Emaitzak: 563

ES EU
Elektrizitatea eta elektronika (172)
Fin de lectura canal 1. 1. kanalaren irakurketa bukatuta.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Indicador lectura entrada 1. 1. sarrerako irakurketa-adierazgailua

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Consultando elbit de lectura completaes posible detectar cuándo ha finalizado la conversión (el tiempo máximo es de 20 ms). Irakurketa osoko bita kontsultatuta, bihurketa noiz bukatu den atzeman dezakegu (gehienez ere 20 ms behar dira).

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

bit lectura completa de entrada 1. 1. sarrerako irakurketa osoaren bita

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

El controlador local, encargado de la lectura de las magnitudes a monitorizar es un PLC y le transmite la información a la estación de control, constituida por un PC con el software SCADA SCS de Omron. Kontrolagailu lokala PLC bat da, eta monitorizatu behar diren magnitudeak irakurtzen ditu. PLCak kontrol-estaziora igorriko du informazioa; hain zuzen, Omron enpresako SCADA SCS softwaredun ordenagailua da kontrol-estazioa.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

4.- La Unidad de Control autoriza la lectura de memoria. 4.- Kontrol-unitateak memoriaren irakurketa baimentzen du.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

órdenes de lectura o escritura, inhabilitación (desactivación) de un dispositivo, etc. irakurri edo idazteko aginduak, gailu baten desgaitzea (desaktibazioa) eta abar.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Su lectura se realiza mediante un haz de luz (láser), que evita el contacto físico entre la cabeza de lectura (lente) y el disco. Irakurketa argi sorta (laser) baten bidez egiten da, eta irakurketa-buruaren (lentea) eta diskoaren arteko kontaktu fisikoa ekiditen da.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

De esta forma el disco no se deteriora con las múltiples lecturas. Hala, diskoa ez da hondatzen irakurketa askoren ondoren.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Mediante una lectura directa o utilizando un transmisor que aproveche el desplazamiento del flotador es posible obtener la medida de caudal. Zuzeneko irakurketaren bidez edo flotagailuaren lekualdaketa aprobetxatzen duen transmisore bat erabilita, emariaren neurria zein den jakin daiteke.

Materiala: Logika digitala eta mikroprogramagarria

Eraikuntza eta obra zibilak (2)
La lectura de toda esta documentación, con anterioridad al inicio de las obras, además de ayudar a asimilar el proyecto, generará dudas e interrogantes (se aconseja la confección de un listado) que se estará a tiempo de resolver, y así evitar un gran número de imprevistos durante la marcha de los trabajos. Obrak hasi aurretik dokumentazio hori guztia irakurtzea lagungarria da proiektua asimilatzeko; gainera, garaiz konpondu ahal izango diren zalantzak eta galderak sorraraziko ditu (zerrenda bat egitea gomendatzen dugu), eta lanak martxan daudenean hainbat ezusteko gertatzea eragotziko da.

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Por ejemplo, las memorias técnicas o constructivas darán una visión general del tipo de intervención que se va a efectuar (deberá procederse a su lectura desde el primer instante en el que se disponga del proyecto). Adibidez, memoria teknikoek edo eraikuntza-memoriek egingo den esku-hartze motaren ikuspegi orokorra emango digute (proiektua eskuartean izan bezain laster irakurri behar dira horiek).

