Emaitzak: 555

EU ES
Ehungintza, jantzigintza eta larrugintza (1)
Cristobal Balenciagak 1936an Parisen hartu zuenean bizilekua, nahasmendu giroan sartuta zegoen parpaila mekanikoaren industria. Kanpoko merkatuaren oso mendekoa zenez, amerikar merkatuarena bereziki; luxuzko sektorea izanik, 1929an Estatu Batuetan sortutako finantza krisiaren ondorio latzak jasan zituen, hura Europara iritsi aurre-tik. Edonola ere, 1920ko hamarraldiko moda oso onuragarria izan zen parpailarentzat, eta bereziki estimatuak ziren Art Deco estiloaren eragina zuten motiboak. 1929an, 380 lantegi zeuden Calaisen, 2710 ehungailu eta 300 milioi franko inguruko fakturazioa eragiten zuten. Baina, 1931n, nazioarteko neurri protekzionistak jarri ziren abian2. Parpailen fabrikatzaileen ganbera sindikalaren arabera, garai hartan 54 lantegik itxi behar izan zituzten ateak3. 1830etik 1936ra sektorearen fakturazio bolumenak nabarmen egin zuen atzera. Zenbait fabrikatzaile, porrot egiteko zorian zeudela, beren ehungailuak saltzen saiatu ziren. Hala ere, epe ertainera konpetentzia areagotu egingo zuen deslokalizazioaren arriskupean, Estatuak, beste fabrikatzaile batzuen presiopean, debekatu egin zuen horien salmenta. 1935ean sindikatu bat sortu zen parpailen eta brodatuen ekoizpenean ziharduten sektoreetako jarduerak koordinatzeaz arduratzeko. Parisko goi mailako joskintza, arropa zuriaren egileak eta saltegi handiak ziren garai hartan Calaisko parpailaren merkatua. Salmentak komisionisten 6 bitartez egiten ziren, eta haiek funtsezko zeregina betetzen zuten ekonomian. Kotoia (hamarretik bederatzitan Lille-ko irungile fabrikak ziren hornitzaileak, eta gainerakoak ingeles fabrikak), zeta (italiarrak gehienbat) eta rayona (Frantzian egina) erabiltzen ziren batez ere. Tiburce Lebas sozietateak lehenengo parpail elastikoak egin zituen; sari bat ere jaso zuen, 1937an. Hamarraldiaren azken urteetan hobera egin zuen ekonomiak. Edonola ere, bien bitartean, 200 fabrikatzaile baino gehiago desagertu ziren krisiaren ondorioz. Cuando Cristóbal Balenciaga se instala en París en 1936, la industria del encaje mecánico acaba de vivir una década agitada. Muy dependiente del mercado exterior, principalmente americano, este sector de lujo se vio muy afectado por la crisis financiera que se abatió sobre los Estados Unidos en 1929, antes de llegar a Europa. Sin embargo, la moda de los años 1920 fue favorable para el encaje y valoró especialmente los motivos influenciados por el estilo Art Déco. En 1929, Calais cuenta ya con 380 fabricantes y 2710 telares, generando alrededor de 300 millones de francos de volumen de facturación. Pero, en 1931, se pusieron en marcha medidas proteccionistas internacionales. La cámara sindical de los fabricantes de encaje enumera en aquella época 54 cierres de fábricas. De 1930 a 1936, el volumen de facturación del sector experimenta una regresión considerable. Algunos fabricantes, al borde de la quiebra, intentan vender sus telares. Sin embargo, el riesgo de una deslocalización que alimentaría la competencia a medio plazo, empuja al Estado, bajo la presión local de otros fabricantes, a prohibir su venta. En 1935 se crea un sindicato para, asegurar la coordinación de las actividades en los sectores de la producción de encajes y de bordados". Los mercados del encaje de Calais en la época eran la alta costura parisina, los confeccionistas de lencería y los grandes almacenes. La venta se efectuaba a través de comisionistas que desempeñaban un papel económico determinante. Las materias empleadas eran el algodón (suministrado en nueve de cada diez casos por las fábricas de hilado de Lille. el resto por las fábricas de hilado inglesas), la seda (de procedencia italiana en su mayoría) y el rayón (fabricado en Francia). La sociedad Tiburce Lebas desarrolla el primer encaje elástico, que fue premiado en 1937. Los últimos años de la década conocen una mejora económica. Sin embargo, entre tanto, la, crisis ha provocado la desaparición de más de 200 fabricantes.

Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx

Administrazioa eta kudeaketa (21)
Cuando no exista evidencia de un valor de mercado, a causa del carácter especializado, la fórmula de valoración empleada será el coste de reposición del elemento, debidamente depreciado. Izaera espezializatua dela-eta merkatuko balioaren ebidentziarik ez dagoenean, elementuaren birjarpen-kostua hartuko da balorazio-formulatzat, galdu duen balioa kenduta.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Si es pérdida reversible, hay que tener en cuenta que las inversiones figuran por su valor de adquisición; si en un momento dado (al menos, al cierre del ejercicio) el valor de mercado es inferior a aquél, debe prevalecer este último. Galera itzulgarria bada, kontuan izango dugu inbertsioak erosketa-balioaren arabera agertzen direla; uneren batean (gutxienez, ekitaldi-itxieran) merkatuko balioa txikiagoa bada, azken horrek izango du lehentasuna.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Modelo de Balance de situación según la Comisión Nacional del Mercado de Valores Egoera Balantzearen eredua, Baloreen Merkatuko Batzorde Nazionalaren arabera.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Posibilidad de que se produzcan variaciones en los precios de mercado debido a las características del instrumento o de mercado. Tresnaren edo merkatuaren ezaugarriak direla-eta merkatuko prezioetan aldaketak izateko aukera.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Posibilidad de que los flujos futuros de efectivo asociados con un instrumento financiero fluctúen debido a cambios en los tipos de interés de mercado. Finantza-tresna batekin lotutako etorkizuneko efektibo-fluxuek fluktuatzeko aukera, merkatuko interes-tasen aldaketak direla-eta.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Están excluidos de estas normas los contratos normales de compra de mercancías con la intención de cubrir necesidades de compra y que se liquidan a la entrega o dentro de los períodos normales de los mercados. Arau horietatik kanpo gelditzen dira erosketa-beharrak asetzeko salgaiak erosteko kontratu arruntak, entregan edo merkatuko epe arrunten barruan likidatzen direnak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Estos riesgos financieros pueden ser de mercado (tipos de cambio, tipos de interés y precio de mercado), crédito, liquidez, tipo de interés en el flujo de efectivo. Finantza-arrisku horiek izan daitezke merkatukoak (kanbio-tasak, interes-tasak eta merkatuko prezioa), kreditukoak, likideziakoak eta efektibo-fluxuko interes-tasakoak.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

