Cristobal Balenciaga Londresera joateko asmoz ari zela, 1936ko uztailean, Nicolas Bizcarrondo eta Attainvilleko Wladio Jaworoskiren laguntzarekin, goi mailako joskintza etxe bat zabaldu zuen Parisen, Georges V hiribideko 10. zenbakian; ez zituen utzi, ordea, Espainiako jarduerak. Madril, Bartzelona eta Donostiako etxeak Agustina ahizparen, Jose ilobaren eta Crespo ahizpen zuzendaritzapean utzi zituen, hurrenez hurren. Edonola ere, Parisen sortzen zituen diseinuak, eta horien arteko batzuk Espainian egiteko hautatzen zituen. Oihala Donostiara bidaltzen zuen, han baitzeukan etxe nagusia. Etxe haietako bakoitzean eta tailerretan (berrogeita hamar bat langilez osatuak), Parisen erabiltzen zituzten oihal berdinak erabiltzen zituzten. Eta Calaisko parpailak ere iritsi ziren espainiar bezeroen jantzitegietara. Cristobal Balenciagak oso agindu bereziak jasotzen zituen Espainian, hala nola Fabiola erreginaren ezkontzako soinekoa. Espainian ekoizpen kostuak Parisen baino txikiagoak zirenez, Euro-pa osoko bezeroek Manchesterreko Elizabeth dukesa esate baterako, Espainian hornitzea erabaki zuten. Horregatik ikusten dira gaur egun oraindik ere Eisa markako jantziak Europako hainbat herrialdetako enkanteetan.
Mientras que Cristóbal Balenciaga planeaba irse a Londres, es en París, en julio de 1936, con la ayuda de Nicolás Bizcarrondo y de Wladio Jaworoski de Attainville. donde abre una casa de alta costura, "Balenciaga", en el número 10 de la avenida Georges V, sin abandonar sus actividades en España. Las casas de .Madrid, Barcelona y San Sebastián quedarán bajo la dirección de su hermana Agustina, su sobrino José y las hermanas Crespo respectivamente. Pero es en París donde crea los modelos, de los cuales elige algunos para que sean fabricados en España. La tela es enviada a San Sebastián, que permanece como la casa central de los tres establecimientos. En cada una de las casas, los talleres, formados por unos cincuenta empleados, utilizan generalmente las mismas telas que en París. Asimismo, los encajes de Calais se encuentran en los guardarropas de su clientela española. Cristóbal Balenciaga recibe, sin embargo, encargos especiales en España, como el vestido de novia de la reina Fabiola. Siendo el coste de producción menor en España que en París, dientas que vienen de toda Europa, como la duquesa Elizabeth de Manchester, deciden abastecerse en España. Es por ello que hoy en día, en las subastas de diferentes países europeos se encuentran prendas de la firma Eisa.
Materiala: LANEKI_corpusak_elkartuta.csv.tmx
Elektrizitatea eta elektronika (25)
Por ello, gran parte del texto está dedicada a describir detalladamente dichos elementos, concretándonos en muchos casos en marcas comerciales que sean fáciles de adquirir para los Centros Educativos.
Horregatik, elementu horiek sakon azaldu ditugu liburuaren zati handi batean, eta heziketa-zentroek erraz eros ditzaketen merkataritzako markak ere zehaztu ditugu, kasu askotan.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Gracias al principio de remanencia es posible marcar un valor en un toroide, que se puede leer más tarde y recuperar la información escrita en el mismo (un 1 o un 0).
Erremanentzia-printzipioari esker, toroide batean balio bat marka zitekeen, geroago irakurri egin zitekeen, eta bertan idatzitako informazioa berreskuratzeko aukera ematen zuen (1 bat edo 0 bat).
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Estos chips suelen estar en tarjetas de distintas marcas, de forma que la desigualdad de precios entre ellas se debe sobre todo a razones de prestigio de marca, al que se suele asociar un mejor soporte técnico.
Txip horiek marka desberdinetako txarteletan egoten dira. Beraz, horien arteko prezio-desberdintasuna, batez ere, marka-prestigioagatik izan ohi da, eta horri lotuta dagoen euskarri tekniko hobearekin.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Elementos especiales para tarjetas, como marcas fiduciales, puntos de prueba, taladros de fijación de la placa, etc.
Elementu bereziak txarteletarako; esaterako, marka fiduzialak, proba-puntuak, plaka finkatzeko zuloak abar.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Dado que solamente los objetos incluidos dentro del contorno de la tarjeta son interesantes para la producción del prototipo, todos los elementos exteriores pueden ser borrados, como por ejemplo las marcas fiduciales, las cotas externas, el logo de la empresa, el nombre del diseño, etc.