Materiala: Segurtasun praktikoa eraikuntza-obretan

Fabrikazio mekanikoa (83)
Sin embargo, si se montan los dos captadores de información sobre la zona de lectura de la balanza con soportes desplazables, entonces también se pueden llenar con estos dispositivos diferentes pesos. Dena den, bi informazio-hargailu horiek balantzaren irakurketa-eremuan jartzen baditugu, euskarri mugigarrietan, gailu horrekin berarekin zenbait pisutako kantitateak bete ditzakegu.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Pueden producirse pequeñas diferencias debido a la imprecisión del dibujo y al error de la lectura. Akats txikiak gerta daitezke irudiaren zehaztasunik ezaren eta irakurketa-erroreen eraginez.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Límite inferior de parámetros aritméticos globales de sólo lectura. Irakurketa hutseko parametro aritmetiko orokorren beheko maila.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

La variable devuelve el valor de ejecución; su lectura detiene la preparación de bloques. Exekutatzen ari den balioa itzultzen du aldagaiak; horren irakurketak blokeen prestakuntza geldiarazten du.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Variable de lectura desde el programa, PLC e interfaz. Programatik, PLCtik eta interfazetik irakurtzeko aldagaia.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para 1 inch Lectura de 100000. 1 hazbeterentzat 100.000ren irakurketa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para 1 % Lectura de 1. % 1entzat 1en irakurketa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para 1% (x10) Lectura de 10. % 1entzat (x10) 10en irakurketa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Para 1 voltio Lectura de 10000. 1 voltentzat 10.000ren irakurketa.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Esta lectura previa se conoce como preparación de bloques. Aurretiko irakurketa horri blokeen prestakuntza esaten zaio.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (1)
Al mirar una pantalla, microfichas, ordenador, lecturas de pesos, etc. Pantaila, mikrofitxa, ordenagailu, pisuen irakurketa eta abarri begiratzean.

Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan

Informatika eta komunikazioa (13)
Es poco, pero la lectura de ficheros la veremos al final de esta parte del tutorial. Gutxi da, baina fitxategien irakurketa tutorialaren zati honen bukaeran ikusiko dugu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

En particular, ayudan a personas con discapacidades cognitivas o con dificultades en la lectura. Bereziki, urritasun kognitiboak edo irakurtzeko zailtasunak dituztenei laguntzen diete.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El sintetizador de voz es esencial para personas ciegas y para las que tienen dificultades de lectura que a menudo acompañan a discapacidades cognitivas, de aprendizaje o sordera. Ahots-sintetizadorea funtsezkoa da itsuentzat eta irakurtzeko zailtasunak dituztenentzat; askotan gertatzen zaie hori urritasun kognitiboak, ikaskuntza-arazoak edo gorreria dutenei.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Proporcionar equivalentes no textuales (dibujos, videos, sonido) del texto es también beneficioso para algunos usuarios, especialmente los analfabetos o personas con dificultad para la lectura. Testuzkoak ez diren baliokideak (marrazkiak, bideoak, soinua) eskaintzea ere onuragarria da erabiltzaile batzuentzat, batez ere analfabetoentzat edo irakurtzeko zailtasunak dituztenentzat.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Pueden tener dificultad en la lectura o comprensión de un texto. Baliteke arazoak izatea testua irakurtzeko edo ulertzeko.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Normalmente se usan tipografía de tipo “serif” en el cuerpo del documento, ya que este tipo de tipografía es más fácil de leer y por lo tanto puede leerse más rápidamente porque esos pequeños elementos decorativos en los pies de las letras añaden información visual que facilita la lectura. Normalki, “serif” tipografia dokumentuaren gorputzean erabiltzen da, tipografia mota errazago irakurtzen delako eta, beraz, azkarrago irakurtzen delako. Izan ere, letren oinetako elementu apaingarri txiki horiek irakurketa errazten duten ikus-informazioa gehitzen dute.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Sin embargo, esta "lectura" del código no tiene porque ser lineal. Dena den, kodearen “irakurketa” horrek ez du zertan lineala izan.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

El robot en cambio lee fila a fila, pero al anidar tablas en celdas de otras tablas mayores, hacemos que el orden de lectura del buscador sea diferente del que intuitivamente pensamos al ver la página en el navegador. Robotak, aldiz, errenkadaz errenkada irakurtzen du, baina taulak beste taula handiago batzuen gelaxketan habiaratzen dituenez, bilatzailearen irakurketa-ordena ez da orria nabigatzailean ikustean intuitiboki pentsatzen duguna.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Los enlaces permiten enriquecer el contenido de la información con datos suplementarios, pero se ha de tener precaución ya que pueden hacer confusa la lectura de una página. Estekek aukera ematen dute informazioaren edukia datu gehigarriekin aberasteko, baina kontuz ibili behar dugu, orriaren irakurketan nahaspila sor baitezakete.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

De esta manera evitará muchos problemas y facilitará la lectura de las páginas. Horrela, arazo ugari saihestuko duzu eta orrien irakurketa erraztuko duzu.