El producto Z hace tres años que no tiene movimiento, y tiene actualmente un valor de mercado de 200 € la unidad. Z produktuak azken hiru urteetan ez du mugimendurik izan, eta egun merkatuan unitateko 200 euroren balioa du.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elmétodo minoristageneralmente se utiliza en el comercio con productos de gran rotación y con márgenes similares. Txikizkakometodoa oro har errotazio handiko eta antzeko marjinako produktuekin erabiltzen da merkatuan.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Inicialmente cualquier criterio de valoración de existencias que se derive del valor de mercado o precios de venta no es aceptado, excepto que sean inferiores al coste de adquisición o coste de producción. Hasiera batean, merkatuko baliotik edo salmenta-preziotik eratorritako izakinak baloratzeko edozein irizpide ez da onartzen, erosketa-kostua edo ekoizpen-kostua baino txikiagoak direnean salbu.

Materiala: Kontu-ikuskaritza

Elektrizitatea eta elektronika (62)
Desde que aparecieron los primeros módems, han existido muchas UART en el mercado; las más importantes se resumen en la Tabla 12.2. Lehenengo modemak sortu zirenetik UART ugari egon da merkatuan; garrantzitsuenak 12.2 taulan azaldu ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para solucionarlo existen en el mercado amplificadores de interior o de estudio, cuya misión es amplificar la señal de una toma de usuario y llevarla a otra habitación, de tal forma que compense las pérdidas adicionales que introduce el cable añadido. Hori ez gertatzeko, merkatuan badira barneko edo estudioko anplifikadoreak; erabiltzailearen hartune bateko seinalea anplifikatu eta beste gela batera eramaten dute anplifikadore horiek, eta, horrenbestez, gehitutako kableak eragiten dituen aparteko galerak berdindu egiten dituzte.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Comentar en este punto que han aparecido en el mercado sintonizadores externos que se conectan al puerto USB 2.0. Aipatu behar da, hala ere, merkatuan USB 2.0 atakari konektatzen zaizkion kanpo-sintonizadoreak agertu direla.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para alcanzar este objetivo con éxito, es necesario conocer previamente con qué instrumentos de medida, control, supervisión, etc., contamos actualmente en el mercado y que, por ello, podemos adquirir sin dificultad. Helburu hori lortzeko, ezinbestekoa da merkatuan neurketarako, kontrolerako, ikuskatzeko eta abarrerako zer tresna ditugun jakitea, tresna horiek erosteko aukera izango baitugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este capítulo se aborda cada uno de estos tipos de control, apoyándonos en sistemas reales que se pueden encontrar fácilmente en el mercado. Kapitulu honetan kontrol mota horietako bakoitza azalduko dugu, merkatuan erraz aurkituko ditugun benetako sistemetan oinarrituta.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

En este capítulo, vamos a estudiar esta última, que surgió gracias a la aparición de la microelectrónica, reduciendo de esta forma el tamaño de los circuitos y abaratando el coste de las producciones en serie. Kapitulu honetan, azken logika mota hori ikasiko dugu, zeina mikroelektronikaren agerpenari esker sortu zen, zirkuituen tamaina txikitu zuen eta serieko produkzioaren kostua merkatu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Para desarrollar el capítulo tres ha sido necesario elegir, dentro de la amplia gama de productos que hay en el mercado, unos que sean representativos de todos ellos. Hirugarren kapitulua egiteko, merkatuan dagoen produktu-aukera zabaletik adierazgarrienak hautatu behar izan ditugu.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Esto nos plantea la necesidad de conocer ampliamente la gama de productos existentes en el mercado, de forma que podamos seleccionar el más adecuado en cada caso. Beraz, merkatuan dagoen produktu-aukera zabala ondo ezagutu behar dugu, kasu bakoitzerako egokiena hautatzeko.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Permite personalizar los diseños modificando el aspecto de las huellas, actualizando librerías con Diseinuak pertsonalizatzeko aukera ematen du hatz-marken itxura aldatuz, liburutegiak merkatuan agertzen diren osagaiekin eguneratuz,

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

La firma DEC (Digital Equipment Corporation), para diversificar mercado, dirige sus miras a la fabricación de equipos más pequeños, conocidos como minicomputadoras. DEC (Digital Equipment Corporation) enpresak, merkatua dibertsifikatzeko, ekipo txikiagoak fabrikatzeari ekin zion. Ekipo hariei mikrokonputagailu izena eman zitzaien.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (1)
Existen polvos especiales, Hauts bereziak daude merkatuan;

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (22)
Ambas ejecuciones son corrientes en el mercado. Bi metodo horiek ohikoak dira merkatuan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

También en este aspecto existen valores estándar en la práctica. Arlo horretan ere, balio estandarrak aurkituko ditugu merkatuan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

BLOQUE 5 Elementoscomerciales 5. BLOKEA. Merkatuan dauden elementuak

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En los momentos actuales el precio de venta del producto está determinado por múltiple factores de mercado, a veces no dependientes exclusivamente del fabricante sino que dependen de: Produktuaren salmenta-prezioa merkatuko hainbat faktorek zehazten dute gaur egun; faktore horiek batzuetan ez daude fabrikatzailearen mende soilik, beste faktore batzuek ere eragiten dute, esaterako:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

También podemos encontrar en el mercado dispositivos adecuados que nos faciliten este montaje, como el de la imagen. Halaber, muntaketa errazteko gailu egokiak daude merkatuan (irudikoa, adibidez).

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Además, en el mercado podemos encontrar otras herramientas con plaquita de metal duro soldada, para mecanizar: Gainera, mekanizatzeko metal gogorrezko plakatxo soldatua duten beste erreminta batzuk daude merkatuan:

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Utilizando mandos neumáticos se pueden utilizar prácticamente todas las básculas corrientes en el mercado, ya que para la emisión de señales se utiliza el fiel de balanza. Aginte pneumatikoak erabiliz, merkatuan aurki daitekeen ia edozein baskula arrunt erabil dezakegu; izan ere, seinaleak igortzeko, balantzaren orratza erabiliko dugu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