Txarteleko ingurunearen baitan dauden objektuak soilik direnez prototipoaren produkziorako interesgarriak, kanpoko elementu guztiak ezabatu egin daitezke; marka fiduzialak, kanpoko kotak, enpresako logotipoa, diseinuaren izena eta abar, esate baterako.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Según la zona geográfica de residencia dispondremos de elementos más o menos estandarizados, pero siempre existirán grandes marcas comerciales detrás de las mismas.
Bizi garen eremu geografikoaren arabera, estandarizazioa handiagoa edo txikiagoa izan daiteke. Nolanahi ere, atzean marka komertzial handiak daude beti.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
de paridad a 1 (marca).
1ean (marka)
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Es un estándar global respaldado por las principales marcas de los sectores de las telecomunicaciones, informática y electrodomésticos.
Telekomunikazioetako, informatikako eta etxetresna elektrikoetako sektoreetako marka nagusiek babestutako estandar orokorra da.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Todas las marcas de producto que se citan en el libro son marcas registradas por sus respectivos fabricantes.
Liburuan aipatutako produktu-marka guztiak bakoitzari dagokion fabrikatzaileak erregistratutako markak dira.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Cualquier marca de autómata o controlador deberá poder conectarse a este bus.
Automata edo kontrolatzailearen marka oro konektatu ahal izango da bus horretara.
Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria
Eraikuntza eta obra zibilak (9)
Los Equipos de Protección Individual llevarán marcado "CE" y cumplirán con el R.D. 773/1997 de 30 de mayo, sobre disposiciones mínimas de seguridad y salud relativas a la utilización por los trabajadores de Equipos de Protección Individual.
Babes indibidualeko ekipamenduek, CE marka izateaz gain, maiatzaren 30eko 773/1997 EDan zehaztutakoa bete behar dute, langileek babes indibidualeko ekipamenduak erabiltzearen inguruko segurtasun- zein osasun-alorreko gutxienezko xedapenei buruzkoa.
Con la parte posterior de las tenazas se golpeará suavemente en la parte debilitada, agrandando el agujero(Fig. 37)hasta que se pueda meter por ella la tenaza y conseguir terminar con ella el agujero(Fig. 38)guiándose por la marca posterior.
Kurriken atzealdearekin kolpe arinez joko dugu ahuldutako gunea, eta zuloa handitu egingo dugu (37. irudia) zulotik kurrika sartzeko moduan egon eta kurrikarekin zuloa egiten amaitu arte (38. irudia), lauzari atzealdean egin diogun markari jarraituz.
Esta operación se repetirá las veces necesarias(Fig. 69)hasta que en el cordón de masa queden las marcas de los niveles necesarias para que podamos unirlos con una regla, dejando el cordón de masa con una superficie llana y nivelada, de manera que nos sirva de maestra.
Eragiketa hori behar beste aldiz egingo dugu (69. irudia) masa-lerroan behar ditugun nibel-marka guztiak markatuta geratu arte. Marka horiek erregelarekin lotuko ditugu, eta, masa-lerroa, hala, berdingidatzat erabiltzeko moduko azalera lau eta nibelatua izango da.
Las maestras, si se dejan, pueden hacer de juntas de dilatación, además, la masa de maestras y el paño suelen aplicarse en distintos días, por lo que tienen distinto fraguado rehundiéndose la masa de un día en la de otro por lo que se notarían en el resultado del enfoscado las marcas de las maestras.
Berdingidek dilatazio-junturak eragin ditzakete beren horretan utziz gero; gainera, berdingiden masa eta hormatalen masa ez da egun berean zabaltzen; beraz, gogortu ere ez dira une berean gogortzen, eta, egun bateko masa hurrengo egunekoan hondoratzen denez, berdingiden markak bistan geratuko lirateke zarpiatuaren emaitzan.
El PLC activa la marca M12 cuando comienza la operación y la mantiene activa hasta que finaliza la operación.
PLCak M12 marka aktibatzen du eragiketa hasten denean, eta aktibo iraunarazten du eragiketa amaitu arte.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Acceso a la información sobre marcado CE por distintos sectores industriales.
CE markari buruzko informazioa industria-sektoreen arabera.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Marcas de PLC:
PLCaren markak:
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
La marca TMOPERATION puede tomar los valores 13 y 14.
TMOPERATION markak 13 eta 14 balioak har ditzake.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Nuevas marcas DINDISTC1, DINDISTC2, DINDISTC3, DINDISTC4. Distribucción dinámica del mecanizado entre canales.
DINDISTC1, DINDISTC2, DINDISTC3, DINDISTC4 marka berriak. Kanalen arteko mekanizazioaren banaketa dinamikoa.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Cuando en el canal ·3· se activa la marca ·5· continúa la ejecución de los tres canales.