Materiala: Informazio atarietako mantentze lanak

Irudi pertsonala (8)
Los centros de lenguaje del cerebro coordinan las capacidades del habla, la lectura y la escritura. Garuneko hizkuntza-zentroek mintzatzeko, irakurtzeko eta idazteko gaitasunak koordinatzen dituzte.

Materiala: Elektroestetika

La lectura de imágenes. La lectura de imágenes.

Materiala: Elektroestetika

identificación de sustancias y análisis en las industrias química y textil, criminología, descubrimiento de fraudes, lectura de viejos escritos que se han vuelto ilegibles, verificación de óleos, piedras preciosas... industria kimikoan eta ehungintzakoan, substantziak identifikatzea eta analizatzea; kriminologian, iruzurrak aurkitzea; irakurtezin bilakatu diren idazki zaharrak irakurtzea; olioak, harribitxiak eta abar egiaztatzea...

Materiala: Elektroestetika

Interpretar los resultados: las lecturas obtenidas en el cuadrante del calibre dan una distribución anormal de la grasa, por lo que es necesario trasladar los valores obtenidos a una escala logarítmica antes de ser empleadas. Interpretatu emaitzak: kalibrearen koadrantean lortutako irakurketek gantzaren banaketa anormala ematen dute. Hori dela eta, irakurketa horiek erabili aurretik, beharrezkoa da lortutako balioak eskala logaritmiko batera eramatea.

Materiala: Elektroestetika

Anotar la lectura obtenida. Idatzi lortutako irakurketa.

Materiala: Elektroestetika

El aparato consta de un sensor en forma da almohadilla que se aplica en la zona que se va a analizar, un panel de análisis y pilotos luminosos que siguen un código de color para interpretar la lectura correspondiente. Aparatuak honako elementu hauek ditu: aztertu beharreko eremuan aplikatzen den kuxin-formako sentsore bat, analisi-panel bat eta dagokion irakurketa interpretatzeko kolore-kode bati jarraitzen dioten argi-pilotuak.

Materiala: Elektroestetika

También se puede programar en grados de «muy deshidratada», «deshidratada», «normal», «hidratada», lo que hace la lectura más rápida. Irakurketa bizkorragoa lortzeko, honako maila hauek ezar daitezke: «oso deshidratatua», «deshidratatua», «normala», «hidratatua».

Materiala: Elektroestetika

Una simple lectura de esta intensidad se relaciona directamente con el contenido en agua. Intentsitate horren irakurketa soila ur-edukiarekin loturik dago zuzenean.

Materiala: Elektroestetika

Irudia eta soinua (15)
Para ello, va a ser reproducido con un magnetófono especial con doble cabeza de reproducción de forma que nos permite obtener una doble lectura de la cinta con tiempo de retardo entre ellas. Horretarako, erreprodukzio-buru bikoitzeko magnetofono berezi batekin erreproduzituko da seinalea, eta, horri esker, zintaren irakurketa bikoitza izango dugu, haien arteko atzerapen-denborarekin.

Materiala: Irudia

Lectura de todo el texto, ilustrado con los recursos infográficos. Testu osoa irakurtzea, baliabide infografikoekin irudikatua.

Materiala: Irudia

Siguiendo el orden de lectura, la primera viñeta es un plano medio que muestra el encuentro de ambos. Irakurketa-ordenari jarraituz, lehenengo bineta erdiko planoa da, pertsonaiak elkartzen diren unea erakusten du.