También están disponibles en el mercado, armazones y columnas prefabricadas con deslizaderas provistas de jaulas con bolas. Bestalde, kaiola boladunak dituzten lerraguneko armazoi eta zutabe aurrefabrikatuak ere badaude eskuragarri merkatuan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En la actualidad, podemos encontrar en el mercado sistemas informáticos, con programas adecuados que permiten la gestión instantánea y el almacenamiento de todos los datos referidos a cualquier incidencia. Gaur egun, edozein gorabeherari dagozkion datu guztiak berehala kudeatzeko eta gordetzeko egokiak diren programak dituzten sistema informatikoak aurki ditzakegu merkatuan.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Podemos encontrar, disponibles en el mercado, una gran variedad de tipos de portaplaquitas diferentes, proporcionando diferentes ángulos de posición, distintas posibilidades de formas de plaquitas y diversidad con relación a la resistencia. Plakatxo-etxeen mota asko eta asko aurki ditzakegu merkatuan, eta hainbat posizio-angelu, plakatxoaren formarako hainbat aukera eta erresistentziarako aukera ugari eskaintzen dizkigute.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (3)
Existen varios tipos de detectores térmicos en el mercado y el empleo de cada uno está definido por los factores industriales concretos de la instalación o lo que se quiera controlar. Hainbat detektagailu termiko daude merkatuan eta horietako bakoitzaren erabilera instalazioaren edo kontrolatu nahi denaren industria-faktore zehatzek definitzen dute.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Las máquinas disponibles en el mercado para realizar estas operaciones pueden ser independientes para carga y reciclado o combinadas. Eragiketa horiek egiteko, merkatuan dauden makinak independenteak izan daitezke kargatzeko eta birziklatzeko, edota konbinatuak.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

En la actualidad se puede encontrar en el mercado calzado con la apariencia de una prenda de vestir de uso cotidiano y con las ventajas añadidas de ser más duradero y resistente. Gaur egun, merkatuan, egunero erabiltzekoen itxurako oinetakoak aurki ditzakegu, baina iraunkorragoak eta sendoagoak izaten dira.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (1)
Unportal corporativoes una intranet que provee de información de la empresa a los empleados así, como de acceso a una selección de Web públicos y Webs de mercado vertical (proveedores, vendedores, etc.) Atari korporatiboada langileei enpresaren informazioa eta, halaber, web publikoen eta merkatu bertikaleko weben selekzio bat (hornitzaileak, saltzaileak, etab.) eskaintzen dien intraneta.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (14)
al no existir presión, la tempera-tura puede ser menor, lo cual implica un abataramiento y un menor dete-rioro de las sustancias. presiorik ez dagoenez, txikiagoa izan daiteke tenperatura, eta horrek merkatzea eta substantziak gutxiago hondatzea dakar.

Materiala: Elektroestetika

c) Los colores existentes en el mercado son muy variados pero los que resultan imprescindibles en el equipo son: c) Merkatuan kolore asko daude, baina ezinbestekoa da hauek izatea ekipoan:

Materiala: Elektroestetika

Los artículos o productos más comunes que encontraremos en el comercio de material de maquillaje artístico son las barras de color intenso y concentrado de textura cerosa, escarchas de poliester, geles que llevan en suspensión lentejuelas o pailletes, sprays con lentejuelas y de colores vivos, colores fluorescentes, colores acuarelables de efectos metalizados, pigmentos brillantes, que son productos en forma de polvo libre de colores vivos y de gran luminosidad, etc. Hauek dira makillaje artistikoaren merkatuan aurkituko ditugun artikulurik edo produkturik arruntenak: kolore biziko barra trinkoak, argizari-testurakoak; poliesterrezko antzigarra; lentejuelak dituzten gelak; lentejuelak dituzten sprayak, kolore bizikoak, kolore fluoreszentekoak, efektu metalizatuko kolore akuarelagarriak, pigmentu distiratsuak (hauts libreko produktuak, kolore bizikoak eta argitasun handikoak), etab.

Materiala: Elektroestetika

Es infinita la variedad de barras de labios en el mercado. Mugagabea da merkatuan dagoen ezpainetako barren barietatea.

Materiala: Elektroestetika

Los colores que podemos adquirir en el comercio de estos productos son variados como en todos los casos, pero preferentemente son oscuros, existiendo también algunos de fantasía con acabados metalizados, dorados, plateados, etc. Kolore asko aurkituko ditugu merkatuan, beste kasu guztietan gertatzen den moduan, baina, bereziki, ilunak aurkituko ditugu. Badira fantasiazkoak ere, metalizatuak, urre-kolorekoak, zilar-kolorekoak, etab.

Materiala: Elektroestetika

Este tipo de cosmético, al igual que casi todos, lo encontramos en el mercado con distintas formas de presentación: Kosmetiko mota hau ere, beste ia guztien moduan, hainbat formatan dago merkatuan:

Materiala: Elektroestetika

Presentan cuatro graves inconvenientes, por lo que hoy día tienden a desaparecer del mercado: Lau eragozpen handi dituzte, eta, beraz, gaur egun merkatuan desagertzear daude:

Materiala: Elektroestetika

El mercado actual ofrece una gran variedad de tintes capilares, cuyas propiedades, ventajas, inconvenientes y limitaciones es importante conocer para aplicarlos adecuadamente. Egungo merkatuan tindagai kapilar ugari dago, eta haien propietateak, abantailak, eragozpenak eta mugak jakitea oso garrantzitsua da tindagaiak ondo emateko.

Materiala: Elektroestetika

Aunque hoy en día ya existen en el mercado maquillajes fluidos con buen poder cubriente. Hala ere, egun merkatuan badaude estaltzeko ahalmen handia duten makillaje jariakorrak.

Materiala: Elektroestetika

Actualmente ya existen en el mercado, moldes de plástico que se reutilizan. Egun, merkatuan badaude berrerabiltzen diren plastikozko moldeak.

