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Fabrikazio mekanikoa (234)
Cabezal master del canal. Kanalaren buru maisua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si la variable la ejecuta el PLC, cabezal master del primer canal. PLCak exekutatzen badu aldagaia, lehenengo kanalaren buru maisua

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Cabezal master en el canal activo. Buru maisua kanal aktiboan

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En un sistema multicabezal, se denomina cabezal master al cabezal principal del canal, aquel al que se dirigen las ordenes cuando no se especifica un cabezal en concreto. Buru askoko sistema batean buru maisua esango zaio kanaleko buru printzipalari, eta buru jakin bat zehazten ez denean berari zuzentzen zaizkio aginduak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En un canal con un solo cabezal, éste será siempre el cabezal master. Buru bakarreko kanalean, bera izango da beti buru maisua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Variables del cabezal master. Buru maisuaren aldagaiak

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En un sistema multicabezal, se denomina cabezal master al cabezal principal, aquel al que se dirigen las ordenes cuando no se especifica un cabezal en concreto. Buru askoko sistema batean buru maisua esaten zaio buru printzipalari, eta buru jakin bat zehazten ez denean, berari zuzentzen zaizkio aginduak.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

En un sistema con un solo cabezal, éste será siempre el cabezal master. Buru bakarreko sisteman, bera izango da beti buru maisua.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Estas variables nos permiten acceder a los datos del cabezal master sin necesidad de conocer su nombre o número lógico. Aldagai horiei esker ezagutu ditzakegu buru maisuaren datuak, haren izena edo zenbaki logikoa ezagutu beharrik gabe.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Si en las variables con prefijo -SP.- no se selecciona un cabezal, la variable hace referencia al cabezal master. -SP.- aurrizkia duten aldagaietan bururik aukeratzen ez bada, aldagaiak buru maisuaren aipamena egingo du.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Irudi pertsonala (1)
Master en Medicina Estética, por la Sociedad Española de Medicina Estética. Medikuntza eta Estetika Masterra du, Espainiako Medikuntza Estetikoaren Elkargoak emana

Materiala: Elektroestetika

Elektrizitatea eta elektronika (48)
3.5.1.3.2.3 Creación y configuración del hardware del PLC S7-300 con CP 342-5 como master de la red Profibus configurada 3.5.1.3.2.3 Konfiguratutako Profibus sarearen maisu gisa CP 342-5-a duen PLC S7-300-en hardwarea sortzea eta konfiguratzea

Materiala: Industria komunikazioak

Se observa que, por defecto, la configuración ya está seleccionada para master DP de la red. Ikusten denez, konfigurazioa lehenespenez hautatuta dago sareko DP maisurako.

Materiala: Industria komunikazioak

Para ello, desde la configuración de hardware del PLC master, buscamos en el catálogo la carpeta: Horretarako, PLC maisuaren hardware-konfiguraziotik, karpeta bilatuko dugu katalogoan:

Materiala: Industria komunikazioak

que arrastraremos hasta la red Profibus que nace del CP 342-5 del PLC master. Osagai hori PLC maisuaren CP 342-5-etik sortzen den Profibus sareraino arrastatuko dugu.

Materiala: Industria komunikazioak

Una vez conectado a la red, aparecerá una ventana para el acoplamiento del PLC esclavo al PLC master (figura 3.5.30). Sarera konektatu ondoren, leiho bat agertuko da PLC morroia PLC maisura akoplatzeko (3.5.30 irudia).

Materiala: Industria komunikazioak

lo que indica que estará preparado para recibir un byte de datos del PLC master. Horrek adierazten du prest egongo dela PLC maisutik byte bat datu jasotzeko.

Materiala: Industria komunikazioak

lo que indica que estará preparado para enviar un byte de datos al PLC master. Horrek adierazten du prest egongo dela PLC maisura byte bat datu bidaltzeko.

Materiala: Industria komunikazioak

De esta misma forma podemos ir añadiendo diferentes tipos y cantidades para el intercambio de datos entre el PLC master y el PLC esclavo. Hala, motak eta kantitateak erants ditzakegu PLC maisuaren eta PLC morroiaren artean datuak trukatzeko.