Materiala: Irudia

Podemos definir el montaje como la selección de viñetas, articuladas entre sí para crear una narración y un ritmo adecuado durante el proceso de lectura. Narrazioa eta irakurketa-prozesuko erritmo egokia sortzeko elkarren artean artikulaturiko bineten hautaketa da muntaketa.

Materiala: Irudia

Para reproducir la imagen se emplea el proceso inverso: las partículas polarizadas pasan por el cabezal de lectura y crean unos estímulos eléctricos que se transforman en imágenes. Alderantzizko prozesua erabiltzen da irudia erreproduzitzeko: partikula polarizatuak irakurketa-burutik pasatzen dira, eta irudi bihurtzen diren estimulu elektrikoak sortzen dira.

Materiala: Irudia

La columnita retarda la lectura. Zutabetxoak mantsotu egiten du irakurketa.

Materiala: Irudia

Su forma de presentar el discurso, combinando imágenes y textos, lo hace muy asequible para personas con poco hábito de lectura. Diskurtsoa aurkezteko modua, irudiak eta testuak konbinatuz, ulergarriagoa da irakurtzeko ohiturarik ez duenarentzat.

Materiala: Irudia

Además, esta lectura retarda el paso a la siguiente viñeta, lo que supone un tiempo narrativo que el propio lector percibe. Gainera, irakurketak atzeratu egiten du hurrengo binetara pasatzea, eta irakurleak berak ikusten duen narrazio-denbora dakar.

Materiala: Irudia

Las viñetas tienden a ser imágenes de lectura rápida, porque son partes de una narración. Bizkor irakurtzeko irudiak izateko joera dago binetetan, narrazioko zati direlako.

Materiala: Irudia

La ilustración, suele ser una imagen de lectura recreativa. Jolaserako irakurketako irudia izan ohi da ilustrazioa.

Materiala: Irudia

Ostalaritza eta turismoa (19)
a)Teniendo en cuenta la lectura Promoción turística a través de las códigos QR: AndalucíaQR, imagina que eres una empresa turística (un hotel, una agencia de viajes, etc.) o un destino turístico y redacta las posibles aplicaciones que tendría la utilización del código QR. a)QR: AndalucíaQR kodeen bidezko turismo-sustapena kontuan hartuz, imajina ezazu turismo-enpresa bat zarela (hotel bat, bidaia-agentzia bat eta abar) edo turismo-helmuga bat, eta jaso ezazu idatziz zer aplikazio izango lituzkeen zure ustez QR kodeak.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Después de este repaso del Patrimonio Cultural Inmaterial, parece obvia la respuesta a la pregunta que se formulaba al principio de la lectura: todas estas manifestaciones culturales merecen una salvaguardia que asegure la transmisión a futuras generaciones, su pervivencia y su evolución. Kultura-ondare Ez-materialaren errepasoa eginda, agerikoa dirudi irakurgaiaren hasierako galderaren erantzunak: kultura-adierazpen horiek guztiek merezi dute zaintzea, ondorengo belaunaldietarako transmisioa, iraupena eta eboluzioa ziurtatzeko.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

La siguiente lectura está referida a este nuevo concepto de turismo. Hurrengo irakurgaia turismo-kontzeptu berri horri buruzkoa da.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Se recomienda leer la lectura que se presenta a continuación. Jarraian dagoen irakurgaia irakurtzea gomendatzen dugu.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

A continuación se recoge una lectura relacionada con el turismo cinematográfico en España. Jarraian, Espainiako turismo zinematografikoarekin erlazionatutako irakurgai bat dago.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Tras la lectura, contesta a las siguientes preguntas: Irakurri ondoren, erantzun galdera hauei:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Espacios multifuncionales (sala de lectura, cuarto de televisión, etc.) Funtzio anitzeko tokiak (irakurketa-gela, telebista-gela, etab.)