Materiala: Elektroestetika

Ostalaritza eta turismoa (171)
Durante décadas Australia no ha sido considerado un destino turístico relevante, debido principalmente al tradicional aislamiento y alejamiento de los principales mercados emisores como Europa (a más de 15000 Km) y Norteamérica (a 10.000 Km de las costa de California). Hamarkada luzetan, Australia ez da destino turistiko garrantzitsutzat jo, batez ere merkatu igorle nagusiekiko isolamendu tradizionalagatik eta urruntasunagatik (Europatik 15.000 km baino gehiagora, eta Ipar Amerikako Kaliforniako kostaldetik 10.000 km baino gehiagora).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Cuatro ciudades centralizan el interés del viajero ; Djenné con edificaciones en adobe como su mezquita, Bamako , la capital con bulliciosos mercados como la Maison des Artesans y un interesante museo etnológico, Mopti, núcleo comercial y portuario a orillas del Niger, y la ciudad prohibida de Tomboctú donde finalizaban las caravanas procedentes del Sahara.Con todo , uno de sus pueblos , los dogón , que habitan en la aislada región oriental de Bandiagara , son el mayor icono de Mali por haber conservado su cultura y religión animista al margen de la influencia islámica imperante en el país. Lau hirik bereganatzen dute bidaiarien arreta. Djenné-n adobezko eraikin ugari daude, hala nola meskita; Bamako hiriburuan, Maison des Artesans eta beste merkatu zaratatsu batzuk eta museo etnologiko interesgarria daude; Mopti, Niger ertzeko merkataritza- eta portu-hiria da; Tomboctú hiri debekatua da, Saharatik zetozen karabanak amaitzen ziren han. Maliren ikono nagusia, dena den, ekialdeko Bandiagara eskualde isolatuan bizi den dogon herria da; herrialdean nagusitutako eragin islamiarraren gainetik, bere kultura eta erlijio animistari eusten jakin duen herria.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El turismo cobra progresivamente mayor protagonismo en la economía de la gran isla , pues ha pasado de 83.000 a 160.000 llegadas internacionales al año en el periodo 1996-2000, procedentes básicamente del mercado europeo. Uharte handiko ekonomian, garrantzia hartzen ari da pixkanaka turismoa; 1996. urtean, 83.000 bisitari izan zituen, eta 2.000. urtean, berriz, 160.000, gehienak merkatu europarrekoak.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

La limitación de vuelos charter para conseguir la aceptación de un mercado más exclusivo y la especialización de los excelentes establecimientos hoteleros de Grand Baie, Port Louis y Curepipe, son parte de una estrategia turística acertada a tenor de la cifra de viajeros alcanzada. Charter hegaldiak mugatu eta Grand Baie, Port Louis eta Curepipe-ko hotel-establezimenduak bikain espezializatu ditu gobernuak, merkatu esklusiboagoa lortzeko gobernuak; estrategia arrakastatsua izan da lortutako bidaiari kopuruaren arabera.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Lilongue es su capital y puerta de entrada al país, de escaso interés , solo sus mercados merecen la atención del viajero, apenas 80.000 personas llegan anualmente a Malawi motivados por el ocio, otros nucleos urbanos como Livingstonia reunen mayores atractivos. Hiriburua eta herrialderako sarbidea Lilongwe da, eta ez du interes berezirik, hango merkatua ez bada. Livingstonia eta beste hirigune batzuk erakargarriagoak dira. Urtean, 80.000 pertsona besterik ez da iristen Malawira aisialdiak erakarrita.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El auge del integrismo islámico y las matanzas en la década de los 90, ha retraído el mercado internacional hacia esta nación, cuya oferta turística no es apenas lanzada al mercado por las agencias de viaje europeas, a excepción de las expediciones en 4 x 4 por los desiertos próximos a la frontera con Níger, (Teneré) y las zonas montañosas de Hoggar y Tassili donde impera un turismo deportivo y de aventura, sin excluir los valores culturales de las pinturas rupestres repartidas en el área. Integrismo islamiarraren gorakadak eta 90eko hamarkadako sarraskiek nazioarteko merkatua urrundu dute; agentzia turistikoek ez dute ia herrialde horretarako eskaintzarik egiten. Salbuespena dira 4 x 4 autoetan Niger-etik gertuko basamortuetara (Tenere) eta Hoggar eta Tassili eskualde menditsuetara egiten diren espedizioak; kirol- eta abentura-turismoa da, alderdi kulturala ere baduena, labar-pinturak baitaude inguru haietan.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Otras destinos como Argel, la capital y la Kabylia cuentan con valores culturales que podrían conseguir un hueco en el mercado internacional, especialmente si quedan vinculados a los núcleos costeros donde existe potencial para un mayor desarrollo del turismo de sol y playa. Aljer hiriburuak eta Kabiliak badituzte nazioarteko merkatuan toki bat lortzeko moduko balio kulturalak, bereziki eguzki- eta hondartza-eskaintza garatzeko aukera duten kostaldeko herriekin lotuz gero.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El alejamiento de las principales áreas emisoras del planeta , condiciona un uso del territorio bastante dependiente del mercado nacional y de países vecinos, registrándose casi dos millones de llegadas internacionales, pero solo un 12% procedente de Europa, con destino a Santiago de Chile empleando el transporte aéreo. Turismo gehien igortzen duten herrialdeetatik urrun egoteak erabilera turistikoa baldintzatzen du, eta merkatu nazionalaren eta ondoko herrialdeetako turismoaren mende dago. Nazioarteko ia bi milioi sarrera hartzen ditu, baina horietatik % 12 besterik ez Europatik (Santiagora iristen dira aire-garraio bidez).

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

El crecimiento de la actividad turística ha sido espectacular en los últimos años del siglo XX, duplicándose las llegadas internacionales entre 1996 y el año 2000 , hasta alcanzar los 5.3 millones de pasajeros anuales y generando unos ingresos de 4228 millones de dólares en el mismo periodo .El mercado europeo representa aproximadamente el 25 % del volumen total , y el ocio es la causa que motiva el desplazamiento en casi un 75 % de los casos . XX. mendearen amaierako azken urteetan hazkunde turistikoa izugarria izan da. 1996. urtetik 2000. urtera nazioarteko sarrerak bikoiztu egin dira, urtean 5,3 milioi sarrera izatera iritsi dira eta 4.228 milioi dolar utzi dituzte aldi horretan. Merkatu europarra bolumen osoaren % 25 da, eta aisialdiak eragiten ditu bidaia guztien % 75.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Los mercados indios son sus mayores atractivos. Erakargarri nagusiak indiarren merkatuak dira.

Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak

Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Las maderas se venden en el comercio a peso, por metros cúbicos, por metros cuadrados, por metros lineales, por unidades, etc. Pisura, metro kubotan, metro koadrotan, metro linealetan, unitatetan… saltzen dute egurra merkatuan:

Materiala: Egurraren teknologia

Gizarte eta kultura zerbitzuak (16)
«la oferta conjunta a distintas localidades aragonesas de actividades culturales, que al contar con una contratación concertada abaratan notablemente su presupuesto, con lo que se rentabilizan los recursos dedicados a la cultura y se consigue potenciar aquellas áreas artísticas que requieren un mayor estímulo cultural con el objetivo de crear cauces de difusión cultural, desarrollo comarcal y de integración cultural del territorio». «Aragoiko hainbat herriri kultura-jarduerak batera eskaintzea, hitzartutako kontratazioa izatearen ondorioz, horien aurrekontua nabarmen merkatzen baita. Ondorioz, kulturara bideratutako baliabideak errentagarri bihurtzen dira, eta kultura-bultzada handiagoa behar duten arlo artistikoak indartzea lortzen da, lurraldean kultura zabaltzeko, eskualdea garatzeko eta kulturalki bateratzeko bideak sortzeko».