·5· marka ·3· kanalean aktibatzean, hiru kanal horiek exekutatzen jarraituko dute.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Esta sentencia tras activar la marca en su propio canal, espera a que esté también activa en los canales programados y así continuar con la ejecución.
Kanal propioan marka aktibatu ondoren, programaturiko gainerako kanaletan aktibo egon arte itxaroten du sententzia honek, gero exekuzioarekin jarraitzeko.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Cada canal dispone de 10 marcas que se numeran de 1 a 10. Estas marcas son las correspondientes a las sentencias #WAIT.
Kanal bakoitzak 10 marka ditu eta 1etik 10era zenbatuta daude. Marka horiek#WAIT sententziari dagozkio.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (7)
BModelo, marca del fabricante, tapón izquierdo y derecho y atenuación mínima.
BModeloa, fabrikatzailearen marka, zein den ezkerrekoa eta zein eskuinekoa, eta zein gutxieneko ahultzea.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
se encarga de preparar la venta y los accesorios del vehículo nuevo que va a ser vendido, de tasar el V.O. y prepararlo para su reventa y de mantener y reparar el V.N. a lo largo de su vida útil, intentando la fidelización del cliente tanto para las demás reparaciones como para que, ante la posibilidad de otra compra, sea un vehículo de la misma marca.
salduko den ibilgailu berriaren salmenta eta osagarriak prestatzeaz, BEIa tasatu eta berriro saltzeko prestatzeaz eta IB erabilgarri dagoen artean mantendu eta konpontzeaz arduratzen da, bezeroaren leialtasuna lortzen saiatuz, bai gainerako konponketetarako, bai, beste bat erosteko aukera dagoenean, marka bereko ibilgailua erosteko.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Las marcas que deben llevar, así como su simbología, tanto en la montura como en las lentes, nos indican para qué uso concreto han sido diseñadas, su resistencia a los impactos, así como el peligro del que nos protege.
Armazoian eta lenteetan eduki behar dituen markek, baita haien sinbologiak ere, zehazki zertarako diseinatu diren, inpaktuekiko zer erresistentzia duten nahiz zer arriskutatik babesten duten adierazten digute.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Las marcas indicadas en la montura son el campo de aplicación y la resistencia al impacto.
Armazoian adierazten diren markak aplikazio-eremuari eta inpaktuarekiko erresistentziari dagozkio.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Lleva la marca del fabricante inscrita
Fabrikatzailearen marka dauka
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
¿Por qué se dice marcado CE y no marca CE?
Zergatik esaten da CE markaketa eta ez CE marka?
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Se dice marcado CE y no marca CE porque lo que se hace es marcar con un sello homologado, no con una marca de empresa.
CE markaketa esaten da, eta ez CE marka; zigilu homologatu batez markatzen delako, eta ez enpresa-marka batez.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Irudi pertsonala (13)
Dependiendo del tipo de maquillaje efectuado, debemos contar con varios tipos de ficha en los que se recojan unos datos básicos sobre las características personales de la cliente referidas a su fisonomía (lo cual comportará un estudio de visagismo personalizado de ésta), el tipo de maquillaje realizado, los productos utilizados con su respectiva marca y cuantas observaciones de tipo profesional creamos pertinentes.
Makillaje motaren araberako fitxak izango ditugu, datu hauek jasotzeko: bezeroaren fisonomia (visagismo pertsonalizatua eginda), zer-nolako makillajea egin den, erabilitako produktuak (eta markak) eta komenigarriak iruditzen zaizkigun ohar profesional guztiak.
Materiala: Elektroestetika
Podremos encontrar en él trabajos totales o parciales (ojos, bocas, zonas corporales etc.), dibujos y esquemas, todo ello cuanto más referenciado y explicado mejor, así como anotaciones de determinadas marcas de productos y colores con su numeración comercial que nos hayan ayudado a un buen resultado, que nos hayan recomendado otros profesionales, etc.
Lan osoak edo zatiak (begiak, ahoak, gorputz-atalak, etab.) izan ditzakegu, marrazkiak eta eskemak (zenbat eta erreferentzia eta azalpen gehiago eduki, hobe), eta produktu eta kolore jakinen markak ere bai zenbaki eta guzti (gustura erabili ditugunak, beste profesionalek gomendatu dizkigutenak, etab.).
Materiala: Elektroestetika
Lo que no debe ocurrir es que difiera mucho del color del fondo pues haría marcas antiestéticas.
Ez dadila izan hondoko kolorearen oso desberdina, marka antiestetikoak sortuko bailituzke.
Materiala: Elektroestetika
Conviene invertir en una buena marca aunque nos resulten más costosas en principio, ya que el resultado compensará siempre su precio.