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Lectura: Irakurgaia:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Con la siguiente lectura, podremos comprobar dichas tendencias en el sector. Irakurgai honetan aurkituko ditugu sektoreko joera horietako batzuk.

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Tras la lectura del artículo, contesta las siguientes preguntas: Irakurri ondoren, erantzun galdera hauei:

Materiala: Turismo-merkatuen egitura

Gizarte eta kultura zerbitzuak (52)
Por ejemplo, con letra de mayor formato o con impresión braille para personas ciegas, o textos adaptados según las pautas de los materiales de Lectura Fácil –que se comentarán en la siguiente unidad didáctica–. Adibidez, formatu handiagoko letraz idatzita edo braillez inprimatuta itsuentzat, edo irakurketa errazeko materialen jarraibideen arabera moldatutako testuak (azken horiek hurrengo unitate didaktikoan aztertuko ditugu).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Permitir la lectura de la diversidad de Europa. Europako aniztasuna agerian uztea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Esta actividad cultural consiste en la convocatoria para el encuentro, la reflexión y el diálogo alrededor de un tema, objeto o circunstancia, de interés general o específico de un sector concreto de la población, tomando como punto de partida un acontecimiento sociocultural de actualidad, la lectura de algún libro, el visionado de una película o una audición musical. Kultura-jarduera hau deialdi bat egitean datza, interes orokorrekoa den edo biztanleen sektore jakin batentzat interesa duen gai, objektu edo egoera bati buruzko topaketa, hausnarketa eta elkarrizketa egiteko. Abiapuntua hauetako edozein izan daiteke: gaurkotasuna duen gertakari soziokultural bat, liburu baten irakurketa, film bat ikustea, edo musika-entzuketa bat egitea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

La realidad de un campo profesional (por ejemplo, VII Encuentro de Animadores a la Lectura, Arenas de San Pedro, Ávila, 2011). Arlo profesional baten errealitatea (adibidez, Irakurketako Animatzaileen VII. Topaketa, Arenas de San Pedro, Ávila, 2011).

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Desarrollo de materiales de diseño universal, lo que incluye materiales de lectura fácil y sistemas alternativos de lenguaje. Diseinu unibertsaleko materialak garatzea, erraz irakurtzeko materialak eta hizkuntza-sistema alternatiboak barne.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Se requiere, por parte del destinatario, una lectura más atenta y más tiempo, por lo que se dirige a personas con cierto interés por la propuesta cultural. Hartzaileari arreta handiagoz eta denbora luzeagoan irakurtzeko eskatzen zaio; beraz, kultura-proposamenari buruz interesen bat duten pertsonei zuzenduta daude.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

(título/nombre de la actividad −con caracteres claros, de fácil lectura pero diseño atractivo y original e innovador− y lema de difusión) (jardueraren izenburua/izena —karaktere argiekin, irakurterrazekin, baina diseinu erakargarri, original eta berritzailearekin— eta hedapen-goiburua)

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Por ello es fácil que encontremos prácticas gestoras en diversos órganos públicos que bien pueden asimilarse a prácticas privadas de actuación –por ejemplo, la contratación de actuaciones musicales para el programa de espectáculos de un auditorio municipal–, prácticas privadas que han integrado en sus acciones actividades y funciones que hasta hace pocos años parecían reservadas al ámbito de la Administración Pública –por ejemplo, programas de animación a la lectura promovidos por librerías, como es el caso del club de animación a la lectura Club Kirico (Doc. 2.2)–e iniciativas que aúnan perspectivas diferentes y que son fruto de un trabajo colaborativo en red, como es el caso del Programa Vías Verdes. Hori dela eta, hainbat organo publikotan aurkitu ditzakegu kudeaketa-jarduerak, eta honelakoak izan daitezke: jarduera pribatuak —adibidez, emanaldi musikalen kontratazioa udal-auditorio baterako ikuskizunen programarako—, orain dela gutxi arte Administrazio Publikoaren arloan soilik egiten ziren ekintzak eta saioak integratu dituzten jarduera pribatuak —adibidez, irakurketa bultzatzeko programak, liburu-dendek sustatuak, hala nola irakurketa bultzatzeko Kirico kluba (2.2 dokumentua)—, eta ikuspegi desberdinak batzen dituzten eta sareko lankidetzaren emaitza diren ekimenak; Bide Berdeak programa, esaterako.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Club de animación a la lectura. Irakurketa bultzatzeko kluba.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Fomentar la lectura entre los niños y los jóvenes. Haurren eta gazteen irakurtzeko zaletasuna sustatzea.