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Así, desde esta línea de actuación del mercado, la diversidad cultural y el reconocimiento de los derechos culturales son fácilmente asimilables a una comercialización banal de sus contenidos, cayendo en posturas de exotismo cultural. Hala, merkatuko jarduera-ildo horretatik, kultura-aniztasuna eta kultura-eskubideen aitorpena erraz parekatu daitezke haien edukien merkaturatze hutsal batekin, eta kultura-exotismoko jarrerak izan.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Además las tendencias de los mercados se producen a nivel mundial de modo que les afectan sucesos y orientaciones de cualquier punto del planeta. Gainera, merkatuen joerak mundu mailan gertatzen dira; beraz, munduko edozein lekutako gertaerek eta joerek eragiten diete.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Las estrategias de actuación de la gestión cultural han integrado prácticas propias del sector privado, tanto en sus actuaciones en otros ámbitos económicos como en el del desarrollo de la industria y el mercado cultural. Kultura-kudeaketako jarduera-estrategiek sektore pribatuko jarduerak integratu dituzte, bai beste arlo ekonomiko batzuetako jardueretan, bai kultura-industriaren eta -merkatuaren garapenean.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La práctica comercial de oferta y demanda del producto cultural nos introduce en el mercado de la cultura; un mercado en el que el producto es válido en la medida en que le es otorgado un valor simbólico por todas las partes implicadas en esa oferta y demanda. Kultura-produktuaren eskaintzaren eta eskaeraren merkataritza-jarduerak kulturaren merkatuan barneratzen gaitu; markatu horretan, produktua baliozkoa da, eskaintza eta eskaera horretan inplikatutako alderdi guztiek balio sinboliko bat ematen badiote.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Existen en el mercado sistemas de integración que permiten controlar, desde una única pantalla táctil o mando de control remoto, proyectores, vídeos, reproductores DVD, equipos de sonido e iluminación, etc. Badira merkatuan proiektagailuak, bideoak, DVD erreproduzitzaileak, soinu- eta argiztapen-ekipoak eta abar ukipen-pantaila edo urrutiko aginte bakar batetik kontrolatzeko aukera ematen duten integrazio-sistemak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Abandono y reducción del sector, que se ha especializado en la oferta de productos artesanos selectos a un mercado reducido. Sektorea uztea eta murriztea, zeina merkatu txiki bati artisautza-produktu hautatuak eskaintzen espezializatu baita.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Estas actividades son actuaciones de teatro de calle, pasacalles con bandas de música, comparsas, fuegos pirotécnicos, espectáculos musicales, mercados temáticos, actuaciones de bailes tradicionales, etc. y, generalmente, algunas ceremonias de carácter religioso –procesiones, ofrendas, etc.–. Hauek izan daitezke jarduera horietako batzuk: kale-antzerkia, kalejirak musika taldeekin, konpartsak, su artifizialak, musika-ikuskizunak, merkatu tematikoak, dantza tradizionalen emanaldiak…, eta, oro har, ospakizun erlijiosoak (prozesioak, eskaintzak…).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Ferias y mercados temáticos. Azoka eta merkatu tematikoak.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

» Se va consolidando una globalización de la economía mundial que supone el desarrollo de grandes empresas multinacionales que actúan en un mercado único mundial. » Munduko ekonomiaren globalizazioa indartzen ari da, multinazional handiak garatzen ari dira eta mundu osoa hartzen duen merkatu bakar batean jarduten dute.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Kimika (5)
número CEE, en caso de estar asignado en el EINECS (Inventario europeo de sustancias comercializadas existentes) o ELINCS (Inventario europeo de sustancias notificada). CEE zenbakia, halakorik badute EINECS inbentarioan (merkatuan dauden substantzien europar inbentarioa) eta ELINCS inbentarioan (jakitera emandako substantzien europar inbentarioa).

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

En las distintas unidades se separan los productos de acuerdo a las exigencias del mercado. Produktuak unitateetan bereizten dira, merkatuaren eskaeren arabera.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Las industrias de transformación convierten los productos semielaborados en nuevos productos que pueden salir directamente al mercado o ser susceptibles de utilización por otros sectores. Transformazioko industriek produktu erdilanduak hartu eta produktu berriak ekoizten dituzte. Produktu horiek merkatura atera daitezke zuzenean edo beste sektore batzuetara pasatu daitezke han erabil ditzaten.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Éstas funcionan como instrumentos multisectoriales que deben ser impulsados desde las Administraciones y que funcionan como mercados de encuentro de oferta y demanda de residuos, con una clara finalidad de evitar una gestión innecesaria y un impacto sobre el medio. Poltsa horiek sektore anitzetarako balio dezaketen tresnak dira. Administrazioak bultzatu behar ditu, eta hondakinen eskaintzaren eta eskaeraren topaguneko merkatu gisa funtziona dezakete. Helburu nagusia da behar ez diren kudeaketak eta ingurumenaren gaineko eraginak ekiditea.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Así surgen las Bolsas de Residuos, funcionando como mercados de encuentro de la oferta y la demanda de residuos con el objetivo de encontrar la gestión más adecuada para los mismos y provocar el menor impacto posible sobre el medio. Hala sortu ziren hondakin-poltsak. Hondakinen eskaintzaren eta eskaeraren topaguneko merkatu gisa funtzionatzen dute, kudeaketa egokiena aurkitu nahian eta ingurumenean ahalik eta eragin txikiena eragin nahian.

Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak

Nekazaritza (10)
Define la orientación productiva de la explotación agrícola, identificando los recursos disponibles y la demanda del mercado. Nekazaritzako ustiategiaren produkzio orientazioa definitzen du, erabilgarri dauden baliabideak eta merkatuaren eskaera identifikatuz.

Materiala: Nekazaritza

El Russeting es muy típico en zonas húmedas por lo que el mercado de esas zonas esta ya acostumbrada, pero no ocurre lo mismo en zonas secas, donde este fruto se deprecia considerablemente. Russeting delakoa oso ohikoa da gune hezeetan eta bertako merkatua ohituta dago. Gune lehorretan, berriz, ez da gauza bera gertatzen eta halako fruituen balioa nabarmen jaisten da.

Materiala: Nekazaritza

El tercer estilo es practicado por un pequeño número de profesionales, pues aún el mercado es reducido, aunque crece. Hirugarren moldean profesional kopuru txiki batek baino ez dihardu, merkatua txikia baita oraindik, gorantz badator ere.

Materiala: Nekazaritza

que se ajuste a las preferencias del mercado al que nos dirigimos. helburu dugun merkatuaren lehentasunetara ondo egokitzea.

