El cilindro de avance conduce, mediante una culata móvil, a los dos atornilladores a la posición de trabajo y una vez unidas las piezas, a la posición inicial.
Aitzinamendu-zilindroak bi bihurkinak lan-posiziora eramango ditu kulata higikor baten bidez, eta, piezak elkartutakoan, berriz bere abio-posiziora ekarriko ditu.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Cuando un cilindro neumático debe desplazar grandes masas, no es recomendable la utilización de las culatas del propio cilindro, corno topes de final de carrera.
Zilindro pneumatiko batek masa handiak mugiarazi behar dituenean, ez da komenigarria zilindroaren beraren kulatak erabiltzea ibiltarte-bukaerako tope gisa.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Esto se recomienda especialmente cuando en el final del recorrido se precisa una reducción de la velocidad, utilizándose para ello la amortiguación montada en el interior de las culatas del propio cilindro.
Oso gomendagarria da hori ibilbidearen bukaeran abiadura moteltzea beharrezkoa denean. Horrela, zilindroaren beraren kulaten barruan doazen motelgailuak erabiliko ditugu.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Un cilindro multiposicional, que puede ser de construcción estándar o que puede construirse mediante dos cilindros unidos por sus culatas posteriores, es el elemento de accionamiento del puente de ramificación.
Posizio anitzeko zilindro batek eragingo dio adarkatze-zubiari. Zilindro hori estandarra izan daiteke edo, bestela, atzeko kulatak elkartuta dituzten bi zilindro erabiliz eraikitakoa izan daiteke.
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
bloques, culatas, etc.
blokeak, kulatak eta abar
Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa
Garraioa eta ibilgailuen mantentze lanak (2)
Realiza el desmontaje de la culata del compresor.
Desmunta ezazu konpresorearen kulata.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
En la figura 2.15 podemos apreciar un compresor formado por un cuerpo de aluminio con cinco cilindros, el plato de mando con los pistones, el rotor de levas, la polea de arrastre, la bobina, la culata con los conductos de aspiración (SUC) y descarga (DIS) y la placa de válvulas de láminas, cuya apertura y cierre realiza la aspiración e impulsión del refrigerante.
2.15 irudian honako hau ikus dezakegu: bost zilindro dituen aluminiozko gorputzak, pistoiak dituen aginte-platerak, espekadun errotoreak, arrastedun poleak, bobinak, xurgapen-hodiak (SUC) eta deskarga-hodiak (DIS) dituen kulatak eta xaflazko balbula-plakak (plaka hori ireki eta ixten denean, hozgarria xurgatu eta bultzatzen da) osatzen duten konpresore bat.
Materiala: Segurtasuna ibilguen mantentze lanetan
Zehar-lerroa (14)
Se suelen montar tres unidades, normalmente situadas en el manguito del líquido refrigerante que va desde la culata hasta el radiador de calefacción.
Hiru unitate muntatu ohi dira (normalean, kulatatik berokuntza-erradiadorera doan likido hozgarriaren zorroan.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Existe una unidad, montada directamente en la culata, por cada cilindro del motor.
Motorreko zilindro bakoitzeko, unitate bat egon ohi da, zuzenean kulataren gainean muntatua.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Por supuesto, tubo de aspiración (8), de alimentación hacia la culata (9) y el de rebose (10).
Horiez gain, baditu xurgapen-hodia (8), kulataranzko elikadura-hodia (9) eta gainezka ez egitekoa (10) ere.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Nota: el combustible que vuelve al conducto mecanizado de la culata procedente de la cámara de alta presión del inyector no es el combustible de retorno.
Oharra: injektoreko goi-presioko ganberatik kulataren hodi mekanizatura itzultzen den erregaia ez da itzulera-erregaia.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Uno de los sistemas más avanzados del mercado es el basado en la inyección secuencial (figura 4.47) que, en este caso que explicamos corresponde a un mo tor de 8 cilindros en V. Debido a la existencia de dos culatas, todos los sensors y actuadores relacionados con la culata (sensores de picado), árboles de levas (sensores de fase y actuadores de distribución variable), admisión (actuadores de admisión variable) y escape (sonda lambda) se encuentran duplicados.
Injekzio sekuentzialean oinarritzen den sistema (4.47 irudia) da aurreratuenetako bat. Azaltzen ari garen kasu honetan, zortzi zilindro V forman dituen motor batena da sistema. Bi kulata dituenez, haiekin lotutako sentsoreak eta eragingailuak binaka ditu: pikaketa-sentsoreak, espeka-ardatzak (fase-sentsoreak eta banaketa aldagarriko eragingailuak), sarrera (sarrera aldagarriko eragingailuak) eta ihesa 8lamba zunda).
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Al generarse la alta tensión en el secundario, esta se aplica simultáneamente a las dos bujías, distribuyéndose esta tensión entre ambas de tal modo que absorba más tensión la que tenga más resistencia, ya que las dos bujías cerrarán circuito entre sí a través de la culata.
Sekundarioan goi-tentsioa sortzean, aldi berean aplikatzen zaie bi bujiei, eta honela banatzen da haien artean: tentsio gehiago xurgatzen du erresistentzia handiena duenak, kulataren bidez ixten baitute elkarren arteko zirkuitua bi bujiek.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Con el motor apagado y el contacto desconectado, se da un pequeño golpe con un objeto metálico en la culata.
Motorra itzalia eta kontaktua deskonektatua direla, eman kolpe txiki bat kulatari objektu metaliko batekin.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En muchos modelos, la tobera suele estar protegida de las altas temperaturas de la cámara de combustión mediante arandelas térmicas que se intercalan entre el cuerpo del portainyector y la culata, que al mismo tiempo hacen que el cierre sea hermético.
Modelo askotan, zirrindola termikoen bidez babesten da tobera errekuntza-ganberako tenperatura handietatik. Injektore-etxearen gorputzaren eta kulataren artean jartzen dira zirrindolak, zeinek, bide batez, itxieraren hermetikotasuna bermatzen duten.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
En cualquier caso, el combustible se calienta menos en el sistema de inyección Common Rail que en el sistema inyector-bomba, ya que el combustible no circula por el interior de la culata tal como sucede en estos últimos.
Nolanahi dela ere, gutxiago berotzen da erregaia Common Rail injekzio-sisteman ponpa-injektore sisteman baino, erregaiak ez baitu zirkulatzen kulataren barrualdetik, pon-injektoreetan ez bezala.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
Las bujías (figura 1.32) van montadas sobre la culata con sus electrodos dentro de la cámara de combustión del motor y su función es inflamar la mezcla airegasolina, que se encuentra sometida a presión en dicha cámara, mediante chispas eléctricas que saltan entre sus electrodos.
Bujiak (1.32 irudia) kulataren gainean muntatzen dira, elektrodoak motorraren errekuntza-ganberaren barruan dituztela, eta eginkizun hau dute: ganbera horretan presiopean dagoen aire-gasolina nahastea gartzea, elektrodo batetik bestera jauzten diren txinparta elektrikoen bitartez.
Materiala: Motorraren sistema Osagarriak
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