Materiala: Industria komunikazioak

Resumiendo, el direccionado de las entradas y salidas tanto de la CPU como del CP del PLC master y esclavo queda como sigue: Laburbilduz, honela geratuko da sarreren eta irteeren helbideratzea, hala PLC maisuaren eta morroiaren CPUarena nola CParena:

Materiala: Industria komunikazioak

CPU 342-5 #2 (master) CPU 342-5 #2 (maisua)

Materiala: Industria komunikazioak

Irudia eta soinua (9)
Bestetik, mahaiak master irteera erregulatzea ahalbidetzen duten parametro orokorrak eta monitorizazioari dagozkionak dauzka. Atal honetan, honako hauek izan behar ditugu gogoan: Por otro lado, la mesa consta de una serie de parámetros generales que permiten regular la salida master y todos aquellos de monitorización. En este apartado cabe observar:

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Fader master-a: programaren amaierako irteera erregulatzen du. Monoa edo estereoa izan daiteke. Fader master: regula la salida final del programa. Puede ser mono o estéreo.

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In line motako edo estudioko mahaia: pista anitzeko grabazioen nahasketa-mahai bat da, zenbait modulu dauzkana (hala nola sarrera/irteera, masterra, monitorizazioa eta komunikazio. Mesa tipo In line o de estudio: es un dispositivo de mezclas de grabaciones multipista que consta de una serie de módulos como son: entrada/salida, master, monitorización y comuni­cación.

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Irteerako modulua: nahasketaren amaierako master-aren irteera da –grabatua izan daiteke, edo, besterik gabe, entzutekoa–. Módulo de salida: corresponde a la salida del master final de la mezcla que puede ser gra­bado o simplemente de escucha.

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4. Beltz-mailen edo master oinarriaren zuzenketa: hiru seinaleen beltz-mailan jarduten du, eta, maila hori igotzen denean, beltzak gris-maila jakin batera biratzen dira. 4. Corrección del nivel de negros o master pedestal: trabaja sobre el nivel de negro de las tres señales de manera que, al subirlo, los negros viran a un nivel de gris determinado.

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Beltzen masterra: bideoaren irteera-seinalearen beltz-maila lantzeko erabiltzen da. Master de negros: permite trabajar sobre el nivel de negro de la señal de salida de vídeo.

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A/B Roll edizioan, berriz, edizio-kontsola bat eta zenbait magnetoskopio erabiltzen dira amaierako produktua editatzeko. Magnetoskopioetako bat erreprodukziokoa edo iturrietakoa da, eta beste bat masterra, langileak hartzen dituen edizio-erabakiak jasotzen dituena. Laneko VTR guztiek urrutitik maneiatzeko moduan egon behar dute, kontsolaren bidez jardun ahal izateko. Otro procedimiento es la edición A/B Roll, que consiste en el montaje del producto final mediante el empleo de una consola de edición y varios magnetoscopios, uno de reproducción o de fuentes y otro master, que es el que recoge las decisiones de edición que realiza el operario. Todos los VTR de trabajo tienen que estar en remoto para operar con ellos mediante la consola.

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Assamble bidezkoa: denbora-kodea zinta nagusiaren gainean idazten da, eta, beraz, edizioa hastean, horixe da egiten den lehenengo operazioa, TC jarraitua eduki behar baita. Por assamble: sobrescribe el código de tiempo sobre la cinta master de manera que es la primera operación que se realiza a la hora de comenzar la edición, ya que se necesita tener un TC continuo.

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Sonorizazio-etapan, soinu-teknikariak OMF fitxategi bat jasotzen du bideo-editorearengandik, eta, fitxategi horretan, nahi den soinuaren timeline-a eta bideoaren kalitate baxuko erreferentzia bat biltzen dira. Prozesu horren helburua da amaierako masterraren irteera normalizatzea eta eskatutako audioen gainean lan espezifikoa egitea. Amaitutakoan, teknikariak edizio-postura itzultzen du lana, eta, han, sinkronizatu egingo da. En la etapa de sonorización, el técnico de sonido recibe del editor de vídeo un archivo OMF que incluye el timeline con la disposición del sonido requerida y una referencia del vídeo en baja cali­dad para tenerla como referencia. Este proceso tiene como objetivo la normalización de la salida del master final, así como el trabajo específico sobre los diferentes audios requeridos. Una vez terminado, el técnico devolverá el trabajo al puesto de edición donde se procederá a su sincro­nización.

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