Materiala: Nekazaritza

Algunas de ellas con un mercado y una cultura gastronómica (usos) establecidos Tokiko barietate batzuek badute ondo finkatutako merkatu bat eta kultur gastronomiko bat (usadioak)

Materiala: Nekazaritza

la posibilidad de reemplear la cosecha dentro de la explotación (forrajes para alimentar el ganado..), la existencias de mercados cercanos y sin intermediarios (agricultores o ganaderos vecinos), o la presencia de distribuidores o transformadores que demanden ciertos productos son elementos que nos ayudaran en la elección del cultivo. uzta ustiategi barruan berrerabiltzeko aukera (ganadua elikatzeko bazkak…), inguruan gertuko eta bitartekorik gabeko merkaturik dagoen (hurbileko nekazari nahiz abeltzainak) eta produktu jakin batzuk eskatzen dituen banatzaile edo transformatzailerik dagoen; horra hor laborea aukeratzen lagunduko diguten elementu batzuk.

Materiala: Nekazaritza

Hoy día hay una demanda de productos biológicos por parte de determinados sectores del mercado local, regional, nacional e incluso internacional. Gaur egun, tokiko, eskualdeko, nazioko eta baita nazioarteko merkatuetako zenbait sektorek ere produktu biologikoak eskatzen dituzte.

Materiala: Nekazaritza

En esa rotación deben intervenir cultivos que se adapten bien a la zona y que tengan buena demanda en el mercado, de manera que se facilita la comercialización posterior. Txandakatzean, ingurunera ondo egokitzen diren eta merkatuan eskaera ona duten laboreak sartu behar dira, laboreak, gerora, erraz merkaturatzeko.

Materiala: Nekazaritza

Se trata de tener una concepción integral de la finca para conseguir, no solamente la mejora agronómica y un mayor grado de autosuficiencia, sino también, el principio en el que se basa su rentabilidad económica utilizando plantas que tengan una importante demanda en el mercado y una producción lo suficientemente variada que permita un menor riesgo económico. Kontua da lursailaren kontzeptu integrala edukitzea; ez bakarrik hobekuntza agronomikoa eta autosufizientzia maila altuagoa izatea, baita errentagarritasun ekonomikoari eusten dion oinarria ere: merkatuan eskaera handia duten landareak erabiltzea eta nahikoa askotarikoa izango den produkzio bat izatea, arrisku ekonomikoa txikiagoa izan dadin.

Materiala: Nekazaritza

La administración publica necesita regular los intereses de todos y para ello desarrolla una serie de normas a respetar por el mercado (los distribuidores) productores. Administrazio publikoak denon interesak arautu behar ditu eta, horretarako, merkatuak (banatzaileak) eta ekoizleek bete beharreko arau batzuk lantzen ditu.

Materiala: Nekazaritza

Animazio turistikoa (4)
Los principios sociales en los que se basaba el club cambiaron debido a la crisis económica de los sesenta, y la imposibilidad de mantenerse en el mercado les llevó a unirse a Edmond Rothschiland como socio capitalista, quien aportó una visión más pragmática y economicista, momento en que Blitz abandonó el proyecto. Klubaren oinarri sozialak aldatu egin ziren hirurogeiko hamarkadako krisi ekonomikoaren ondorioz; ezinezkoa egin zitzaienez merkatuan mantentzea, Edmond Rothschiland bazkide kapitalistarekin elkartu ziren, zeinak ikuspegi pragmatiko eta ekonomizistagoa eman baitzien; une horretan, Blitzek proiektua utzi zuen.

Materiala: Animazio turistikoa

lPolarización del mercado entre los que mantienen unas estancias largas de vacaciones y los que realizan unas vacaciones más fraccionadas y con periodos más cortos. lMerkatuaren polarizazioa oporretako egonaldi luzeak egiten dituztenen eta oporraldi zatikatuagoak eta laburragoak egiten dituztenen artean.

Materiala: Animazio turistikoa

Las fotos de las actividades en las redes sociales, la satisfacción del cliente, los comentarios y recomendaciones refuerzan y promocionan la marca del hotel en el mercado turístico. Sare sozialetan jartzen diren jardueren argazkiek, bezeroaren gogobetetasunak, iruzkinek eta gomendioek hotelaren marka indartzen eta sustatzen dute merkatu turistikoan.

Materiala: Animazio turistikoa

lVisita al mercadillo. lBisita merkatura.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (1)
La Fundación Europea para la Gestión de la Calidad (E.F.Q.M.) fue constituida con el fin de reforzar la posición de las empresas europeas en el mercado mundial impulsando en ellas la Calidad como factor estratégico clave para lograr una ventaja competitiva global. Kalitatea Kudeatzeko Europako Fundazioa (EFQM) Europako enpresek munduko merkatuan duten posizioa hobetzeko sortu zen, eta kalitatea sustatzen du haietan faktore estrategiko erabakigarri gisa, lehiakortasun-abantaila orokorra lortzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (47)
La incorporación de las mujeres al mercado de trabajo en los últimos tiempos constituye uno de los cambios con mayor repercusión no solo en la estructura del propio mercado, sino en toda la sociedad. Azken garaiotan emakumeak lan-merkatura sartu izanak aldaketa handiak eragin ditu, ez soilik merkatuaren egituran bertan, baizik eta baita gizarte osoan ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Los datos del estudio deberán dar respuesta a las siguientes cuestiones: descripción del mercado, así como del cliente y de la competencia, y posicionamiento de la empresa. Azterketaren datuek galdera hauei erantzun behar diete: merkatuaren, bezeroaren eta lehiakideen deskribapena eta enpresaren posizionamendua.

Materiala: Sistemen integrazioa

Podrían ser: oportunidades de lanzamiento de nuevos productos, ampliación del mercado, etc. Hauek izan daitezke: produktu berriak ateratzeko aukerak, merkatua zabaltzea...

Materiala: Sistemen integrazioa

Todos somos conscientes que, en la actualidad, la globalización y la brutal competitividad existente en los mercados han hecho que la calidad sea un factor clave para el éxito empresarial. Guztiok dakigu, gaur egun globalizazioaren eta merkatuetan dagoen lehiakortasun ikaragarriaren ondorioz, kalitatea funtsezko faktorea dela enpresa-arrakasta lortzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Debido a la expansión de los productos japoneses en el mercado de EE.UU., se crea el Premio Nacional de Calidad Malcolm Baldrige, en el año 1987. Japoniako produktuak AEBetako merkatuan hedatzearen ondorioz, Kalitatearen Malcolm Baldrige Sari Nazionala sortu zen 1987. urtean.