Komeni da marka on batean inbertitzea; hasiera batean garestiagoa izango den arren, emaitzak prezioa orekatuko du.
Materiala: Elektroestetika
La opción por elegir uno u otro dependerá del criterio del maquillador, de la marca del producto e incluso de la tipología de la piel, interesando en caso de pieles de grasa a mixtas la aplicación en polvo por ser más secante.
Aukeraketa makillatzailearen irizpidearen, produktuaren markaren edo larruazal motaren araberakoa izango da. Larruazal koipetsuetan eta mistoetan, hautsa ematea interesatzen zaigu, hori baita gehien lehortzen duena.
Materiala: Elektroestetika
Pero verdaderamente dependerá del criterio profesional y de la marca a utilizar.
Baina, azken batean, profesionalaren irizpidearen eta erabiliko den markaren araberakoa izango da aukeraketa.
Materiala: Elektroestetika
Otras veces se juega con el contraste y la oferta de colores en la misma paleta resulta disonante en principio, aunque suele estar basada en criterios cromáticos perfectamente estudiados sobre todo cuando la marca cosmética que los oferta es de calidad.
Beste batzuetan, kolore-kontrasteak eskaintzen dira paleta berean; hasiera batean, konbinazioak disonantea eman dezake, baina ongi aztertutako irizpide kromatikoetan oinarrituta aukeratzen dira, bereziki kosmetikoen marka kalitatezkoa denean.
Materiala: Elektroestetika
Liquido de esculpiro catalizador, algunas marcas incluyen filtro solar para las asiduas a los rayos UVA.
Zizelkatzeko likidoaedo katalizatzailea. Marka batzuek eguzki-iragazkia dute izpi ultramoreak hartzen dituztenentzat.
Materiala: Elektroestetika
Es importante no combinar preparados colorantes de distintas marcas comerciales, puesto que los excipientes utilizados y las formas del preparado ( suspensión, emulsión, gel ) son diferentes.
Garrantzitsua da marka komertzial desberdinetako prestakin koloragarriak ez nahastea, erabilitako eszipienteak eta prestatzeko moduak (esekidura, emultsioa, gela) desberdinak baitira.
Materiala: Elektroestetika
El primero será un trazo de muy fácil difuminado y degradado, mientras que el segundo aportará formas definidas y concretas, a modo de rayas mucho más difíciles de trabajar sin que se aprecie su marca inicial(vésaseFigura 2.51).
Lehenengoa lausotzeko eta moteltzeko oso erraza izango da; bigarrenak, berriz, forma definituak eta zehatzak emango ditu, marra modukoak, eta zailagoa da hasierako marka hauteman gabe lantzea (ikus 2.51. irudia).
Materiala: Elektroestetika
Irudia eta soinua (7)
Esta marca entre dos cuadros indica la disolución de un plano en el siguiente.
Planoa hurrengo planoan desegiten dela adierazten du bi laukien arteko marka horrek.
Materiala: Irudia
Como ejemplo de la visión comercial de Eastam, cabe citar dos ejemplos: El primero es el propio nombre de la marca Kodak, fruto de la decisión de inventar un nombre corto, fácil de recordad y de idéntica pronunciación en todos los idiomas.
Eastamen ikuspegi komertzialaren adibide gisa, bi adibide aipagarri daude: lehenbizikoa Kodak markaren izena bera da, izen laburra, erraza, hizkuntza guztietan antzera ahoskatzen den izena asmatzekoa. Emaitza bikainak eman ditu.
Materiala: Irudia
Elige dos anuncios de distintas marcas, pero de productos similares (coches, perfumes, detergentes o refrescos) y realiza un balance comparativo en base al triple análisis que se propone en la práctica anterior.
Aukeratu antzeko produktuak (autoak, lurrinak, garbigarriak edo freskagarriak) iragartzen dituzten marka desberdinen bi iragarki, eta egin konparazio-balantzea, aurreko praktikan proposatzen den azterketa hirukoitza oinarri hartuta.
Materiala: Irudia
La marca alemana, ante el alarmante precio que alcanzó la gasolina, quiere destacar el bajo consumo de sus coches.
Alemaniako markak, gasolinak hartu zuen prezio ikaragarri altua ikusita, haren autoen kontsumo txikia nabarmenarazi nahi izan zuen.
Materiala: Irudia
Para ello propone una disyuntiva a los conductores: la caricatura de un hombre que simbólicamente se suicida con un surtidor de gasolina, o comprar un coche de la marca Volkswagen.
Horretarako, bi aukera proposatzen dizkie gidariei: bere burua sinbolikoki gasolindegiko hornigailuaren hodiarekin hiltzen duen gizon baten karikatura edo Volkswagen markako auto bat erostea.
