradicionales. Motibo eta lagin tradizionaletan inspiratutako sormen-produktuak egitea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La danza en comunidad se convierte en otro lenguaje más, utilizado para la expresión de tradiciones, creencias, costumbres y valores que la comunidad ritualiza y que permanecen en el tiempo como muestras de la propia identidad cultural. Komunitateko dantza beste hizkuntza bat bihurtzen da, eta tradizioak, sinesmenak, ohiturak eta balioak adierazteko erabiltzen da. Komunitateak erritualizatu egiten ditu, eta gure kultura-identitatearen erakusgarri irauten du denboran.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Pero también se usan como medio o soporte para facilitar la aproximación de la sociedad a la comprensión e interpretación de productos plásticos de artistas y muestras del patrimonio cultural y a equipamientos culturales como museos y pinacotecas. Baina bitarteko edo euskarri gisa ere erabiltzen dira gizarteak errazago uler eta interpreta ditzan artisten produktu plastikoak eta kultura-ondarearen laginak, eta gehiago hurbildu dadin kultura-ekipamenduetara, hala nola museoetara eta pinakoteketara.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las obras literarias son una muestra viva y riquísima de las identidades culturales. Obra literarioak kultura-nortasunen erakusgarri bizi eta oso aberatsak dira.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (69)
En esta área se encuentran equipos o aparato para el análisis de las muestras ya preparadas. Eremu honetan, prestatuta dauden laginak analizatzeko ekipoak edo aparatuak egoten dira.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Normalmente es la zona de preparación de las muestras para ser analizadas. Gehienetan, hor prestatzen dira analizatu beharreko laginak.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Preparar muestras y realizar ensayos físicos, análisis químicos, pruebas microbiológicas, siguiendo procedimientos y métodos analíticos establecidos respetando las normas de seguridad y medioambientales prescritas. Laginak prestatzea, eta saiakuntza fisikoak, analisi kimikoak eta proba mikrobiologikoak egitea, betiere finkatutako prozedura eta metodo analitikoak erabiliz eta agindutako segurtasun- eta ingurumen-arauak errespetatuz.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Identificación, ordenación y conservación de muestras y reactivos. laginen eta erreaktiboen identifikazioa, antolaketa eta kontserbazioa;

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Toma de muestras rutinarias. errutinazko laginak hartzea;

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Materias primas y productos: toma de muestras y realización de ensayos o análisis de especial dificultad o riesgo. Lehengaiak eta produktuak: zailtasun edo arrisku bereziko laginak hartzeko eta saiakuntza edo analisiak egiteko;

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Eliminación de muestras o productos peligrosos. lagin edo produktu arriskutsuak desagerrarazteko.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Química analítica: estudia los métodos de detección (identificación) y cuantificación (determinación) de una sustancia en una muestra. Kimika analitikoa: lagin batean dagoen substantzia bat hautemateko (identifikatzeko) eta kuantifikatzeko (zehazteko) metodoak aztertzen ditu.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

La preparación del inóculo comienza con una muestra de esporas de una cepa microbiana. Inokuluaren prestaketa mikrobio-andui baten esporen lagin batekin hasten da.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