Materiala: Sistemen integrazioa

Enfoque en el cliente y en el mercado Bezeroan eta merkatuan zentratutako ikuspegia

Materiala: Sistemen integrazioa

Lograrían aprovechar todo el potencial de sus empleados y conseguir un mejor posicionamiento en el mercado, así como la satisfacción tanto de los clientes como de los empleados. Beren enplegatuen ahalmen guztia aprobetxatzea eta merkatuan posizionamendu hobea izatea lortuko lukete, baita bezeroen eta enplegatuen gogobetetasuna ere.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las más habituales suelen ser: la mano de obra, las materias primas, los métodos aplicados, el mercado, el medio ambiente, los equipos o máquinas, el mantenimiento… Honako hauek izaten dira ohikoenak: eskulana, lehengaiak, aplikatutako metodoak, merkatua, ingurumena, ekipamenduak edo makinak, mantentze-lanak...

Materiala: Sistemen integrazioa

Son aspectos externos a la propia empresa pero que será muy importante conocerlos y valorarlos para poder estar preparados contra las amenazas que puedan surgir y actuar de forma provechosa con las oportunidades que nos ofrecerá el mercado exterior. Enpresaren kanpoko alderdiak dira, baina garrantzitsua izango da horiek ezagutzea eta balioestea sor daitezkeen mehatxuen aurka prestatuta egon ahal izateko, eta probetxua ateratzeko moduan jarduteko kanpoko merkatuak eskainiko dizkigun aukerekin.

Materiala: Sistemen integrazioa

Oportunidades.- Será el estudio de los mercados, los nichos de mercado y todo aquello que pueda suponer una ventaja competitiva o una posibilidad de mejorar la rentabilidad de la empresa. Aukerak.- Merkatuen, merkatu-hobien eta lehiarako abantaila bat edo enpresaren errentagarritasuna hobetzeko aukera bat izan daitekeen ororen azterketa izango da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Irudia eta soinua (12)
2.29. Ikertu elektrizitatean erabiltzen diren eta merkatuan dauden kable eta konektore moten inguruan. Alderatu bakoitzaren ezaugarri nagusiak. 2.29.Investiga sobre los distintos tipos de cables y conectores que se emplean en electricidad y que existen en el mercado. Establece una comparación de sus principales características.

Materiala: Medios_tecnicos_audiovisuales_guztia_2.txt.tmx

2.31. Interneten, bilatu merkatuan dauden proiektagailuen nobedadeei buruzko informazioa, eta egin konparazio-taula bat. 2.31.Busca en internet información sobre las novedades en proyectores que existan en el mercado y realiza una tabla comparativa.

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Mikrofonoek zenbait propietate dauzkate, eta propietate horien araberakoak izango dira bai mikrofonoaren erabilera, bai hartuko duten soinuaren kalitatea. Merkatuan aurki ditzakegun markak alderdi batzuen arabera bereiz ditzakegu. Honako hauek dira bereizgarri nagusiak: sentikortasuna, fidelitatea, direktibitatea edo norabidetasuna, inpedantzia, seinale/zarata ratioa, tarte dinamikoa eta distortsioa. Hona hemen guztien azalpena: Los micrófonos poseen una serie de propiedades que determinan su empleo y la calidad del sonido que van a recoger. Hay algunos aspectos diferenciadores de las distintas marcas que se pueden encontrar en el mercado. Los principales distintivos son sensibilidad, fidelidad, directividad o direccionalidad, impedancia, relación señal-ruido, rango dinámico y distorsión, que se detallan a continuación.

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Bila itzazu merkatuan dauden bozgorailu profesionalak (mota desberdinak), eta konpara itzazu haien ezaugarriak. Adierazi erabilera nagusiak. Busca diferentes tipos de altavoces profesionales presentes en el mercado y realiza una comparación de sus característi­cas. Establece sus principales usos.

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Honako hauek dira merkatuan topa ditzakegun anplifikadore mota nagusietako batzuk: Algunos de los principales tipos de amplificadores que se pueden encontrar en el mercado son:

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3.30. Ikertu merkatuan dauden kable eta konektore moten inguruan. Alderatu bakoitzaren ezaugarri nagusiak. 3.30.Investiga sobre los diferentes tipos de cables y conectores de audio que hay en el mercado. Establece una comparación de sus principales características.

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Kate edo ekoiztetxeen barruan, fitxategi digitalak trukatzeko sistemak ezarri dira, materiala disko batean gorde eta modu fisikoan garraiatu behar izan ez dadin; adibidez, sail guztiek arakatu dezaketen sistema baten barruan manipulatu ahal izateko. Sareko sistema horiek prozesuak arintzen dituzte, eta amaierako materiala merkatzen dute, irisgarriagoa egitearekin batera. Soluzio teknologiko horiek, sistema oso baten bidez, programak eta errepikapenak modu seguru, egonkor eta azkarrean irenstea, biltegiratzea, banatzea, zuzenean ematea eta zuzenean editatzea ahalbidetzen dute. Elkarri lotuta dauden disko gogorren sistema bat da, eta, kontsola baten bidez, klipak maneia daitezke, denbora errealean zein ez. Ekitaldiak, kirolak edo telebista- programa batzuk (esaterako, albistegiak) zuzenean emateko erabiltzen dira asko. VSN bezalako enpresek teknologia mota horiek merkaturatzen dituzte, eta pisu handia irabazten ari dira broadcast ekoizpenetan. Dentro de la misma cadena o productora se han instaurado sistemas de intercambio de archivos digitales que permiten, sin necesidad de guardar el material en un disco y transportarlo de forma física, por ejemplo, poder manipularlo dentro de un sistema al cual todos los departamentos estén conectados. Este tipo de sistemas de red agiliza los procesos, los economiza y hace accesi­ble el material final. Estas soluciones tecnológicas permiten, mediante el empleo de un sistema completo, la ingesta, almacenamiento, distribución, lanzamiento a directo, edición en directo de programas y repeticiones de una forma segura, estable y rápida. Consiste en un sistema de dis­cos duros que se relacionan entre sí y que, a través de una consola, facilita el manejo de los dife­rentes clips, ya sea en tiempo real o no. Son muy utilizados en las retransmisiones en directo de eventos, deportes o diferentes tipos de programas de televisión como son los informativos. Empresas como VSN se dedican a comercializar este tipo de tecnologías que están ganando mucho peso en las producciones broadcast.