Materiala: Irudia
Es importante conocer la posición que la marca ocupa en la mente del consumidor frente a la competencia.
Garrantzitsua da jakitea markak kontsumitzailearen gogoan konpetentziarekiko zein posizionamendu duen.
Materiala: Irudia
El único texto que aparece, y de forma tangencial, es el nombre de la marca.
Agertzen den testu bakarra, argazkiaren toki txiki bat ukituta, markaren izena da.
Materiala: Irudia
Ostalaritza eta turismoa (10)
Microsoft y Windows son marcas registradas de Microsoft Corporation.
Microsoft eta Windows Microsoft Corporationen marka erregistratuak dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
OrCAD, el logo de OrCAD, OrCAD Capture, OrCAD Layout, OrCAD PSpice y OrCAD Express son marcas registradas de Cadente Design Systems, Inc.
OrCAD, OrCADen logoa, OrCAD Capture, OrCAD Layout, OrCAD PSpice eta OrCAD Express Cadente Design Systems, Inc.-ren marka erregistratuak dira.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
En el apartado de caldos son muy afamados los amparados por prestigiosas denominaciones de origen como los tintos de Ribera del Duero , donde la marcaVega Sicilia está considerada el buque insignia.
Ardoen artean oso entzutetsuak dira zenbait jatorri-izendapen, hala nola Ribera del Dueroko ardo beltzarena; Vega Sicilia marka da ospetsuena.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Apta para seleccionar el tipo de letra que usarán los distintos objetos de la página de esquema que tengan texto, tales como etiquetas, marcas, nombre de conexión, referencia, valor, etc.
Testua izango duten eskema-orrialdeetako objektuek erabiliko duten letra mota aukeratzeko gaituta: etiketak, markak, konexio-izena, erreferentzia, balioa eta abar.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
pagos en concepto principalmente por la utilización de una marca (si fuera el caso).
gehienetan marka bat erabiltzeagatik ordaindu behar dena (hala gertatzen bada).
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Si los clientes eligen un producto, marca o empresa, aseguran su supervivencia.
Bezeroek produktu, marka edo enpresa bat aukeratzeak bere biziraupena ziurtatzen du.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Existen numerosas marcas de bitter en el mercado, por ejemplo:
Bitter marka asko daude merkatuan; besteak beste, hauek:
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Para determinar cuales son estas hay muchas especies que tienen marcas características, pero en general en el caso de las aves son mas jóvenes las que tienen las garras mas cortas, las patas blancas y el plumaje menos vistoso (pues aún no lo tienen completo), y en el caso de los mamíferos los mas jóvenes suelen tener dientes menos amarillos y las cornamentas incompletas.
Ehizakirik gazteenak zein diren jakiteko, espezie askok marka bereizgarriak dituzte. Baina, oro har, atzapar laburrenak eta hanka zuriak dituztenak eta lumaje ikusgarriak ez dituztenak (oraindik ez baitute lumaje osoa) dira hegazti gazteenak. Ugaztunen taldean, hortzak ez dituzte hain horiak eta adajea ez dute osoa ehizaki gazteenek.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
El modelo de R. Colley se aplica para explicar el funcionamiento de la publicidad y su influencia en el público, señalando las etapas por las que pasa el consumidor antes de conocer una marca y hasta la toma de una decisión sobre ella.
R. Colleyren eredua publizitatearen funtzionamendua eta jendearengan duen eragina azaltzeko erabiltzen da, eta marka ezagutu aurretik markari buruzko erabakia hartu arte kontsumitzaileak igarotzen dituen etapak zehazten ditu.
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
las marcas rojas y blancas indican senderos de Grandes Recorridos (G.R.), y las marcas amarillas y blancas corresponden a los senderos de Pequeños recorridos (P.R.).
marka gorri eta zuriek Ibilbide Luzeak (GR) seinaleztatzen dituzte, eta marka hori eta zuriek, Ibilbide Laburrak (PR).
Materiala: Estatuko eta nazioarteko turismo produktuak eta lekuak
Zurgintza, altzarigintza eta kortxoa (1)
Las principales marcas de tableros de plástico estratificado o laminado decorativo, son:
Hauek dira plastiko geruzatu edo xaflatu apaingarrizko taulak fabrikatzen dituzten marka nagusiak:
Materiala: Egurraren teknologia
Administrazioa eta kudeaketa (2)
Lo que le interesa a la multinacional es la marca comercial de la empresa mediana, ya que tiene un gran prestigio en el mercado y es su principal competidora en España.