Materiala: Animazio soziokulturalaren testuingurua

Animazio turistikoa (3)
lDisponer de acceso a internet en todo el hotel como parte de la oferta recreativa, para acceder a juegos en red, redes sociales, foros, lectura, audiovisuales, etc. lHotel guztian Interneterako sarbidea izatea olgeta-eskaintzaren parte gisa, sareko jokoetara, sare sozialetara eta foroetara sarbidea izateko, irakurtzeko, ikus-entzunezkoetarako, etab.

Materiala: Animazio turistikoa

En principio son incompatibles con actividades más tranquilas como la lectura, por lo que deben estar en una sala distinta a la de los juegos anteriores, normalmente en el exterior, bajo un porche, para proteger a los juegos y turistas de las inclemencias del tiempo o del sol y para evitar la condensación y desagradables efectos secundarios del sudor. Printzipioz ez dira bateragarriak irakurketarekin eta beste jarduera lasaiago batzuekin. Beraz, aurrerago azaldutako jolas-aretotik kanpo egoten dira; normalean, kanpoaldean, portxe baten azpian, jolasak eta turistak eguraldi txarretik eta eguzkitik babesteko, eta kondentsazioa eta izerdiaren ondorio desatseginak saihesteko.

Materiala: Animazio turistikoa

Es posible determinarla por la lectura de consumo de agua del hotel y de la piscina en los mismos meses del año anterior, bien con los datos reales o bien hallando el promedio mensual y distribuyendo el gasto entre los departamentos. Gastu hori zehazteko hotelak eta igerilekuak aurreko urteko hilabete berdinetan izandako ur-kontsumoa erabil daiteke: datu errealak, edota hilabeteko batez bestekoa kalkulatuta eta gastua sailen artean banatuta.

Materiala: Animazio turistikoa

Komunikatzeko trebetasunak (13)
En el caso de los sordomudos, fundamentalmente, el lenguaje icónico (banderas, fotografías, gestos, etc.) y, en el caso de los ciegos, el lenguaje táctil (presiones con la mano, lectura mediante el sistema Braile, etc.). Gor-mutuen kasuan, batez ere, hizkuntza ikonikoa baliatzen dute (banderak, argazkiak, keinuak eta abar), eta itsuen kasuan, berriz, ukimen-hizkuntza (eskuekin egindako presioa, Braille sistema eta abar).

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

¿qué necesito?, ¿grabadoras?, ¿medios audiovisuales?, o ¿simplemente una tarima de lectura? Zer behar dut? Grabagailuak? Ikus-entzunezko bitartekoak? Edo irakurtzeko oholtza bat bakarrik?