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1. .AVI formatua: merkatuko bideo-formatu aitzindarietako bat da. Microsoftek sortu zuen, 90eko hamarkadan. Bi .AVI fitxategi mota daude: 1. Formato .AVI: es uno de los formatos de vídeo pioneros en el mercado. Creado por Microsoft en los años noventa. Existen dos tipos de archivos .AVI:

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6.34. Bilatu kanpoko disko gogorrek merkatuan dituzten nobedadeei buruzko informazioa. Egin konparazio-taula bat, betekizun nagusiekin. 6.35.Halla información sobre las novedades del mercado en discos duros externos. Establece una tabla comparativa con los principales requerimientos.

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Bila ezazu merkatuan dauden set-top-box gailuei buruzko informazioa (gutxienez, bosti buruzko. Egin konparazio-taula bat, besteak beste honako alderdi hauek jasoz: bertsioa, sistema eragilea, RAM, ROM, sistemaren bateragarritasuna eta fidagarritasuna, CPUaren ezaugarriak, sare sozialetarako sarbidea eta erreproduzitzen dituen media- fitxategiak. Busca información sobre, al menos, cinco dispositivos set-top-box presentes en el mercado. Establece una tabla compara­tiva que recoja aspectos como la versión, sistema operativo, RAM, ROM, compatibilidad y fiabilidad del sistema, caracte­rísticas de la CPU, acceso a las redes sociales y archivos media que reproduce.

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Instalatze eta mantentze lanak (9)
También se comercializan manómetros digitales controlados por microprocesador. Mikroprozesagailu bidez kontrolatutako manometro digitalak ere badira merkatuan.

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Para poder situar y valorar los tratamientos más convenientes a cada caso es importante conocer los problemas específicos del agua considerada y conocer la gama completa de aparatos disponible en el mercado y sus aplicaciones: Kasuan kasu, tratamendu egokienak kokatzeko eta baloratzeko, garrantzitsua da aztergai den uraren arazo espezifikoen berri izatea, bai eta merkatuan dauden aparatu mota guztiak eta haien aplikazioak ezagutzea ere:

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La industria europea dedicada a la fabricación de elementos y componentes para el funcionamiento de las instalaciones que integran el equipamiento de un edificio, al igual que los usuarios de las mismos, se enfrentan hoy a mercados abiertos y al libre comercio de mercancías y servicios por Europa. Gaur egun, Europan, eraikinetako ekipamenduaren parte diren instalazioetarako osagaien eta gailuen fabrikatzaileek eta instalazio horien erabiltzaileek merkantzien zein zerbitzuen merkatu ireki bat dute aurrean.

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*El de elemento sensible Bourbon es el más usual para estos dispositivos y consiste en un tubo elástico curvado en forma de C de sección oval. La presión del agua deforma el tubo, transmitiéndose esta deformación mediante un piñón a la aguja. También se comercializan manómetros digitales controlados por microprocesador. *Bourdon manometroak dira ohikoenak. Gailuok elementu sentikor bat dute, C formako tutu obal eta elastiko bat. Uraren presioak tutua deformatzen du eta deformazio hori orratz batera transmititzen da pinoi baten bidez. Mikroprozesagailu bidez kontrolatutako manometro digitalak ere badira merkatuan.

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Existen no obstante en el mercado, válvulas de aireación adaptadas y previstas para ser instaladas de forma independiente por cada unidad de consumo o aparato sanitario. Dena den, badira merkatuan higiene-ontzi edo kontsumo-puntu bakoitzean modu independentean instalatzeko aireztatze-balbulak, bereziak, eginkizun horretarako moldatuak.

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Actualmente existen bloques compactos formados por el conjunto de depósito/s más bomba/s, llamándose estaciones de bombeo. Estos equipos presentan la ventaja de poder instalarse con suma facilidad, minimizando los trabajos de albañilería y economizando los costes de la instalación. Gaur egun, badira andel batez (edo gehiagoz) eta ponpa batez (edo gehiagoz) osatutako bloke konpaktuak ere. Horrelakoei ponpaketa-estazio esaten zaie, eta alde on handi baT1dute: oso-oso erraz instalatzen dira, eta horrek izugarri gutxitzen ditu igeltserotza-lanak, eta izugarri merkatzen, horrenbestez, instalazioko kostuak.

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A pesar de que existen en el mercado diversos equipos con funcionamiento mediante reactores biológicos, en diversos equipos la reutilización se efectúa después de tres fases: Erreaktore biologikoen bidez dabiltzan zenbait ekipo mota daude merkatuan, eta horietatik batzuetan, hiru faseren ondoren berrerabiltzen da ur tratatua:

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De forma menos habitual existen también en el mercado algunos modelos, para su uso en: Hain ohikoak ez badira ere, hauetan erabiltzeko modeloak ere badaude, egon, merkatuan:

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La energía primaria es aquella que se obtiene directamente en un yacimiento de la naturaleza. Existen dos grupos: las energías primarias no renovables (petróleo, carbón, gas y uranio) y las energías primarias renovables (hidroeléctrica, eólica, solar y biomasa). El sector energético parte de las energías primarias (las que se encuentran en la naturaleza) y a través de sus tecnologías las convierte en energías finales (disponibles en el mercado en forma de combustible, calor y electricidad). La energía primaria, por tanto, es aquella que no ha sido sometida a ningún proceso de conversión. La energía suministrada al consumidor para ser convertida en energía útil, se denomina energía final. Los seis tipos principales de energía final: gasóleos y gasolinas, hulla y antracita, gas natural canalizado, electricidad, biomasa y calor solar utilizable. La demanda energética para la producción de agua caliente sanitaria se calcula mediante la siguiente fórmula: Donde: Q = es la cantidad de calor necesaria (Kcal). V = es el volumen de ACS requerido. d = es la densidad del agua (1 kg/l como valor de referencia). ce = es el calor especifico del agua (1 kcal/kg ºC). ΔT = es el incremento de temperatura (ºC) (salto térmico) entre la temperatura del agua de la red y la de servicio. ΔT = (Tservicio – Tred). Energia primarioa zera da: naturako hobi batetik zuzenean lortzen dena. Bi motatakoak daude: energia primario berriztaezinak (petrolioa, ikatza, gasa eta uranioa) eta berriztagarriak (hidroelektrikoa, eolikoa, eguzki-energia eta biomasa). Sektore energetikoak zera egiten du: energia primarioetatik abiatuta (naturan daudenak), teknologiaren bidez eraldatu eta azken energia bihurtu (merkatuan daudenak: erregaiak, beroa eta elektrizitatea). Energia primarioa, beraz, inolako eraldaketarik izan gabeko energia oro da. Kontsumitzaileari energia baliagarri bihur dadin ematen zaion energiari azken energia esaten zaio, eta sei dira, nagusiki: gasolioak eta gasolinak, harrikatza eta antrazita, gas natural bideratua, elektrizitatea, biomasa eta eguzki-bero erabilgarria.

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