Multinazionalari enpresa ertainaren marka komertziala interesatzen zaio, ospe handia duelako merkatuan eta lehiakide nagusia duelako Espainian.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Los competidores, ya que cambia su posición en el mercado debilitándose al fortalecerse la posición de la empresa con dos marcas.
Lehiakideei, merkatuan duten kokapena ahuldu egin baita, enpresak bi marka dituenez bere kokapena indartu duelako.
Materiala: RSCCAST (Giza baliabideak eta erantzukizun sozial korporatiboa)
Gizarte eta kultura zerbitzuak (12)
También encontramos que el sector privado interviene de manera puntual en proyectos de otros en acciones de difusión de la marca, con objetivos de construcción de una identidad pública visible de valoración social positiva, todo ello mediante:
Sektore pribatuak, halaber, marka hedatzeko beste ekintza batzuetan ere esku hartzen du unean-unean, balorazio sozial positibo baten identitate publiko nabarmen bat eraikitzeko. Hori guztia, hauen bidez:
Y aunque en un principio pueden ser distribuidos de manera gratuita, con frecuencia se invisten de un valor mercantil y se transforman en sí mismos en productos de comercialización sujetos a procesos de compraventa –son un ejemplo de ello los objetos con la marca de un museo–.
Eta nahiz eta hasiera batean doan bana daitezkeen, askotan merkataritza-balioa izaten dute, eta salerosketa-prozesuen mende dauden merkaturatze-produktu bihurtzen dira —adibidez, museo baten marka duten objektuak—.
El patrocinado, por su parte, se compromete a hacer público y visible este tipo de apoyo económico mediante la exhibición constante del logotipo o marca distintiva del patrocinador.
Babesleak, berriz, konpromisoa hartzen du laguntza ekonomiko hori publiko egiteko eta ikusgai jartzeko babeslearen logotipoa edo marka bereizgarria etengabe erakutsiz.
Parten del conocimiento previo de la percepción que el público objetivo tiene del producto, para conseguir actitudes favorables y mejorar la percepción que tiene del producto o de la marca.
Xede-publikoak produktuari buruz duen pertzepzioa dute oinarri, aldeko jarrerak lortzeko eta produktuari edo markari buruz duen pertzepzioa hobetzeko.
Hacer un análisis estadístico de los resultados si se ha hecho la práctica con cigarrillos de una misma marca.
Egin ezazu emaitzen analisi estatistikoa, praktika marka bereko zigarretekin egin bada.
Materiala: Kimika-industriaren oinarrizko eragiketak
Nekazaritza (14)
Trazando la fila base del replanteo con jalones (palos – hierros altos) y cuerda de cáñamo.
Zuinketaren oinarri lerroa marka bidez (makilak – burdin garaiak) eta kalamuzko soka bidez trazatu.
Materiala: Nekazaritza
Podemos encontrar distintas marcas en el mercado.
Merkatuan hainbat marka aurki ditzakegu.
Materiala: Nekazaritza
También se les llama rotocultores e incluso “rotavátors” (marca comercial), trabajan el terreno mediante unas cuchillas giratorias accionadas a través de la toma de fuerza del tractor.
Errotokultore eta rotabatore ere (marka komertziala) esaten zaie, eta traktorearen indar harguneei eraginda dabiltzan hortz birakari batzuen bidez lantzen dute lurra.
Materiala: Nekazaritza
El grano endurece sus tegumentos pero aun se marca con la uña.
Alearen tegumentuak gogortu egiten dira, baina azazkalak marka uzten du oraindik.
Materiala: Nekazaritza
Usar los equipos de protección individual con marcado CE que sean necesarios en cada
Egin beharreko operazio bakoitzerako egokiak diren babes ekipamenduak –CE marka daramatenak– erabiltzea (eskularruak, betaurrekoak).
Materiala: Nekazaritza
operación (guantes, gafas).
Egin beharreko operazio bakoitzerako egokiak diren babes ekipamenduak –CE marka daramatenak– erabiltzea (eskularruak, betaurrekoak).
Materiala: Nekazaritza
• Comprar herramientas seguras, que tengan el marcado CE.
CE marka daramaten tresna seguruak erostea.
Materiala: Nekazaritza
• Usar los equipos de protección individual, con marcado CE, que sean necesarios en cada operación (guantes, gafas, botas seguridad, etc).
• Operazio bakoitzerako egokiak diren babes ekipamenduak erabiltzea, CE marka daramatenak (eskularruak, betaurrekoak, segurtasun botak, etab.).
Materiala: Nekazaritza
Utilizar gafas protectoras, con marcado CE contrala proyección de partículas o fragmentos.
Partikulen nahiz pusketen proiekzioaren aurka, CE marka duten babes betaurrekoak erabiltzea.