OPERACIONES DE PRETRATAMIENTO DE LA MUESTRA: LAGINAREN AURRETRATAMENDUAREN ERAGIKETAK

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (1)
Toma de muestras y análisis de suelo. Lurzoruaren laginak hartu eta analisiak egitea.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (1)
Esto es solo una pequeña muestra de los múltiples riesgos a los que la actividad de animación turística expone a los animadores, a los usuarios, a los espectadores e incluso a otros huéspedes que estén en un área cercana. Animazio turistikoko jarduerak animatzaileentzat, erabiltzaileentzat, ikusleentzat eta inguruan dauden beste ostalari batzuentzat izan ditzakeen arriskuetako batzuk baino ez dira horiek.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (2)
•Agarrar el atril con las manos, que da muestras de inseguridad. •Atrilari eskuekin heltzea, segurtasun-ezaren itxura emanez.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Tu firma es tu marca, y por eso aconsejan cuidarla ya que en tu rúbrica también muestras tu personalidad. Zure sinadura zure marka da; hori dela eta, zaintzea gomendatzen dute, zure errubrikak ere agertzen baitu zure nortasuna.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Instalatze eta mantentze lanak (4)
El problema de este tipo de detectores es que utilizan un isótopo radioactivo que puede dar lugar a algún problema si la muestra radioactiva sale al exterior y se mezcla con el medio. Mota horretako detektagailuen arazoa da, lagin erradiaktiboa kanpora ateratzen bada eta ingurunearekin nahasten bada, arazoren bat sor dezakeen isotopo erradioaktibo bat erabiltzen dutela.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Actualmente, suelen estar muy controladas para evitar que estas muestras pasen a la cadena biológica cuando el edificio en el que están instaladas sea derribado. Gaur egun, oso kontrolatuta egoten dira, lagin horiek jarrita dauden eraikina eraisten denean kate biologikora ez igarotzeko.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Eldetector de humo por análisis de la muestraconsiste en una tubería que sale de la unidad de detección y se extiende por la zona que se va a proteger. Lagin-azterketa bidezko ke-detektagailuadetekzio-unitatetik ateratzen den eta babestuko den eremuan barrena hedatzen den hodi bat da.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Una bomba extractora aspira una muestra de aire y la conduce a la unidad de detección, que analiza si contiene partículas de humo. Ke-ponpa batek, aire-lagin bat xurgatu, eta detekzio-unitatera eramaten du, eta detekzio-unitateak ke-partikularik duen aztertzen du.

Materiala: Ekipo eta instalazio termikoak

Zehar-lerroa (7)
Organizad una muestra similar con fotografías de mujeres de vuestro entorno. Antolatu antzeko erakusketa bat zuen inguruko emakumeen argazkiak erabiliz.

Materiala: Sistemen integrazioa

EnEl proceso de medición de la realidad social: la investigación a través de encuestasse defineencuestacomo una investigación realizada sobre una muestra de sujetos utilizando instrumentos estandarizados de preguntas y respuestas, con el fin de obtener mediciones cuantitativas. El proceso de medición de la realidad social: la investigación a través de encuestasliburuaren arabera,inkestada subjektu-lagin baten gainean egindako ikerketa bat, galdera eta erantzunen tresna estandarizatuak erabiliz egiten dena, neurketa kuantitatibo batzuk lortzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

nUna encuesta es una investigación realizada sobre una muestra de sujetos utilizando instrumentos estandarizados de preguntas y respuestas, con el fin de obtener mediciones cuantitativas. nInkesta bat da subjektu-lagin baten gainean egindako ikerketa bat, galdera eta erantzunen tresna estandarizatuak erabiliz egiten dena, neurketa kuantitatibo batzuk lortzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Persiguen obtener resultados extrapolables a un grupo específico de la población mediante la selección de una muestra de este, un número estadísticamente significativo de dicha población, o bien mediante el estudio de todo el grupo. Biztanleriaren talde espezifiko batera estrapola daitezkeen emaitzak lortzea da helburua, biztanleriaren lagin bat hautatuta, kopuru estatistikoki esanguratsu bat aukeratuz edo talde osoa aztertuz.

Materiala: Sistemen integrazioa

CONTROL DEL PROCesO(Control de las distintas fases de trabajo mediante muestras) PROZesUA KONTROLATZEA(Lan-faseak kontrolatzea laginen bitartez)

Materiala: Sistemen integrazioa

Es una muestra de la continua innovación y adaptación de Inditex. Horrek erakusten du Inditex etengabe ari dela berritzen eta egokitzen.

Materiala: Sistemen integrazioa

También podrán tomar o sacar muestras de sustancias y materiales utilizados o manipulados en el establecimiento, realizar mediciones, obtener fotografías, vídeos, grabación de imágenes, levantar croquis y planos... siempre que se notifique al empresario o a su representante. Halaber, establezimenduan erabili edo manipulatzen diren substantzien eta materialen laginak hartu edo atera ahal izango dituzte, baita neurketak egin, argazkiak atera, bideoak egin, irudiak grabatu eta krokisak eta planoak egin ere, betiere enpresaburuari edo horren ordezkariari jakinarazten bazaio.

Materiala: Sistemen integrazioa