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

El asesor diseñará unas fichas en las que irá anotando, las cualidades de la voz del cliente respecto a supronunciación, dicción, timbre,lanzamiento, tono, ritmo, modulación y pausas en la lectura de un texto en voz alta. Aholkulariak hainbat fitxa diseinatuko ditu, bezeroaren ahots-ezaugarriekin lotutako hainbat auzi apuntatzeko, hala nola ahoskera, dikzioa, tinbrea, irteera, tonua, erritmoa, modulazioa eta atsedenak, testu bat ozen irakurtzen ari dela.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

La lectura se suele hacer de arriba abajo y de izquierda a derecha. Irakurketa goitik behera eta ezkerretik eskuinera egin ohi da.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Pasado un tiempo, cada uno escribirá una carta a su amigo, y finalmente se comparten los sentimientos vividos tras la lectura. Denbora baten buruan, bakoitzak gutun bat idatziko dio bere lagunari, eta, azkenik, irakurketaren ostean bizitako sentipenak partekatuko dituzte.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los párrafos deben ser cortos y estar bien separados y la letra de tamaño grande, para facilitar su lectura. Paragrafoak laburrak izango dira, ondo bereiziak. Neurri handiko letrak baliatuko dira, errazago irakurtzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Los labios tienen especial importancia para gente con pérdidas auditivas, pues a través de la «lectura de labios» podrán advertir el mensaje. Ezpainek garrantzi berezia dute entzumen-galerak dituzten pertsonentzat, «ezpainak irakurriz» uler baitezakete mezua.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Puede practicarse haciendo la lectura de un texto al teléfono poniendo acento en determinadas palabras para darle relieve a su significado. Praktikatzeko, testu bat irakur daiteke telefonoz, hitz jakin batzuetan azentua ipiniz, haien esanahia nabarmentzeko.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Un ejercicio que puede practicar el asesor con su cliente para sensibilizar la presencia de las vocales en el habla es practicar la lectura de un texto haciendo hicapié en sus vocales. Hizketaldian bokalen presentzia nabarmentzeko, aholkulariak bezeroarekin praktika dezakeen ariketa bat zera da, testu bat irakurtzea bokaletan arreta berezia ipiniz.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Otra actividad que se puede realizar es la lectura de un texto a gran velocidad, sin perder claridad, también ayudará en este objetivo. Egin daitekeen beste ariketa bat zera da, testu bat abiadura bizian irakurtzea, argitasuna galdu gabe. Horrek ere lagunduko du helburu hau lortzen.

Materiala: Komunikatzeko trebetasunak

Zehar-lerroa (33)
Es muy recomendable la lectura del libroDirectivas y empresarias. Oso gomendagarria da Sara BerbelenDirectivas y empresarias.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para la distribución en soporte informático, se tendrán los documentos en modo “sólo lectura” o en pdf, y únicamente tendrá autorización para su aprobación el responsable correspondiente. Euskarri informatikoan banatzeko, dokumentuak «irakurtzeko soilik» eran edo pdf-an egongo dira, eta dagokion arduradunak soilik izango du baimena dokumentuok onartzeko.

Materiala: Sistemen integrazioa

Promoción del uso responsable del papel, de la desmaterialización de la información y de la reutilización de libros de texto y lectura. Paperaren erabilera arduratsua, informazioaren desmaterializazioa eta ikasliburuen eta irakurketa-liburuen berrerabilera sustatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

Las distancias indicadas son distancias máximas, pero su legibilidad dependerá mucho de los colores que utilices y el fondo del rótulo, si el fondo no aporta legibilidad, un espacio blanco alrededor del rótulo mejora su lectura. Adierazitako distantziak gehienekoak dira, baina irakurgarritasuna erabilitako koloreen eta errotuluaren hondoaren araberakoa izango da neurri handi batean; atzealdeak irakurketa zailtzen badu, errotuluaren inguruan zuriune bat utzita hobeto irakurriko da.

Materiala: Sistemen integrazioa

Para realizar un control PID (figura 1.14), se hace la lectura del resultado y se resta a un valor inicial deseado. PID kontrol bat egiteko (1.14 irudia), emaitza irakurri, eta hautatutako hasierako balioari kentzen zaio.

Materiala: Sistemen integrazioa

Por ejemplo, el control ultrapreciso de trayectorias complejas en máquinas herramienta en concordancia con la lectura a la centésima de su posición. Esate baterako, ibilbide konplexuak zehaztasun doi-doiz kontrola ditzakete makina-erremintan, posizioa segundo-ehunetik behin irakurrita.