Materiala: Nekazaritza
Comprar máquinas y equipos de trabajo con marcado CE, teniendo en cuenta el nivel de ruido que producen.
CE marka daramaten makinak eta lan ekipamenduak erostea, sortzen duten zarata maila norainokoa den kontuan hartuz.
Materiala: Nekazaritza
Animazio turistikoa (7)
Figura 1.5Marca y logotipo actual del Club Méditerranée
1.5 irudiaClub Méditerranée marka eta egungo logotipoa
Materiala: Animazio turistikoa
Investiga en internet distintas marcas de programas de gestión de personal y responde a las siguientes cuestiones:
Aztertu Interneten pertsonal-kudeaketako programen marka batzuk, eta erantzun galdera hauek:
Materiala: Animazio turistikoa
Investiga en internet distintas marcas de programas de gestión de personal.
Aztertu Interneten pertsonal-kudeaketako programen marka batzuk.
Materiala: Animazio turistikoa
lSe pueden hacer filas distintas para saber las distintas marcas o proveedores empleados, pero estas casillas tienen carácter orientativo y cada departamento de animación decidirá el número de casillas reales que necesitará.
lIlara gehiago egin daitezke erabilitako marka edo hornitzaileak jartzeko, baina gelaxka horiek orientagarriak dira, eta animazio-sail bakoitzak erabakiko du zenbat gelaxka behar dituen.
Materiala: Animazio turistikoa
Las fotos de las actividades en las redes sociales, la satisfacción del cliente, los comentarios y recomendaciones refuerzan y promocionan la marca del hotel en el mercado turístico.
Sare sozialetan jartzen diren jardueren argazkiek, bezeroaren gogobetetasunak, iruzkinek eta gomendioek hotelaren marka indartzen eta sustatzen dute merkatu turistikoan.
Materiala: Animazio turistikoa
ginebra marca 1
1 markako ginebra
Materiala: Animazio turistikoa
tónica marca 1
1 markako tonika
Materiala: Animazio turistikoa
Komunikatzeko trebetasunak (7)
Tu firma es tu marca, y por eso aconsejan cuidarla ya que en tu rúbrica también muestras tu personalidad.
Zure sinadura zure marka da; hori dela eta, zaintzea gomendatzen dute, zure errubrikak ere agertzen baitu zure nortasuna.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Así surge, el diseño de la marca personal opersonal branding.
Halaxe sortu dapersonal brandingedo marka pertsonalaren diseinua.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿Por qué se debe trabajar en el diseño de la marca personal?
Zergatik landu behar da marka pertsonalaren diseinua?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿Cómo se diseña la marca personal?
Nola diseinatzen da marka pertsonala?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
En la actualidad, la Web 2.0 se ha transformado en una herramienta básica para el desarrollo de una marca personal.
Gaur egun, 2.0 weba oinarrizko erreminta bilakatu da marka pertsonala garatzeko.
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Elementos que caracterizan tu marca personal
Zure marka pertsonalaren elementu bereizgarriak
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
¿Qué es la Marca Personal?
Zer da marka pertsonala?
Materiala: Komunikatzeko trebetasunak
Zehar-lerroa (59)
La repetición:consiste en la repetición del nombre del producto o marca de forma reiterada.
Errepikapena:produktu edo markaren izena behin eta berriz esatea.
Materiala: Sistemen integrazioa
Como ejemplo, las campañas en televisión o cartelería que muestran un escueto mensaje enigmático, sin nombres de marca o datos del producto.
Adibidez, telebistako eta karteletako zenbait kanpainatan mezu labur eta enigmatiko bat agertzen dute, markaren izenik eta produktuaren daturik gabe.
Materiala: Sistemen integrazioa
Figura 3.6
El distintivo Igualdad en la Empresa (DIE) es una marca de excelencia
3.6 Irudia
«Berdintasuna enpresan» bereizgarria (DIE) bikaintasunaren marka bat da.
Materiala: Sistemen integrazioa
USE SOLAMENTE REPUesTOS ORIGINALes ANTes DE REEMPLAZAR LA LENTE ASEGÚResE SIEMPRE DE QUE TIENE UNA LENTE DE ResPUesTO DE LA MISMA MARCA QUE LA ORIGINAL.
ORDEZKO PIEZA ORIGINALAK SOILIK ERABILI. LEIARRA ALDATU AURRETIK, BETI ZIURTATU LEIAR ORIGINALAREN MARKA BEREKO ORDEZKO LEIARRA DUZULA.
Materiala: Sistemen integrazioa
SI es NECesARIO PROTEGERSE CONTRA PARTÍCULAS DE ALTA VELOCIDAD EN TEMPERATURAS EXTREMAS, EL PROTECTOR OCULAR SELECCIONADO DEBE TENER LA MARCA T INMEDIATAMENTE DesPUÉS DE LA LETRA DE IMPACTO, es DECIR FT, BT O AT.
MUTURREKO TENPERATURETAN DAUDEN ABIADURA HANDIKO PARTIKULETATIK BABesTU BEHAR IZANEZ GERO, HAUTATUTAKO BEGI-BABesAK T MARKA IZAN BEHAR DU INPAKTU-LETRAREN ONDOREN, HAU DA, FT, BT EDO AT.
Materiala: Sistemen integrazioa
LA MARCA CE FUE EMITIDA POR LA AGENCIA NOTIFICADA 0194
CE MARKA 0194 AGENTZIA AKREDITATUAK EMAN ZUEN
Materiala: Sistemen integrazioa
El marcado CE simboliza la conformidad de un producto con los requisitos esenciales de seguridad y salud.
CE markak adierazten du produktua bat datorrela segurtasuneko eta osasuneko funtsezko eskakizunekin.
Materiala: Sistemen integrazioa
Todos estos productos deben llevar el Marcado CE antes de ser comercializados o puestos en servicio.
Produktu horiek guztiek CE marka izango dute merkaturatu aurretik edo zerbitzuan jarri aurretik.
Materiala: Sistemen integrazioa
Del mismo modo, se puede decir que está prohibido que lleven Marcado CE aquellos productos a los que no les afecta ninguna de estas Directivas.
Era berean, esan daiteke debekatuta dagoela zuzentarau horiek eragiten ez dieten produktuek CE marka edukitzea.
Materiala: Sistemen integrazioa
Listado de directivas que exigenMarcado CE
CE markaeskatzen duten zuzentarauen zerrenda
Materiala: Sistemen integrazioa
Instalatze eta mantentze lanak (5)
Figura 5.43 Marca de empresa registrada, símbolo identificativo y de producto certificado de AENOR
5.43 irudia. AENOR Enpresa erregistratua marka, ikur identifikatzailea eta Produktu zertifikatua marka.
Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx
Del calentamiento de un vidrio de 19 mm y su posterior enfriamiento progresivo obtenemos una encimera con el lavabo incluido. El lavabo es totalmente transparente (sin ningún tipo de marcas). El seno resultante puede ser de forma redonda, ovalada o curvada, permitiendo posteriormente que la pieza sea mateada al chorro de arena o bien pintada y vitrificada.
19 mm-ko beira berotu eta, gero, pixkanaka hoztuz, aska eta guzti duen gainalde baT19lortzen da. Konketa erabaT19gardena da, inolako markarik gabea. Aska biribila, obalatua edo kurbatua izan daiteke, eta itxurari dagokionez ere aukera dago hondar-zurrusta bidez pieza mate bihurtzeko edo pintatu eta beiraztatzeko.
Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx
El PPMA tiene un alto poder aislante, lo que le hace mantener durante mucho tiempo la temperatura del agua, mayor resistencia a los detergentes y elasticidad lo que le confiere mayor profundidad en el termoconformado. El importante espesor del acrílico permite restaurar cualquier daño superficial simplemente puliendo la zona marcada. En las bañeras brillantes, los rasguños se pueden eliminar con lija abrasiva al agua (nº 800) y abrillantándola con un pulimento exento de disolvente, del tipo utilizado para la pintura de los coches.
PMMA material isolatzaile bikaina denez, denbora luzean iraunarazten dio uraren tenperaturari, eta erresistenteagoa da detergenteekiko; gainera, elastikotasun handia du, eta horrek sakonera handiagoa ematen dio termokonformatuan. Akrilikoa lodi samarra izateak aukera ematen du bainuontziaren azalean urratuak-edo gertatuz gero zaharberritzeko, markak dauden lekua leuntzea beste ezer egin gabe. Bainuontzi distiratsuetan urratuak kentzeko, urarekin erabiltzeko lizpapera (800ekoa) erabil daiteke, eta gero, berriro distiratsu geratzeko, disolbatzailerik gabeko leungarri batekin igurtzi (autoen pinturarako erabiltzen den horietakoa).
Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx
Nombre del suministrador, fabricante y/o marca comercial.
Hornitzailearen, fabrikatzailearen edo/eta marka komertzialaren izena.
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NOTA: La presente tabla está realizada a modo de ejemplo, por lo que corresponde a unos modelos específicos, pudiendo existir pequeñas variaciones entre modelos de diferentes firmas comerciales.
OHARRA: Beheko taula hau adibide baT1baino ez da. Neurriak modelo jakin batzuei dagozkie, eta litekeena da marka komertzial batzuen modeloak eta beste batzuenak guztiz baT1ez etortzea.
Materiala: LANEKI_Itugintza.tmx
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