Materiala: Sistemen integrazioa

Corrige únicamente periodos transitorios (zonas de cambio) y tiene carácter de previsión con una acción de control rápida, pero que también puede responder excesivamente a ruido o picos de lectura. Aldi iragankorrak soilik zuzentzen ditu (aldaketa-eremuak), eta aurreikuspen gisa balio dezake kontrol-ekintza bizkorrekin. Hala ere, neurriz kanpo erantzun dezake zarata dagoenean edo irakurketa-gailurretan.

Materiala: Sistemen integrazioa

Una forma sencilla y efectiva de abordar esta situación es agrupar todas estas combinaciones como errores del sistema o de lectura y la activación de una salida de error para estas. Hauxe da egokiera horri irtenbide soil eta eraginkor bat emateko era bat: konbinazio horiek guztiak sistemaren edo irakurketaren errore gisa multzokatu, eta horientzat errore-irteera bat aktibatzea.

Materiala: Sistemen integrazioa

El periodo de muestreo indica cada cuánto tiempo se realiza una lectura o escritura de la señal, el tiempo transcurrido (periodo) entre dos valores de la conversión analógica–digital, o inversa. Laginketa-aldiak seinale bat zenbatetik behin irakurtzen edo idazten den adierazten du, bihurketa analogiko/digitalaren (edo alderantziz) bi balioren artean igarotako denbora (aldia).

Materiala: Sistemen integrazioa

A) 1.ª Etapa: lectura de valor de entradas del PLC A) 1. etapa: PLCko sarrera-balioa irakurtzea

Materiala: Sistemen integrazioa

Instalatze eta mantentze lanak (7)
Una lectura negativa del manómetro corresponde a un vacío parcial. Manometroen irakurketa negatiboak huts-egoera partzialei dagozkie.

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b. Punto de conexión para lectura de contadores a distancia b. Kontagailuen urruneko irakurketarako konexioa

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Como la mayoría de los manómetros miden la diferencia entre la presión del fluido y la presión atmosférica local, hay que sumar esta última al valor indicado por el manómetro para hallar la presión absoluta. Una lectura negativa del manómetro corresponde a un vacío parcial. Manometro gehienek fluidoaren eta tokiko atmosferaren arteko presio-aldea neurtzen dutenez, presio absolutua lortu nahi bada, tokiko atmosferaren presioaren balioa gehitu behar zaio manometroak adierazitakoari. Manometroen irakurketa negatiboak huts-egoera partzialei dagozkie.

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El día y hora de la lectura. Irakurketa zer egun eta ordutan egin den.

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El agua, al atravesar el contador, hace girar un turbina conectada a unos sensores, que emiten la señal electrónica que recoge un pequeño microprocesador interno, conectado a un bus de comunicación. Esto posibilita que los datos y lectura de consumo/s de este dispositivo puedan ser descargados mediante la conexión directa a un terminal de lectura, telemáticamente o a distancia (radiofrecuencia). Urak, kontagailua zeharkatzean, zenbaiTsentsoreri konektatutako turbina baTbirarazten du; sentsore horiek seinale elektroniko baTigortzen dute, eta komunikazio-bus bati konek­tatutako mikroprozesadore batek (kontagailu barruan dagoena) seinale hori jasotzen du. Horrela, gailu horretako kontsumo-irakurketa eta datuak erraz deskargatu daitezke, irakurketa-terminal bati zuzenean konektatuta, telematikoki edo urrutitik (irrati-maiztasuna).

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El agua registrada por el contador, índice en metros cúbicos y litros de la última lectura. Erregistratutako ura, indizea metro kubikotan eta litroak azken irakurketakoak.

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Nunca se alterará la lectura de los mismos. Kontagailuen irakurketa ez da inoiz aldaraziko.

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